Ervaring met vinted

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maessie

Berichten: 5760
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 17:01

Hier ook, ik haal doosjes bij de supermarkt. De wat kleinere past toch bijna niks aan boodschappen in, die blijven vaak over. Ideaal voor wat kleding oid. En heb verzendzakken, daar doe ik de kleding in een ziplockzakje in. Sws altijd in een zakje, zodat het niet nat kan worden :j Vloeipapier is leuk om uit te pakken, maar verder ook alleen maar extra kosten..

xMyrth

Berichten: 2805
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 14:15

Ik probeer zoveel mogelijk te hergebruiken. Je krijgt er bij mij echt geen strikje op of cadeaupapiertje om :')
Ik zorg dat het netjes wordt verpakt zodat het heel aankomt, that's it.

Ik kreeg gisteren een pakketje (broek) met daarbij een transparant zakje met sticker "free gift" erop. Er zat een zakje bosvruchtenthee van Pickwick in. Leuk bedoeld, maar ik hoef dat overdreven aardige gedoe gewoon niet :+ :=

Marije_jiplover

Berichten: 25337
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 14:19

Aangezien ik mijn schoenen aan het omwisselen ben voor barefootschoenen en ik dus mijn oude schoenen die ik niet meer draag, te koop heb staan, gingen alle schoenen die ik tot nog toe verkocht had, in een schoenendoos van barefootschoenen.
Als daar vloeipapier inzat, heb ik het ook hergebruikt.
Maar ik ga geen vloeipapier kopen of stichters of wat dan ook, ik pak in in wat we in huis hebben, het is allemaal niet nieuw wat ik verkoop, dus ze doen het er maar mee.

Rennie89
Berichten: 37270
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 14:22

Ik hergebruik veel dozen en enveloppen, die AliExpress enveloppen met die nopjes zijn ideaal voor kaarten haha. Ik heb wel zelf ook een hoop enveloppen toentertijd gekocht maar met dit hergebruiken hoef ik dat voorlopig niet meer te doen. Zolang alles maar heel en veilig aankomt.

verootjoo
Berichten: 35658
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 16:23

xMyrth schreef:
Ik probeer zoveel mogelijk te hergebruiken. Je krijgt er bij mij echt geen strikje op of cadeaupapiertje om :')
Ik zorg dat het netjes wordt verpakt zodat het heel aankomt, that's it.

Ik kreeg gisteren een pakketje (broek) met daarbij een transparant zakje met sticker "free gift" erop. Er zat een zakje bosvruchtenthee van Pickwick in. Leuk bedoeld, maar ik hoef dat overdreven aardige gedoe gewoon niet :+ :=


Hier vandaag 2 hele schattige pakketjes gekregen :') een in een lief cadeaupapiertje met stickertjes en een lief bedankbriefje erbij.

De ander in een roze zakje met een bedankkaartje en oorbelletjes.
Ik heb niet eens gaatjes en zo wel, zal ik die niet dragen.

Waarom doen mensen dit? Ik heb al genoeg troep en vind het gewoon niet nodig :=

Ik zelf stop het gewoon in een plastic zak en dan in een doos.

Esther_

Berichten: 3999
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: omgeving Den Bosch

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 16:46

Misschien hebben ze het ook gekregen en willen ze er vanaf? Of hebben ze hun huis opgeruimd en komen ze zo van hun zooi af.

Als ik zoiets krijg, geef ik het erbij als ik weer wat verkoop.

tengeltje11
Berichten: 7150
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 17:04

Idem hoor, oorbellen, thee,tot bloemzaadjes toe… drink geen thee, ga geen oorbellen dragen die totaal mijn smaak niet zijn en de bloemzaadjes liggen hier al 2j in een schuif…
Ook al schoenenpoets en snoepjes er bij gehad. Hoef ik ook allemaal niet.

Alja

Berichten: 25629
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 17:08

Haha dat dus
Of kleding die je erbij krijgt, ook verschrikkelijk

Justme_Lisaa

Berichten: 2172
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 17:52

Zijn bij meer mensen de opmaak van vinted in de bestellingen veranderd? Ipv dat er nu staat betaling voltooid oid na het betalen van het product zoals bij mijn vorige aankopen, staat dit er nu alleen maar:
Afbeelding
Heb verder wel een bevestiging gehad van vinted via de mail en ook als ik op de status zelf druk dat het gelukt is, maar vind het zo vreemd. Ben bang dat het is misgegaan..

pmarena

Berichten: 48204
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 18:32

Vooral kleding er bij vind ik echt vervelend. Als het nou nog iets soortgelijks is maar dan krijg je van die rommel :o

maessie

Berichten: 5760
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 21:32

Hier weleens een supermarkt modelbouwpuzzeltje bij wat jongenskleding erbij gehad. Dat vond ik nog wel leuk. :j ofja m'n zoontje :D ook wel snoepjes en gelukspoppetjes ed, mwah prullenbak..

mirijam

Berichten: 528
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Middelburg

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 20:37

Ik heb dus het probleem dat mijn vinted steeds op Frans springt.

Ga ik weer naar instellingen daar staat die gewoon NL zet ik hem weer op een andere taal om vervolgens weer NL aan te klikken zodat het weer even een paar bezoekjes goed gaat. Zo vreselijk irritant.
Weet iemand wat dit is? Heb dit nooit gehad. Ik heb het idee dat het is sinds ik in Frankrijk ben geweest...

Alja

Berichten: 25629
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 20:47

Ze willen een Fransoos van je maken

mirijam

Berichten: 528
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 22:45

Alja schreef:
Ze willen een Fransoos van je maken


:+

Steenbok12
Berichten: 7852
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 06:40

Hier lig ik in scheiding en ik heb de sleutel gehad van mijn eigen huis vrijdag! Beperkt budget wel want eerst moet ik van m'n koophuis af. Maar sowieso o.a. kamer van mijn zoontje die ik ingericht wil hebben. Dus voor het eerst dingen gekocht die ik niet eerder kocht. 2 vloerkleden en een speelkleed, allerlei dino accesoires en een kapstok van riverdale. Ben enorm benieuwd!

Tallie1979
Berichten: 22759
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 14:57

Hier een pakket verzonden met dpd, vrijdag.

En hij staat alleen maar als ingeleverd op het pakketpunt. Geen beweging meer. Vinted update niet, dus het is nu net alsof ik niet heb verzonden.

Denk dat ik dpd voortaan maar uit zet.

Esther_

Berichten: 3999
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: omgeving Den Bosch

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 15:06

Bij mij wordt de status van dpd meestal pas bijgewerkt als de bezorger het pakket heeft afgehaald. En dat duurt dus soms ook een paar dagen.
Hier zijn bijna alle Mondial punten weg, jammer, want dat was een goed voor de Franse kopers.

Siers83

Berichten: 7369
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 16:02

Tallie1979 schreef:
Hier een pakket verzonden met dpd, vrijdag.

En hij staat alleen maar als ingeleverd op het pakketpunt. Geen beweging meer. Vinted update niet, dus het is nu net alsof ik niet heb verzonden.

Denk dat ik dpd voortaan maar uit zet.

Ik heb dat dus ook. Verkoper heeft het woensdag al verzonden maar gebeurde niks meer. Nu kreeg ik net een berichtje van Vinted dat het onderweg is. Maar als ik op de DPDtracking kijk is er nog niks veranderd. Scheelt dat ik iemand ken die bij het afhaalpunt werkt waar ik het heen laat sturen dus mag haar altijd een berichtje sturen of het er al ligt

Rennie89
Berichten: 37270
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 17:05

Same voor mij met een pakket weer van dpd. Is gewoon hinderlijk

Tara_13

Berichten: 750
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: t Gooi

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 21:16

Ik heb een DPD pakket al binnen terwijl Vinted de tracking niet update. DPD stuurde me mails dat het klaar lag. Ik heb het pakketje dus allang binnen, maar kan het nog niet aangeven bij Vinted

Siers83

Berichten: 7369
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 21:21

Tara_13 schreef:
Ik heb een DPD pakket al binnen terwijl Vinted de tracking niet update. DPD stuurde me mails dat het klaar lag. Ik heb het pakketje dus allang binnen, maar kan het nog niet aangeven bij Vinted

Even een berichtje sturen naar Vinted, die kunnen het handmatig aanpassen waardoor het wel lukt om aan te geven dat alles goed is.
Had ik laatst ook

Saul

Berichten: 9660
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 21:43

Ik had me net toch een brutale aap.
Artikel kost €5.
Hij bood €3,50. Nou vooruit prima. Ligt hier toch in de weg. Dus ik accepteer. Doet hij daarna een bod van €1,50
Pff. Ik wist niet eens dat dat kon.

Sorry maar daar gaat het niet voor weg. Merk artikel ook nog :=

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70651
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 21:55

Tara_13 schreef:
Ik heb een DPD pakket al binnen terwijl Vinted de tracking niet update. DPD stuurde me mails dat het klaar lag. Ik heb het pakketje dus allang binnen, maar kan het nog niet aangeven bij Vinted

DPD vind ik slecht daarmee in combi met vinted. Je kan inderdaad een bericht sturen naar vinted die het dan als ontvangen gemarkeerd.

Zo die is brutaal Saul.

Hier vandaag schoenen gekocht bij een nieuwe gebruiker die mij een los bericht stuurde of ik mijn adres wou geven dan stuurt zij het op. Even een uitleg bericht terug gestuurd dat dit via Vinted gaat. Ben benieuwd, de schoenen zagen op de foto’s er goed uit.

_Nancy

Berichten: 14100
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 22:48

Saul schreef:
Ik had me net toch een brutale aap.
Artikel kost €5.
Hij bood €3,50. Nou vooruit prima. Ligt hier toch in de weg. Dus ik accepteer. Doet hij daarna een bod van €1,50
Pff. Ik wist niet eens dat dat kon.

Sorry maar daar gaat het niet voor weg. Merk artikel ook nog :=


Pff.. Nee inderdaad. Voor diegene is het artikel nu €6 geworden :roll:

Hier een Pokemon kaart verkocht voor €55 :+
Hij is al aangekomen en goedgekeurd, snap niet dat mensen zoveel geld uitgeven aan een pokemon kaart.
Maar, kindjes blij, die krijgen weer meer pakjes Pokemon kaarten.

foxy80

Berichten: 7906
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 08:29

Oh Saul, ik wist ook niet dat dat kon. Sommige mensen :roll:

Mooi Nancy, zal speciale kaart geweest zijn toch?

Hier ook eindelijk een dik boek verkocht voor de vraagprijs van 45 euro. Het kan nog, gewoon afwachten. Heb al minstens 10 man gehad die allemaal vrolijk 60% of minder boden. Laatste leukerd was iemand die eerst 27 bood, dan 25 en tenslotte 24, met de boodschap 'dan koop ik het meteen'. Ja, en bij je eerste bod niet dan? Ga toch iemand anders vervelen...