Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 14 [ 349 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Fishing en maandag 200 euro kwijt

 
Profiel   

Mijn dochter heeft dit 2 maanden terug al meegemaakt, ze was toen 100 euro kwijt. Aangifte gedaan en ze zou een vergoeding krijgen van de ING maar die heeft ze nooit gehad.
Nu vanmorgen staan er bij de ING 4 opdrachten klaar, 4 x 50 euro van buckaro primera,gelukkig staat ze iets in de min dus konden ze het er niet afhalen. Gelijk gebeld met de ING die kunnen niks voor haar doen.
Ik heb ook gebeld en ben even boos geworden, dat werkte niet. Maandag wordt haar uitkering gestort en dan is ze die 200 euro kwijt. En misschien nog wel meer, wie weet wat ik nu nog kan doen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 13:55 



 
Profiel   

Rekeningnummer van de uitkering aanpassen? En nieuw rekeningnummer aanvragen?

Politie bellen? Belastingdienst bellen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 13:59 



 
Profiel   

Hoe is het gebeurd? Heeft ze op een link oid geklikt? Heel zuur maar logisch dat de bank hier niet voor opdraait. Er wordt hier veel voor gewaarschuwd, hoe vervelend het ook is.
Kan de bank de opdrachten niet blokkeren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:00 



 
Profiel   

Huh hoe kunnen anderen zomaar geld van haar rekening halen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:00 



 
Profiel   

Normaal gesproken kun je aankomende incassos weigeren als je het er niet mee eens bent of direct laten storneren nadat ze geïncasseerd zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:02 



 
Profiel   

marleen_usar schreef
Mijn dochter heeft dit 2 maanden terug al meegemaakt, ze was toen 100 euro kwijt. Aangifte gedaan en ze zou een vergoeding krijgen van de ING maar die heeft ze nooit gehad.
Nu vanmorgen staan er bij de ING 4 opdrachten klaar, 4 x 50 euro van buckaro primera,gelukkig staat ze iets in de min dus konden ze het er niet afhalen. Gelijk gebeld met de ING die kunnen niks voor haar doen.
Ik heb ook gebeld en ben even boos geworden, dat werkte niet. Maandag wordt haar uitkering gestort en dan is ze die 200 euro kwijt. En misschien nog wel meer, wie weet wat ik nu nog kan doen?

Direct rekening laten blokkeren kan toch ? En die afschrijvingen kun je toch blokkeren ?


Laatst bijgewerkt door BigOne op 19-06-21 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:02 



 
Profiel   

Ze heeft niks aangeklikt en de politie zegt dat dit heel vaak gebeurd. Nee weigeren van een incasso kan niet zegt de ING.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:03 



 
Profiel   

Nee rekening blokkeren kan niet zeggen hun.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:03 



 
Profiel   

Toevallig niet op een link geklikt dat er een pakketje klaar lag?
Daar werd een tijdje geleden voor gewaarschuwd.
Rot voor je dochter maar ik zou ook even de rekening aanpassen. Helaas zal dat voor deze betaling niks uitmaken.
Kun je het rekeningnummer niet blokkeren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:04 



 
Profiel   

Dan laat je de rekening blokkeren en oplichting kan maar ik vermoed dat je dochter toch echt iets heeft gedaan , want oplichting werkt volgens mij niet via automatische incasso .

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:04 



 
Profiel   

Dit zegt de ING website :
https://www.ing.nl/particulier/betalen/ ... index.html
Werkt dat niet in dit geval?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:05 



 
Profiel   

Nee niks aangeklikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:05 



 
Profiel   

marleen_usar schreef
Ze heeft niks aangeklikt en de politie zegt dat dit heel vaak gebeurd. Nee weigeren van een incasso kan niet zegt de ING.

Hoe dan? Nog nooit gehoord dat er random zomaar bedragen afgeschreven kunnen worden. Zou wat zijn zeg. Behalve als je per ongeluk een link aanklikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:06 



 
Profiel   

Hebben jullie dit ook echt via de fraude-lijn gemeld? https://www.ing.nl/de-ing/veilig-bankie ... index.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:06 



 
Profiel   

vaaleriee schreef
marleen_usar schreef
Ze heeft niks aangeklikt en de politie zegt dat dit heel vaak gebeurd. Nee weigeren van een incasso kan niet zegt de ING.

Hoe dan? Nog nooit gehoord dat er random zomaar bedragen afgeschreven kunnen worden. Zou wat zijn zeg. Behalve als je per ongeluk een link aanklikt.

Dat dus. Anders was het wel heel makkelijk om iedereen zijn rekening te plunderen. Of op een vaag onbekend wifi netwerk bankzaken gedaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:07 



 
Profiel   

Nee incasso blokkeren gaat niet omdat ze niet zichtbaar staan.Is nu 2 keer gebeurd de politie zegt dat het al heel vaak gebeurd.ja is gemeld bij de fraude lijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:08 



 
Profiel   

https://www.ing.nl/particulier/betalen/ ... index.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:08 



 
Profiel   

marleen_usar schreef
Ze heeft niks aangeklikt en de politie zegt dat dit heel vaak gebeurd. Nee weigeren van een incasso kan niet zegt de ING.

En dat weet je 100% zeker?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:09 



 
Profiel   

Terug boeken kan niet en weigeren kan ook niet.Ja 100 % zeker niks aangeklikt.Ze belt nu weer met de ING

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:10 



 
Profiel   

Even goed op internet speuren naar het rekeningnummer waar het naartoe gaat .

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:13 



 
Profiel   

Gaat het om dit rekeningnummer?
Want dan heeft ze toch echt zelf iets proberen te kopen..
https://meldnu.nl/meldingen/5926-oplich ... 265186420/

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:16 



 
Profiel   

Raar verhaal hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:18 



 
Profiel   

Ook niet via WhatsApp een tikkie gedaan?
Of iemand heeft zich voorgedaan als een goede vriend en daardoor gevraagd om wat voor te schieten...
Gebeurt ook nog regelmatig

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:19 



 
Profiel   

vaaleriee schreef
marleen_usar schreef
Ze heeft niks aangeklikt en de politie zegt dat dit heel vaak gebeurd. Nee weigeren van een incasso kan niet zegt de ING.

Hoe dan? Nog nooit gehoord dat er random zomaar bedragen afgeschreven kunnen worden. Zou wat zijn zeg. Behalve als je per ongeluk een link aanklikt.

Wij hebben het wel meegemaakt via de telefonie rekening. Provider was op de hoogte dat dit gebeurde en is er tegen in gegaan voor ons (het werd via de provider aangerekend, waarom ze dat toe laten als ze weten dat het oplichting is, is mij ook niet duidelijk.) maar het kán dus blijkbaar wel. Alleen kan je daar normaal wel tegen in gaan.

In de link van Froukje staat iemand die de bankrekening geblokkeerd heeft, dat zou dan dus mijn 1e stap ook zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:21 



 
Profiel   

Het is al afgeschreven en maandag moeten we de primera bellen, het is via een iPhone gebeurd en die heeft ze niet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 14 [ 349 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen