Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 10:53

Loei schreef:
Ah ik zou denken dat ze 1 nacht in de voerton nog wel overleven, al is het niet flink versuft. Maar niet overleefd proef ik uit je verhaal? |(


Nope, helaas niet. De reden weet ik eigenlijk niet echt, misschien dood gegeten, of toch een tekort aan zuurstof/paniek/stress.

Moet wel zeggen dat het een ouder kipje was (de andere heeft nog langer geleefd), hele taaie krielkipjes.

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 11:32

Sabbientje schreef:
De kies van mijn paard. (Al wist ik toen niet dat hij die kwijt was)

Ik had zijn stal gemest en was daarna aan het vegen. Dacht dat ik een kiezel weg veegde. Dus ik pak hem op. Was het een melk-kiesje van mijn kleuterpaard.

Dit had ik met een kies van mijn bejaarde pony.Ook in de stal gevonden en dacht dat het een steentje was.

Afbeelding

meisje_

Berichten: 2531
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Op de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 11:40

De chocopast… nergens te vinden. stond gewoon in de ijskast.
De mayo in de gewone keukenkast en momenteel ben ik de boter kwijt :') die staat nergens in de ijskasten. Geenidd waar die is gebleven.

Ben wel 33weken zwanger dus dat is wel goede verklaring vind ik :+

Verder ben ik heel geregeld vanalles kwijt erg genoeg :')

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 11:44

O jee,zwangerschapsdementie.

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 11:50

Maik79 schreef:
Britta31 schreef:
Nu krijg ik weer hoop.Mijn moeder met Alzheimer heeft haar trouwring verstopt.Nog steeds niet gevonden.We houden hoop.


Dat had mijn vader met zijn portemonnee. Maanden kwijt geweest. Ik vond hem tijdens een verhuizing achter de boeken in de boekenkast.


Mijn oma was haar vals gebit kwijt. Zelfs in de vuilniszakken enz gezocht. Nooit meer teruggevonden :+

hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 11:57

Mijn verstand -O-
Helaas nog niet weer terug gevonden

AmyJamess

Berichten: 2119
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 12:06

hagelslag schreef:
Mijn verstand -O-
Helaas nog niet weer terug gevonden


_/-\o_ _O- :')

De beste tot nu toe.
You made my day

meisje_

Berichten: 2531
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Op de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 12:34

Britta31 schreef:
O jee,zwangerschapsdementie.


En behoorlijk. Word dat bij elk volgend kind soms erger? :')

Duc_je
Berichten: 637
Geregistreerd: 26-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 12:51

meisje_ schreef:
Britta31 schreef:
O jee,zwangerschapsdementie.


En behoorlijk. Word dat bij elk volgend kind soms erger? :')


Ja en het komt nooit meer helemaal goed :')

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 12:52

Ja,nu na 18 jaar nog niet weg.

Storm

Berichten: 20841
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 13:01

Mijn oma is ooit haar kunstgebit kwijt geraakt in zee.
Iedere dag liep ze naar reddingspost Zuidduinen om te kijken of het al gevonden was. Er waren er tientallen, maar de hare werd pas weken later op de reddingspost aan de andere kant van Katwijk (strand noord) teruggevonden.
Ik vraag me nog steeds af of ze alle kunstgebitten gepast heeft... :=

boyca
Berichten: 1078
Geregistreerd: 14-12-11

Re: Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 13:39

Tickets voor een concert van iemand die maar zelden deze kant op komt.
Had ze gekregen voor mijn verjaardag en wij dachten dat we ze in het kluisje hadden gedaan.
Dag van concert, opa en oma kwamen oppassen op de kids en wij uit eten en naar concert. Alles over hoop gehaald, alles wat we maar konden bedenken maar geen concertkaartjes.
Ik denk 15 jaar later gevonden in een mapje met fotó's die ik ook op mijn verjaardag had gekregen.
Gelukkig is ze 2 jaar geleden op North Sea Jazz geweest en hebben we haar daar gezien maar man wat hebben wij gebaald. En het gebeurt hier met regelmaat dat er iets kwijt is. Ben blij te lezen dat we niet de enige zijn

pillow
Berichten: 7807
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 15:51

Storm schreef:
Mijn oma is ooit haar kunstgebit kwijt geraakt in zee.
Iedere dag liep ze naar reddingspost Zuidduinen om te kijken of het al gevonden was. Er waren er tientallen, maar de hare werd pas weken later op de reddingspost aan de andere kant van Katwijk (strand noord) teruggevonden.
Ik vraag me nog steeds af of ze alle kunstgebitten gepast heeft... :=

Kan nooit veel mee zijn als ze in zee gelegen hebben.

Telpeva

Berichten: 14718
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 16:01

pillow schreef:
Storm schreef:
Mijn oma is ooit haar kunstgebit kwijt geraakt in zee.
Iedere dag liep ze naar reddingspost Zuidduinen om te kijken of het al gevonden was. Er waren er tientallen, maar de hare werd pas weken later op de reddingspost aan de andere kant van Katwijk (strand noord) teruggevonden.
Ik vraag me nog steeds af of ze alle kunstgebitten gepast heeft... :=

Kan nooit veel mee zijn als ze in zee gelegen hebben.

Water? No thanks, all the fish make love in it!

Mijn favoriete quote uit Indiana Jones :')

Babootje

Berichten: 26269
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 16:11

Mn werktelefoon. Ik weet zeker dat ie in huis ligt. Maar hij is leeg, plat en zwart. Vind die maar eens.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 16:39

jibberjabber schreef:
Een houtsplinter. Inmiddels 35 jaar geleden is een hele grote splinter van vurenhouten in mijn voet geschoven. Lag op de grond (waren bezig vloer te leggen en was een plank die gebroken was) en ik schuif mijn voet zo recht de splinter in. Tussen mijn tenen zat ie stevig vast. Eruit getrokken en ik hoopte dat het stukje wat leek afgebroken al afgebroken was voordat hij mijn voet inschoof.
35 jaar later toch nog maar eens goed in mijn voet zitten peuren want er kwam toch wel een raar bobbeltje. Je snapt het al. Eindelijk het afgebroken puntje gevonden. (haha, ik heb een foto voor wie wil).


Pics or this didn’t happen *\o/*

Wijsje
Berichten: 464
Geregistreerd: 06-06-16

Re: Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 16:56

Als tiener zouden we op vakantie naar de Canarische Eilanden. Alles zorgvuldig aangeschaft, leuke bikini, zonnebril enz. Twee dagen voor vertrek was de zonnebril kwijt, heb dus 2 dagen lopen zoeken en balen. Ouders en zussen zochten ook mee.
Pas een paar jaar terug, 30 jaar na datum, vertelde mijn moeder dat de hond hem kapot had gebeten. Kan nog boos worden dat ze zo schijnheilig mee hebben gezocht terwijl zij dat wisten.

jibberjabber

Berichten: 785
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Achter m'n voorhoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 18:40

poes schreef:
jibberjabber schreef:
Een houtsplinter. Inmiddels 35 jaar geleden is een hele grote splinter van vurenhouten in mijn voet geschoven. Lag op de grond (waren bezig vloer te leggen en was een plank die gebroken was) en ik schuif mijn voet zo recht de splinter in. Tussen mijn tenen zat ie stevig vast. Eruit getrokken en ik hoopte dat het stukje wat leek afgebroken al afgebroken was voordat hij mijn voet inschoof.
35 jaar later toch nog maar eens goed in mijn voet zitten peuren want er kwam toch wel een raar bobbeltje. Je snapt het al. Eindelijk het afgebroken puntje gevonden. (haha, ik heb een foto voor wie wil).


Pics or this didn’t happen *\o/*



Stuur hem je wel via pb. In spoiler zetten lukt mij niet.

hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 18:58

AmyJamess schreef:
hagelslag schreef:
Mijn verstand -O-
Helaas nog niet weer terug gevonden


_/-\o_ _O- :')

De beste tot nu toe.
You made my day



Graag gedaan, ik zal weer verder zoeken

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 19:04

Rijbewijs. 3 weken kwijt. Uiteindelijk opgegeven als verloren en nieuwe aangevraagd. Toen ging ik de salontafel schoonmaken en lag hij onder de plank met kaarsjes erop…

TamaraFloor
Berichten: 830
Geregistreerd: 07-12-09
Woonplaats: Zaandijk

Re: Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 20:10

Net nog in de auto. Mijn telefoon in de houder voor navigatie. En dan paniek waar is mijn telefoon!!

meisje_

Berichten: 2531
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Op de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 20:19

meisje_ schreef:
De chocopast… nergens te vinden. stond gewoon in de ijskast.
De mayo in de gewone keukenkast en momenteel ben ik de boter kwijt :') die staat nergens in de ijskasten. Geenidd waar die is gebleven.

Ben wel 33weken zwanger dus dat is wel goede verklaring vind ik :+

Verder ben ik heel geregeld vanalles kwijt erg genoeg :')


De boter teruggevonden door mijn man. Netjes opgeruimd in het vak waar ik de boterbakjes bewaar… :Y) 9

Zebrastreep

Berichten: 9756
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 20:24

Mijn compressiesokken voor het mountainbiken was ik laatst plots kwijt. Mijn kast over de kop want ik wist het zeker daar moesten ze zijn! Niet gevonden ik er al bijna van overtuigd dat het spookte in huis :') Tot dat mijn vader ermee aan kwam zetten , ik had ze zelf in zijn kast gelegd want ik doe altijd de was thuis :') Waarschijnlijk dacht ik toen van oh lange sokken die zijn vast van mijn vader.

En speciale handschoentjes tegen winterhanden. Ik had mijn kamer opgeruimd en ze ergens neer gelegd. Paar maanden later was ik ze nodig nergens te vinden! Alles over de kop.... En toen het net een beetje lekker weer begon te worden vond ik ze terug in de ladekast van mijn bureau. Ach beter laat dan nooit :')

Denise_Storm

Berichten: 2370
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 20:34

Dit topic is zó confronterend := Je kan mij beter vragen wat ik niet kwijt ben geraakt. Telefoon in de koelkast, telefoon in de wasmachine, de stal- en huissleutel omgewisseld, weggegaan met m’n eigen auto en de sleutel van de auto van m’n vriend meegenomen (die naar de garage moest) en ik heb de hele dag volgehouden dat ik hem echt niet had (hij vond hem, in mijn tas, die jawel, de hele dag mee was geweest naar werk) :+ Buiten staan om de hond uit te laten, riem in mijn hand, tot ik aan het eind van de straat erachter kwam dat ik de hond was vergeten. Nog meer sleutels (die spannen wel echt dr kroon, rot dingen zijn het met pootjes!). Tja… :=

zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 20:36

Denise_Storm schreef:
Dit topic is zó confronterend := Je kan mij beter vragen wat ik niet kwijt ben geraakt. Telefoon in de koelkast, telefoon in de wasmachine, de stal- en huissleutel omgewisseld, weggegaan met m’n eigen auto en de sleutel van de auto van m’n vriend meegenomen (die naar de garage moest) en ik heb de hele dag volgehouden dat ik hem echt niet had (hij vond hem, in mijn tas, die jawel, de hele dag mee was geweest naar werk) :+ Buiten staan om de hond uit te laten, riem in mijn hand, tot ik aan het eind van de straat erachter kwam dat ik de hond was vergeten. Nog meer sleutels (die spannen wel echt dr kroon, rot dingen zijn het met pootjes!). Tja… :=



Je kan bij de Action een sleutelhanger kopen die in contact staat met je telefoon :D