Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 56 van de 360 [ 8988 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 360  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring met vinted

 
Profiel   

Danielleeee_ schreef
eroslover schreef
Bah wat irritant pakketje wat ik had gekocht is naar een heel verkeerd pick up puimt gestuurd in Oisterwijk ipv duiven. Is van mondiaal relay wat kan ik doen?

Ik heb dat ook eens meegemaakt. Pakketje werd door het pick up point retour gestuurd terug naar MR, en een paar dagen later alsnog op het goede pick up point bezorgd :)


Hopelijk gaat dat nu ook zo, kan ook nog niet drukken op ik heb een probleem.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 10:28 



 
Profiel   

Nou in de categorie koper haalt niet af.

Ik had iemand die een jasje maar niet afhaalde. Toen heb ik 3 weken geleden een berichtje gestuurd van "Heb je in de gaten dat deze ligt te wachten om afgehaald te worden...?". Geen reactie.

Maar paar dagen later wel melding van Vinted: Het artikel is afgeleverd. En zo'n groene "voltooid" balk, met daarin binnenkort wordt de betaling naar je overgemaakt. Okee prima.

Twee weken geleden een melding van Vinted dat zij automatisch een positieve review hebben geplaatst.
Kous af zou je denken :)

Haal ik net wat Vinted pakjes af bij het Mondial punt.... en pak ik dat jasje uit!

Dus blijkbaar is het toch niet afgehaald maar automatisch retour gekomen.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 12:08 



 
Profiel   

Ook een maal gehad. Niet naar gekeken en niets meer van gehoord. Sommige mensen snap je niet, en zelf had ik ook berichtjes gestuurd can ‘je pakje is er’ enzo.
Tja,…

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 13:16 



 
Profiel   

Ja ik ga er ook niet meer achteraan hoor dan. Zet hem wel weer opnieuw te koop.... Kans gehad denk ik dan maar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 13:18 



 
Profiel   

Update: geld overgemaakt via internetbankieren en alles goed afgehandeld. Koper heeft ook positieve review geplaatst! Wat een gedoe :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 13:44 



 
Profiel   

Ik had een jas gekocht, heb hem meteen al gewassen, kom ik er net achter dat er een hele berg paracetamol in de jaszak zit :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 18:55 



 
Profiel   

Hahaha, hier ooit jumbo punten in een jaszak

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 19:33 



 
Profiel   

Hier vandaag bericht van UPS dat mijn bestelde pakketje retour gaat. Vreemde is dat hij morgen überhaupt pas aan zou komen...
Ik hoop dat het een foutje is en dat hij morgen alsnog binnen komt. Is een jurk die ik echt graag wil hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 20:59 



 
Profiel   

Leuk zomerjurkje gekocht, 7,79 totaal. Love it.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 22:29 



 
Profiel   

Ik had gister een blazer verkocht, kom ik er deze ochtend bij het in orde maken van het pakje achter dat er een gaatje in de stof zit. Meteen de koopster een berichtje gestuurd en de verkoop geannuleerd.

Dat vindt ik toch wel fijn van Vinted, dat dat kan en koopster dan ook snel haar geld terugkrijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 22:37 



 
Profiel   

Het gaat hier de afgelopen 2 weken als de brandweer, heb nog 400 euro in behandeling staan. Vooralsnog nooit issues gehad met het niet ophalen van pakketjes gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 08:53 



 
Profiel   

petra8 schreef
Ik had gister een blazer verkocht, kom ik er deze ochtend bij het in orde maken van het pakje achter dat er een gaatje in de stof zit. Meteen de koopster een berichtje gestuurd en de verkoop geannuleerd.

Dat vindt ik toch wel fijn van Vinted, dat dat kan en koopster dan ook snel haar geld terugkrijgt.


Wat netjes. Ik heb een trui vol vlekken ontvangen. Moest hem maar wassen maar het gaat er niet uit. Zij wilt €2 teruggegeven maar dat vind ik niet reeel. Zelfs te vlekkerig voor kdv

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 09:05 



 
Profiel   

Ik krijg nu een berichtje van iemand uit Frankrijk dat ze de verzendkosten belachelijk hoog vindt. Eeuhhhh, wat kan ik daar aan doen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 09:07 



 
Profiel   

caro29 schreef
petra8 schreef
Ik had gister een blazer verkocht, kom ik er deze ochtend bij het in orde maken van het pakje achter dat er een gaatje in de stof zit. Meteen de koopster een berichtje gestuurd en de verkoop geannuleerd.

Dat vindt ik toch wel fijn van Vinted, dat dat kan en koopster dan ook snel haar geld terugkrijgt.


Wat netjes. Ik heb een trui vol vlekken ontvangen. Moest hem maar wassen maar het gaat er niet uit. Zij wilt €2 teruggegeven maar dat vind ik niet reeel. Zelfs te vlekkerig voor kdv


Dat doe ik ook hoor. Van de week 5 rompers verkocht, zag bij het inpakken dat eentje een vlek had. Heb de koper gevraagd of ze er 2 extra rompers bij wilde of de koop annuleren. Echt schaamteloos om dat op te sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 09:52 



 
Profiel   

Wat erg Caro :(
Zelf meld ik altijd alles wat er aan te merken is op de spullen die ik verkoop. Zou het niet in mijn hoofd halen iets vol vlekken op te sturen :n

Vinted gaat wel echt goed, heb al veel verkocht mijn vintedkast is leeg :+ Moet weer even aanvullen met nieuwe verkoopspullen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 13:38 



 
Profiel   

Pantykous schreef
Het gaat hier de afgelopen 2 weken als de brandweer, heb nog 400 euro in behandeling staan. Vooralsnog nooit issues gehad met het niet ophalen van pakketjes gelukkig.


Hoe doet u dat??
Speciale tips :+ ;) ?!?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 13:50 



 
Profiel   

mirna6308 schreef
Pantykous schreef
Het gaat hier de afgelopen 2 weken als de brandweer, heb nog 400 euro in behandeling staan. Vooralsnog nooit issues gehad met het niet ophalen van pakketjes gelukkig.


Hoe doet u dat??
Speciale tips :+ ;) ?!?


Mooie spullen verkopen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 14:04 



 
Profiel   

En een tip voor moeders van kleine kinderen; vermijd het kastje van PK want daar gaat je portemonnee leeg aan :+

(Wel onwijs blij met de spullen haha)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 16:54 



 
Profiel   

Gamova schreef
En een tip voor moeders van kleine kinderen; vermijd het kastje van PK want daar gaat je portemonnee leeg aan :+

(Wel onwijs blij met de spullen haha)


Eens! Super mooi spul en dan start de verslaving van mooie item <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 17:10 



 
Profiel   

Wat is je Vinted Panty? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 19:23 



 
Profiel   

Corelli schreef
Wat is je Vinted Panty? :D


Sugarcoated1987 maar ik ben zo goed als leeg :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 19:34 



 
Profiel   

Irritant, ik had wat gekocht wat alles heel goed en amper gedragen er op stond en was duidelijk wel gedragen en pillig dus ik geef 3 sterren. Waarop de verkoper mij een bedankt voor je feedback met 3 sterren geeft. Moet ik dan iedereen 5 sterren geven als het niet is zoals omschreven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 19:47 



 
Profiel   

Mijn verkoop ging als een speer. Helaas nu niets meer. Iemand tips?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 20:00 



 
Profiel   

Hier zit ik ook even in een rustige periode. Heb veel van de merk kleding verkocht en blijf vooral met hema, zeeman en noppies e.d. zitten. Ga morgen de zolder eens uitzoeken en alles wat niet verkoopt gaat naar mijn schoonzus die een 2e hands shopje heeft en daardoor een veel groter aanbod. Zij verkoopt dat wel in grotere bundels :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 20:05 



 
Profiel   

Ik heb wel veel mensen die mijn kleding aan hun favorieten toevoegen, maar bijna niemand die ook daadwerkelijk iets koopt. Dus ik zoek nog naar de magische oplossing om meer te verkopen :))
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 20:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 56 van de 360 [ 8988 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 360  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen