Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Lavitabella schreef:Vriendin had via Vinted een Guess tas besteld uit Italië. Heeft ze hem opgehaald in de winkel, in de auto gaat ze kijken, tas eruit gehaald .. De winkelmedewerkster zei dat dit al de 2e keer was deze week. Ik ben benieuwd hoe dit opgelost word.
Alja schreef:Maar waar blijven die spullen dan uiteindelijk?
maessie schreef:Ik wilde gisteravond een trui bestellen, stonden alleen homer en ups beschikbaar. (Verkoopster had alles aanstaan) Nog even gewacht, toen kon ik alleen nog maar homer kiezen.. net of is dan t quotum voor die dag bereikt en schakelen ze de andere opties uit ofzo. Gelukkig fijn contact met de verkoopster, op gereserveerd gezet door haar en vanochtend stonden alle opties weer open. Nu dus inmiddels wel besteld maar wat een gedoe zeg..
JoT schreef:Ik ben in gesprek met de customerservice van Mondial Relay, via de mail, maar zij blijven vragen om een achtcijferig nummer, terwijl ik alleen een veel langer nummer heb, dat begint met VD. Wat een gedoe... Over een paar dagen zijn ze officieel te laat met leveren en kan ik mijn geld terugvragen. Maar ik wil die kersttrui gewoon hebben
tengeltje11 schreef:Lavitabella schreef:Vriendin had via Vinted een Guess tas besteld uit Italië. Heeft ze hem opgehaald in de winkel, in de auto gaat ze kijken, tas eruit gehaald .. De winkelmedewerkster zei dat dit al de 2e keer was deze week. Ik ben benieuwd hoe dit opgelost word.
Enkele weken terug een nieuw gekochte cap gekregen…. Kreeg een lege zak… uiteindelijk, na een goeie 2 weken hebben zowel de koper als ik onze centjes terug gehad, dus was heel netjes opgelost!(wel zonde, was een koopje en had liever de cap gehad…)
Peuk schreef:Bij mij is hij al 6x aangekomen op het sorteercentrum. Mailen/bellen/Facebook heeft geen zin begreep ik, dus ik wacht het maar gewoon af.
Hopelijk komen al onze pakketjes toch nog.