Schoonmoeder in huis...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
belle_boef

Berichten: 10752
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 13:47

frankiej schreef:
Blijft toch apart dat ts totaal niet meer reageert, zeker in zo'n gevoelig liggend topic.


Waarom moet ze reageren. Misschien is ze wel alles tot zich aan het nemen en acties uitvoeren. Zien wat het oplevert. En komt er over een week een update.

Ze moet werken, wellicht druk weekend. Etc.

anjali
Berichten: 15184
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Schoonmoeder in huis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 14:08

Misschien (niet waarschijnlijk?) heeft schoonmoeder wel meegelezen en vindt ze het niet goed dat ts de familiewas buiten hangt.

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Schoonmoeder in huis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 14:11

Oja en dan lekker blijven speculeren met zijn allen daar heeft ze veel aan * sarcasme uit *

upendo

Berichten: 22303
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Schoonmoeder in huis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 14:23

Mag hopen dat ze aan niemand op het Grote alwetende Boktforum ook maar iets verplicht is.

jiehaaa

Berichten: 5073
Geregistreerd: 28-08-05

Re: Schoonmoeder in huis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 14:38

Ik vind het niet raar dat ze niet reageert. Ze zal heel wat anders aan haar hoofd hebben op het moment. Als er een keer een update komt is dat mooi voor ons, maar laten we vooral hopen dat ze zich door de reacties gesteund voelt en dat ze er met haar vriend en schoonmoeder goed uitkomt.

jiehaaa

Berichten: 5073
Geregistreerd: 28-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 14:39

upendo schreef:
Mag hopen dat ze aan niemand op het Grote alwetende Boktforum ook maar iets verplicht is.


_/-\o_
Dat.

(En anders ben ik bang dat de bijna dakloze Viva-leden al succesvol geïnfiltreerd zijn…)

Mazida
Berichten: 1391
Geregistreerd: 31-07-15

Re: Schoonmoeder in huis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 17:16

TS, hopelijk ben je tot een oplossing gekomen met je vriend.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110798
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Schoonmoeder in huis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 17:25

Misschien is TS wel terug naar haar eigen huis en heeft daar geen internet meer omdat ze daar toch nooit was :+

Nietsmar
Berichten: 855
Geregistreerd: 30-08-19

Re: Schoonmoeder in huis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 17:44

Viva forum is er niets bij.
Als ts niet meer wil reageren is dat toch haar goed recht? Misschien wou ze alleen maar haar hart luchten, is ze nog niet klaar voor verandering of weet ik veel wat.
Jeetje, ze is niets aan bokt verplicht hoor...

Absolem

Berichten: 2768
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 18:25

Amy223 schreef:
Viva forum is er niets bij.
Als ts niet meer wil reageren is dat toch haar goed recht? Misschien wou ze alleen maar haar hart luchten, is ze nog niet klaar voor verandering of weet ik veel wat.
Jeetje, ze is niets aan bokt verplicht hoor...


Nee ze is het niet verplicht. Maar mensen gaan zich wel ongerust maken als ze eerst met zo een verhaal komt en vervolgens niks meer zegt.

belle_boef

Berichten: 10752
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 18:27

Absolem schreef:
Amy223 schreef:
Viva forum is er niets bij.
Als ts niet meer wil reageren is dat toch haar goed recht? Misschien wou ze alleen maar haar hart luchten, is ze nog niet klaar voor verandering of weet ik veel wat.
Jeetje, ze is niets aan bokt verplicht hoor...


Nee ze is het niet verplicht. Maar mensen gaan zich wel ongerust maken als ze eerst met zo een verhaal komt en vervolgens niks meer zegt.



Ik ben wel benieuwd waar jij je in deze situatie dan ongerust over maakt.
En als je je al ongerust maakt kan je haar toch een PB sturen.

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Re: Schoonmoeder in huis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 19:16

Het zou wat zijn wanneer iedereen hier dergelijke topics opent en vervolgens niks meer zegt, tuurlijk, het is geen verplichting maar vermoed dat dat iedereen erg snel gaat vervelen. Gelukkig doet maar een enkeling dat maar het blijft licht irritant, vind ik dan. Hoop dat ze het erg druk heeft en stikgelukkig is omdat de adviezen toch tot een oplossing geleid hebben en ze ons daar dan toch op een dag van op hoogte brengt

rien10
Berichten: 14774
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Schoonmoeder in huis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 19:22

“Het zou wat zijn” stel jij. Wat zou het dan zijn?
Dat jouw nieuwsgierigheid niet bevredigd wordt?

Sorriso

Berichten: 4891
Geregistreerd: 07-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 19:30

rien10 schreef:
“Het zou wat zijn” stel jij. Wat zou het dan zijn?
Dat jouw nieuwsgierigheid niet bevredigd wordt?

_/-\o_ *D

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 19:56

rien10 schreef:
“Het zou wat zijn” stel jij. Wat zou het dan zijn?
Dat jouw nieuwsgierigheid niet bevredigd wordt?

Zo'n bericht komt op mij een beetje rellerig over. Prima hoor moet je zelf weten

Je haalt alleen het eerste stukje van mijn zin eruit, het resultaat daarvan, of wat het dan 'zou zijn' in jouw woorden is dat dat snel gaat vervelen in mijn ogen, het zou mij iig snel gaan vervelen, dat staat ook in de zin, op het einde. En komt daar nieuwsgierigheid bij kijken? Denk het wel. Is dat erg?

rien10
Berichten: 14774
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Schoonmoeder in huis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 20:31

Ik heb er geen waarde oordeel over, ik vraag of “dat zou wat zijn” jouw nieuwsgierigheid betrof. En dat is het kennelijk.

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 20:35

Nee wat het zou zijn is dat het forum erg saai zou worden, dat heb ik in mijn vorige bericht ook gezegd, zij het iets anders, dat het snel zou gaan vervelen

Wie gaat er dan ook nog tijd uit zijn dag geven om een uitgebreid antwoord te geven?

Gini
Berichten: 17962
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 20:37

Nu ja, we moeten ook geen drama maken. Zonder TS tot iets te verplichten kijk ik stiekem ook wel uit naar een reactie. Alleen ben ik niet de persoon om dat meteen neer te typen, andere meer extraverte mensen doen dat wel. Niks verplichting aan, alleen nieuwsgierigheid ja. Lijkt me geen doodzonde toch? :D

Ayasha
Blogger

Berichten: 58021
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 20:42

luxx schreef:
Nee wat het zou zijn is dat het forum erg saai zou worden, dat heb ik in mijn vorige bericht ook gezegd, zij het iets anders, dat het snel zou gaan vervelen

Wie gaat er dan ook nog tijd uit zijn dag geven om een uitgebreid antwoord te geven?

Dat ben je niet verplicht. Net zoals TS niks verplicht is. Dan stop je toch gewoon met advies geven?

TS zal momenteel wel wat anders aan haar hoofd hebben dan een stel nieuwsgierige aagjes. Als ze tijd en zin heeft zal ze wel updaten. En zo niet. Dan niet.

rien10
Berichten: 14774
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 20:42

Nieuwsgierigheid is menselijk. De “must” van TS om te reageren is er niet.

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 20:48

Ik heb ook in mijn allereerste bericht hierover geschreven dat niemand iets verplicht is. En ik vind ook dat niemand iets verplicht is. Ik ben ook niet verplicht om te reageren, of advies te geven. Ik heb ook helemaal geen advies gegeven trouwens, las alleen mee. Uit nieuwsgierigheid

frankiej
Berichten: 4145
Geregistreerd: 02-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 10:19

belle_boef schreef:
frankiej schreef:
Blijft toch apart dat ts totaal niet meer reageert, zeker in zo'n gevoelig liggend topic.


Waarom moet ze reageren......


Wie heeft het hier over "moeten"? Dat jij het zo leest, daar kan ik niets aan doen.
Ook ik hoop dat TS rust in haar leventje vindt.

pmarena

Berichten: 48278
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Schoonmoeder in huis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 10:22

Het is natuurlijk altijd leuk als "een verhaal" vervolgd wordt, je leeft toch mee met iemand en je duimen draaien dat TS een oplossing vindt en zich inmiddels al wat prettiger voelt :j

Maar als iemand geen zin meer heeft om te reageren, om welke reden dan ook, dan is dat ook iemands goed recht natuurlijk, maar dat weten we allemaal ook wel :)

Ik hoop voor alle 3 de partijen dat er wat meer ruimte voor de toekomst komt :j

Charaz

Berichten: 24340
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Schoonmoeder in huis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 10:25

Ik ben inderdaad nieuwsgierig hoe het nu is bij TS thuis

SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 10:27

ik zou iig proberen om zijn kant niet teveel in te vullen en er open in te staan. Je standpunt vertellen hoor, maar ook proberen je te verplaatsen in waar hij moeite mee heeft en dát samen op te lossen.
want als jij je zo beroerd voelt, voelt hij zich vast ook niet zo best inmiddels hoor maar vindt hij het mss spannend om uit de situatie te stappen oid.

Gut ik heb mn schoonmoeder ook iets te vaak over de vloer sinds het overlijden van mn schoonvader maar ik ben nu wel blij dat ze na die eerste week en de crematie heeft gezegd dat we naar huis mochten haha