Ervaring met vinted

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esther_

Berichten: 3999
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: omgeving Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 11:37

Adamootje schreef:
Balen weer. Ik had een paar schoenen verkocht van maat 42, maar die bleken toch maat 41 te zijn. De koper heeft de koop dus gepauzeerd en ik heb aangegeven dat ze de producten mag terugsturen. De betreffende koper is nu alleen nog op vakantie. Ik ga ervanuit dat ze de producten over een paar dagen wel retourneert, maar wat gebeurt er met de transactie als zij uiteindelijk niets terugstuurt naar mij?

Als je haar de mogelijkheid biedt om retour te sturen en ze doet dat niet binnen een aantal dagen. Dan krijg jij je geld.

Suus__

Berichten: 5577
Geregistreerd: 10-08-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 11:38

Lotus83 schreef:
Ik ga er dan maar vanuit dat er een storing is, ik heb altijd na goedkeuring koper direct geld in mijn portomonee, dus even afwachten maar.


Hmm ik dacht ik ga eens kijken op dat forum, of daar wat zinnigs op staat maar dat is enkel Frans, is er een optie om dat automatisch te vertalen? Iemand die dat forum wel eens gebruikt?

Als je via Google Chrome werkt, kan dat, miss met andere browsers ook. Rechtsboven bij Google Chrome op de 3 stipjes klikken, dan ergens onderaan staat vertalen naar NL. Moet je wel per nieuwe pagina laden instellen, maar werkt prima.

pmarena

Berichten: 48368
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 15:25

Adamootje schreef:
Balen weer. Ik had een paar schoenen verkocht van maat 42, maar die bleken toch maat 41 te zijn. De koper heeft de koop dus gepauzeerd en ik heb aangegeven dat ze de producten mag terugsturen. De betreffende koper is nu alleen nog op vakantie. Ik ga ervanuit dat ze de producten over een paar dagen wel retourneert, maar wat gebeurt er met de transactie als zij uiteindelijk niets terugstuurt naar mij?


Oh balen zeg..... ik let er expres altijd op dat ik het maatlabel (of stempel of wat het dan ook is) goed op de foto zet. Zodat het duidelijk is welke maat er in staat. Ik heb wel eens gehad dat ik zeker wist welke maat een shirtje was, maar dat een koper claimde dat het een kleinere maat was.... tja hoe weet ik zeker dat ze niet gewoon hetzelfde shirtje een maatje kleiner had liggen en zo "gratis" aan een maatje groter probeert te komen... -O-

Adamootje

Berichten: 6213
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 21:03

Ja, stom. Dat had ik bij de andere schoenen die ik te koop had gezet wel gedaan. In het vervolg zal ik er extra goed op letten dat ik de maat fotografeer.

Bedankt voor jullie reactie in ieder geval. We wachten af hoe het gaat lopen. Het is nu weer wat stiller qua verkoop verder. Veel mensen die reageren en zelfs bieden, maar na het accepteren van die biedingen blijft het stil. :+

Alja

Berichten: 25666
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 21:06

Ik heb iets terug gestuurd omdat het niet de goede maat was, heb volgens mij ook mijn geld terug gehad maar nu heeft diegene het niet opgehaald bij het Homer punt en komt het weer naar mij toe :+

Urbanus

Berichten: 44961
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 21:22

mariettek schreef:
Urbanus schreef:
Ik heb het naar m'n huis laten sturen, ze doet het maandag op de post. Heb echt hartkloppingen, ik wil dit item zo graag hebben.


Oeh, wat heb je gekocht?!


Een LE jasje uit een Stella McCartney collectie. Staat echt al zo lang op m'n lijstje _O-

pmarena

Berichten: 48368
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 09:22

Ohw spannend is dat altijd met zulke dingen.... :(:)

Ashleytjuhh

Berichten: 6705
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 19:38

ik heb nu 2 dingen gekocht op vinted, maar nu ik een andere kast heb (tijd dus op de kleding uit te zoeken) heb ik dingen die ik niet meer wil, maar hoe loopt de verkoop op vinted? zijn er bijvoorbeeld dingen die echt helemaal niet verkopen?

pmarena

Berichten: 48368
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 19:47

Volgens mij moet je het maar net treffen met bepaalde dingen. Als het merkloos / goedkoop / 13 in een dozijn spul is waar er al honderden van op Vinted staan dan is het over het algemeen minder in trek dan wanneer je spul hebt van een fijn merk of dat iets aparts is :)

Ik heb aardig wat verkocht weer de laatste dagen. Ook weer lekker wat wolletjes en barefoot schoenen er op gezet, dat loopt altijd wel :j

Zit te twijfelen of ik de super uitgebreide houten treinbaan van die kleine er op ga zetten....hij speelt er eigenlijk nooit mee, is altijd zelf dingen aan het maken en uitvinden. Maar hij is zo gaaf met zoveel hele mooie onderdelen, zonde man.... nouja ik denk dat ik het er maar gewoon voor een goede prijs op ga zetten en kijken wat het doet :)

Dingen waar ik over twijfel of ik die wel echt weg wil hebben, daar vraag ik altijd meer voor dan dingen waar ik vanaf wil. En dan zie ik wel of zich een liefhebber meldt maar anders houden we het lekker zelf nog een poosje :=

Urbanus

Berichten: 44961
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 21:32

pmarena schreef:
Ohw spannend is dat altijd met zulke dingen.... :(:)


Ja ben echt niet goed in dit soort dingen, eigenlijk al spijt dat ik niet gewoon naar Amsterdam ben gereden _O-

pmarena

Berichten: 48368
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 21:44

Ik zoek al jaren een bepaald shirtje. Als dat een keer langskomt op Vinted en ik koop het, zit ik volgens mij echt met hartkloppingen te doemdenken dat deze zeker weten kwijt gaat raken.... totdat ik het in mijn handen heb :')

Je hebt toch wel een snelle verzendwijze gekozen hè :=

Urbanus

Berichten: 44961
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 21:47

PostNL thuis := is gelukkig binnen Nederland!

pmarena

Berichten: 48368
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 22:02

Ik duim voor je dat je uiterlijk woensdag uit je lijden verlost bent :(:) :D

Urbanus

Berichten: 44961
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 22:44

R.i.p. mij :')

Jildau

Berichten: 9436
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 13:57

Ik heb één keer gehad dat ik het verzendlabel van DHL kon printen als sticker bij het DHL punt. Maar de afgelopen keren dat ik iets verkocht via Vinted kreeg ik weer gewoon een label om thuis te printen. Hoe zit dit? Kan je die ook alsnog bij het DHL punt afdrukken?

Esther_

Berichten: 3999
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: omgeving Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 17:43

Mijn dhl punten, hebben geen printer dus moet ik zelf thuis printen.
Bij Vinted nog nooit de optie gehad om niet zelf te printen.

caro29
Berichten: 8061
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 17:47

Jildau schreef:
Ik heb één keer gehad dat ik het verzendlabel van DHL kon printen als sticker bij het DHL punt. Maar de afgelopen keren dat ik iets verkocht via Vinted kreeg ik weer gewoon een label om thuis te printen. Hoe zit dit? Kan je die ook alsnog bij het DHL punt afdrukken?


Dat heb ik dus nu ook opeens weer. Niet gecheckt en ik stond bij dhl

Urbanus

Berichten: 44961
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 11:59

pmarena schreef:
Ik duim voor je dat je uiterlijk woensdag uit je lijden verlost bent :(:) :D


Hij is en hij is prachtig!

Needje

Berichten: 19216
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 12:05

Top!

Ik wacht nog op 2 dingen.
De een zei dat ze het gister zou wegbrengen maar heb nog geen T&T dus blijkbaar toch niet. De ander heb ik überhaupt niets meer van gehoord. We gaan het merken.

foxy80

Berichten: 7958
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 12:18

pmarena schreef:
Zit te twijfelen of ik de super uitgebreide houten treinbaan van die kleine er op ga zetten....hij speelt er eigenlijk nooit mee, is altijd zelf dingen aan het maken en uitvinden. Maar hij is zo gaaf met zoveel hele mooie onderdelen, zonde man.... nouja ik denk dat ik het er maar gewoon voor een goede prijs op ga zetten en kijken wat het doet :)


Ik heb misschien interesse!

pmarena

Berichten: 48368
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 12:57

Urbanus schreef:
pmarena schreef:
Ik duim voor je dat je uiterlijk woensdag uit je lijden verlost bent :(:) :D


Hij is en hij is prachtig!


+:)+

Durf je hem ook aan te trekken na al die doorstane ontberingen...? :P

Foxy: ik ben hem in delen online aan het zetten sinds gisteren.
En nu gaat die eikel er ineens wel mee zitten spelen natuurlijk, haha.

tengeltje11
Berichten: 7174
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 15:12

ik heb er een goed jaar terug een giga trein set van thomas en vriendjes op gezet.Mee gespeeld, maar nog meer dan prima(is echt wel heeeeel veeeel en alles in 1 lot erop gezwierd), komt echt niets reactie op.

verootjoo
Berichten: 35681
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 18:33

Ik denk dat ik een neppe bobo heb gekregen |(

Vrees niet goed opgelet bij de foto’s, maar de pasvorm is raar, de stof voelt niet echt en het label ziet er niet des bobo’s uit.

Heeft iemand een echte van dit shirt om te vergelijken toevallig?
Afbeelding

Urbanus

Berichten: 44961
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 18:44

Label is wit en dat klopt al niet. Even Vinted inschakelen.

Pmarena: hij is voor de jongste voor de winter, maar hij gaat aan hoor, hij is zo tof!


Afbeelding

En echt in nieuwstaat, maar dit is een productfoto.

pmarena

Berichten: 48368
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 18:57

Lekker zacht en wel een uniek stuk, dat is altijd wel leuk om te pakken te krijgen +:)+

Treinpakket in 1 grote verzameling expres niet gedaan, ik zet het er wel in onderdelen op en dan zie ik wel := Als het niet verkocht wordt dan houden we hem lekker :j