Fishing en maandag 200 euro kwijt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gini
Berichten: 17936
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Fishing en maandag 200 euro kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 11:18

Goh, maar dan wordt het wel heel moeilijk om effectief te helpen natuurlijk, als Bokkers moeten gaan gokken wat er bedoeld wordt. Laat dan dit topic links liggen en handel het af met de officiële instanties.

Rocamor

Berichten: 10908
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 11:40

Gini schreef:
Goh, maar dan wordt het wel heel moeilijk om effectief te helpen natuurlijk, als Bokkers moeten gaan gokken wat er bedoeld wordt. Laat dan dit topic links liggen en handel het af met de officiële instanties.


En ts reageert op heel veel goede vragen / opmerkingen helemaal niet terwijl er out of the blue ineens een onzinnig of half antwoord komt.

Dus ofwel:
- TS weet echt niet waar ze mee bezig is (hoop ik niet voor haar, maar ook niet voor alle klanten die zij coacht en helpt), dan is het van belang dat zij en haar dochter goede externe hulp krijgen
- TS ligt zich blauw te lachen om alle reacties hier, wat ik niet hoop, noch voor TS noch voor alle behulpzame bokkers

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-21 11:43

Blauw lachen is hier niet aan de orde, ik baal enorm dat ze niet rood kan staan en ze het toch hebben afgeschreven.Ze heeft nu bij een andere bank een rekening geopend.

purny

Berichten: 27525
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 11:45

marleen_usar schreef:
Blauw lachen is hier niet aan de orde, ik baal enorm dat ze niet rood kan staan en ze het toch hebben afgeschreven.Ze heeft nu bij een andere bank een rekening geopend.

En heeft ze de ING rekening permanent geblokkeerd?

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-21 11:46

Ja die is geblokkeerd maar er kan nog wel geld op gestort worden dat zag ik een kwartier geleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 11:48

marleen_usar schreef:
Ja die is geblokkeerd maar er kan nog wel geld op gestort worden dat zag ik een kwartier geleden.


Dan is hij niet geblokkeerd.

purny

Berichten: 27525
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 11:53

marleen_usar schreef:
Ja die is geblokkeerd maar er kan nog wel geld op gestort worden dat zag ik een kwartier geleden.

Net wat Susanne zegt. Dochter laten bellen naar ING en rekening permanent laten blokkeren.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 11:56

Volgens mij kan je bij een geblokkeerde rekening alleen geen geld opnemen, wel erop zetten.

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-21 11:57

Gisteren werd die vrouw kribbig omdat ik al weer belde, die vrouw gaf aan dat hij permanent geblokkeerd is. Klopt storten kan wel.

Yavanna

Berichten: 2652
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 11:57

[***] schreef:
marleen_usar schreef:
Ja die is geblokkeerd maar er kan nog wel geld op gestort worden dat zag ik een kwartier geleden.


Dan is hij niet geblokkeerd.

Er kan van een geblokkeerde rekening niet afgeschreven worden, geld erop storten kan wel. Dat is ten gunste van en niet ten laste van..

Maar ben het wel met voorgangers in dit topic eens dat er met veel antwoorden door TS niks gedaan wordt en als er reactie komt, is het een one liner..
Lees je eigen topic eens goed door TS en zie dan wat je met de antwoorden kunt doen.

Yavanna

Berichten: 2652
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 11:58

marleen_usar schreef:
Gisteren werd die vrouw kribbig omdat ik al weer belde, die vrouw gaf aan dat hij permanent geblokkeerd is. Klopt storten kan wel.



vaag verhaal, een rekening kan niet permanent geblokkeerd worden.. Er kan een J blokkade opzitten en die wordt weer opgeheven na verzoek van klant, als er een wachttermijn van minstens 3 dagen is geweest

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Fishing en maandag 200 euro kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 12:00

Met welk nummer bel je de ING? Is het wel ING zelf? Want eerlijk; customer service zou niet 'kribbig' moeten worden.

Jacquel
Berichten: 455
Geregistreerd: 17-05-12
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 12:12

Dat niet alleen, je krijgt zelden steeds dezelfde persoon te spreken.

purny

Berichten: 27525
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 12:23

Jacquel schreef:
Dat niet alleen, je krijgt zelden steeds dezelfde persoon te spreken.

Maar ze kunnen wel aan de notities zien dat TS al meerdere keren heeft gebeld.

LaPluche

Berichten: 1982
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Fishing en maandag 200 euro kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 12:27

Als de klantenservice heeft gelogd wel.
Ik heb bij de ABN gewerkt op de klantenservice en we hadden het lef niet om "kribbig" te doen tegen klanten, ook al belden ze om de haverklap

StalNollie

Berichten: 9151
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 12:28

Vreemd verhaal. Ts enkele weken geleden had je zelf toch ook al zo iets met oplichting van de rekening? Nu dan alweer!?


Afbeelding
Laatst bijgewerkt door StalNollie op 21-06-21 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Ineke2

Berichten: 33145
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 12:30

purny schreef:
Jacquel schreef:
Dat niet alleen, je krijgt zelden steeds dezelfde persoon te spreken.

Maar ze kunnen wel aan de notities zien dat TS al meerdere keren heeft gebeld.

Dan nog horen ze niet kribbig te doen als er een KLANT belt met een probleem. Ookal moet je iets 10x herhalen dat is nou eenmaal je werk.

Shae
Berichten: 1373
Geregistreerd: 05-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 12:33

Ik ken niemand die 100% van de 'lastige' zaken op het werk gracieus oplost. We hebben allemaal weleens een off-day.

Wat ik wel een ding vind is dat ik me afvraag of TS alles begrijpt wat er gebeurt. TS, heb je iemand die kan helpen met bankzaken?

purny

Berichten: 27525
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Fishing en maandag 200 euro kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 12:40

@Ineke: Ik praat het ook niet goed he....

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78533
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Fishing en maandag 200 euro kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 12:43

Dat incasso verhaal komt van andere bokkers en niet van TS. Enige wat ze heeft gezegd op herhaaldelijk aangeven dat ze de incasso moet blokkeren is dat dat hier niet kan. Logisch want het is een overschrijving. Betalingen naar winkels omdat er iets gekocht is zijn altijd overschrijvingen. Logisch, anders kan iedereen kopen en vervolgens storneren.

Janneke2

Berichten: 22791
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 12:45

marleen_usar schreef:
Nee weigeren van een incasso kan niet zegt de ING.


... ik ben geabonneerd op tijdschrift X, en die vonden het opeens 'leuk' om het abonnementsgeld per incasso te innen.
(Doe mij maar een rekening...)

Ik zag dat mijn ing rekening opeens lager stond en heb het geld laten terugstorten.
Is even één of twee muisklikken.
De volgende dag had ik het geld weer terug.

Op zich is dit niet hetzelfde als het weigeren van een incasso, maar je bent dus niet per definitie het geld kwijt.
(Ik vind dus dat de ing je slechte / onvolledige informatie heeft gegeven.)

Shadow0

Berichten: 43521
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 12:53

Neonlight schreef:
Betalingen naar winkels omdat er iets gekocht is zijn altijd overschrijvingen. Logisch, anders kan iedereen kopen en vervolgens storneren.


Dat is niet zo: er kan op een aantal plekken ook via eenmalige incasso of automatische incasso betaald worden.
Bovendien: met storneren vervalt je betaalplicht niet. Dus als je wat hebt gekocht en je laat het weer terugstorten, moet je alsnog wel betalen.

Ik weet trouwens niet op basis van wat er bekend is dat dit om een overboeking gaat?

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 13:00

Shadow0 schreef:
Neonlight schreef:
Betalingen naar winkels omdat er iets gekocht is zijn altijd overschrijvingen. Logisch, anders kan iedereen kopen en vervolgens storneren.


Dat is niet zo: er kan op een aantal plekken ook via eenmalige incasso of automatische incasso betaald worden.
Bovendien: met storneren vervalt je betaalplicht niet. Dus als je wat hebt gekocht en je laat het weer terugstorten, moet je alsnog wel betalen.

Ik weet trouwens niet op basis van wat er bekend is dat dit om een overboeking gaat?


Ze heeft een screenshot van de rekening gepost. Inmiddels weer verwijderd.

Telpeva

Berichten: 14759
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 13:01

Succes ts, het is eindelijk maandag, ik hoop dat je meer duidelijkheid kan krijgen bij de primera en de juiste personen bij de bank :) :knuffel:

Shadow0

Berichten: 43521
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Fishing en maandag 200 euro kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 13:22

Ah, ok, die ik kan ik niet zien. Maar ik weet niet of ik de interpretatie van Bokkers zomaar vertrouw. Op basis waarvan kon je zien dat het een overboeking was en geen incasso?