Kaartje voor mijn zus

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saranghea

Berichten: 284
Geregistreerd: 11-04-17

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 13:54

Graag pb :)
Super initiatief voor jouw zus

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 14:05

Doe mij ook maar een PB, stuur graag een kaartje.

marley93

Berichten: 6031
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 15:23

Te leuk, Mo en Mattie <3
Hier ook een kattenkaart, haha!

leonie1988

Berichten: 1340
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 17:04

Ik zou graag het adres willen, ik heb al een grappige kaart uitgekozen :D

Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 17:15

Ik stuur ook graag een kaartje

Nicje87

Berichten: 9849
Geregistreerd: 26-06-06

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 08:10

Ik wil ook graag een kaartje sturen

Muga

Berichten: 2067
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 08:13

Kaartje staat klaar voor 30 juni!

daffodil

Berichten: 10441
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-21 11:22

Echt zo onwijs leuk!

En......echt in dat hele woud van regels/werk/uitkeringen etc. is dus vandaag de dag dat haar IVA uitkering ingaat. Ik ben er dus vanuit gegaan dat ze per vandaag uit dienst zou zijn maar.....ik krijg nu een brief van haar werkgever met een voorstel ter beeindiging waarmee ze dus ook blijkbaar recht heeft op een transitievergoeding! Gierend van de lach hebben we net aan de telefoon gezeten want hier heb ik geen seconde rekening mee gehouden en met haar dienstverband is dat toch een heel leuk bedrag geworden!

Blijft jammer dat vanuit haar team, haar manager etc. niets maar dan ook niets vernomen is. En dan ben je dus werkzaam geweest in de zorg.....maar goed ze hebben dus blijkbaar tot 1 augustus want dan is ze echt uit dienst, dus wie weet! En nee uiteraard heeft ze geen trek in een afscheidsfeestje maar het is al twee jaar bijster stil.....

Dit bericht was echter reden voor grote hilariteit en we hebben echt gruwelijk gelachen!!! Overigens is met haar aan de telefoon zitten wel een opgave want ondertussen blijft Mo aanvallen uitvoeren, op het snoertje, op haar hoofd, op haar vlecht, op haar rug, haar voeten..........te grappig!

vevina
Berichten: 1640
Geregistreerd: 27-10-09
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 07:50

Nu zijn we natuurlijk allemaal aan het wachten op de foto van de kaartjes *\o/* :D

daffodil

Berichten: 10441
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-21 10:17

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en ik heb zo'n grappig filmpje maar ik moet even kijken of ik dat hier kan zetten.....

daffodil

Berichten: 10441
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-21 10:18

En we hebben vreselijk gelachen om de verwijzing naar Nemo in Groningen! Echt te gek leuk, zij zit niet op FB maar ik laat het haar zien en we moesten er echt om lachen, heel leuk!

luuntje

Berichten: 13969
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 10:21

Gaaf al die kaarten.
Wat een eigenwijs hoofd heeft de kitten.

Mijn kaart komt op haar verjaardag aan. Hoop ik.

daffodil

Berichten: 10441
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-21 10:22


Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 10:45

Mijne komt op haar verjaardag binnen als het goed is. Wat fijn dat ze er blij mee is.

BigOne
Berichten: 38231
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 10:50

Ik hoop dat je zus nog lang van haar katten en haar transitie vergoeding kan genieten. Tja, met werk is het vaak zo. Uit het oog uit het hart maar dat komt wel aan wanneer je ernstig ziek bent.

Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 14:25

Kaartje gaat vandaag op de bus. Ik hoop dat er nog veel volgen!

Linnie050

Berichten: 11800
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 14:28

Ik wil ook graag een kaartje sturen.

Ik heb meerdere kaarten acties gedaan voor mijn zusje via bokt.
Ze fleurde altijd zo op <3
Fijn als je dan een glimlach ziet.

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 12:57

Leuke kaartjes al! Ik ga voor dr verjaardag.

Tip: bij greetz kun je nu met de code POSTZEGEL een kaartje versturen met gratis postzegel.

Zeedraakje

Berichten: 547
Geregistreerd: 04-12-09

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 13:15

Mag ik ook een pb met haar gegevens?

Laurora
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 2639
Geregistreerd: 19-07-14

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 20:20

Erg benieuwd of je zus inmiddels een hele muur vol heeft gespaard :D
Hoe is het met haar?

daffodil

Berichten: 10441
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-21 11:19

Ik was eergisteren bij haar en het is een mooie verzameling op de muur, erg leuk.

Het gaat wel aardig hoor, iets stress want de oudste kat doet weer raar dus die gaan we even laten controleren of zijn suiker nog goed is. De kleine krijgt dan gelijk ook een prik dus die zal wel moord en brand gillen, kleine klier hahaha.

Ik heb haar werk laten weten dat we akkoord zijn met het voorstel dus er volgt straks nog een hele mooie financiele afrekening. Kan ze weer ff lekker vooruit en eigenlijk zijn we ook nieuwsgierig of er nou straks veel verschil zit in de betaling van haar salaris (70%) of straks de IVA uitkering, we gaan het zien!

Laurora
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 2639
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 17:42

daffodil schreef:
Ik was eergisteren bij haar en het is een mooie verzameling op de muur, erg leuk.

Het gaat wel aardig hoor, iets stress want de oudste kat doet weer raar dus die gaan we even laten controleren of zijn suiker nog goed is. De kleine krijgt dan gelijk ook een prik dus die zal wel moord en brand gillen, kleine klier hahaha.

Ik heb haar werk laten weten dat we akkoord zijn met het voorstel dus er volgt straks nog een hele mooie financiele afrekening. Kan ze weer ff lekker vooruit en eigenlijk zijn we ook nieuwsgierig of er nou straks veel verschil zit in de betaling van haar salaris (70%) of straks de IVA uitkering, we gaan het zien!


Fijn om te horen, jammer dat de kat iets minder gaat, hoop dat die snel weer op de been is :knuffel:
Tof dat ze al een mooie verzameling heeft, hoop dat het haar goed opvrolijkt!

daffodil

Berichten: 10441
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-21 13:39

Wat een ochtend....van blijdschap en dikke pret vanwege een rondrennende mini naar intens verdriet.

Mattie is er niet meer. Vrijdag zijn we bij de dierenarts geweest omdat hij typisch deed na het eten en tijdens het eten. Mo moest ook een enting dus een gezamelijk uitje. Stress bij Simone omdat misschien de diabetes wel terug was maar zijn waarden waren gewoon goed! Opluchting en een afspraak voor maandag om zijn tanden te behandelen. Het zag er van binnen niet al te fijn uit dus dat zou een hoop oplossen.

Ik wilde haar wel brengen maar dat vond ze onzin dus ik een taxi besteld voor 08.45 om haar en Mattie naar de praktijk te brengen. Vanmorgen om half 8 had ik haar wat paniekerig op de app, Mattie hijgde heel erg en ze was bang dat ie niet goed reageerde op de pijnstiller. Ik zei gelijk dat kan niet, dan had dat vrijdag al gebeurd maar bel de dierenarts. Die nam nog niet op en ik had in de tussentijd uitgezocht dat ze om 8u opengingen. Taxi kon niet eerder dus ik razendsnel de honden rondgesleurd buiten om daarna naar haar te gaan.

Belt ze dat ie echt steeds erger wordt, dus dat ze m gaat proberen in de buggy te stoppen en lopend naar de dierenarts gaat en mij belt als ze er is. Ik ben in de tussentijd in de auto gesprongen (20 minuten) en heb de taxi alvast afgebeld. In de kliniek belt ze me huilend op, het is zijn hart......hij krijgt geen lucht. Ze hebben m acuut aan het zuurstof en in de zuurstof box gelegd in de hoop dat ie wat bijtrekt en wij hebben een half uur gewacht. Hij was wel iets rustiger maar bleef heel benauwd.

Afgesproken dat ze m nog even flink ging bij laten komen maar dat ze dan eerst een foto wilde maken en daarna bloedonderzoek. Maar na een goed uur belde ze dat ze de foto gemaakt had en dat het volledig foute boel was. Enorme massa te zien, geen longcapaciteit, hart in de verdrukking... het was wel gelijk duidelijk. Wij zijn terug gegaan en zijn erbij geweest toen we hem hebben laten gaan. Dik verdriet, dikke tranen van ongeloof en ook bij mij zit het erg hoog. We hebben hem daarna samen weggebracht naar het crematorium en het is goed zo maar man wat doet dit zeer. Zeer voor haar en als ik heel eerlijk ben, ook naar mezelf, ik vind het te confronterend.....

En ik meld het nu maar gelijk hier want ik weet dat er nog kaarten onderweg zijn en dat is goed, dat is alleen maar mooi! We hebben het daar in de auto nog over gehad want ik heb zelf gisteren nog een onmogelijke op de bus gedaan....dat hoort bij ons dus dat is volkomen prima! Ook als je tranen van verdriet hebt, moet je nog steeds kunnen lachen. Het duurt even voordat dit slijt, vooral omdat het zo onverwachts is maar het lukt haar wel. Ik hoop dat Mo haar de benodigde afleiding geeft en dat kunnen die kleine donders heel prima gelukkig.

Aanvulling, terwijl ik dit type stuurt ze me dat ze nog even een broodje is gaan halen en bij het teruglopen omhoog kijkt naar haar raam en dit ziet:

Afbeelding

Het komt wel goed....Mo gaat dat regelen!

Sabbientje
stokpaard connaisseur

Berichten: 4700
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 14:11

wat een rollercoaster.
Stuur haar adres maar. Ik ga kijken voor een leuk kaartje.

Roosch

Berichten: 36645
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Kaartje voor mijn zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 14:12

Ach wat sneu. :(:)

Mijn kaart staat inderdaad vol met Mattie.

Hopelijk kan ze het snel een plekje geven. :(:)