Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 9 [ 222 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Happy Stones

 
Profiel   

Happy Stones zijn puur bedoeld om anderen een geluksmomentje te geven. Niemand hoeft zich 'verplicht' te voelen om iets in ruil daarvoor te doen.

Je mag ze meenemen en houden, meenemen en ergens anders verder laten zwerven, en je mag ze ook gerust laten liggen voor een ander.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-21 08:20 



 
Profiel   

Aanstaande zaterdag gaan we naar de Efteling, ik dacht dat het wel een leuk idee was om wat steentjes te maken om daar achter te laten.. dus vanavond heb ik de eerste twee gemaakt :')


[ img ]

[ img ]

Die paddenstoel gaat geen problemen opleveren, die laat ik zo achter :') Maar Jokie & Jet wordt wel een uitdaging, ik denk dat ik die dubbel moet gaan maken := :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-21 22:46 



 
Profiel   

Liesje89 schreef
Aanstaande zaterdag gaan we naar de Efteling, ik dacht dat het wel een leuk idee was om wat steentjes te maken om daar achter te laten.. dus vanavond heb ik de eerste twee gemaakt :')


[ [url=m/qcGAuG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/9S5Muw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die paddenstoel gaat geen problemen opleveren, die laat ik zo achter :') Maar Jokie & Jet wordt wel een uitdaging, ik denk dat ik die dubbel moet gaan maken := :')


Ow die Jokie & Jet zou ik echt zo graag willen vinden jammer ik nog niet na de Efteling ga. Er zijn trouwens meerdere mensen die stenen al in het park hebben verstopt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 11:46 



 
Profiel   

Ja dat had ik inderdaad op de kei tof facebook gezien, zo kwam ik ook op het idee! Echt superleuk. Ik ben benieuwd of we zelf ook wat vinden :D Morgen ben ik vrij dus ik weet al wat ik ga doen de hele dag _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 12:40 



 
Profiel   

Wat grappig dat dat nu zo'n hype is, mijn dochter en ik doen dat al jaren af en toe voor de leuk :) Mijn dochter sleept namelijk overal vandaan stenen mee naar huis, al vanaf dat ze kan lopen (ze is nu 9) dus af en toe schilderen we er een paar en leggen die overal en nergen neer :j

Krijg nu wel zin om weer te gaan schilderen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 12:46 



 
Profiel   

mijn moeder had er vorige week op vakantie in borger ook een gevonden en voor mij mee genomen met een ladybug (een meisje met lieveheersbeestje vleugels) er op zo leuk hij ligt nu in me vitrine kast zal vanmiddag een foto maken er van hij is gemaakt door kei tof

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 13:18 



 
Profiel   

Ik heb een leuke reeks gemaakt van een schattig meisje die ik had gevonden bij iemand die illustreert.
[ img ]

Daarna wilde het even een tijdje niet, maar de afgelopen week heb ik deze gemaakt.
[ img ]

Nu hopen dat het weer wat beter wordt zodat we wat meer kunnen gaan verstoppen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 13:36 



 
Profiel   

Heel gaaf die efteling steen!
Ik sinds kort ook besmet met het stenen vierus. Heerlijk tijd verdrijf.

Een gedeelte van mijn gemaakte collectie.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 16:37 



 
Profiel   

Ik moet ook nodig weer eens nieuwe stenen maken.. jullie maken super mooie :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 17:37 



 
Profiel   

zonnebloem18 schreef
Ik heb een leuke reeks gemaakt van een schattig meisje die ik had gevonden bij iemand die illustreert.
[ [url=m/Oh7wH9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarna wilde het even een tijdje niet, maar de afgelopen week heb ik deze gemaakt.
[ [url=m/Ifg4HX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu hopen dat het weer wat beter wordt zodat we wat meer kunnen gaan verstoppen.


Zo breek ook even in hier haha maar heb jij deze stenen al verstopt?
Ik meen er 1 te herkennen namelijk die ik gevonen heb, niet in assen maar wel een plaatsje verder haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 18:19 



 
Profiel   

Van de eerste foto is de helft verstopt, de stenen op de tweede foto moeten eerst nog afgelakt worden. Ben nu wel nieuwsgierig naar jouw steen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 18:55 



 
Profiel   

horselover22 schreef
mijn moeder had er vorige week op vakantie in borger ook een gevonden en voor mij mee genomen met een ladybug (een meisje met lieveheersbeestje vleugels) er op zo leuk hij ligt nu in me vitrine kast zal vanmiddag een foto maken er van hij is gemaakt door kei tof

Ohja! Die zijn ook zo schattig inderdaad! Leuk!



Fee_ schreef
Heel gaaf die efteling steen!
Ik sinds kort ook besmet met het stenen vierus. Heerlijk tijd verdrijf.

Een gedeelte van mijn gemaakte collectie.
[ [url=m/OLMDv0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oooh Fee die otter!! <3 superleuk!!



zonnebloem18 schreef
Ik heb een leuke reeks gemaakt van een schattig meisje die ik had gevonden bij iemand die illustreert.
[ [url=m/Oh7wH9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarna wilde het even een tijdje niet, maar de afgelopen week heb ik deze gemaakt.
[ [url=m/Ifg4HX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu hopen dat het weer wat beter wordt zodat we wat meer kunnen gaan verstoppen.

Heel leuk gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 19:04 



 
Profiel   

De afgelopen tijd heb ik me er toch maar aan gewaagd. Het hoeft niet allemaal zo ingewikkeld, het kan ook simpel. Ik probeerde wat tekeningetjes uit op papier en die bleken het ook best leuk te doen op stenen. Hier een kleine selectie. Ik ben vooral fan van ruitvormige stenen, daar kun je mooi een vlieger met staart op kwijt. Als ze net te klein zijn maak je er een spekkie van. }>

[ img ]

Nu nog verspreiden. Met geocachen kom ik nog weleens ergens, maar ik zit nu met een kapotte enkel, dus even geen ommetjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 08:17 



 
Profiel   

Leuk Karin :D
En beterschap voor je enkel :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 08:33 



 
Profiel   

Leuk zeg Karin!! Beterschap :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 06:04 



 
Profiel   

zonnebloem18 schreef
Van de eerste foto is de helft verstopt, de stenen op de tweede foto moeten eerst nog afgelakt worden. Ben nu wel nieuwsgierig naar jouw steen.


Ik heb hem na het vinden weer een stuk verderop verstopt maar het gaat om de pokemon op de 2e foto

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 14:24 



 
Profiel   

Wat een leuke stenen allemaal! Die wat grotere platte, heb je die ergens gekocht, Fee? Degene die ik hier kan rapen (woon aan een stenenpad) die zijn allemaal wat ronder en ruiger, wel leuk voor verschillende vormpjes maar zo plat lijkt me ook wel erg gaaf, lekker groot oppervlak om te tekenen :D
Ik heb mijn ladingkje stenen ook losgelaten hier in de omgeving, eentje was heel lief geruild tegen een andere dus die heb ik toen (een week later) zelf meegenomen! En de octopus heb ik gehouden :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 23:06 



 
Profiel   

Ik heb die gekocht bij intratuin. Wel iets duurder maar ik wilde idd wat grotere stenen dan wat ik kon vinden.

Heel leuk dag groente en fruit.

Ik zag op de keitof Facebook dat de efteling stenen van hier boven een succes waren :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 07:49 



 
Profiel   

Die Efteling-steen zag ik daar ook voorbijkomen! Die is idd erg in de smaak gevallen.

Sowieso leuk om al die creaties voorbij te zien komen, zowel hier als op FB.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 07:54 



 
Profiel   

Ja hahahaha het was een succes! :D
Ik had er nog een zooitje meer gemaakt :)

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

De jokie en jet duo stenen zijn allebei gemeld op fb, de paddenstoel indirect ook, echt leuk!
De rest zal ook wel gevonden zijn denk ik, ze lagen op zich gewoon in het zicht. Wel met de plaatjes naar onder en veelal op andere stenen bijv. De Jokie en Jet stenen had ik wel met de plaatjes omhoog gelegd voor de kindjes. Uiteindelijk zijn die ook wel door volwassenen gevonden maar de een was 18 weken zwanger en er écht ontzettend blij mee.

De individuele Jokie en Jet stenen zijn bij ons gebleven :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 14:11 



 
Profiel   

Wat ontzettend leuk zeg! Hoe kom je aan dat kleine ezeltje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 14:26 



 
Profiel   

Spreek ik even voor m'n beurt, die hebben ze bij de Action, twee voor een euro (zit ook een mini canvasje bij)
Ik vindt de Efteling serie echt geweldig! <3 Die wolf zo gedetailleerd!
Doe je dat met stiften of met verf? Ik vindt het juist leuk als de kleur van de steen nog zichtbaar is onder het tekeningetje, maar géén idee wat voor stiften ik daar voor kan gebruiken.. Moet dan eerst witte verf onder en wachten duurt zo lang :')


Laatst bijgewerkt door _l_amanda_l_ op 30-05-21 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 17:52 



 
Profiel   

Ik heb er ook eindelijk weer eens een gevonden :D
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 17:53 



 
Profiel   

zonnebloem18 schreef
Wat ontzettend leuk zeg! Hoe kom je aan dat kleine ezeltje?

Van de Action ja! Zitten met zn tweetjes in een verpakking en inderdaad ook een mini canvasje per ezeltje, 99ct!

Ik werk met posca en artistro acrylverfsyiften! Kwastjes en verf kan ik helemaal niks mee :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 18:26 



 
Profiel   

Net tijdens de laatste ronde met de honden deze geweldige steen gevonden, bij ons in de straat… staat niks achterop… Dus ik heb m in de happy stones fb-pagina van ons dorp gedeeld :D
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 22:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 9 [ 222 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen