Ervaring met vinted

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
black_kelpie

Berichten: 7828
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 19:29

EvaC schreef:
Kreeg net een melding van Vinted dat ze sinds vandaag met DHL een overeenkomst hebben dat je kan kiezen voor Shop2Home en Shop2Shop. Misschien dat jullie dit al eerder hadden en dus onbewust voor Shop2Home hebben gekozen? Kan alleen als je binnen Nederland wat verzend of ontvangt.

Die melding kreeg ik vandaag ook inderdaad, maar ik weet echt zeker dat ik een pakketpunt heb geselecteerd :j

Joaquim schreef:
ik heb een paar dagen geleden voor het eerst iets verkocht met ups, dus kledingstuk in een doos, verzendticket erop geplakt en gevraagd aan mn vader of die het pakketje wilde binnenbrengen bij de winkel die het aanbood. alleen, kan het kloppen dat ik nog steeds geen melding heb ontvangen dat het pakketje gescand/iets in die richting is? bij mondial relay krijg ik namelijk wel steeds een melding als dat gebeurt..

Dat kan bij UPS inderdaad even duren, had ik vorige week ook. Het was op vrijdag verstuurd en ik kreeg maandag pas de melding dat het verstuurd was. De verkoper had er even een berichtje achteraan gestuurd dat het echt verzonden was, maar ik had al een mailtje van UPS gehad dat het pakket was aangemeld.

Vandaag dat pakketje opgehaald en het is mijn nieuwe favo vest <3

Afbeelding

tengeltje11
Berichten: 7142
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 19:32

@Moestuin, ik zou annuleren en opnieuw beginnen dan, zal simpeler zijn.

Voor DHL duurt het vaak wel wat idd.

mirna6308

Berichten: 324
Geregistreerd: 12-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 04:00

Is verzenden naar een ophaal punt gratis geworden? Ik zou net wat kopen, maar hoefde naar een punt niets te betalen...?

Tara_13

Berichten: 750
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: t Gooi

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 06:45

Ja dat zie ik ook weleens bij mensen. Vaak mensen die nog geen recensies hebben, dus misschien hun 1e verkoop?

Duhelo

Berichten: 28556
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 07:06

Ik vind het duur geworden. Spullen van 1 a 2 euro betaal je incl verzenden en alle kosten al snel 5 a 6 euro voor...

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 11:18

mirna6308 schreef:
Is verzenden naar een ophaal punt gratis geworden? Ik zou net wat kopen, maar hoefde naar een punt niets te betalen...?


Ik probeerde er dus gisteren voor het eerst wat op te zetten. Bij al mijn advertenties stond 0 euro. Ik kon het nergens wijzigen. Echt zo vreemd. Heb alles er maar weer afgehaald. Was bang dat ik anders zelf voor de kosten op zou moeten draaien.

Flying_Angel

Berichten: 15719
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 12:39

Duhelo schreef:
Ik vind het duur geworden. Spullen van 1 a 2 euro betaal je incl verzenden en alle kosten al snel 5 a 6 euro voor...


Dat vind ik ook idd, zie ik leuk bloesje voor dochtertje. Maar verder niks van die verkoper wat ik leuk vind. Dan zonde voor het geld.

Joaquim

Berichten: 982
Geregistreerd: 06-10-13
Woonplaats: België

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 13:07

sinds vandaag is mijn verkochte kledingstuk eindelijk onderweg, nadat ik het vier dagen geleden al verzonden had.. ups blijft toch echt een vervelende verzenddienst. heb liever mondial relay. :')

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 17:53

Ik heb iemand die een bundel wil van 3 stuks, dus pakketformaat middel en dan 30% bundelkorting. Dat maakt €7,50 en dan nog de verzending, maar ik weet niet welke ze verkiest natuurlijk.
Was paar dagen stil dus gevraagd of ze nog interesse had. Krijg ik terug "ik wil graag korting, incl verzending wil ik max €8 betalen".
Ja da's dan toch jammer maar helaas hoor.

Wildgirl

Berichten: 11672
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 18:47

Nou idd Varekaj, dan gaat het bij mij ook niet door hoor!

Hier steeds meer ellende met homerr, inmiddels 3 onderzoeken lopen...wat een ellende.
Koop zelf alleen nog maar via DHL en zit zwaar in dubio om homerr als verzend optie ook uit te vinken. Heb alleen geen Mondial punt hier in de buurt dus dat is jammer voor de Franse kopers (en die heb ik vrij veel).

siskeh
Berichten: 8677
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 18:55

Tot nu toe alles van Homerr wel gekregen, maar het duurt allemaal wel ellendig lang.
met DHL als zelfde prijs, en vaak binnen 2 dagen op bestemming gaat Homerr wel wat klanten verliezen ben ik bang.
Ik vind het helemaal niet erg als iets 1 a 2 weken onderweg is, maar dit gaat vaker over 3 a 4

Wildgirl

Berichten: 11672
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 20:01

3 a 4?
Reken maar 6 tot 8 ;)

black_kelpie

Berichten: 7828
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 20:03

Ik heb Homerr eerst best regelmatig gebruikt maar inmiddels staat hij weer uit. Behalve dat het lang duurt nooit gedonder gehad gelukkig.

Het pakketpunt zit bij een particulier in huis, hartstikke leuk maar de openingstijden zijn beperkt en met grote regelmatig gesloten wegens vakantie of andere toestanden. Prima, is z'n goed recht, maar heb ik geen zin in :+

Mondial, DHL, DPD èn UPS zitten hier een straat verder in een tankstation dat dagelijks tot 21u open is, keuze zat dacht ik zo.

Suusjepluus

Berichten: 790
Geregistreerd: 14-09-17
Woonplaats: Tussen iets en niets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 20:12

Ik heb echt keigave schoenen gescoord van Panama Jack *\o/* Het duurde bijna twee weken maar ze zijn vanmiddag aangekomen uit spanje. Gloednieuw, zelfs de bon zit in de doos. Ik heb ze voor een derde van de nieuwprijs gekocht. Zoooo happy nu :))

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 21:31

Ik heb vandaag weer wat met Homerr verzonden, zal het een keer opvolgen hoe snel het gaat.

petra8
Berichten: 1134
Geregistreerd: 08-06-09

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 22:16

Ik heb mijn spullen zowel op Vinted als op MP staan. Er was iemand die via MP interesse had in een trui maar de communicatie ging nogal traag, zij beantwoorde 's avonds en ik 's ochtends. Toen zij om de verzendkosten vroeg, schreef ik erbij dat het verzenden via Vinted goedkoper kon. Een uur later had ze me gevonden en betaald via Vinted. Dan is het toch wel heel prettig dat je via Vinted zo snel kan handelen.

En leuk ook dat je over de hele wereld kunt kopen en verkopen. Ik wacht zelf nog op pakjes uit Barcelona, Madrid en Italie.

Granoek
Blogger

Berichten: 10475
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 22:26

Oh ik kom meelezen hier
Heb er al 2 dingen verkocht maar vooral veel gekocht :')

Mijn laatste aankoop was een paar zgan ariat outdoorlaarzen voor 45 euro :D Heb veel te koop staan maar dat vlot niet zo

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19227
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 13:08

Hey ik kan ineens niet meer zien hoevaak mijn advertentie bekeken is. Is dat nieuw?

tengeltje11
Berichten: 7142
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 13:24

Hier ging de verkoop enorm goed de laatste tijd, nog nooit laten uitbetalen omdat ik altijd wel weer wat koop, maar ga dat nu toch doen. Moet je altijd naar hetzelfde rekeningnummer laten uitbetalen? Of kan je dit telkens opnieuw kiezen?

eroslover

Berichten: 3638
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 16:17

Giolli schreef:
Hey ik kan ineens niet meer zien hoevaak mijn advertentie bekeken is. Is dat nieuw?


Dat heb ik ook, vind ik heel jammer. Zo kan je niet zien of het slim is om er af te halen , prijs omlaag etc.

black_kelpie

Berichten: 7828
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 16:58

Als je naar je kledingkast overzicht gaat staat het er nog wel, althans bij mij wel :j

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19227
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 20:23

Daar kan ik alleen nog zien hoevaak het als favoriet is gemarkeerd…

black_kelpie

Berichten: 7828
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 20:36

Da's gek, bij mij ziet het er zo uit


Afbeelding

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19227
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 21:03

Dat had ik eerst ook, nu is het zo:
Afbeelding

Ik heb vanmiddag wel de nieuwe voorwaarden moeten accepteren.

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 10:44

Giolli schreef:
Hey ik kan ineens niet meer zien hoevaak mijn advertentie bekeken is. Is dat nieuw?

En als je het artikel open klikt en op “meer” klikt?