Ervaring met vinted

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myponyhoward

Berichten: 427
Geregistreerd: 18-08-17
Woonplaats: Nijemirdum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 13:51

Hoi! Ik zag zonet dat bij een paar items gratis verzending er opeens bij staat, maar bij heel veel ook niet. Weet iemand waar dit op gebaseerd is? Vanaf een bepaalde prijs of bepaalde verkoper ofzo?

Is niet alleen bij Homer trouwens maar ook met DHL en dpd

Afbeelding

MyWishMax

Berichten: 25456
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 14:01

Vaak is dat als de verkoper nieuw is, dan is de 1e keer verzenden gratis in mijn ervaring.

Myponyhoward

Berichten: 427
Geregistreerd: 18-08-17
Woonplaats: Nijemirdum

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 14:14

Ooo oke, dankjewel!!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70690
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 17:21

Daar kwam ik net ook achter bij het kopen bij een nieuwe gebruiker. Ze heeft het ook binnen het uur opgestuurd dus heel benieuwd.

madeliefw

Berichten: 2667
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 21:08

Ik wilde een boek kopen, twee aanbieders, dezelfde prijs. Bij allebei stond verzending vanaf 2.59. Nu klikte ik eerst de ene aan, verzending 8.99!!! Toen de andere, daar gewoon 2.95. Die eerste dus maar niet gedaan. Maar waar het dan vanaf hangt, geen idee.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70690
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 21:25

Ik vermoed dat die vanuit België is, daar rekent DHL 8,99 voor naar Nederland.

MyWishMax

Berichten: 25456
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 21:26

Waar ze vandaan komen, welke verzender ze aangeklikt hebben en welke jij als laatste gekozen hebt. Altijd even de lijst aanklikken met afhaalpunten, dan kan je soms ook gewoon de goedkopere weer kiezen. Soms blijft hij automatisch op DHL staan bijvoorbeeld.

pmarena

Berichten: 48280
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 06:40

Meestal blijft hij automatisch op Homerr staan. Of springt daar naar terug ook al kies je hem niet :=

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70690
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 10:22

Vaak wel maar ik heb ook een periode gehad dat het gelijk dhl selecteerde en dan mijn afhaalpunt. Ideaal want dat was 2x klikken en gekocht.
Hier gisteren drie bestellingen gedaan waar ik erg naar uit kijk.

foxy80

Berichten: 7911
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 12:36

Eind van de maand, de lonen zijn gestort en FLOEP dure trui op Vinted verkocht zonder emmeren over prijs, maten etc. Ook weer wat barbiespul minder. Hoe loopt het bij jullie?

PSvanLot

Berichten: 10182
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 12:41

Op zich heel goed! Afgelopen maand van alles er op gezet.
Heb alle sierraden verkocht, een trui, petje, broek en 2 blouses.
Er staat wel nog van alles bij mensen in de favorieten.

Staat nog wel wat op, maar heb aardig wat geld verdient.

maessie

Berichten: 5771
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 13:13

Hier ook veel verkocht afgelopen weekeind.

@foxy, wat was die barbie checksite ook alweer? Heb nog een hele oude skihut staan.

foxy80

Berichten: 7911
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 14:00

barbieworld.it
Wel goed zoeken en is allemaal italiaans maar google translate helpt wel veel

Als ik gewoon google op barbie ski house kom je al wel gelijk wat vintage tegen ;-)

BigOne
Berichten: 38437
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 16:03

Wat een gedonder, koper stuurt iets retour naar mij, mail dat het in afhaallocker ligt. Geen afhaalcode ontvangen en vinted wijst naar dhl, dhl kan niks door de versleutelde mailadressen via vinted. En nu? Geen code , wordt wordt ik van dit gedoe.

_Lorette_

Berichten: 12114
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 12:23

Er hangt een groot 'winkelruimte te huur' spandoek aan het winkeltje waar ons Homerr punt de laatste tijd zat. Straks weer geen Homerr punt meer. Hoe pakken jullie zoiets aan? Ik vind het echt te veel werk om van alle items de tekst te wijzigen om te vermelden dat ik niet meer met Homerr kan versturen.


BigOne schreef:
Wat een gedonder, koper stuurt iets retour naar mij, mail dat het in afhaallocker ligt. Geen afhaalcode ontvangen en vinted wijst naar dhl, dhl kan niks door de versleutelde mailadressen via vinted. En nu? Geen code , wordt wordt ik van dit gedoe.


Wat ontzettend onhandig -O- Is het een duur item?

BloemBloem

Berichten: 16610
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 12:28

foxy80 schreef:
Eind van de maand, de lonen zijn gestort en FLOEP dure trui op Vinted verkocht zonder emmeren over prijs, maten etc. Ook weer wat barbiespul minder. Hoe loopt het bij jullie?


Hier ligt het op zijn gat :) Iemand een idee hoe ik daar
wat aan kan veranderen zonder te "boosten".

foxy80

Berichten: 7911
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 12:35

Nieuwe items bijplaatsen genereert altijd wat extra verkeer op je profiel merk ik. Heb afgelopen 24 u nog een nieuw item verkocht en 4 oudere die er een maand of langer op staan.

BloemBloem

Berichten: 16610
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 12:36

foxy80 schreef:
Nieuwe items bijplaatsen genereert altijd wat extra verkeer op je profiel merk ik. Heb afgelopen 24 u nog een nieuw item verkocht en 4 oudere die er een maand of langer op staan.


Dan duik in mijn kledingkast zo eens in :D, heb genoeg liggen
wat weg kan! Bedankt :)

MyWishMax

Berichten: 25456
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 12:46

Hier helaas alweer mensen die niks opsturen en zelfs niet eens een berichtje sturen, maar wel elke dag online zijn. Snap daar niks van, haal het dan van vinted af en stuur een berichtje dat het je niet lukt.

Siers83

Berichten: 7381
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 13:11

_Lorette_ schreef:
Er hangt een groot 'winkelruimte te huur' spandoek aan het winkeltje waar ons Homerr punt de laatste tijd zat. Straks weer geen Homerr punt meer. Hoe pakken jullie zoiets aan? Ik vind het echt te veel werk om van alle items de tekst te wijzigen om te vermelden dat ik niet meer met Homerr kan versturen.

In de tekst vermelden is echt het enige dat je kunt doen helaas. Ik heb het ook moeten doen, Homerr zit hier niet op het eiland(Texel), en ik ga toch echt niet leuren of een ander het mee wil nemen of zelf van het eiland af voor pakketjes

pmarena

Berichten: 48280
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 13:12

Ik heb in grote letters bovenaan mijn profiel staan maar daar kijken mensen niet naar helaas. Nu ben ik het er toch maar bij aan het zetten in de advertenties.

foxy80

Berichten: 7911
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 13:20

MyWishMax schreef:
Hier helaas alweer mensen die niks opsturen en zelfs niet eens een berichtje sturen, maar wel elke dag online zijn. Snap daar niks van, haal het dan van vinted af en stuur een berichtje dat het je niet lukt.


Ik ben compleet het tegenovergestelde: zodra ik zie dat er wat verkocht is, bedank ik voor de aankoop en zeg ik wanneer ik ga verzenden. Als dat dan toch niet lukt, stuur ik ook gelijk bericht bij naderen van de eerder vermelde deadline. Niks zo vervelend als totale radiostilte.

Trouwens, wat zijn de meest waanzinnige dingen die jullie reeds via Vinted verkochten? Bij mij sleutelhangers en een ovenwant.

moi22
Berichten: 902
Geregistreerd: 16-06-06

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 10:48

Pff hier ligt het ook op z’n gat. Vorige week op vakantie geweest en Vinted dus even op vakantiemodus gezet. Nu sinds zaterdag alles weer online maar niets verkocht en geen favoriet gegenereerd. Straks maar eens kijken voor spullen voor nieuwe advertentie zodat de boel hopelijk weer wat op gang komt

tengeltje11
Berichten: 7165
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 10:53

Om die reden zet ik mezelf nooit op vakantie modus, daarna valt alles serieus op zijn gat.

MyWishMax

Berichten: 25456
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 10:55

Als koper heb ik juist heel graag dat verkopers zich op vakantiemodus zetten. Niks zo vervelend als iets kopen en dat het niet verzonden kan worden omdat iemand op vakantie is, maar niks aanpast.
Als je niet aan die binnen 5 werkdagen verzenden kan voldoen moet je je niet online laten staan.