Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 360 [ 8981 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 360  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring met vinted

 
Profiel   

Ik heb zojuist een paar leuke dr martens gezien op vinted. Deze wil ik dus gaan kopen maar ik heb geen idee hoe vinted werkt. Wat me wel opvalt is dat er veel franse mensen op zitten. En ik spreek geen frans.
De verzendkosten bij deze dr martens staan op 2,50. Lijkt me niet heel realistisch, dus heb de verkoper een bericht gestuurd met de vraag wat de realistische verzendprijs is. Maar helaas spreekt ze alleen frans en ook geen engels.

Ze geeft nu aan dat ik op kopen moet klikken en daar de verzendprijs zie, wat nogsteeds 2,50 is.
Is deze prijs normaal vanuit frankrijk??

Wat is jullie ervaring met vinted?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-21 12:37 



 
Profiel   

Ik heb zelf 2x iets besteld met Vinted en zij werken met de verzendmaatschappij Homerr, deze is inderdaad zo goedkoop. De enige kosten die er bij het afrekenen nog bij komen zijn de transactiekosten ofzo voor Vinted zelf. Ik vind Homerr zelf fijn werken als koper, ze communiceren duidelijk waar je pakket is en je kan deze dan afhalen bij een vooraf gekozen afhaalpunt.

Edit: met bestellen vanuit frankrijk heb ik geen ervaring!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-21 12:43 



 
Profiel   

Hangt er van af waar ze mee verzend maar het kan wel. Er zit en automatische vertaalknop op vinted.
Duurt soms wel even voor je het binnen hebt en je moet goed op de maten letten want franse maten vallen kleiner dan de onze. Wanneer je de maat van de schoenen kunt zien en dat is 38 dan is het goed.

Via Homer een keer wat uit nederland gekocht en via mondial relay, (ook goedkoop) drie keer iets uit frankrijk en ook naar frankrijk toe een aantal, geen problemen mee gehad.


Laatst bijgewerkt door BigOne op 27-01-21 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-21 12:43 



 
Profiel   

Word dan denk ik verzonden via Homer?
Die is iig erg goedkoop met verzenden, kan wel een hele poos duren, dat wel.

Ik heb al diverse artikelen gekocht, en nog altijd goed gegaan. Wel toevallig allemaal uit Nederland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-21 12:45 



 
Profiel   

bigone schreef
Hangt er van af waar ze mee verzend maar het kan wel. Er zit en automatische vertaalknop op vinted.
Duurt soms wel even voor je het binnen hebt en je moet goed op de maten letten want franse maten vallen kleiner dan de onze. Wanneer je de maat van de schoenen kunt zien en dat is 38 dan is het goed.

Via Homer een keer wat uit nederland gekocht en via mondial relay, (ook goedkoop) drie keer iets uit frankrijk en ook naar frankrijk toe een aantal, geen problemen mee gehad.


Bedankt voor de tip! De maat is in elk geval het zelfde. Maar ik had hier niet aan gedacht als je me dit niet verteld zou hebben _/-\o_

Als de rest zegt dat het normaal is dat de verzending zo laag is dan denk ik dat ik het gokje maar ga wagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-21 12:53 



 
Profiel   

Met die maten is vooral kleding, sommigen zetten er een trui op mt 40 en dan blijkt het 36 in Nederland te zijn :D was het de Italiaanse maat of de Franse .

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-21 13:00 



 
Profiel   

Ik ben zelf geen fan van homerr, het is inderdaad goedkoop maar ik kies meestal een duurdere optie. Het duurt namelijk heel lang, ik vind de communicatie matig, pakketje was laatst ook kwijt. Ik verkoop zelf ook wel eens via Vinted, vind het wel een fijn platform verder! Met prettige communicatie tussen klant en verkoper

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-21 13:03 



 
Profiel   

Als het goed is kan je bij kopen zelf kiezen welke verzendoptie je wil :j , alleen staat die standaard op de laagste prijs.
Homerr en Mondial Relay zijn inderdaad vaak goedkoop, maar je moet wel naar een afhaalpunt. Je kan vaak ook kiezen voor PostNl o.i.d. als je dat fijner vindt (het hangt er heel erg vanaf welke opties de verkoper aanbiedt).

Bestel zelf regelmatig op Vinted en tevreden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-21 13:16 



 
Profiel   

Ik heb gisteren mijn eerste bestellingen gedaan. Mij lijkt dat Homer prima, het is duurzamer en ik hoef het toch niet morgen te hebben en via marktplaats zijn de pakketjes vaak wel 7 euro. Dan is het via Vinted ook nog een soort van verzekerd.
Ik vind het ook heel handig dat je meerdere dingen bij een verkoper kunt kopen, maar dat is wel meer voor babykleertjes van voor mezelf. Ik heb niet snel veel nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-21 13:34 



 
Profiel   

Ik heb meerdere bestellingen gedaan op vinted en tot nu toe ben ik heel erg tevreden. Verzendkosten komt omdat het op een (door een niet zo bekend bedrijf) afleverpunt word bezorgd. Ik heb dat ook even goed moeten uitzoeken :+.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-21 00:45 



 
Profiel   

Ik heb ook goede ervaringen met Vinted :) Ik heb er zelf nog niks gekocht, alleen dingen verkocht. Ik heb iets verkocht naar Frankrijk via Mondial Relay en Homerr en dat was allebei goedkoop, maar is netjes aangekomen daar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-21 00:47 



 
Profiel   

Hier koop ik ook wel via Vinted. Bezorgen gaat idd langzaam, maar goedkoop en het komt aan.
Ik vind het een gemakkelijke app in gebruik.

Wel jammer is dat ik van de week wat had gekocht en iemand toen de bestelling annuleerde omdat ik nog maar 1 review had en ze liever iemand wilde met veel reviews. 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-21 14:38 



 
Profiel   

Vinted! *\o/*

Ik vind het een fijn platform om leuke kledingkoopjes te scoren. Meestal koop ik iets uit Nederland, maar laatst een paar laarzen uit Spanje. Ging prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-21 15:11 



 
Profiel   

Nu een hele snelle levering gehad van Homer.
Maandag op de bus gegaan, kon het vandaag ophalen. En dat voor 2,50 verzendkosten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-21 15:12 



 
Profiel   

Via vinted aantal goede ervaringen. Vooral voor mijn zoontje. Speelgoed en wat kleding. Overigens vind ik de staat soms wel moeilijk inschatten. Maargoed het kost ivh vaak ook weinig dus neem ik het risico wel.

Homer en dpd bleek hier om de hoek te zitten. Wacht tijd maakt mij vaal niet uit. Vind het ook wel fijn dat ze naar het leverpunt gebracht worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-21 15:15 



 
Profiel   

Ik heb al heel vaak dingen gekocht via vinted, meestal via homer dus dan duurde het wel wat langer maar ben er heel tevreden over!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-21 15:35 



 
Profiel   

Kunnen wij vanuit NL ook met Homer verzenden?

Ik zit eraan te denken om een aantal van mijn veel te grote kledingstukken te verkopen (-19 kg) ik heb een hele bups spijkerbroeken die écht niet meer kunnen, ook niet met riem! :')

Maar ze zijn gewoon nog heel netjes, dus het is zonde om ze weg te kiepen! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-21 16:17 



 
Profiel   

Ja zeker kan dat :j

https://www.homerr.com

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-21 16:20 



 
Profiel   

Heb al meer dan 80 transacties gedaan met Vinted, zowel als koper als verkoper en werkt heel goed. Nog maar één keer gehad dat de koopster de zaak wou annuleren omdat de broek haar te ruim zat, maar ik heb dan uiteindelijk wel mijn geld gehad, omdat de broek gewoon netjes en OK was. En één keer dat de verkoper het pakket nooit verstuurd heeft. Als ik iets koop en het bevalt mij niet, verkoop ik het gewoon terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-21 16:40 



 
Profiel   

Hoi,

Ik hoop dat iemand dit berichtje nog tegenkomt.
Vandaag voor het eerst Vinted geïnstalleerd en ik heb 2 items van de zelfde verkoper als favoriet aangeklikt. Nou heb ik voor beide items in aparte berichten een aanbod gekregen wat ik wil accepteren. Maar is het dan niet mogelijk om ze in 1 koop te krijgen? Via de algemene pagina van de verkoper krijg ik alleen de originele prijs in een bundel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 17:11 



 
Profiel   

Je kunt even berichtje naar de verkoper sturen, misschien kan die iets aanpassen? Niet alles werkt even handig. Laatst zag ik dat vriendin 2 items had geupload waar ik interesse in had en toen heeft ze ze gereserveerd. Ik denk dat we wel 15 minuten bezig zijn geweest om ze als bundel te kopen. Uiteindelijk heeft ze de items van gereserveerd af moeten halen en heb ik ze snel gekocht.

Overigens wel weer hele fijne aankopen gedaan afgelopen tijd. Echt dingen die ik nieuw wilde kopen maar die ook op Vinted stonden voor nog geen kwart van de prijs. Onze halve babyuitzet komt van Vinted en aangezien veel toch maar paar weken gaat passen kan ik veel weer mooi doorverkopen daarna.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 20:58 



 
Profiel   

Ik heb de app deze week ook naar op m'n telefoon gezet en inmiddels zijn er 10 pakketjes onderweg..... oeps....

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 21:29 



 
Profiel   

FleurVP schreef
Je kunt even berichtje naar de verkoper sturen, misschien kan die iets aanpassen? Niet alles werkt even handig. Laatst zag ik dat vriendin 2 items had geupload waar ik interesse in had en toen heeft ze ze gereserveerd. Ik denk dat we wel 15 minuten bezig zijn geweest om ze als bundel te kopen. Uiteindelijk heeft ze de items van gereserveerd af moeten halen en heb ik ze snel gekocht.

Overigens wel weer hele fijne aankopen gedaan afgelopen tijd. Echt dingen die ik nieuw wilde kopen maar die ook op Vinted stonden voor nog geen kwart van de prijs. Onze halve babyuitzet komt van Vinted en aangezien veel toch maar paar weken gaat passen kan ik veel weer mooi doorverkopen daarna.


Ja het was uiteindelijk niet heel lastig, maar ik moest dus de twee items via de bundel kopen en daarna kon de verkoper de prijs nog aanpassen. Maar was dus niet de meest intuïtieve manier :o

Ben wel echt verbaasd over de koopjes trouwens, gewoon leuke dingetjes voor 2-3 euro...
En met een baby is het inderdaad ideaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 22:28 



 
Profiel   

Er was dus toch al een Vinted topic *\o/*

Het begon met een zo goed als nieuw jurkje van Steps die ik in de kringloopwinkel had gekocht voor 1.50. Nooit gedragen maar vond het toch zonde hem in de kledingcontainer te gooien, toch maar Vinted geinstalleerd en jurkje was binnen 2 dagen voor 7.50 verkocht. Sindsdien ben ik hooked.

Vooral kinderkleding voor kleine prijsjes zet ik erop en koop ik weer. Toen ik in de sale van scapino een tof paar schoenen zag en toch twijfelde omdat ik nog zoveel schoenen heb alles te koop gezet wat ik toch niet meer droeg, binnen no time alles verkocht en mooi weer wat tegoed voor nieuwe dingen. Zo leuk :D

Ik begrijp alleen soms niet dat iemand 3 euro verzendkosten betaald voor een kledingstuk van 1 euro. Ik zoek altijd net zo lang door tot ik een leuke bundel heb. Laatst toch omdat ik een (baby)kledingstuk heel graag wilde hebben en hem nergens anders kon vinden apart besteld, annuleerde ze de bestelling omdat haar man net alle kleding in de kledingcontainer had gegooid |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 23:38 



 
Profiel   

corinep schreef
Er was dus toch al een Vinted topic *\o/*

Het begon met een zo goed als nieuw jurkje van Steps die ik in de kringloopwinkel had gekocht voor 1.50. Nooit gedragen maar vond het toch zonde hem in de kledingcontainer te gooien, toch maar Vinted geinstalleerd en jurkje was binnen 2 dagen voor 7.50 verkocht. Sindsdien ben ik hooked.

Vooral kinderkleding voor kleine prijsjes zet ik erop en koop ik weer. Toen ik in de sale van scapino een tof paar schoenen zag en toch twijfelde omdat ik nog zoveel schoenen heb alles te koop gezet wat ik toch niet meer droeg, binnen no time alles verkocht en mooi weer wat tegoed voor nieuwe dingen. Zo leuk :D

Ik begrijp alleen soms niet dat iemand 3 euro verzendkosten betaald voor een kledingstuk van 1 euro. Ik zoek altijd net zo lang door tot ik een leuke bundel heb. Laatst toch omdat ik een (baby)kledingstuk heel graag wilde hebben en hem nergens anders kon vinden apart besteld, annuleerde ze de bestelling omdat haar man net alle kleding in de kledingcontainer had gegooid |(


ik tel de verzendkosten gewoon bij de prijs op, dan heb je iets leuks voor maar 4,-. prima toch
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 19:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 360 [ 8981 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 360  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen