Ervaring met vinted

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 21:02

Danielleeee_ schreef:
Ik heb wel veel mensen die mijn kleding aan hun favorieten toevoegen, maar bijna niemand die ook daadwerkelijk iets koopt. Dus ik zoek nog naar de magische oplossing om meer te verkopen :))


Heb ik ook vaak

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 21:56

Ik heb nu juist een aantal dingen gekocht , maar op 1 ding na is het radiostilte :=

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 21:56

Heb voor m'n dochter een prachtig Stella jasje gescoord, echt zo blij mee!

Pantykous

Berichten: 10483
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 21:59

caro29 schreef:
Danielleeee_ schreef:
Ik heb wel veel mensen die mijn kleding aan hun favorieten toevoegen, maar bijna niemand die ook daadwerkelijk iets koopt. Dus ik zoek nog naar de magische oplossing om meer te verkopen :))


Heb ik ook vaak


Die wachten vaak op prijsverlagingen. Dus iets zakken kan helpen.

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 22:04

Zelfs prijsverlagingen helpen hier niet

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 22:20

caro29 schreef:
Zelfs prijsverlagingen helpen hier niet

Bij mij ook niet. Ik verlaag mijn prijzen meestal als veel mensen het gefavoriet hebben, maar dat werkt eigenlijk nooit. Dus een kwestie van geduld :D

pmarena

Berichten: 48082
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 07:05

Ik zet eigenlijk vooral hartjes om gewoon iets te bewaren. Zo van "ja dit is leuk....maar niet leuk genoeg om nu meteen op direct kopen te klikken".

Ik wil het dan gewoon graag makkelijk terug kunnen vinden. En dan aan het einde van zo'n rondje hartjes zetten kijk ik het hele lijstje nog even door en besluit dan wat het leukste is en dat koop ik dan.

De rest laat ik gewoon met hartje staan, blader er nog wel eens door :j

Pantykous

Berichten: 10483
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 07:16

pmarena schreef:
Ik zet eigenlijk vooral hartjes om gewoon iets te bewaren. Zo van "ja dit is leuk....maar niet leuk genoeg om nu meteen op direct kopen te klikken".

Ik wil het dan gewoon graag makkelijk terug kunnen vinden. En dan aan het einde van zo'n rondje hartjes zetten kijk ik het hele lijstje nog even door en besluit dan wat het leukste is en dat koop ik dan.

De rest laat ik gewoon met hartje staan, blader er nog wel eens door :j


Dit doe ik ook regelmatig :j

pmarena

Berichten: 48082
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 07:20

Ik vind het dan soms ook best irritant als ik na zo'n rondje hartjes zetten een berichtenbox vol heb van de aanbieders van die artikelen, daar reageer ik dan meestal niet op :o

Soms zet ik trouwens ook wel een hartje als iets er potentieel interessant uit ziet, maar de foto('s) / omschrijving niet duidelijk genoeg is om een duidelijk beeld van iets te krijgen. Dan denk ik: even bewaren en dan zie ik wel of ik zin heb om de moeite te nemen om te vragen om meer info.

Dat je bvb. een opgevouwen shirtje ziet met alleen het bovenste stukje van de print, of je je afvraagt van welk materiaal het gemaakt is ofzo :)

Pantykous

Berichten: 10483
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 07:24

pmarena schreef:
Ik vind het dan soms ook best irritant als ik na zo'n rondje hartjes zetten een berichtenbox vol heb van de aanbieders van die artikelen, daar reageer ik dan meestal niet op :o

Soms zet ik trouwens ook wel een hartje als iets er potentieel interessant uit ziet, maar de foto('s) / omschrijving niet duidelijk genoeg is om een duidelijk beeld van iets te krijgen. Dan denk ik: even bewaren en dan zie ik wel of ik zin heb om de moeite te nemen om te vragen om meer info.

Dat je bvb. een opgevouwen shirtje ziet met alleen het bovenste stukje van de print, of je je afvraagt van welk materiaal het gemaakt is ofzo :)


Ja kan uitzetten dat kopers een melding krijgen als je iets op de favorieten lijst zet.

pmarena

Berichten: 48082
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 07:35

Oh echt?? Dat was ik nog niet tegengekomen! Is dat in je profiel of per keer dat je een hartje aanklikt..?

Pantykous

Berichten: 10483
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 07:40

pmarena schreef:
Oh echt?? Dat was ik nog niet tegengekomen! Is dat in je profiel of per keer dat je een hartje aanklikt..?


In je profiel.

Profiel > instellingen > privacy instellingen.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 07:55

Ik heb gisteren de bundelkorting even uitgeschakeld en alles (fiks) naar beneden geprijsd. Of toch al een deel, de rest volgt nog. Niet omdat ik het geld zo absoluut nodig heb, wel omdat ik gewoon ruimte wil maken in de kast. Als het eind juli niet weg gaat het in een kledingzak naar H&M of JBC, daar krijg je dan kortingsbonnen in de plek.

mirna6308

Berichten: 324
Geregistreerd: 12-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 13:12

Varekaj schreef:
Ik heb gisteren de bundelkorting even uitgeschakeld en alles (fiks) naar beneden geprijsd. Of toch al een deel, de rest volgt nog. Niet omdat ik het geld zo absoluut nodig heb, wel omdat ik gewoon ruimte wil maken in de kast. Als het eind juli niet weg gaat het in een kledingzak naar H&M of JBC, daar krijg je dan kortingsbonnen in de plek.


Wat is je vinted?

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 18:13

Linkje staat in mijn profiel.

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 20:19

Ik heb ineens 4 dingen verkocht via Vinted :D Het gaat nu ineens heel hard! Morgen dus even 4 pakketjes wegbrengen :)

Bumba01

Berichten: 5774
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Koekstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 20:31

I <3 Vinted

Ik heb gereageerd op 2 paar Nike Airmax. 1 paar heb ik laten reserveren tot morgen en op het andere paar nog geen reactie.

Ook heb ik iemand die een bundel wil kopen, maar nog geen bevestiging gehad.

Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 18:27

Ik ben ook echt verslaafd :D

Heb vandaag mijn eerste mindere ervaring. Ik had speelgoed gekocht voor mijn dochter en na even spelen knakt het door. Toen zag ik dat het daar al eerder gelijmd was :( heeft de verkoper niks over gezegd, dus dat was een 2 sterren beoordeling.

tengeltje11
Berichten: 7136
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 18:47

Ja…. Hier ook sporadisch een mindere ervaring, maar weegt niet op tegen al de leuke en mooie dingen die ik reeds kocht voor een prikje.

Wildgirl

Berichten: 11661
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 18:55

Ik heb in een week tijd 18 items verkocht, bizar! Kast raakt zo wel een beetje leeg, dat is het nadeel :D

Gamova
Berichten: 1007
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 18:58

Hier mijn Vinted kast opgeruimd. Alle hema/zeeman/oude kinderkleding eruit en aan mijn schoonzusje gegeven die hier wel klantjes voor heeft. Alleen laten staan waarvan ik denk dat ik het wellicht nog verkoop of wat gewoon duurdere spullen zijn. Ben benieuwd of een opgeruimder kastje gaat helpen in de verkoop!

Ook een mindere ervaring... een Stokke newbornset gekocht maar de verkoper heeft geannuleerd omdat ze er achter kwam dat hij stuk was. Op zich netjes maar ik baal want het was een leuke prijs en het voelt een beetje alsof ze spijt had :j

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 19:05

Ik heb deze week 3 items verkocht en kast aangevuld met kinder en dameskleding

_Lorette_

Berichten: 12079
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 20:16

Ik stond vandaag voor een dichte deur bij de winkel waar het DPD punt zit. Hoop echt dat ze niet permanent gesloten zijn... Bijna alles gaat met DPD via Vinted.

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 21:54

Ik ben een beetje verslaafd aan Vinted :+

Koop eigenlijk alleen Instagram sportmerken die me toch net iets te duur zijn om te importeren. Maar heb mijn Nintendo Switch daar ook gekocht. Heel blij mee :)

Bumba01

Berichten: 5774
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Koekstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 20:55

Is hier een sneaker kenner?

Heb een paar Airmax binnengekregen via Vinted. Ik had ze vlug even gepast, maar ik vond ze best raar zitten. Heel hard en stug ofzo.

Ik ben bang dat ik neppers heb gekocht. Kan iemand mij hiermee helpen?