Ervaring met vinted

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flying_Angel

Berichten: 15722
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 17:48

Zo dan! Net iets erop gezet, gelijk item verkocht. Misschien iets te goedkoop := berenpakje voor de baby. Nieuwprijs geloof ik 20 of 25 euro. Is nieuw zonder kaartje. Verkocht voor 7€. Ach nou ja, ik ben er maar vanaf.

mirna6308

Berichten: 324
Geregistreerd: 12-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 19:49

Flying_Angel schreef:
Zo dan! Net iets erop gezet, gelijk item verkocht. Misschien iets te goedkoop := berenpakje voor de baby. Nieuwprijs geloof ik 20 of 25 euro. Is nieuw zonder kaartje. Verkocht voor 7€. Ach nou ja, ik ben er maar vanaf.

Alle kleine beetjes is toch wat! Anders beleeft het ook maar liggen, zo denken wij dan!

eroslover

Berichten: 3638
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Duiven

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 20:08

Hoe doen jullie dat als er een bundel wordt gemaakt, van flink wat dingen en je gewicht niet zo goed kan inschatten. Dan maak ik die bundels helemaal klaar en nu 2 x achter elkaar dat mensen er daarna toch maar van af zien. Zo irritant.

tengeltje11
Berichten: 7142
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 20:20

Hoe bedoel je vanaf zien? Het is niet omdat iemand een bundel samenstelt, dat die ook verkocht is natuurlijk. Dat is pas als jij een bericht krijgt dat het verkocht is.

Gamova
Berichten: 1007
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 20:22

Ik maak een bundel ook pas klaar als er daadwerkelijk is betaald

pmarena

Berichten: 48192
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 20:24

Nouja als iemand een bundel aanvraagt dan doet die dat toch omdat die interesse heeft om het te kopen, zou je denken / hopen.... en als je een pakketformaat door moet geven zal je het spul vaak toch even bij elkaar moeten leggen om daar met zekerheid wat over te kunnen zeggen. Ik snap wel dat het balen is als je dat voor niets hebt gedaan, had ik vorige week ook.

Maarja dat kan gebeuren.

Gamova
Berichten: 1007
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 20:26

Ik gok het formaat eigenlijk altijd. Bij DPD maakt klein of middel niet uit qua prijs. Nu scheelt het dat ik voornamelijk babykleding verkoop :)

tita

Berichten: 19754
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 20:44

Als paar items is ga ik gelijk over op middel
2 shirtjes kunnen samen in klein

Ik verkoop enkel kinderkleding

Had net ook shirt met vlekken van zeer populair merk
Nadat ik nieuw shirt erop gezet haf was vlekken shirt verkocht voor 5€ best bizar

eroslover

Berichten: 3638
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Duiven

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 21:25

Ik verkoop ook speelgoed en als mensen dan dingen van hout of boekjes bij elkaar doen wordt het zwaar en dan zijn de verzendkosten hoger.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 10:20

Ik pak gewoon de items die ze aanduiden en leg ze op de keukenweegschaal en neem dan het formaat dat erbij hoort. Is hen dat te duur, jammer dan.

eroslover

Berichten: 3638
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Duiven

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 13:24

Dat doe ik ook. Maar er staan nu in ieder geval weer 2 betaalde pakketjes klaar en ik moet er nog een voor mezelf ophalen.

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 16:05

Ik ga ineens weer als een trein met verkopen :D ook wel idiote biedingen maar dat heb je op Mp ook..

En zelf weer 3 pakjes onderweg =:)

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 16:14

Ik had vanochtend plots een mailtje via vinted, item verkocht! Gelukkig iets klein dus label aangemaakt, daarnet geprint en ingepakt en op weg naar huis kan ik het nog even langsbrengen bij het verzendpunt :D
En ga er zo dadelijk nog 2 jurkjes bij op gooien + een broek.

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 17:48

Ik heb er nu 1 die zegt dat ze haar pakje voorlopig niet kan ophalen.
Het ligt er sinds zaterdag

Nou goed, het komt vanzelf retour

Lynnepinny

Berichten: 2707
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 18:47

Sinds zaterdag is toch nog niet zo lang? Of ligt dat aan het postbedrijf?
Mijn pakketje ligt al 11 dagen op het punt, maar ik kan hem wegens een knieblessure niet goed ophalen. Morgen toch maar eens een poging doen, want na 14 dagen gaat ie terug :o

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 18:55

Lynnepinny schreef:
Sinds zaterdag is toch nog niet zo lang? Of ligt dat aan het postbedrijf?
Mijn pakketje ligt al 11 dagen op het punt, maar ik kan hem wegens een knieblessure niet goed ophalen. Morgen toch maar eens een poging doen, want na 14 dagen gaat ie terug :o


Nee dat is niet lang maar zij zegt nu dat ze het voorlopig niet kan/gaat ophalen..

En vorige week vrijdag (denk ik) is een pakket van mondial wat na 10 dagen niet werd opgehaald nu retour naar mij.

FleurVP
Berichten: 830
Geregistreerd: 22-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 19:05

Hmm ja dat kan natuurlijk, wel vervelend, maar het kan best lang duren voordat het er ligt. Ik ben om die reden 4 weken voordat ik uitgerekend ben gestopt met bestellen op Vinted. Soms duurt het wel 2-3 weken voordat iets bij het afhaalpunt ligt. Ik heb ook weleens gehad dat het afhaalpunt een week dicht ging, toen heb ik echt moeten bellen of ze het alsjeblieft niet mee terug gaven en dat ik het vrijdag zou komen halen.

tita

Berichten: 19754
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 19:07

Je hebt toch partner die kan ook halen

11 dagen laten liggen is respectloos
Moet ze al die tijd wachten op geld om dat de koper geen zin tijd heeft want iedereen kan pakje ophalen partner mama papa vrienden

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 19:49

Eh, bij jou misschien maar hier ben ik toch wel echt diegene die pakjes zelf moet ophalen hoor. Als ik op voorhand weet dat ik niet thuis ben laat ik bij mijn moeder leveren, maar anders sowieso bewust pakketpunt.

FleurVP
Berichten: 830
Geregistreerd: 22-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 21:30

Precies, hier wil hij het best ophalen als hij toch in de buurt is, maar de helft van de tijd worden zulke dingen dan vergeten. Soms doet een verkoper er ook 5 dagen over en dan homer nog 10 dagen, en als je dan net een zaterdag weg of druk bent en doordeweeks is het pakketpunt alleen overdag open wanneer je moet werken, dan zit je zo aan de 11 dagen. Ik laat het wel altijd weten aan de verkoper zodat ze weten dat ik wel van plan ben het op te halen. Als je dingen heel snel afgehandeld wil hebben is Vinted denk ik niet het juiste kanaal, bovendien weet je dat het geld wel klaar staat.

Elitedeux

Berichten: 691
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 22:21

Ik moet ook altijd mijn ID laten zien bij de afhaalpunten waar ik kom. Dat zijn een stuk of 5 verschillende. Daar kun je niet je pakketjes laten ophalen door bijv je vriend of familie.

Hoeben jullie je ID nooit te laten zien?

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 22:31

Nee hoor niet bij de Toko hier. Zoek altijd zelf mn pakketje op, hij scant m even en mag m zo meenemen. Zag laatst een pakketje voor een vriendin liggen dus heb die ook gelijk meegenomen. Nou kom ik daar wel regelmatig dus hij weet inmiddels wel wie ik ben maar in het begin haalde mijn vriend mn pakketjes op zonder mijn id dus. Mondial Relay is dat.

pmarena

Berichten: 48192
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 22:34

Hier de eerste keren wel ID voor Mondial maar vanaf 3e pakje ofzo wist de mevrouw het wel :)

Maar ik kan me goed voorstellen dat je vlak voor een aanstaande bevalling je to-do-lijstje zo leeg mogelijk wilt hebben :j

tita

Berichten: 19754
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 22:51

Nee nog nooit ID laten zien bij homerr

Danielleeee_
Berichten: 3175
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 22:55

Ik moet bij het pakketpunt waar ik pakketjes laat bezorgen altijd mijn ID laten zien. Ook al kennen ze me inmiddels denk ik wel van gezicht. Maar ik vind het wel zo prettig, dan weet ik zeker dat mijn pakketje niet met iemand anders mee gaat :)