Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 6 [ 138 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Gezocht: ideetjes voor gender reveal!

 
Profiel   

LWDaisy schreef
Goof schreef
Jemig, wat een horror zo'n dagvullend programma alleen maar om te onthullen of het kind een piemeltje heeft of niet :roll:

Ik snap niet zo goed wat zo'n dagprogramma met spelletjes te maken heeft met zo'n onthulling, maar goed. Als dit de wens van de ouders is, dan veel plezier.


Nou, wat een boel reacties. En toch wel wat negativiteit, jullie doen net of ik haar de Titan Run wil laten meelopen -O-

De bedoeling is er een fijne dag van te maken. Het zijn actieve jonge twintigers, hij woont hier voor zijn werk (dus een expat en geen immigrant), ze zijn de eerste om karaoke te staan zingen en feestjes te bouwen, en houden wel van die spelletjes en mensen rond zich. En ze komen idd van Gloucestershire, ze lachen zich dood met cheese roll-wedstrijd :j

Ze missen hun familie. Ze hebben hier een een handvol vrienden. De bedoeling is ze een dag te geven, die ze nooit meer vergeten. Natuurlijk wordt er overlegd met hen, en natuurlijk wordt er rekening gehouden met hoe the mom to be zich op de dag zelf voelt.

Ze zijn door het dolle heen met de zwangerschap, en in Corona-tijden is er zo weinig om te vieren. Dit kunnen we wél vieren :)

Kijk, als je de opdracht hebt om een dagvullend programma te maken, tja, dan heb je een handvol ideeën nodig om niet halverwege de dag droog te staan :D :D

Ik zou beginnen met voorrijden in de babyblauwe Ford Anglia uit Harry Potter (de look-a-like, tenminste) met een enorme roze strik er omheen :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 19:45 



 
Profiel   

Wat een super leuke ideeën heb je. Ik zou het helemaal leuk hebben gevonden ( en mijn kinderen zijn tieners).
Gezellig toch zo'n dag samen. En meestal ben je met twintig weken zwanger nog hartstikke fit ( uitzonderingen zijn er uiteraard).
Volgens mij heb je ons hier niet nodig ( zeker niet die mensen die hier ongevraagd komen vertellen dat ze hun leven graag zo saai mogelijk inrichten O:) )

Ik moest lachen om al die ideeën. Die Nederlandse labels bij de kadootjes zoeken is ook zo leuk.
Elke reden is een goede reden om iets leuks te doen met elkaar *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 19:50 



 
Profiel   

Als het een meisje is laat je iemand verkleed als miss umbridge langskomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 19:52 



 
Profiel   

Eleeke schreef
Als het een meisje is laat je iemand verkleed als miss umbridge langskomen.

Hhmm, wacht....

Een neef ging eens carnaval vieren met een vriend. Die vriend had zich door z'n zus helemaal als vrouw laten kleden en opmaken. Kreeg mijn neef ladingen complimenten dat ie een leuke vriendin had _O- _O-

Kun je daar iets mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 19:58 



 
Profiel   

Goof schreef
Jemig, wat een horror zo'n dagvullend programma alleen maar om te onthullen of het kind een piemeltje heeft of niet :roll:

Ik snap niet zo goed wat zo'n dagprogramma met spelletjes te maken heeft met zo'n onthulling, maar goed. Als dit de wens van de ouders is, dan veel plezier.


Dit dus :D

Zal wel ook een generatie-jaar dingetje zijn

Komt overwaaien uit USA en iedereen doet volop mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 20:00 



 
Profiel   

ravellie schreef
Dit dus :D

Zal wel ook een generatie-jaar dingetje zijn

Komt overwaaien uit USA en iedereen doet volop mee :D

Lees gewoon wat de ts nog meer schrijft en je commentaar is echt niet van toepassing of relevant.

Een taart “ op zijn hagrids” met zijn slechte spelling happy birthday en daar dan blauwe of roze kleurstof oid in

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 20:09 



 
Profiel   

Ik ben hier denk ik te oud voor ofzo? :')
(29 met een dochter van bijna 4 maanden)

Onze gender reveal was heel simpel.
'weten jullie al wat het wordt?'
'ik hoopte op een puppy, maar de verloskundige zag een meisje'.
En door met ons leven.

Zo'n taart met roze of blauwe vulling vind ik nog wel wat hebben. Of van die schiet dingen met confetti. Uiteindelijk kennen jullie het stel het beste. Ik zou alleen niet te heftig/lang/veel plannen. Ik weet niet hoe zij zich voelt maar ik wilde alleen maar slapen en/of van ellende in een hoekje huilen door de misselijkheid en bekkenpijn :') de volle negen maanden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 20:18 



 
Profiel   

Ik zag op tiktok een 'Nederlandse' manier, die ik wel heel leuk vond. Blauwe en roze muisjes in een apart bakje en dan een beschuitje opzijn kop gelegd, dan als het bijv. Een jongetje word het beschuitje met blauwe muisjes met boter insmeren. Als ze de beschuitjes dan optillen blijven de muisjes plakken op het beschuitje wat het geslacht is. Misschien is zoiets juist leuk als herinnering. :)

Alle negatieve reacties verder vind ik een beetje overdreven, als je het niet leuk vind had je het hele topic überhaupt niet eens moeten aanklikken. Veel succes TS en veel plezier!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 20:19 



 
Profiel   

Oeh, Hagrid's taart zullen ze idd helemaal geweldig vinden!

Ik heb net mom to be een berichtje gestuurd. Verteld dat ik een serieuze volle planning in gedachten heb, met de nodige breaks voor haar en heel veel lachen met haar vriend, en dat we met clues en opdrachten willen werken. Dat het makkelijk 3 uur kan duren voor ze daadwerkelijk het geslacht zullen te weten komen.

Ze kijkt er énorm naar uit, en is helemaal te vinden voor zo'n lange, drukke dag. Heb haar beloofd dat wij alles van eten en drinken op ons zullen nemen, dat zij alleen maar zwanger moet zijn en heel hard zal lachen. Ze kan niet wachten en vind het een geweldig idee :D

Ondertussen is de lijst alleen maar uitgebreid :+ We gaan ook een bingo doen, met prijzen - een spuugdoekje, mutsje, een kinderpark voor de volle kaart, ...
We willen de genodigden ook allemaal een babyfoto van zichzelf laten meebrengen, die moeten zij dan aan de juiste persoon linken.

Blijf maar komen met de ideetjes hoor, ik schrijf alles op en zoek dan met de andere organisatoren uit wat wij denken dat mama & papa het leukste zullen vinden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 21:05 



 
Profiel   

Ik vind het leuk voor jou dat de mom-to-be dit leuk vindt.

Voor mij zou dit een extra anticonceptie zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 21:16 



 
Profiel   

Jeetje wat een negatieve reacties allemaal -O-
TS vraagt niet om meningen maar om leuke ideeën.
@TS leuk dat mom-to-be er ook zo enthousiast over is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 21:29 



 
Profiel   

Super leuk dat je dit voor je vrienden aan het voorbereiden bent *\o/* Nog twee ideetjes:
- Wedstrijdje babyfles leegdrinken.
- Een aantal luiers met iets vloeibaars besmeren en dan moeten raden wat het is, zoals pasta, curry, ketjap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 21:46 



 
Profiel   

En de Harry Potter Jelly Beans mogen ook niet ontbreken natuurlijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 21:51 



 
Profiel   

_irene_ schreef
Super leuk dat je dit voor je vrienden aan het voorbereiden bent *\o/* Nog twee ideetjes:
- Wedstrijdje babyfles leegdrinken.
- Een aantal luiers met iets vloeibaars besmeren en dan moeten raden wat het is, zoals pasta, curry, ketjap.


Ooh wat een heerlijke ideeën, dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 21:58 



 
Profiel   

Je enthousiasme siert je TS, maar mijn hemel, wat ben ik blij dat het baby’s krijgen voor mij al 35 jaar geleden is. Gender reveal, babyshower, kraamfeest. En als je geluk hebt besluiten de as ouders dat er tijdens de zwangerschap toch getrouwd gaat worden en mag je nog opdraven op het vrijgezellenfeest en de trouwpartij.
Er zijn mensen van minder krankjorum geworden haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 22:01 



 
Profiel   

Ach als de as ouders het leuk vinden, jullie blij worden van het organiseren en de gasten weten waar ze voor komen, who cares. Uiteindelijk gaat het er om dat je een gezellig feestje hebt samen en of dat nou is om te vieren of de baby een slurfje heeft of niet, omdat iemand jarig is, of omdat de linkerteen van de vriend van de buurman niet meer ontstoken is, een goed excuus is een goed excuus toch? :D wij hebben in goede tijden om minder feestjes gevierd met elkaar.

Ik dacht nog aan rompertjes, hydrofiele doeken of hydrofiele washandjes versieren, bijvoorbeeld met stiften. Zeker hydrofiele doeken en washandjes kun je niet genoeg hebben straks als ouder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 22:12 



 
Profiel   

Boras schreef
Dammie schreef
Ik ben voor de Oud-Hollandse traditie van gewoon niets zeggen of doen en op het geboortekaartje melden wat het geslacht van het kind is.


Ik ook hoor :D

Fascinerend om te zien hoe de ene traditie zonder probleem wordt ingeruild voor iets buitenlands.

Terwijl als iets "buitenlands" een andere traditie graag ietwat gewijzigd zou zien de hel uitbreekt }>


De spijker op zijn kop _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 22:18 



 
Profiel   

Tsja, ik vind t ook echt verschrikkelijk overdreven, dat gender reveal gedoe.

Maar: de vrienden van TS vinden het leuk en dan is het toch geweldig, dat TS dit zo enthousiast voor ze wil regelen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 22:22 



 
Profiel   

Wat een reacties allemaal >;)
Leuk idee hoor TS! Als je het gewoon in het begin van de zwangerschap doet en in overleg met de moeder in spé, is het toch alleen maar een geweldige reden voor een feestje *\o/* elke dag is reden voor een feestje toch :D
Bij mijn vriendin, weliswaar een babyshower maar het loopt bij jullie een beetje in elkaar over volgens mij, gingen we babyfoto’s raden van alle vriendinnen die er waren, met een waterballen (dus een soort van vruchtwater :') ) tussen de benen een parcourtje lopen (/waggelen :D ) en dan ook nog een ei op een lepel om het moeilijker te maken en babyvoeding proeven. Sorry en de rest ben ik vergeten _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 22:27 



 
Profiel   

Zwerkbal met een slurk piñata. Zodra hij kapot is ziet iedereen het geslacht doordat er roze of blauwe confetti oid in zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 22:47 



 
Profiel   

katybug schreef
Zwerkbal met een slurk piñata. Zodra hij kapot is ziet iedereen het geslacht doordat er roze of blauwe confetti oid in zit.


Oh da's ook een goeie, dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 22:50 



 
Profiel   

Alsjeblieft :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 22:51 



 
Profiel   

Iets echt Nederlands is toch wel ouderwets koekhappen en spijkerpoepen. Toch een garantie voor veel lachen wel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 22:56 



 
Profiel   

Autumnn schreef
Wat een reacties allemaal >;)
Leuk idee hoor TS! Als je het gewoon in het begin van de zwangerschap doet en in overleg met de moeder in spé, is het toch alleen maar een geweldige reden voor een feestje *\o/* elke dag is reden voor een feestje toch :D
Bij mijn vriendin, weliswaar een babyshower maar het loopt bij jullie een beetje in elkaar over volgens mij, gingen we babyfoto’s raden van alle vriendinnen die er waren, met een waterballen (dus een soort van vruchtwater :') ) tussen de benen een parcourtje lopen (/waggelen :D ) en dan ook nog een ei op een lepel om het moeilijker te maken en babyvoeding proeven. Sorry en de rest ben ik vergeten _O-



Er is idd wel veel negativiteit he.. Zonde, want de ouders kijken erg uit naar een een actieve reveal, ze weten dat de planning een aantal uren in beslag zal nemen, en eerlijk - ze wisten waar ze aan begonnen toen ze oa mij de gender reveal in handen gaven :+ Je mag er best anders over denken, maar de ouders kijken er absoluut naar uit, dus een andere mening is niet echt van toepassing.. Je mag er het jouwe van denken, maar we focuss3b heel erg op het mama zo makkelijk mogelijk te maken, zij zal uiteraard in bepaalde opdrachten meedoen maar de fysiekere dingen zullen voor de papa zijn, en daar kan zij dan flink om lachen. We zullen, los van Corona, sowieso niet met heel veel zijn - zoveel mensen kennen ze hier niet eens. En uiteraard houden we ons ook gewoon aan de regels, die dan (we gokken voorlopig op juni voor de reveal) hopelijk al wat versoepeld zullen zijn.

En als ze ons/het beu is, mag ze dat echt gewoon zeggen hoor, daar zijn we vriendinnen voor.

Dat waggelen met een waterballon lijkt me een geweldig idee, dankjewel!

Ivm de puzzel met karikatuur die ik door mijn broer wil laten maken - dat gaan we op de achterkant van zo'n speelmat doen, die moet je sowieso in elkaar puzzelen en hebben ze die ook meteen haha.

En één van de bingo-prijzen zal het boek "Ductch for dummies" worden. Ze willen zelf gaan NL gaan leren nu, dus dat zal zeker van pas komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 22:57 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Iets echt Nederlands is toch wel ouderwets koekhappen en spijkerpoepen. Toch een garantie voor veel lachen wel :D


Wat is spijkerpoepen? :+
Ik dacht zelf aan appelhappen :D Maar mss de mama koeken en de papa appels!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 22:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 6 [ 138 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen