Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Doe jij mee aan een geneesmiddelen onderzoek

 
Profiel   

In het verleden heb ik er vaak over nagedacht maar ik heb nooit de stap genomen om het te doen. Toevallig kwam ik het vandaag weer tegen, is er een bokker het wel eens heeft gedaan dus mee gedaan aan een geneesmiddelen onderzoek?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 19:28 



 
Profiel   

Ik moest aan dit topic denken: Tanya @ [LN] Het dagboek van een proefkonijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 19:33 



 
Profiel   

Ja! Ik doe op dit moment mee met COVID vaccin curevac onderzoek van het UMC.
Dus als je vragen hebt, roep maar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 19:55 



 
Profiel   

Ik zie het wel eens langskomen en denk dan "dat ia makkelijk verdiend." Maar nooit de stap gezet om eraan deel te nemen.


Laatst bijgewerkt door marleen_88 op 05-03-21 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 20:01 



 
Profiel   

Ik heb de websites tussen mijn 18de en 25ste erg vaak bekeken en me een paar keer bijna aangemeld. PRA zit hier in de buurt en ik kon in die tijd het geld goed gebruiken. Uiteindelijk toch niet gedaan omdat het me wel erg spannend leek. Verder is het geld wat je er voor krijgt nog niet belast en je moet het wel opgeven als inkomen aan de belastingdienst.
Ik zou het nu als moeder niet meer overwegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 20:05 



 
Profiel   

Is het altijd met logeren of dat niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 20:34 



 
Profiel   

Volgens mij is het niet altijd met logeren, maar je moet ook niet te licht denken over de risico's van mogelijke bijwerkingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 20:46 



 
Profiel   

Oh nee daar denk ik niet te licht over, je moet het ook niet te vaak doen denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 20:58 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Volgens mij is het niet altijd met logeren, maar je moet ook niet te licht denken over de risico's van mogelijke bijwerkingen.


Daarom heb ik het nooit gedaan, je weet nooit watvoor gevolgen het op de lange termijn heeft. De gedachtes "wat als...." en dat keer op keer kon ik niet negeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 21:19 



 
Profiel   

Ik heb ooit meegedaan naar een onderzoek bij prikkelbare darm. Dit was vrij onschuldig, de ene groep kreeg een probiotica in tablet vorm en de ander een placebo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 00:12 



 
Profiel   

Altijd heel interessant gevonden maar heb nog geen een onderzoek gevonden waar aan ik mee zou mogen doen helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 00:58 



 

Ik zit in de ensemble2 studie van Johnson&Johnson, ook ivm covid vaccinatie. Ik krijg trouwens alleen iets voor de kilometers die ik moet rijden, verder is deze studie onbezoldigd. Ik moet me 2 jaar beschikbaar houden, in deze studie overnacht je niet.

Een mannelijke collega van me heeft al aan meerdere studies, ook met overnachtingen, meegedaan. Volgens hem zijn er maar weinig studies waar vrouwen geïncludeerd worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 01:13 



 

SVRL schreef
Ik zit in de ensemble2 studie van Johnson&Johnson, ook ivm covid vaccinatie. Ik krijg trouwens alleen iets voor de kilometers die ik moet rijden, verder is deze studie onbezoldigd. Ik moet me 2 jaar beschikbaar houden, in deze studie overnacht je niet.

Een mannelijke collega van me heeft al aan meerdere studies, ook met overnachtingen, meegedaan. Volgens hem zijn er maar weinig studies waar vrouwen geïncludeerd worden.


Er zijn steeds vaker studies waarbij vrouwen ook onderzocht worden omdat inmiddels duidelijk is dat er grote verschillen zitten tussen effecten van medicatie op mannen en vrouwen.

Ik zou wel mee willen doen, helaas ben ik (nog) te zwaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 01:25 



 
Profiel   

Ik heb in 2016 meegedaan met een studie van PRA, dit ging om de pil welke in de laatste fase zat. Ik zat in 1 vd eerste groepen wat betekende dat de dosis het laagste zat. Gezien ik toch al aan de pil zat vond ik deze studie redelijk meevallen qua impact op het lichaam.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 02:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen