Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kidrauhl
Berichten: 264
Geregistreerd: 19-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 01:23

Een mini speelmuisje van onze poezen. Was het lievelingsmuisje van onze Druif, dus na 2 maanden dat ding kwijt te zijn toch maar een nieuwe gekocht voor haar. Poes helemaal gelukkig, speelt weer heel de dag door met enkel dat muisje :+ Vond "de originele" vorige week na bijna een half jaar in mijn laptop tas...

Ze hebben nu inmiddels 3 van diezelfde muisjes :')

lisanne87

Berichten: 1041
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 12:50

Herkenbare berichten :D vooral het ‘dit is een handig plekje’. Een leugen die ik mezelf keer op keer blijf vertellen. Evenals het ‘dit plekje vergeet ik écht niet’ _O-

Ik ben 23 jaar geleden mijn poëziealbum kwijtgeraakt. Ik hoop dat ik die ooit mag terugvinden, staan veel versjes in van mensen die inmiddels zijn overleden.

katybug
Berichten: 458
Geregistreerd: 02-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 13:06

Kidrauhl schreef:
Een mini speelmuisje van onze poezen. Was het lievelingsmuisje van onze Druif, dus na 2 maanden dat ding kwijt te zijn toch maar een nieuwe gekocht voor haar. Poes helemaal gelukkig, speelt weer heel de dag door met enkel dat muisje :+ Vond "de originele" vorige week na bijna een half jaar in mijn laptop tas...

Ze hebben nu inmiddels 3 van diezelfde muisjes :')



Haha net zo’n klein kind met een lievelingsknuffeltje. ❤️

pillow
Berichten: 7807
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 14:47

Britta31 schreef:
Ook onze dochter van toen 4 in een grote supermarkt in Frankrijk.Gelukkig heel snel terug gevonden.Ze stond naast me,ik draai mij even om en weer terug en weg.

Zo was ik in het bos de Chihuahua kwijt. Stond stijf achter me.

Oskarrino
Berichten: 797
Geregistreerd: 22-08-13
Woonplaats: Alkmaar

Re: Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 15:46

ah leuk topic, heb wel een leuke :')

Jaaaren terug, toen nog met mijn ex gingen we naar een feestje. Ik ging op de fiets van zijn moeder. Ik was die avond de fietssleutel kwijtgeraakt... Lopend dus weer terug naar huis. Volgende dag daar nog wezen zoeken, maar nergens kunnen vinden.

Dag daarna vond mijn ex de sleutel in een schoen bij de kapstok :')

Hoe die sleutel daar is gekomen is nog steeds de vraag, aangezien ik de sleutel ergens anders ben kwijtgeraakt :+

Siers83

Berichten: 7349
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 17:19

lisanne87 schreef:
Herkenbare berichten :D vooral het ‘dit is een handig plekje’. Een leugen die ik mezelf keer op keer blijf vertellen. Evenals het ‘dit plekje vergeet ik écht niet’ _O-

Ik ben 23 jaar geleden mijn poëziealbum kwijtgeraakt. Ik hoop dat ik die ooit mag terugvinden, staan veel versjes in van mensen die inmiddels zijn overleden.

Die van mij ben ik laatst tegen gekomen in een doos op zolder in de schuur. Zolder moest leeg dus gelijk opgeruimd. Mijn poëziealbum ligt nu iig in huis

Coentjuh

Berichten: 9845
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 17:52

Touwteugels echt jaaarrrren kwijt geweest. Had mijn vriend bij hem thuis laten slingeren en schoonpa dacht dat het van de hond was van vriendlief z'n zus. Gelukkig weer veilig op de plek van bestemming :D

Oja en mijn telefoon. Gelukkig maar een paar uur. Had een mooi bruin neplederen hoesje. En heel veel in ons huis is die kleur bruin. Lag tie op het koeienkleed. Zelfs gauw de wasmachine uitgezet om te kijken of hij daar niet in zat. }:0

Hevonen

Berichten: 5618
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Re: Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 18:02

Lang geleden waren we op Wacken met een groep. Op een gegeven moment kwam er iemand naar onze tent toe en vroeg of hier ene X.X was, want hij had diens portemonnee gevonden (en had gezien dat wij Nederlanders waren, daarom kwam hij het vragen). X.X. wist niet eens dat hij hem kwijt was en is ook niet in de tent van die andere gast geweest, die redelijk ver weg stond. Ze hadden elkaar zelfs nooit gezien, ook niet ergens anders. En hij had zijn portemonnee in onze tent verstopt gelaten (wat wij overigens niet wisten).

Alles zat er nog in, maar hoe dat ding nou bij die ander in de tent was gekomen blijft een groot raadsel.

Onali

Berichten: 18463
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 19:41

lisanne87 schreef:
Ik ben 23 jaar geleden mijn poëziealbum kwijtgeraakt. Ik hoop dat ik die ooit mag terugvinden, staan veel versjes in van mensen die inmiddels zijn overleden.


;(
Same


Ik mis hem zo. Heb wel mn tweede, maar in de eerste zitten berichtjes van opa en oma en ooms en tantes.

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 20:06

Mooi vest gekocht voor bij t paard. 1x aangehad en nooit meer terug gevonden…

Verder nooit iets echt kwijt geweest.

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 23:56

Een schaar. Nieuw gekocht voor mijn examen, na een paar dagen foetsie en niet kunnen gebruiken op mijn examen. Ik heb de hele kast overhoop gehaald waar ik dacht hem gelegd te hebben maar nee. Zelfs andere mogelijke verstop plekken doorzocht maar niks.

Ik ben ook eens de oplader van mijn fiets accu kwijt geweest. Maanden lang meermaals alles overhoop gehaald want die krengen zijn nieuw zo duur (gelukkig heeft mijn man dezelfde oplader dus die gebruikten we samen). Uiteindelijk gevonden. Waar het lag? In het plastic tasje die we al 10x uit de kast hadden getrokken, maar nooit in gekeken :Y)

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 02:34

Ik heb onlangs een uur naar mijn halstertouw gezocht. Ik had paard op stal gezet en touw + halster aan de deur gehangen.
Opeens foetsie.. Overal gezocht en iedereen op stal gevraagd of ze mijn touw hadden gezien : :+
Uiteindelijk bleek mijn paard het had gepakt en had begraven in het stro.
Ik kan daar zo lastig van worden en ik kan niet "rusten" voor ik het terug vind :') Iedereen zal ook wel denken dat ik niet helemaal ok ben in de bovenkamer :')

zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 22:59

zigranta schreef:
3/4 jaar geleden oorbel verloren op het werk, van de week weer gevonden *\o/*
Mee naar huis genomen , laten vallen in de keuken en niet meer te vinden -O-

ooh en 6 bussen axe deo verplaatst want ze stonden in de weg, weet alleen niet meer waar ik ze opgeborgen heb.....


Al meerder keren weer met de stofzuiger door de keuken heen geweest, want die oorbel zou ik toch nooit meer vinden, vanmiddag kom ik thuis, zet de boodschappen op het aanrecht, draai mij om en zie mijn oorbel liggen naast de waterbak van de hond :? *\%/*
De Axe is nog pleite :+

Fitzroy

Berichten: 25108
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 23:17

O, ik ben zo vaak dingen kwijt dat ik er niet eens meer naar zoek.

Pas was ik mijn dure oortjes kwijt, daar heb ik wel naar gezocht. Ik baalde ervan, heb het hele huis op zijn kop gehad maar helaas. Was ik bij de Ikea mijn autosleutel kwijt en kijk ik onder de stoel: tadaaa, mijn oortjes :+ Maar toen moest ik wel weer verder zoeken naar de autosleutel :D

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 16:30

Mijn pincet. Al enkele weken. Heb gelukkig erg bleke wenkbrauwen :D maar goed gisteren had ik het opgegeven en heb ik eindelijk mezelf een dure tweezerman van 21 euro cadeau gedaan. Die werd vanmorgen al bezorgd, fijn!

Enkele minuten later was de monteur er voor de kapotte wasmachine. Pomp kapot zag hij direct :j nog een minuut later tilde hij de schuldige uit de machine. Twee keer raden…

Dat is dan echt meteen de duurste pincet ter wereld ^)

Seventje

Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: ergens in NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 17:01

Kwijt: Auto sleutel

Gevonden:In de voering van mijn tas.

Afijn, donderdag avond thuis gekomen. Vriendlief opgehaald en stapt voor ik parkeer uit omdat hij anders met zijn hoofd in een struik zou belanden.

Hij gaat alvast naar ons appartement en laat mij parkeren, tassen, spullen en de honden bij mij latend.

Dus ik stap uit, alle spullen mee inclusief honden en omdat ze alweer een uurtje in de auto hadden doorgebracht moesten ze even plassen.
Om enigszins een hand vrij te krijgen heb ik de auto sleutels in mijn tas laten glijden.

Binnen gekomen, en niet meer mee bezig geweest tot vrijdag ochtend half6

Sleutels kwijt, zoeken, zoeken, zoeken. Ben overal geweest tas onderste boven en ook achter de schouw gekeken. Nergens!

Reserve sleutel gelukkig wel kunnen vinden dus kon maar mijn werk.

Smiddags kreeg ik een ingeving, ik heb toch een gaatje in de voering van mijn tas?
Jawel hoor. Gevonden!

Tjee wat een stress was dat en vriendlief was ook erg begripvol in ochtend. Maar niet heus. :(

Lynnepinny

Berichten: 2706
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 17:11

Ik was ook laatst een autosleutel kwijt, alleen was ie van m'n buurjongen en had ik zijn auto geleend.. Ik had hem gewoon op tafel gelegd, en een uur later was hij weg. Wel in een soort haast achtergelaten, en wellicht toch onbewust nog op een rare plek gelegd daarna, maar ik kon hem echt nergens vinden. Dikke stres dus, want ja, autosleutel van de buurjongen kwijt :+
Twee dagen later was ik al bezig met het proces van een reservesleutel ergens vandaan halen, kwam m'n huisgenoot hem in de tuin tegen bij het grasmaaien... In het hoge gras in een hoek van de tuin? Echt, hoe dan?
Maargoed, hij is weer terecht!

Doedatje
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Re: Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:23

Ik was ongeveer 2 weken lang 1 paardrijhandschoen kwijt. Had voor mijn gevoel overal gekeken. Uiteindelijk vond ik hem weer onder de tafel, terwijl ik daar al 3 keer had gekeken

meisje_

Berichten: 2531
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Op de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 22:14

Lynnepinny schreef:
Ik was ook laatst een autosleutel kwijt, alleen was ie van m'n buurjongen en had ik zijn auto geleend.. Ik had hem gewoon op tafel gelegd, en een uur later was hij weg. Wel in een soort haast achtergelaten, en wellicht toch onbewust nog op een rare plek gelegd daarna, maar ik kon hem echt nergens vinden. Dikke stres dus, want ja, autosleutel van de buurjongen kwijt :+
Twee dagen later was ik al bezig met het proces van een reservesleutel ergens vandaan halen, kwam m'n huisgenoot hem in de tuin tegen bij het grasmaaien... In het hoge gras in een hoek van de tuin? Echt, hoe dan?
Maargoed, hij is weer terecht!



Soms vraag je je af of spullen niet echt pootjes krijgen….

MieLo

Berichten: 2506
Geregistreerd: 28-03-07
Woonplaats: Gouda

Re: Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 22:44

Mijn samsung oortjes van mijn telefoon. Doosje had ik gewoon, maar oortjes zelf waren nergens te vinden. Goedkope oortjes bij de action gehaald en die maar gebruikt.
Een paar weken later wat 1 van de oortjes van mijn vriend onder de bank gerold. Wij tillen de bank op, liggen ze daar dus onder. Fijn 2 katten in huis :')

meisje_

Berichten: 2531
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Op de wereld

Re: Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 12:10

Wij, ik zijn dus 3 dagen de tandpasta kwijt geweest. ‘S morgens nergens meer te vinden..
overal gezocht en maar nieuwe gekocht diezelfde ochtend. Wantja met ongepoetste tanden de dag door :+

Vind ik hem nu net terug in de oven..?

DuoPenotti

Berichten: 29488
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 12:18

haha meisje, ook last van een te vroege ochtend gehad :P :Z

CairnTerrier

Berichten: 987
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 12:46

Ik ben de zalm kwijt in de vriezer... van de week er nog in gelegd? %)

Puera

Berichten: 8089
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 13:10

Ligt ie niet in het groentevak van de koelkast? :P
Ik heb eens met kerst al kletsend de Veniëtta daarin gelegd. }:0 Dat moet ik nu nog continu aanhoren. ^)

meisje_

Berichten: 2531
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Op de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 16:04

DuoPenotti schreef:
haha meisje, ook last van een te vroege ochtend gehad :P :Z


Zwangerschapsdementie :D