Is onderhandelen verleden tijd?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 23:33

DuoPenotti schreef:
Zonder vraagprijs vind ik ook irritant.
Als mensen erbij zetten prijs is vast onderhandel ik ook niet.


Bij mij werkte dat dus niet, als ik dingen neerzet met wat ik ervoor wil hebben en 'prijs is vast' en het bieden uitzet dan kijg ik dus gewoon per pb (belachelijke lage) biedingen.

Wat ik overigens wel erg vaak heb is dat mensen denken dat er nog véél af kan. Voorbeeld, splinternieuw boek te koop, winkelprijs 25 euro. Ik vraag 15. Dan komt er een bod van 7,50. Dat is dus slechts een kwart van de winkeprijs en vind ik gewoon echt een heel laag bod. Aangegeven dat ik minimaal 12,50 wilde hebben voor een boek wat gewoon echt ongelezen was, maar dat was dan weer te duur. Blijkbaar had men dus verwacht dat er echt nog een hoop af kon, en dat vind ik dan wel weer bijzonder. Ik zal zelf niet zo snel bieden als de prijs die ik wil betalen in de buurt van de helft van de prijs van de verkoper ligt zeg maar.
Overigens heb ik het boek even later gewoon voor 12,50 kunnen verkopen aan een koper die na ontvangst blij verrast zei "hij is echt nog als nieuw!". Uh nee, hij is nieuw, dat stond er ook bij LOL. :') Maar zo raar was mijn prijs kennelijk ook weer niet als ik hem er toch snel voor heb kunnen verkopen :)

DuoPenotti

Berichten: 29483
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 23:36

pmarena schreef:
Ik vind het overigens helemaal geen probleem als iemand gewoon netjes, vriendelijk aangeeft de prijs wat aan de hoge kant te vinden om 1 of andere reden, en dan informeert of er nog wat ruimte in de prijs is wellicht? Dat kan ik zelf ook sporadisch wel eens doen bij iets waar ik niet heel erg naar op zoek ben, maar best (er bij) zou willen voor een wat lagere prijs :)

Maar dat is toch onderhandelen?

Ik zeg ook niet bod bij een vraagprijs van 100 " ik bied 70" zonder verdere omschrijving.

Ik begin altijd met is het artikel nog beschikbaar?
Zo ja wil ik er graag 70 voor geven omdat....

Je hoeft natuurlijk niet onbeleefd te worden :)

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 23:39

Als ik iets zoek betaal ik ook gewoon wat er gevraagd wordt. Tenzij ik in de gelegenheid ben het dezelfde dag op te halen, dan bied ik wel eens iets lager en geef ik aan dat ik het direct op kan komen halen. Voor veel mensen lijkt dat toch een voordeel te zijn. Maar ik ga er in principe vanuit dat de prijs die gevraagd wordt, de prijs is die je er voor wilt hebben. Als een mijn bod wordt afgewezen doe ik ook niet weer een nieuw bod. Dan is het de vraagprijs of niet kopen.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 23:40

@DuoPenotti, dat gebeurt anders vaak genoeg hoor die manier van bieden.

Ik ben ook erg allergisch voor berichtjes met "Voor xxx (neem bedrag lager dan de helft van mijn vraagprijs) neem ik het gaag van u over/ kom ik het graag ophalen"
Waarop ik dan altijd denk, ja dat geloof ik graag voor die prijs :+ En dan probeer op een nette manier te antwoorden dat ik het fijn vind dat er interesse is maar dat ik het voor die prijs niet weg doe en wat ik er dan wel minimaal voor wil hebben. Maar je weet eigenlijk vooraf altijd al dat je daar nooit meer wat van hoort.

LWDaisy

Berichten: 4775
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 23:41

pmarena schreef:
Ik vind het overigens helemaal geen probleem als iemand gewoon netjes, vriendelijk aangeeft de prijs wat aan de hoge kant te vinden om 1 of andere reden, en dan informeert of er nog wat ruimte in de prijs is wellicht? Dat kan ik zelf ook sporadisch wel eens doen bij iets waar ik niet heel erg naar op zoek ben, maar best (er bij) zou willen voor een wat lagere prijs :)


Ik vind het als verkoper helemaal niet erg als iemand vraagt "of er ruimte in de prijs is", daar ga ik veel liever op in dan ik die een prijs opgeef en daar een onzinbod op krijg :)

Lindor92
Berichten: 7000
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 23:43

Nala schreef:
Alwiene schreef:
Nee dat is niet mijn ervaring, ik heb eigenlijk zelden dat iemand gewoon akkoord gaat met mijn prijs. Toevallig laatst een keer en ik was echt verbaasd. Meestal krijg ik gewoon een bod, daar ga ik of mee akkoord of ik laat weten voor welke prijs het wel weg mag. Echt hard core onderhandelen, dus heen en weer spelen, heb ik zelden maar daar heb ik de spullen ook niet naar denk ik omdat het toch vooral tientjeswerk is wat ik verkoop.

Maar wat ik even niet snap, je vraagprijs staat toch normaal gesproken al bij de advertentie?


Ja inderdaad, maar soms willen mensen maar een deel van wat ik als "set" aanbied, dus dan niet. Ik verwacht ook geen echt heen en weer, maar als ik iets voor 50 online zet heb ik eigenlijk iets van 45 inclusief verzendkosten ofzo in mijn hoofd, dus er kan dan best wat af. Maar vaak is het antwoord dan al van nee, 50 is te veel, punt. Alsof het een prijskaartje in een winkel is.


Klopt, dat heb ik ook vaak. En dan vraag ik wat ze zelf in gedachten hebben en krijg ik vervolgens nooit reactie. Zo irritant.

ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 23:58

LWDaisy schreef:
pmarena schreef:
Ik vind het overigens helemaal geen probleem als iemand gewoon netjes, vriendelijk aangeeft de prijs wat aan de hoge kant te vinden om 1 of andere reden, en dan informeert of er nog wat ruimte in de prijs is wellicht? Dat kan ik zelf ook sporadisch wel eens doen bij iets waar ik niet heel erg naar op zoek ben, maar best (er bij) zou willen voor een wat lagere prijs :)


Ik vind het als verkoper helemaal niet erg als iemand vraagt "of er ruimte in de prijs is", daar ga ik veel liever op in dan ik die een prijs opgeef en daar een onzinbod op krijg :)

Maar soms is de vraagprijs ook niet realistisch.

Het hangt er dus vanaf. Als ik bied, probeer ik dat te doen naar waarde van het getoonde. De spullen waar ik op bied, ben ik goed bekend mee, dus weet wat het waard is.

Maar soms heb je ook wel mazzel. Laatst nog werd er geboden op een produkt; ik zet een iets hoger bod (nog steeds onder de realistische prijs) en mijn bod wordt per kerende post geaccepteerd.

Als ik het lastig in kan schatten maar het potentieel de moeite waard vind, zet ik laag in. Dan geef ik wel aan dat het een openingsbod is en dat ik het vanaf de foto moeilijk te beoordelen vind.
Vaak komt dat alsnog wel goed en soms niet.

Spaansepony
Berichten: 990
Geregistreerd: 03-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 00:06

Ik ben zo iemand die ook niet meer onderhandeld, heb er gewoonweg geen zin in :+

Als ik iets zie op bijv marktplaats doe ik een bod vaak met de tekst erbij ‘ik zou het eventueel al “morgen” op kunnen halen.’ Gaan ze niet akkoord of vinden ze het toch te weinig even goede vrienden. Dan zoek ik gewoon even verder als ik het niet drastisch gelijk nodig heb en anders in nood koop ik het gewoon nieuw.

Zo bood ik dus laatst op een deken op marktplaats, omdat ik er voor mooie net 1 te kort had. Nieuw zijn ze 20 euro duurder dan de prijs die erbij stond. Ik bood minder dan de vraagprijs. Gingen niet akkoord want deken was niet vaak gebruikt, ja dat is balen voor de verkoper maar voor 20,- meer haal ik m liever nieuw. :o :D

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 00:09

Wat mij nu vooral verbaast zijn de mensen die voor 1 dubbeltje denken dat ze alles kunnen krijgen. Dan is het niet meer onderhandelen op Marktplaats maar:
'ik bied 17.50'
'Het product bied ik nu voor 60 aan, zo laag kan ik niet zakken.'
En daarna geen reactie meer...

Of mensen die op een weggeefhoek vragen: 'heeft iemand nog een wasmachine' :wow:
Dan denk ik altijd: 'een afwasborstel is goedkoper' :=

Doedatje
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 00:28

Ik onderhandel wel bij duurdere dingen zoals een dressuurzadel, fiets of 10 studieboeken ofzo. Kleinere dingen koop ik vaak nieuw.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 00:37

Zo ingewikkeld vind ik het allemaal niet hoor. Heb al hele tijd niks meer online gezet, maar je zet het er een beetje ruim op.

Onzin biedingen reageer ik niet eens op. Maar een bod wat 20-30% lager ligt vind ik heel normaal. Meestal haal ik er dan zelf Max 15% vanaf of zo en dan is het take it or leave it. Als ze dan nog doorgaan reageer ik niet of zeg ik “ik, leave it, dus. Fijne dag!”

Als ik zelf iets wil kopen kijk ik gewoon of ik de vraagprijs logisch vind. Zo ja, betaal ik gewoon wat er gevraagd wordt. Als ik dat een eerlijke prijs vindt waarom niet. Maar als ik het teveel vind dan zet ik lager in. Soms komt er nee, soms komt er tegenbod, soms hoor je niks.

Nou ja. Jammer dan.

Snap dus niet zo goed waarom zoveel hier zeggen “dan hoor je daar nooit meer wat van”... nou en? Zo gaat dat.


Ik plaats nooit iets zonder vraagprijs, dus als ze me dan gaan bedelen om “de laagste prijs?” Dan reageer ik gewoon niet. Doe niet zo moeilijk en doe gewoon een bod. Andersom, als er geen vraagprijs staat begin ik er überhaupt niet aan. Of hooguit zet ik heel laag in en zie ik wel waar dat schip strand.

Gewoon lekker nuchter je niet laten opnaaien.

IlonavL

Berichten: 1163
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Is onderhandelen verleden tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 00:48

Ik doe zelf vaak wel onderhandelen, anders word ik nooit rijk zeg ik altijd tegen mijzelf als grapje :+ En vaak ook wel met succes is mijn ervaring, verkopers staan er zeker nog wel voor open mits het geen onzinbod is of er heel specifiek bij staat dat het een vaste prijs betreft. Andersom doe ik ook vaak iets hoger inzetten dan dat ik ervoor wil hebben. Maargoed, onderhandelen is ook geen moeten maar niet geschoten is altijd mis.

pmarena

Berichten: 48127
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 00:50

Shiloh schreef:
Ik plaats nooit iets zonder vraagprijs, dus als ze me dan gaan bedelen om “de laagste prijs?” Dan reageer ik gewoon niet. Doe niet zo moeilijk en doe gewoon een bod.


Ja maar ja..... dat is net zo goed "doe niet zo moeilijk, geef gewoon je minimale prijs waarvoor het weg mag" :P

Ik vind het juist dat moeten bieden aanvoelen als moeten bedelen. Daar begin ik niet aan hoor....
De koper heeft een minimumbedrag waarvoor het weg mag. Ga een ander dan niet lopen dwingen om dat bedrag te raden, wil je nou verkopen of niet...... :=

Debbie00

Berichten: 1674
Geregistreerd: 30-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 01:00

Ik zet er altijd een vraagprijs bij. En dan gaan mensen lager bieden of vragen wat de uiterste prijs is.
En natuurlijk het liefste Inc verzendkosten!!! -O-

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 01:00

Maar wie zegt dat je moet bieden. Zoals ik schrijf, ik zet er nooit iets op zonder vraagprijs. Als je niet wilt bieden, accepteer die prijs. Nee? Dan doe een bod, maar ik heb al die eerste stap gezet door een vraagprijs te plaatsen, dus doe dan niet zo moeilijk.

Als je dat wel wilt doen, prima, maar verwacht dan geen antwoord, want die gaat er niet komen. Reageer alleen op waar ik heil in zie. Scheelt een hoop frustratie en gedoe. Als ik zelf geen reactie krijg weet ik ook genoeg.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 01:21

Ik bied weleens wat te koop aan via Facebook en krijg dan vaak reacties als "20". Tja, 20 wat? Een normale zin kan er nieteens meer af. Ik ben op onderhandelen ook wel afgeknapt dus. Trek altijd vage types aan. In mijn advertenties zet ik erbij dat het een vaste prijs is. Niet dat het veel helpt, maar ach. :')

liedje89
Berichten: 7157
Geregistreerd: 09-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 02:38

Kookaburra schreef:
Of mensen die op een weggeefhoek vragen: 'heeft iemand nog een wasmachine' :wow:
Dan denk ik altijd: 'een afwasborstel is goedkoper' :=


Ik heb van de week serieus overwogen om een nog werkende wasmachine maar gewoon weg te geven omdat het gewoon zonde is om een werkende wasmachine weg te gooien. En ik echt veel te weinig geduld heb voor marktplaats mensen, dus dat soort mensen kunnen ook gewoon een keer geluk hebben natuurlijk. Ik heb m uiteindelijk op marktplaats aan de op een na laagste bieder verkocht want die had een volledige zin getypt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 06:43

pmarena schreef:
Nou ik reken mezelf niet meer onder de jongeren, en ik begrijp onderhandelen prima :j

Maar ik vind het een strontvervelend flauwekul spelletje waar ik als het even kan, niet aan mee doe.
Wees gewoon eerlijk en duidelijk, dat is voor iedereen een stuk makkelijker :j

Als ik iets te koop zet, dan zet ik er gewoon de prijs bij waarvoor het weg mag.
En in de omschrijving (als ik het niet vergeet := ) zet ik er dan ook bij dat de prijs vast is en op Marktplaats zet ik het bieden uit.

Ik reageer ook liever niet op advertenties waar "bieden" bij staat want inderdaad, een verkoper heeft heus wel een prijs in zijn hoofd waarvoor het weg mag. Zeg dat dan gewoon en ga niet van die flauwe spelletjes spelen -O-

Mocht ik echt op zoek zijn naar iets en er is alleen zo'n flauwerd met "doe een bod" die het te koop heeft, dan doe ik ook geen bod maar stuur een berichtje met een vraag als: "voor welk bedrag inclusief verzendkosten zou dit weg mogen?" en dan hoop ik gewoon een nette prijs te horen te krijgen.

Zo niet, dan heb ik er eigenlijk al behoorlijk tabak van.

Als ik langs kraampjes o.i.d. loop waar geen prijzen bij op zich best interessante spullen staan, dan vraag ik er meestal ook niet naar omdat ik het zo'n onprettige manier van doen vind dat eventuele kooplust me vergaat :=


Dit. Als er ergens geen prijs bij staat moet ik het al niet. Zo belachelijk. Dan moet je het vragen, krijg je daar een verkoopspraatje etc. Bah.

Verder vind ik vragen naar de laagste prijs ook een nette manier van handelen. Je weet waar je aan toe bent, of het binnen budget valt etc. Al dat rond de pot gedraai altijd met dat bieden :+ Maar er zullen wel zat mensen zijn die dat wel gewoon doen. Ik niet. Ik zoek liever langer naar iets met een eerlijke vraagprijs dan pas na x aantal berichten ergens te geraken :j

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Re: Is onderhandelen verleden tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 08:17

Maar aan de andere kant, mensen vragen veel te veel geld voor hun tweedehands spullen.

Bijvoorbeeld het dekje dat genoemd wordt eerder dit topic.

De nieuwprijs was 60. Er is enkel 17,50 geboden. Als er niet meer interesse is en ook geen hogere biedingen, dan is dat gewoon de huidige marktwaarde.

Persoonlijk vind ik het altijd leuk als iemand er blij mee is. Wat maakt die paar euro uit. Dan ligt het enkel ouder te worden uit principe. Dan maak ik er liever iemand blij mee en is mijn huis weer opgeruimder.

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 08:33

liedje89 schreef:
Kookaburra schreef:
Of mensen die op een weggeefhoek vragen: 'heeft iemand nog een wasmachine' :wow:
Dan denk ik altijd: 'een afwasborstel is goedkoper' :=


Ik heb van de week serieus overwogen om een nog werkende wasmachine maar gewoon weg te geven omdat het gewoon zonde is om een werkende wasmachine weg te gooien. En ik echt veel te weinig geduld heb voor marktplaats mensen, dus dat soort mensen kunnen ook gewoon een keer geluk hebben natuurlijk. Ik heb m uiteindelijk op marktplaats aan de op een na laagste bieder verkocht want die had een volledige zin getypt.

Klopt zeker hoor!
Het is ook anders als het vanuit de verkopende partij komt. Er zijn ook mensen die vragen of iemand nog een gratis wasmachine/vaatwasser etc heeft staan.

LWDaisy

Berichten: 4775
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 08:58

denice schreef:
Maar aan de andere kant, mensen vragen veel te veel geld voor hun tweedehands spullen.

Bijvoorbeeld het dekje dat genoemd wordt eerder dit topic.

De nieuwprijs was 60. Er is enkel 17,50 geboden. Als er niet meer interesse is en ook geen hogere biedingen, dan is dat gewoon de huidige marktwaarde.

Persoonlijk vind ik het altijd leuk als iemand er blij mee is. Wat maakt die paar euro uit. Dan ligt het enkel ouder te worden uit principe. Dan maak ik er liever iemand blij mee en is mijn huis weer opgeruimder.


En dan is het aan jou als geïnteresseerde om daar akkoord mee te gaan of niet :)

Ik verkoop bijvoorbeeld geen boeken. Begin ik niet eens aan. Die dingen kosten nieuw tussen de 20 en 25 euro, en je krijgt ze voor amper 5 euro verkocht, ook als ze zgan zijn en maar 1x gelezen zijn. Laat maar dan, dan laat ik ze net zo graag in mijn kast staan hoor.

Wat ik wél doe, is ze weg geven aan mensen waarvan ik weet "die is er blij mee". Maar dat zijn dan familieleden of vrienden.

Als iets echt in de weg staat is het vaak wel anders, dan ben je al blij dat je er iets voor krijgt en dat je er vanaf geraakt.

Ik geef je wel gelijk hoor, ik zie vaak ook prijzen waarvan ik denk "gaat nooit lukken", maar als verkoper heb je wel gewoon het recht een prijs te bepalen - met het risico dat je te veel vraagt en ermee blijft zitten. Maar ik snap dat soms ook wel, als iets niet in de weg staat laat ik het net zo graag staan in plaats van het flink beneden de waarde te verkopen. En die waarde bepaal je als verkoper zelf, of die nou reëel is of niet :)

DuoPenotti

Berichten: 29483
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 09:02

Alwiene schreef:
@DuoPenotti, dat gebeurt anders vaak genoeg hoor die manier van bieden.

Ik ben ook erg allergisch voor berichtjes met "Voor xxx (neem bedrag lager dan de helft van mijn vraagprijs) neem ik het gaag van u over/ kom ik het graag ophalen"
Waarop ik dan altijd denk, ja dat geloof ik graag voor die prijs :+ En dan probeer op een nette manier te antwoorden dat ik het fijn vind dat er interesse is maar dat ik het voor die prijs niet weg doe en wat ik er dan wel minimaal voor wil hebben. Maar je weet eigenlijk vooraf altijd al dat je daar nooit meer wat van hoort.

Lomp communiceren en niet lezen kan ik ook niet tegen, maar dat staat los van bieden.

Had van de week nog wat op gereserveerd staan.
In de tekst staat de vraagprijs.
En ik krijg een berichtje: Vraagprijs?
Niet eens goedendag, geen hoi, of wat voor aanhef ook, de standaard marktplaats riedel was wel weggehaald. Die moeite kon wel.
Ook niet van, ik zie dat het gereserveerd is maar mocht het niet doorgaan heb ik wel interesse.
Nee "vraagprijs" die met lezen al te zien was.

Ja daar ben ik ook snel klaar mee.

Maar ik heb ook vaak genoeg geboden en het gekregen voor die prijs.
Maar ik bied wel netjes, met respect. Met gewoon volledige zinnen, aanhef, afsluiting, gewoon fatsoen.

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 09:28

Als je een redelijke prijs vraagt dan ben je er volgens mij altijd wel snel vanaf. Ik heb er nu een barset op gezet en heb meerdere geïnteresseerden die het voor de vraagprijs wel willen hebben. Als mensen lager bieden dan zeg ik ook gewoon ‘nee’, want ik weet zelf dat de prijs die er voor vraag netjes is.

Ben overigens ook niet vies van onderhandelen, maar in mijn ervaring reageren mensen niet als je de prijs te hoog insteekt. Ik wil het meestal snel kwijt dus dan steek ik het liever wat lager in en meestal is het binnen 3 dagen weg.

Santos_05

Berichten: 3073
Geregistreerd: 23-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 09:34

FleurSandro schreef:
01San schreef:
Als ik iets gelijk kwijt wil zet ik een lage prijs , soms bieden ze lager maarja dan ben ik het maar kwijt .. sommige dingen zonder haast zet ik iets hoger en dan bieden ze lager maar dan ben ik ook okee ermee


Ookal wil ik er vanaf ga ik niet een dekje verkopen voor €17,50 welke een nieuwwaarde heeft van €60,-... dekje is 2x gebruikt :) moet wel realistisch blijven




Ik ben zo'n bieder. Zet erop wat je er voor hebben wilt of geef het in elk geval aan. Ik bied onrealistisch onder de vraagprijs en hoot dan graag: "ik wil er minimaal 50 euro voor hebben". Dan weet ik wat ik aan toe ben ;)

Heb nog even de reacties doorgelezen, precies wat er al gezegd wordt. Je hebt al een prijs in je hoofd (incl verzending is +7) afhankelijk van hoe snel je wilt verkopen.
Laatst bijgewerkt door Santos_05 op 26-02-21 09:40, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Berichten: 29483
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Is onderhandelen verleden tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 09:36

Ik zou eens willen dat op facebook alles wat op gratis staat ook bindend was _O-

Dan was het daar ook zo klaar zonder prijs te adverteren.