Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar koop ik leuke kleding?

 
Profiel   

Als je getailleerde blouses zoekt: Esprit, Expresso, Massimo Dutti (wel 1-2 maten groter want dit zijn Italiaanse maatjes). McGregor en dat soort merken hebben vaak ook getailleerde blouses.

Ik vind op Zalando best wel.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 07:34 



 
Profiel   

Thanks voor alle tips! Ik ga er een aantal uitpluizen.

Alle meest bekende online winkels heb ik al uitgespeeld. Zalando etc hoeft niet nogmaals genoemd te worden.
Ook shein en 77online etc, die komen wel meer in de buurt van wat ik zoek.

Ik zie enkele namen die ik nog niet ken, ben benieuwd, thanks!

Overigebs zoek ik geen basic tshirtjes, dan had ik die wel bij Wibra opgepikt. Ik zoek leuke, zomers shirtjes met korte mouw of zonder mouw die netjes aansluiten en/of getailleerd zijn. Geen losse flodderkleding. Ook lekker voor in de zomer, maar daar ben ik nog van voorzien. Ik heb wel echt nieuwr, leuke shirtjes nodig.

Nogmaals dank voor de voor mij onbekende namen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 07:41 



 
Profiel   

Britta31 schreef
Ik breek even in.Dat heb ik met spijkerbroeken,alles is skinny of heel duur.Ik zoek gewoon een normale spijkerbroek.Eigenlijk zoals ze vroeger hadden.Wie weet waar?Ik heb niet het hele topic gelezen.Heeft iemand ervaring met de Takko in Duitsland?



spijkerbroeken koop ik vaak john baner van bon prix of c&a. Takko in Duitsland is echt zoeken, zit wel wat tussen maar soms ook rare modellen (hele smalle mouwen bv) of stank aan de kleding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 07:50 



 
Profiel   

Lascana heeft ook veel leuke zomershirts op dit moment

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 07:57 



 
Profiel   

Vero moda, only, pieces. En voor getailleerd en iets aparter, zeker topvintage, daar slaag ik altijd goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 07:58 



 
Profiel   

Twothirds misschien? Daar heb ik een heel fijn shirt gekocht, al zit die ook wat losser (maar zeker niet zo vormloos als wat hier in de winkels hangt)
Maar bij elk shirt staat hoe de fit is en de afmetingen dus je kunt wel goed zien welke strakker zijn en welke niet.

Protest heeft overigens ook leuke shirtjes. Veel mensen kennen het vooral als sportmerk maar ze hebben ook gewoon erg leuke zomerkleding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 08:07 



 
Profiel   

Goof schreef
Thanks voor alle tips! Ik ga er een aantal uitpluizen.

Alle meest bekende online winkels heb ik al uitgespeeld. Zalando etc hoeft niet nogmaals genoemd te worden.
Ook shein en 77online etc, die komen wel meer in de buurt van wat ik zoek.

Ik zie enkele namen die ik nog niet ken, ben benieuwd, thanks!

Overigebs zoek ik geen basic tshirtjes, dan had ik die wel bij Wibra opgepikt. Ik zoek leuke, zomers shirtjes met korte mouw of zonder mouw die netjes aansluiten en/of getailleerd zijn. Geen losse flodderkleding. Ook lekker voor in de zomer, maar daar ben ik nog van voorzien. Ik heb wel echt nieuwr, leuke shirtjes nodig.

Nogmaals dank voor de voor mij onbekende namen :D


Yaya heeft ook leuke shirtjes.
Kaffe.
Only/Vila
Esprit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 08:14 



 
Profiel   

Britta31 schreef
Ik breek even in.Dat heb ik met spijkerbroeken,alles is skinny of heel duur.Ik zoek gewoon een normale spijkerbroek.Eigenlijk zoals ze vroeger hadden.Wie weet waar?Ik heb niet het hele topic gelezen.Heeft iemand ervaring met de Takko in Duitsland?

Ik vind de broeken van de Takko geen beste kwaliteit, 2 of 3 keer wassen en het elastiek was al uitgelubberd… En ik was ze netjes op 30 graden zonder wasverzachter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 08:31 



 
Profiel   

Britta31 schreef
Ik breek even in.Dat heb ik met spijkerbroeken,alles is skinny of heel duur.Ik zoek gewoon een normale spijkerbroek.Eigenlijk zoals ze vroeger hadden.Wie weet waar?Ik heb niet het hele topic gelezen.Heeft iemand ervaring met de Takko in Duitsland?

Spijkerbroeken is maar één winkel voor in NL wat mij betreft: De Rode Winkel in Utrecht, vraag naar Romeo. Hij helpt je direct aan precies de goede broek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 08:33 



 
Profiel   

Takko heeft prima jeans. Ik heb er ook een paar.
Ik zweer bij de place du jour broeken van Maudd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 08:37 



 
Profiel   

Limango, Veepee en Otrium hebben merkkleding en daar zit meestal wel iets voor mij bij. Mijn merken oa sandwich, king louie, studio anneloes maar ze hebben een heel divers assortiment

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 08:44 



 
Profiel   

Sake Store heeft ook wel “gewone” kleding!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 08:52 



 
Profiel   

Het is tegenwoordig inderdaad echt vreselijk om kleding te shoppen :') :j Ik loop toeavallig ergens tegenaan en dan gooi ik het in mijn winkelmandje - fysiek shoppen doe ik niet eens meer aan. Alles is oversized, kort, wijd etc. etc. Werkt niet echt mee als je lang en slank bent :D

Succes met de zoektocht! Er zijn al genoeg winkels voorbij gekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 09:00 



 
Profiel   

Esprit :j Ik heb niet het figuur voor naveltruitjes en vormloos staat me ook niet :)) Maar bij Esprit slaag ik echt altijd. Mooie getailleerde blouses die ook na wassen mooi blijven zitten. Nou is de mode nu ook wel wat wijder/losser maar ze hebben ook wel slanker vallende modellen.

Deze bijvoorbeeld: https://www.esprit.nl/p/soepele-overhem ... #cgid=1587

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 09:07 



 
Profiel   

Costes heeft altijd een mix van wijd&kort (of wat er dan in de mode is), en gewoon normale shirts, truien en topjes. Soms loop ik die winkel in en zie ik alleen het eerste en denk ik "ieh" maar uiteindelijk slaag ik toch vaak wel.

Vila en Esprit zijn soms ook fijn, maar hangt een beetje af van het seizoen vind ik. Bij Esprit afgelopen week nog 2 aansluitende shirts gehaald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 09:20 



 
Profiel   

Hier idem. Ook op zoek....naar wat langere wel getailleerde shirts die niet te strak zitten en geen kindermaatjes zijn in maat XL.
Floryday.com trekt steeds mijn aandacht maar vraag me af of die site wel betrouwbaar is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 09:25 



 
Profiel   

Nou Bravura dat had ik van Shein maar mijn kleindochter zag daar wat leuks en ik moet zeggen dat het niet verkeerd is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 09:28 



 
Profiel   

chanicha schreef
Nou Bravura dat had ik van Shein maar mijn kleindochter zag daar wat leuks en ik moet zeggen dat het niet verkeerd is!


Shein kende ik nog niet.
Dus wel aangekomen en normale maten?


Laatst bijgewerkt door Bravura op 18-06-21 09:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 09:30 



 
Profiel   

Ik heb sinds kort een winkeltje ontdekt welke Studio Anneloes verkoopt. Echt heerlijk spul met fijne pasvorm :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 09:30 



 
Profiel   

Vertel....waar zit dat winkeltje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 09:32 



 
Profiel   

Bravura ik moest wel een maat groter bestellen maar dat was maat 152, ook de slippers wat groter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 09:32 



 
Profiel   

Hoop tips weer, thanks.

Vero Moda, Only etc waren voorheen mijn ding, ik kon daar altijd slagen, maar nu al 2 jaar niet meer. Die vallen dus af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 09:35 



 
Profiel   

Is My jewellery al genoemd? Ik vind daar meestal ook wel wat leuks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 09:39 



 
Profiel   

chanicha schreef
Bravura ik moest wel een maat groter bestellen maar dat was maat 152, ook de slippers wat groter.


Dank je voor de tip. Zowel bij Shein als bij Floryday staan geen bedrijfsgegevens...en dat vind ik dan tricky.

TS ben benieuwd waar je gaat slagen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 09:40 



 
Profiel   

Ik herken het wel. Was altijd gek van Steps kleding, maarja, dat gaat niet meer.
Wij hebben op het dorp een leuk winkeltje zitten die blijkbaar écht toffe kleding heeft. Even uit mijn hoofd geen idee welke merken dat zijn, maar daar zit iig wel een vorm in de kleding en naveltruitjes kennen ze gelukkig ook niet. Het kan ook zijn dat het puur geluk was toen ik mijn porto daar liet rollen, want volgens mij zijn al die shirts van een ander merk. Maar misschien heb je zoiets in de buurt?

Themusthaves heeft soms ook nog weleens leuke shirtjes.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 09:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen