Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 79 van de 360 [ 8991 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 360  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring met vinted

 
Profiel   

Zo lukt het inderdaad wel!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 12:08 



 
Profiel   

Hier niet en nadat ik de helpdesk evt had gevraagd en deze met mijn achternaam ipv voornaam wat gebruikersnaam is mij aansprak is alles in het Engels met lage streepje ertussen. Vrees een virus ofzo. Hoe maak je ook al weer een screenshot, wil het even laten bekijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:08 



 
Profiel   

Volgens mij snappen mensen het concept van Vinted soms niet helemaal... Dan staat er een advertentie voor een x bedrag. Vervolgens zie je op de foto's meerdere artikelen staan maar die artikelen hebben dan blijkbaar allemaal een losse(vaak duurdere) prijs. Maak dan allemaal losse advertenties denk ik dan dat je gewoon op koop kunt klikken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 10:13 



 
Profiel   

Gesprek:

Iemand: ja ik wil het graag overnemen, kun je vandaag nog versturen ( het is al 18.00)

Ik: nee dat wordt morgen

Iemand: ok prima.

Volgende dag om 14.00
Iemand: ga je het nog verzenden vandaag?
Ik: ja hoor ik breng het zo weg.
Iemand: ja gelukkig.
En nu ligt het al 2 dagen bij het ophaalpunt klaar voor deze meneer.
Echt, schiet mij maar in een kerstboom, vanwaar de haast dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 20:48 



 
Profiel   

Hog, dat snap ik ergens wel hoor, want zo lang iets niet verstuurd is, ben je ook niet zeker dat je het krijgt. Vaak dan nog de vraag vraag hoe lang het onderweg blijft en eens het in je afhaalpunt ligt, heb je het enkel nog af te halen, dan is het er, dus ook geen twijfel meer of je het krijgt en of het op tijd zal zijn bv.
Zoiets lig ik echt niet wakker van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 09:44 



 
Profiel   

In zulke gevallen zou ik eerder vragen of de order gezien is, maar geen druk zetten op het verzenden zelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 09:50 



 
Profiel   

Nou, Homerr gaat best snel hoor. Op 11/10 heb ik hier gemeld dat ik wat afgeleverd had voor verzenden met Homerr. Vandaag is het al bezorgd en afgehaald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 22:24 



 
Profiel   

Mijn DPD punt is weer foetsie. Natuurlijk net een item verkocht dat met DPD moet... Ik maak er maar een uitje van, want moet naar een andere stad rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 22:27 



 
Profiel   

Hebben jullie enig idee hoe je contact met vinted kan krijgen ? Ik heb een dure jas verstuurd en nu blijf het pakket al 6 werkdagen op dezelfde status staan.

DHL zegt dat vinted een onderzoek moet starten maar ik kan nergens vinden hoe ik hun kan bereiken. Er staat nu heel leuk dat als het artikel 12 november niet geleverd is ik max 20 euro krijg maar dat is een schijntje van de verkoopprijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 12:43 



 
Profiel   

waarschijnlijk in de verkoopadvertentie/ding zelf. Heel eerlijk, DHL gaat meestal wel vlotter, maar ik raak nog niet direct in paniek als iets dergelijks gebeurd.
Maar het zou wel flut zijn als je maar 20 euro terug krijgt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 12:51 



 
Profiel   

Ik kon ook nergens iets vinden hoe ze te contacteren zijn. Bij mij konden mensen enkel met visa betalen.

Bedenk me nu dat dat nooit opgelost is en dat dat wel eens kon zijn waarom ik niks verkoop… als je contactgegevens vindt hou ik me aanbevolen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 13:56 



 
Profiel   

Urona447 schreef
Hebben jullie enig idee hoe je contact met vinted kan krijgen ? Ik heb een dure jas verstuurd en nu blijf het pakket al 6 werkdagen op dezelfde status staan.

DHL zegt dat vinted een onderzoek moet starten maar ik kan nergens vinden hoe ik hun kan bereiken. Er staat nu heel leuk dat als het artikel 12 november niet geleverd is ik max 20 euro krijg maar dat is een schijntje van de verkoopprijs.


Via je eigen verkoopadvertentie en dan de "help" knop.

Dan kan aangeven waarmee je hulp nodig hebt en dan wijst het zich vanzelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 14:09 



 
Profiel   

Klopt het dat je dan de standaard antwoorden krijgt en geen medewerker om te spreken ? Want zie geen help knop staan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 15:17 



 
Profiel   

Ik heb gisteravond iets gekocht met 0 euro verzendkosten, ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 15:31 



 
Profiel   

0 euro verzendkosten? Hoe dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 15:42 



 
Profiel   

Geen idee, had een acount op naam van mn vriend gemaakt want wist zo snel even mijn inloggegevens niet toen ik op de tablet de app had geïnstalleerd.

Zag het bij heel veel artikelen staan, geen idee waarom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 15:45 



 
Profiel   

Dat is een actie : gratis verzenden bij de eerste verzending als nieuw lid

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 20:20 



 
Profiel   

Oh ok dus maar 1 keertje dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 23:22 



 
Profiel   

Nee meerdere keren.


}:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 23:40 



 
Profiel   

Oh leuk ik doe mee. Ik heb zo ontzettend veel kleren over. Ook nieuw. Ik koop graag maar vervolgens blijft het liggen en dan groei ik eruit :+ iets met ik moet beginnen met sporten.
Ik had er alleen meer van verwacht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 23:46 



 
Profiel   

Ik heb deze week een rijbroek van Lemieux erop gezet. Paar keer gebruikt maar ik kan echt niet wennen aan siliconen, dus op vinted gezet. Die was pijlsnel weg moet ik zeggen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 11:38 



 
Profiel   

Kan je via Vinted niets verkopen naar Duitsland?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 23:01 



 
Profiel   

_Lorette_ schreef
Kan je via Vinted niets verkopen naar Duitsland?


Klopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 08:43 



 
Profiel   

Aah, balen. Ik dacht net een mooie oplossing te hebben gevonden. Dan moet het maar op een andere manier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 08:46 



 
Profiel   

Stille meelezer...

Ik heb schoenen verkocht als 'gebruikt, maar onbeschadigd' voor 6 euro. Maar nu zie ik bij het inpakken dat de hiel aan de binnenkant toch kapot is (heb ik nooit gemerkt). Dus dat ga ik niet zo opsturen.

Hoe gaan jullie daarmee om? Ik wil de koper een berichtje sturen en aanbieden dat ze de koop annuleert (kan dat nog?) of dat ze de schoenen voor 50% van het bedrag mag hebben (maar hoe regel je dat?). Wat is wijsheid?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 18:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 79 van de 360 [ 8991 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 360  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen