Ervaring met vinted

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 17:03

Bij mij is hij al 6x aangekomen op het sorteercentrum. Mailen/bellen/Facebook heeft geen zin begreep ik, dus ik wacht het maar gewoon af.

Hopelijk komen al onze pakketjes toch nog. :knuffel:

Phrono

Berichten: 8940
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 23:17

Ik was een beetje huiverig na die berichten hier, ik heb vorige week een paar schoenen verkocht naar Spanje met mondial relay. Maar ging prima, vorige week donderdag verstuurd en vandaag einde middag aangekomen & opgehaald, fijn!

Lavitabella

Berichten: 1726
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 23:58

Vriendin had via Vinted een Guess tas besteld uit Italië. Heeft ze hem opgehaald in de winkel, in de auto gaat ze kijken, tas eruit gehaald .. -O- De winkelmedewerkster zei dat dit al de 2e keer was deze week. Ik ben benieuwd hoe dit opgelost word.

maessie

Berichten: 5758
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 09:44

Ik wilde gisteravond een trui bestellen, stonden alleen homer en ups beschikbaar. (Verkoopster had alles aanstaan) Nog even gewacht, toen kon ik alleen nog maar homer kiezen.. net of is dan t quotum voor die dag bereikt en schakelen ze de andere opties uit ofzo. Gelukkig fijn contact met de verkoopster, op gereserveerd gezet door haar en vanochtend stonden alle opties weer open. Nu dus inmiddels wel besteld :j maar wat een gedoe zeg..

tengeltje11
Berichten: 7147
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 10:15

Lavitabella schreef:
Vriendin had via Vinted een Guess tas besteld uit Italië. Heeft ze hem opgehaald in de winkel, in de auto gaat ze kijken, tas eruit gehaald .. -O- De winkelmedewerkster zei dat dit al de 2e keer was deze week. Ik ben benieuwd hoe dit opgelost word.


Enkele weken terug een nieuw gekochte cap gekregen…. Kreeg een lege zak… uiteindelijk, na een goeie 2 weken hebben zowel de koper als ik onze centjes terug gehad, dus was heel netjes opgelost!(wel zonde, was een koopje en had liever de cap gehad…)

Alja

Berichten: 25617
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 10:25

Maar waar blijven die spullen dan uiteindelijk?

pmarena

Berichten: 48192
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 10:36

Zonde zeg.... -O-

Hier heb ik sinds een paar weken dat bij Mondial mijn favoriete punt er soms niet bij staat, hebben anderen dat ook...?

JoT

Berichten: 4011
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 11:21

Alja schreef:
Maar waar blijven die spullen dan uiteindelijk?


Die spullen die uit de verpakking zijn gehaald? Ik denk dat die gewoon worden doorverkocht door degene die ze uit de verpakking heeft gehaald. Dat is gewoon ordinaire diefstal, kan bijna niet missen lijkt me.

Spullen die niet worden geleverd, tja... Zouden die wellicht verkocht worden, op zo'n veiling, zoals je wel eens op tv of in filmpjes ziet?

Alja

Berichten: 25617
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 11:33

Maar diegene ?
Is dat de bezorger?
Eigenaar van de winkel?

tita

Berichten: 19754
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 12:15

Alja schreef:
Maar diegene ?
Is dat de bezorger?
Eigenaar van de winkel?


Hallo…. Wat dacht je van mega grote depot
Ben je wel eens op DHL depot geweest

Sommige verpakking zijn makkelijk te openen

JoT

Berichten: 4011
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 12:18

Alja schreef:
Maar diegene ?
Is dat de bezorger?
Eigenaar van de winkel?


Kan ook iemand zijn in het sorteercentrum. Daar kom je nooit achter vrees ik.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 13:54

maessie schreef:
Ik wilde gisteravond een trui bestellen, stonden alleen homer en ups beschikbaar. (Verkoopster had alles aanstaan) Nog even gewacht, toen kon ik alleen nog maar homer kiezen.. net of is dan t quotum voor die dag bereikt en schakelen ze de andere opties uit ofzo. Gelukkig fijn contact met de verkoopster, op gereserveerd gezet door haar en vanochtend stonden alle opties weer open. Nu dus inmiddels wel besteld :j maar wat een gedoe zeg..

Dit heb ik ook al eens gehad. Lijkt idd wel als of ze dan alles dicht gooien en bepaald percentage van welke vervoerders ze moeten halen of iets. Heb dag gewacht toen stond alles weer aan

JoT

Berichten: 4011
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 15:18

Ik ben in gesprek met de customerservice van Mondial Relay, via de mail, maar zij blijven vragen om een achtcijferig nummer, terwijl ik alleen een veel langer nummer heb, dat begint met VD. Wat een gedoe... Over een paar dagen zijn ze officieel te laat met leveren en kan ik mijn geld terugvragen. Maar ik wil die kersttrui gewoon hebben -O-

Bootsiebob

Berichten: 5550
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 15:35

Mijn aankoop van 9 november is nog steeds niet gevonden bij Mondial Relay.
Ze zijn het in Frankrijk bij het inleverpunt kwijtgeraakt…
Vinted schrijft steeds dat ze actie ondernemen, maar er gebeurt vrij weinig…

tengeltje11
Berichten: 7147
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 16:51

Geduld hebben…. Als het verdwenen is, krijg je plots een bericht dat het als verloren beschouwd wordt en je je geld terug krijgt.

Esther_

Berichten: 3999
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: omgeving Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 17:39

JoT schreef:
Ik ben in gesprek met de customerservice van Mondial Relay, via de mail, maar zij blijven vragen om een achtcijferig nummer, terwijl ik alleen een veel langer nummer heb, dat begint met VD. Wat een gedoe... Over een paar dagen zijn ze officieel te laat met leveren en kan ik mijn geld terugvragen. Maar ik wil die kersttrui gewoon hebben -O-

Volgens mij kan alleen Vinted contact opnemen met de vervoerder, omdat zij het label gekocht hebben.

Lavitabella

Berichten: 1726
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 23:05

tengeltje11 schreef:
Lavitabella schreef:
Vriendin had via Vinted een Guess tas besteld uit Italië. Heeft ze hem opgehaald in de winkel, in de auto gaat ze kijken, tas eruit gehaald .. -O- De winkelmedewerkster zei dat dit al de 2e keer was deze week. Ik ben benieuwd hoe dit opgelost word.


Enkele weken terug een nieuw gekochte cap gekregen…. Kreeg een lege zak… uiteindelijk, na een goeie 2 weken hebben zowel de koper als ik onze centjes terug gehad, dus was heel netjes opgelost!(wel zonde, was een koopje en had liever de cap gehad…)


Ja te erg voor woorden toch... Gelukkig voor jullie beide goed opgelost! Hopelijk gebeurt dat nu ook maar dat is nog even afwachten.

Lavitabella

Berichten: 1726
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 11:55

Het is al opgelost en super netjes! Beide partijen krijgen hun geld terug ! :D

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 23:05

Peuk schreef:
Bij mij is hij al 6x aangekomen op het sorteercentrum. Mailen/bellen/Facebook heeft geen zin begreep ik, dus ik wacht het maar gewoon af.

Hopelijk komen al onze pakketjes toch nog. :knuffel:


Mijn pakketje is gisteren bezorgd!

Heb wel Mondial Relay uitgezet als verzender voor mijn eigen pakketjes en bestel er ook niet meer mee. Geen zin in dat iets kwijt raakt en dat je dan geen reactie krijgt van de klantenservice. Dan ben je sowieso de sjaak.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 00:03

Mij viel gisteren wel wat op bij het inpakken van een pakket. Een koper heeft boeken gekocht en dat is een middelmaat pakket, vooral ivm gewicht. Volgens Vinted is dat tot 1kg. Maar op het verzendlabel staat "max. 20kg". Dat is toch gewoon oplichting? Je zou iemand een groot pakket laten betalen terwijl het met een formaat kleiner en goedkoper ook al lang uit kan -O-

Vanochtend gelijk na wegbrengen ticketje doorgestuurd. En maar goed ook, want volgens Vinted had ik het nog steeds in huis. *Reeds verzonden" aangeklikt en nu wachten ze nog steeds op een update.

tengeltje11
Berichten: 7147
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 08:26

Ik verstuurd, op extreem grote dingen na alles via ‘klein’. Nog nooit problemen gehad. Verder kies ik altijd mondial, gaat in 99% altijd goed. Nu wacht ik op dhl homedelivery, moet normaal vlug gaan dacht ik zo…. Is al bijna 2 weken onderweg en vrees dat de Sint zijn pakje niet op tijd zal hebben, nooit meer dus!

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 13:09

Gisterochtend om iets over 9u pakket afgeleverd op postkantoor voor verzenden, is ook DHL homedelivery en moet naar NL. In de app van vinted staat het pakket nog steeds aangemeld als "nog niet afgeleverd voor verzending/niet aangemeld bij DHL". Het is vertrokken vanuit het centrale postkantoor in de stad, dus geen klein kantoortje waar af en toe wat afgegeven wordt. Als er maandag nog niets is qua update bekijk ik het even via de website van Bpost met de T&T. Gaat om klein bedragje (€4) maar zou het alsnog zonde vinden voor de koper.

Vanochtend weer een aantal jurkjes erop gezet. Pas ze nog allemaal maar ik draag ze gewoon amper tot niet. Ofwel omdat ze minder flatteus zijn geworden door wat bij te komen, ofwel omdat de gelegenheden er niet (meer) voor zijn.

black_kelpie

Berichten: 7830
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 18:01

Ik word nerveus van jullie, ik heb net een Max Mara jas uit Frankrijk laten opsturen met Mondial. Ik ga maar weer verder duimen dat ie goed aankomt :=

Afbeelding

Ook leuk, ik had een hondenjas geüpload, is er gelijk weer afgehaald omdat het in strijd zou zijn met de regels. Het is een hondenjas, in de categorie hondenjassen, wat is het probleem...

Ik durf hem er ook niet weer op te zetten want als ze vaker wat van je verwijderen word je geblokkeerd :Y)

Diva_Jenny

Berichten: 861
Geregistreerd: 23-12-05
Woonplaats: TT city

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 21:12

Soms snap ik niks van die regels bij vinted, zo was bij mij de titel blauw jurkje in strijd met de regels, het was een blauw jurkje in de categorie casual jurken :Y)

Ook van mij is er een pakketje onderweg met mondial alleen ben ik de verzender, pakketje is al onderweg sinds 8 november, heb de koper al een berichtje gestuurd of zij nog iets had gehoord van mondial of het er al was maar de koper leest wel de berichtjes maar reageert niet -O-

Charaz

Berichten: 24318
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 10:18

Oei tot nu toe is het bij mij allemaal goed gedaan, ik zag vrijdag wel dat het op mijn pakketpunt echt heel erg vol stond met pakketten.