Ervaring met vinted

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70652
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 15:29

MyWishMax schreef:
:') Sorry, mijn hoofd werkt echt niet mee dus hahaha

No problem :D

Hier nog aan het wachten totdat Vinted een geannuleerde bestelling terug betaald.

foxy80

Berichten: 7908
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 16:24

En ik wacht hier op aankomst artikel dat ik verkocht met artikelverificatie. Spannend! Ik weet wel dat het echt is maar Vinted moet dat ook vinden.

Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 18:55

Ok ik heb iets raars: bij verzenden met dpd blijft het bij de verkoper als niet verzonden staan. Ook als ik het product al in huis heb. Theoretisch gezien zou ik dus kunnen annuleren. Vorige keer hebben we samen de transactie afgebroken en heeft zij me een tikkie voor het bedrag - transactie kosten en - kopersbescherming gestuurd. Maar nu koop ik weer iets met dpd en nu gebeurt het dus weer. Het staat op niet verzonden bij vinted maar als ik bij dpd kijk is het onderweg. Als ik dus kwaad zou willen dan druk ik nu op bestelling afbreken en heb ik èn mijn geld en het pakket. Heeft iemand dit ook al eens gehad?

Phrono

Berichten: 8940
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 18:59

Je kunt alleen zelf annuleren als er nog geen verzendlabel is aangemaakt. Zodra er een verzendlabel is aangemaakt kan de verzender bij aanvraag om annuleren aanklikken dat deze al verstuurd is.

Het is een zooi bij dpd zag ik.

Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 19:13

Phrono schreef:
Je kunt alleen zelf annuleren als er nog geen verzendlabel is aangemaakt. Zodra er een verzendlabel is aangemaakt kan de verzender bij aanvraag om annuleren aanklikken dat deze al verstuurd is.

Het is een zooi bij dpd zag ik.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nope hij is gewoon verzonden…

Phrono

Berichten: 8940
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 19:17

Als het goed is kan je wel afbreken indienen idd maar moet de verkoper daar wel toestemming voor geven. Omdat pakketten 9 van de 10 keer vertraging hebben met updaten. Alleen homerr is bij mij altijd direct, ohja en mondial. Toevallig, stadsgenoot zie ik :')

Rennie89
Berichten: 37270
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 19:27

Caira schreef:
Ok ik heb iets raars: bij verzenden met dpd blijft het bij de verkoper als niet verzonden staan. Ook als ik het product al in huis heb. Theoretisch gezien zou ik dus kunnen annuleren. Vorige keer hebben we samen de transactie afgebroken en heeft zij me een tikkie voor het bedrag - transactie kosten en - kopersbescherming gestuurd. Maar nu koop ik weer iets met dpd en nu gebeurt het dus weer. Het staat op niet verzonden bij vinted maar als ik bij dpd kijk is het onderweg. Als ik dus kwaad zou willen dan druk ik nu op bestelling afbreken en heb ik èn mijn geld en het pakket. Heeft iemand dit ook al eens gehad?


Had ik gisteren ook met dpd. Verkoper had paar dagen geleden verzonden maar dpd op Vinted werkte het niet bij. Nou zag ik bij dpd zelf dat het al bezorgd was dus kaarte dit aan, haalde het op en contacts Vinted zodat ik op alles is oke kon klikken. Kon inderdaad ook doen alsof m’n neus bloedde maar zo ben ik niet, geluk voor de verkoper.

Nayan

Berichten: 318
Geregistreerd: 03-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 19:29

Caira schreef:
Phrono schreef:
Je kunt alleen zelf annuleren als er nog geen verzendlabel is aangemaakt. Zodra er een verzendlabel is aangemaakt kan de verzender bij aanvraag om annuleren aanklikken dat deze al verstuurd is.

Het is een zooi bij dpd zag ik.


[ [url=m/1XNOwP.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/WqFAwN.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PlGXKi.png]Afbeelding[/url] ]

Nope hij is gewoon verzonden…


Niet het onderwerp maar dank voor het idee om naar een dekbedovertrek te zoeken op vinted :') :)*

muppetmayo

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 19:35

Nou wat een ellende de laatste tijd met dat verzenden idd. Hebben jullie ook problemen met Mondial? Ik heb een mooi wol met cashmere vest van Burberry voor een heel mooie prijs gekocht, maar mijn pakket ligt nu al even stil in Barcelona... ik denk dat er iets mis is gegaan daar, hij vertrok uit het depot en een paar uur later kwam hij aan in hetzelfde depot. Vervolgens ligt hij al een paar dagen stil daar :\ ik hoop echt dat er weer beweging in komt want ik was juist zo blij met de aankoop -O-

_Lorette_

Berichten: 12111
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 19:39

Ik heb toen als verkoper contact opgenomen met Vinted. Zij hebben het handmatig op ontvangen gezet.

Nayan

Berichten: 318
Geregistreerd: 03-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 19:40

muppetmayo schreef:
Nou wat een ellende de laatste tijd met dat verzenden idd. Hebben jullie ook problemen met Mondial? Ik heb een mooi wol met cashmere vest van Burberry voor een heel mooie prijs gekocht, maar mijn pakket ligt nu al even stil in Barcelona... ik denk dat er iets mis is gegaan daar, hij vertrok uit het depot en een paar uur later kwam hij aan in hetzelfde depot. Vervolgens ligt hij al een paar dagen stil daar : ik hoop echt dat er weer beweging in komt want ik was juist zo blij met de aankoop -O-


Bij mij ligt Mondial vanuit Frankrijk ook al dagen stil. Zou morgen of overmorgen aan moeten komen, ben benieuwd. Verder geen problemen gehad met verzenden recent, met DHL/DPD/Homerr/Mondial.

Marije_jiplover

Berichten: 25337
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 20:45

Mondial is bij mij idd iets van 10 dagen onderweg geweest uit Portugal.
Ik geloof wel 8 verschillende depots gezien in de tussentijd ook.

Siers83

Berichten: 7369
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 21:00

Caira schreef:
Ok ik heb iets raars: bij verzenden met dpd blijft het bij de verkoper als niet verzonden staan. Ook als ik het product al in huis heb. Theoretisch gezien zou ik dus kunnen annuleren. Vorige keer hebben we samen de transactie afgebroken en heeft zij me een tikkie voor het bedrag - transactie kosten en - kopersbescherming gestuurd. Maar nu koop ik weer iets met dpd en nu gebeurt het dus weer. Het staat op niet verzonden bij vinted maar als ik bij dpd kijk is het onderweg. Als ik dus kwaad zou willen dan druk ik nu op bestelling afbreken en heb ik èn mijn geld en het pakket. Heeft iemand dit ook al eens gehad?

Ik had van de week dat het bleef staan dat het ingeleverd was bij DPD, geen beweging verder. Maar kreeg wel van DPD een mail dat ik het kon ophalen en het lag ook echt klaar op het punt. Maar kon het dus niet als alles oke aangeven. Bericht naar Vinted gestuurd en die hebben het handmatig aangepast waardoor de verkoper ook haar geld kreeg. Is een zootje bij DPD

muppetmayo

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 21:08

Dat het lang onderweg zou zijn vind ik niet zo erg, alleen dat nu ineens niet meer verplaatsen vind ik zo raar? Ze gaan iig de laatste leverdatum die ze zelf hebben aangegeven niet meer redden.
Dat van DPD is nog veel vreemder van jullie.. je zal als verkoper maar een oneerlijk iemand treffen, dan ben je ineens zowel je kleding als je geld kwijt...

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70652
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 21:31

Zo irritant met dpd, 1 koper heeft het al volgens dpd tracking maar vinted werkt niet bij. De ander kan het afhalen maar ook dat heeft Vinted niet bijgewerkt. Laatste keer dat ik dpd ga gebruiken.

maessie

Berichten: 5760
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 22:36

Dpd heeft de laatste tijd veel updateproblemen vertelde ze bij ons punt hier. Was voor mij een pakketje al binnen waar ik nog geen tracking voor had. Gelukkig dat ik iets weg moest brengen.

HorsePassion
Berichten: 984
Geregistreerd: 21-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 22:43

BloemBloem schreef:
Heb ik weer O:) Koop een toffe zomerset, zie ik nu dat het lid geblokkeerd is.
Wat is dit :D :D

*edit*

Van mijn andere set die ik gekocht hebt is de gebruiker
gelukkig nog wel actief!
https://www.vinted.nl/items/4235551575- ... etje-zomer

Wat een ontzettend leuke set heb je gekocht <3

Mama3
Berichten: 1810
Geregistreerd: 04-06-14

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 00:28

Oké Fila is misschien niet een super hip merk, maar 1 euro bieden op een 1x gedragen hoody vindt ik wel echt irritant. Iknegeer het bod maar gewoon ..

Alja

Berichten: 25630
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 08:08

Actie bij marktplaats dat verzenden maar 99 cent is
Zou vinted dan ook weer volgen?

BloemBloem

Berichten: 16598
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 09:50

HorsePassion schreef:
BloemBloem schreef:
Heb ik weer O:) Koop een toffe zomerset, zie ik nu dat het lid geblokkeerd is.
Wat is dit :D :D

*edit*

Van mijn andere set die ik gekocht hebt is de gebruiker
gelukkig nog wel actief!
https://www.vinted.nl/items/4235551575- ... etje-zomer

Wat een ontzettend leuke set heb je gekocht <3


Thank, ben er ook blij mee, hoop dat het mooi zal zijn. Heb toffe rode pumps :D en de blouse zal ook gaaf staan op een lichtroze wilde leg broek die ik nog heb.

foxy80

Berichten: 7908
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 10:50

Nayan schreef:
Niet het onderwerp maar dank voor het idee om naar een dekbedovertrek te zoeken op vinted :') :)*


Je kan echt zo veel vinden op vinted! Gekste dat ik hier kocht was een scheerapparaat voor paardlief (werd er trouwens binnen het uur afgegooid want verboden, maar heb het toch maar mooi via pb kunnen kopen hahaha).
En ik heb ook al een dekbedovertrek voor zoon gekocht via Vinted.
Homewear vind je ook zo vaak op Vinted, manlief zag mooie mokken in de Ikea, zelfde dag nog aan prijsje via Vinted gekocht. *\o/*

Ik merk trouwens dat veel mensen aan de seizoenswissel in hun kleerkast beginnen, opeens weer wat interesse in oude kleding.

Aranel
Berichten: 20202
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 12:08

maessie schreef:
Dpd heeft de laatste tijd veel updateproblemen vertelde ze bij ons punt hier. Was voor mij een pakketje al binnen waar ik nog geen tracking voor had. Gelukkig dat ik iets weg moest brengen.


Ah goed dat ik dit lees, maandag een dpd pakje weggebracht en Vinted denkt nog steeds dat ie niet verzonden is. Of in ieder geval hebben ze geen updates ontvangen.
Verder wacht ik ook al 2 weken op een pakket van Homerr waar 0 updates over zijn, gaat ook lekker daar :+

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 12:29

Ik heb DPD uitgezet. Het is al maanden dikke ellende. Heb daar geen zin meer in. Ik verzend nu alleen nog met Homerr, DHL en UPS.

_Lorette_

Berichten: 12111
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 13:33

Homerr is hier weer eens weg. Ga ik naar een dorp in de buurt, is ook daar Homerr gestopt, Nog weer een ander punt: winkel dicht. En ik stond er gewoon tijdens openingstijden voor de deur. Ook kloppend volgens het briefje op de deur, maar alles zat dicht. Uiteindelijk maar geannuleerd. Ik was er zo klaar mee!

HorsePassion
Berichten: 984
Geregistreerd: 21-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 21:05

Het valt mij op dat niet altijd alle servicepunten worden aangegeven.
Ik kan wel naar Mondial 10 km verderop maar niet naar het punt wat dichterbij is. Ook niet als ik die plaats aangeef.
Heb dat al 2 keer gehad. Zo raar :?