Algemeen coronatopic #6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Popstra
Berichten: 13784
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 15:22

SusanH schreef:
Nou de corona check app kan het nog niet aan als je 1 prik hebt gehad ivm doorgemaakte besmetting. Begint alweer goed. Ook mensen die hem voorlopig nog niet nodig hebben wordt gevraagd de app nog niet op je telefoon te zetten. Ik wil het gewoon graag vast op orde hebben. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor het wel werkt zoals beloofd.

Ben er ook mee in de weer geweest. Ook nog ruzie met mn DigiD. Wat een gedoe. Ik wilde het voor zaterdag op orde hebben want dan vertrekken we naar Oostenrijk met de paarden.geen zin om me ook nog te laten testen nu ik volledig gevaccineerd ben.

Eleeke

Berichten: 2042
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Re: Algemeen coronatopic #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 15:35

Iemand hier ervaring met kinderen en vaccinaties.
Mijn zoon van 13 heeft net de uitnodiging gekregen.

Hij wil heel graag, ik heb een kleine aarzeling.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34675
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 15:46

Popstra schreef:
SusanH schreef:
Nou de corona check app kan het nog niet aan als je 1 prik hebt gehad ivm doorgemaakte besmetting. Begint alweer goed. Ook mensen die hem voorlopig nog niet nodig hebben wordt gevraagd de app nog niet op je telefoon te zetten. Ik wil het gewoon graag vast op orde hebben. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor het wel werkt zoals beloofd.

Ben er ook mee in de weer geweest. Ook nog ruzie met mn DigiD. Wat een gedoe. Ik wilde het voor zaterdag op orde hebben want dan vertrekken we naar Oostenrijk met de paarden.geen zin om me ook nog te laten testen nu ik volledig gevaccineerd ben.


Voor reizen werkt het sowieso pas na 1 juli heb ik begrepen.

Anoniem

Re: Algemeen coronatopic #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 15:48

Idd, voor reizen buiten NL volgt pas op 1 juli een update en dan zal de app er wel weer uit liggen. Ik heb hem gelukkig pas 31 juli nodig :')

Echwel

Berichten: 12468
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 15:49

Relaxed schreef:
Idd, voor reizen buiten NL volgt pas op 1 juli een update en dan zal de app er wel weer uit liggen. Ik heb hem gelukkig pas 31 juli nodig :')

Gelukkig ik pas september
Snap ook niet dat iedereen die niet vastzitten aan schoolvakanties ook gelijk weg moeten..

Tenzij echt noodzakelijk

BigOne
Berichten: 38322
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Algemeen coronatopic #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 15:51

Wat ik niet snap is dat mensen niet alles lezen , 1 juli pas beschikbaar voor buitenlandse reizen en niet meteen proberen er het op te zetten indien niet nodig, toch al regelmatig in het nieuws geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 15:52

Ik heb helaas dit jaar verplichte bouwvak, verschrikkelijk vind ik het :')

Echwel

Berichten: 12468
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 15:53

Relaxed schreef:
Ik heb helaas dit jaar verplichte bouwvak, verschrikkelijk vind ik het :')

Dan heb je dus geen keus
Maar als je die wel zou hebben zou je denk ik niet gaan.

Al die kinderen om je heen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 15:54

Echwel schreef:
Relaxed schreef:
Ik heb helaas dit jaar verplichte bouwvak, verschrikkelijk vind ik het :')

Dan heb je dus geen keus
Maar als je die wel zou hebben zou je denk ik niet gaan.

Al die kinderen om je heen :D


Pcies, ik ga weg met een singlereis en ik ben echt bang dat er ook allemaal juffies en moeders meegaan.. Meestal vind ik dat niet perse de leukste mensen :')

BigOne
Berichten: 38322
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 15:54


Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Algemeen coronatopic #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 15:58

@Relaxed: en alle overspannen docenten :')

Ik zag ook laatst op Twitter: 'ik noem het geen vakantie meer, maar verplicht overuren opnemen in de duurste periode van het jaar'. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 15:59

Sheran schreef:
@Relaxed: en alle overspannen docenten :')

Ik zag ook laatst op Twitter: 'ik noem het geen vakantie meer, maar verplicht overuren opnemen in de duurste periode van het jaar'. :')


Whaha met dat soort uitspraken kan ik echt helemaal niks dus :')

Anoniem

Re: Algemeen coronatopic #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 16:02


Echwel

Berichten: 12468
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 16:03

Bedenk wel al die leuke oma's van nu zijn ook moeders he :D :D

Marcella

Berichten: 36757
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Algemeen coronatopic #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 16:35

Ik baal ze hebben lokatie 2de prik gewijzigd en ben er niet blij is nu toch weer een stuk verder weg op de scooter.

Popstra
Berichten: 13784
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 17:19

bigone schreef:
Wat ik niet snap is dat mensen niet alles lezen , 1 juli pas beschikbaar voor buitenlandse reizen en niet meteen proberen er het op te zetten indien niet nodig, toch al regelmatig in het nieuws geweest.

Ja ach, ik las het ook pas later. Dat word testen dus wat lastig zal zijn want heb gister mijn neus gebroken ;(

purny

Berichten: 27518
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Algemeen coronatopic #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 17:37

Hoe is het gebeurd Popstra? Beterschap

BigOne
Berichten: 38322
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 17:43

Popstra schreef:
bigone schreef:
Wat ik niet snap is dat mensen niet alles lezen , 1 juli pas beschikbaar voor buitenlandse reizen en niet meteen proberen er het op te zetten indien niet nodig, toch al regelmatig in het nieuws geweest.

Ja ach, ik las het ook pas later. Dat word testen dus wat lastig zal zijn want heb gister mijn neus gebroken ;(

Chips, pijnlijk. Deurpost, boksen of paard?

Popstra
Berichten: 13784
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Algemeen coronatopic #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 19:00

Ik ben gevallen met 1 van mijn paarden tijdens de spin manouvre. Toen hij achterover kwam kreeg ik een kopstoot vol op mn gezicht.
Eenmaal op de grond stroomde het bloed er uit en zag ik witte vlekken en werd niet lekker.
Paard had niks.

We waren naar de EH gereden en kregen daar eerst nog een preek dat we eerst naar de huisarts moesten zodat die kon beoordelen of ik naar de EH moest. Daar hadden we niet bij na gedacht. Werden wel netjes geholpen. Morgen moet ik naar de KNO arts om recht te laten zetten. Dat zie ik niet zo zitten om eerlijk te zijn.
Het doet best zeer als je er aan komt of er in gaat. Mn neus loopt al heel de dag bloederig vocht. Mn boven voortanden zijn gevoelloos of het verdoofd is. Ik hoop dat ik daar geen gevolgen van ga krijgen. Eten doet zeer.
Mn man stond toevalligerwijs te filmen toen het gebeurde en je hoort de klap en dat is echt gruwelijk..ik kan er ook even niet meer naar kijken.
Heb nu een hele dikke gok. Lijk wel een boxer

Echwel

Berichten: 12468
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Re: Algemeen coronatopic #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 19:06

Oh wat erg...heel veel sterkte en hou je taai

Zebrastreep

Berichten: 9783
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 19:11

Popstra schreef:
Ik ben gevallen met 1 van mijn paarden tijdens de spin manouvre. Toen hij achterover kwam kreeg ik een kopstoot vol op mn gezicht.
Eenmaal op de grond stroomde het bloed er uit en zag ik witte vlekken en werd niet lekker.
Paard had niks.

We waren naar de EH gereden en kregen daar eerst nog een preek dat we eerst naar de huisarts moesten zodat die kon beoordelen of ik naar de EH moest. Daar hadden we niet bij na gedacht. Werden wel netjes geholpen. Morgen moet ik naar de KNO arts om recht te laten zetten. Dat zie ik niet zo zitten om eerlijk te zijn.
Het doet best zeer als je er aan komt of er in gaat. Mn neus loopt al heel de dag bloederig vocht. Mn boven voortanden zijn gevoelloos of het verdoofd is. Ik hoop dat ik daar geen gevolgen van ga krijgen. Eten doet zeer.
Mn man stond toevalligerwijs te filmen toen het gebeurde en je hoort de klap en dat is echt gruwelijk..ik kan er ook even niet meer naar kijken.
Heb nu een hele dikke gok. Lijk wel een boxer



Jemig , wat heftig zeg! Klinkt als een hele nare val! Gevoelloos gebit kan wel ik ben 2 jaar terug heftig ten val gekomen en had de vellen in mijn mond hangen en mijn gebit voelde ook heel raar! Mijn mond zat ook dicht door de zwelling eten wat een ramp! Het geneest wel snel trouwens dat is het fijne! Maar even rustig aan dus.... en doe ook voorzichtig met je hoofd en voldoende rust nemen. Sterke morgen en veel beterschap toegewenst.

tienus63

Berichten: 12096
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Algemeen coronatopic #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 19:21

Brrr, klinkt naar popstra.
Maar als je neus scheef blijft, kan dat in de toekomst ook weer klachten geven.

Beterschap en sterkte!!!


Ik lig net in op mijn rivm.
De boel is lekker Harrie in de warrie qua registratie.

Zie mijn papiertje die ik na vaccinatie kreeg en uitdraai mijn rivm.

Papiertje:

Afbeelding

Mijn rivm:

Afbeelding

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Re: Algemeen coronatopic #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 19:26

Huh dat is gek. Gewoon verkeerd geregistreerd. Of echt Janssen gehad als tweede, per ongeluk?

tienus63

Berichten: 12096
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Algemeen coronatopic #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 19:34

Geen idee, vond het wel opvallend dat het batchnummer korter was.
3 cijfers ipv 4.
Je zou verwachten dat die nummers naarmate productie vordert, langer worden.
Ben natuurlijk wel van de E reeks naar de X reeks gegaan.
Nou ja, betreffende GGD moet volgens rivm voor juiste registratie en eventuele fouten herstellen.
Die GGD maar mail gestuurd.

raket

Berichten: 4095
Geregistreerd: 07-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 19:48

Laatst bijgewerkt door raket op 24-06-21 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt