Welke bril heb jij? Show hem hier

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Echwel

Berichten: 12459
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:01

Zeedraakje schreef:
@echwel: wow die met het roze randje! <3

@goof: ook echt mijn smaak *D

Ik draag brillen bij mijn kleding
Deze is momenteel idd favoriet


Afbeelding

MoniqueT

Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Welke bril heb jij? Show hem hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:25

Wat een super leuke brillen komen er voorbij!

Dank voor de complimenten aan deze en gene. En inderdaad een bril is heel persoonlijk en staat je, of staat je niet. Ook wel verrassend hoeveel mensen meerdere brillen hebben, ik heb multifocale glazen, meekleurend (hier in Spanje is het licht buiten echt scherp) en die zijn toch wel erg duur voor meerdere brillen.

Enne … ook leuk om wat gezichten bij namen te zien ;-) Nog een met mijn zonnebril, ook op sterkte en met leesgedeelte.

Met kleindochter ;-)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:36

MoniqueT schreef:
Wat een super leuke brillen komen er voorbij!

Dank voor de complimenten aan deze en gene. En inderdaad een bril is heel persoonlijk en staat je, of staat je niet. Ook wel verrassend hoeveel mensen meerdere brillen hebben, ik heb multifocale glazen, meekleurend (hier in Spanje is het licht buiten echt scherp) en die zijn toch wel erg duur voor meerdere brillen.

Enne … ook leuk om wat gezichten bij namen te zien ;-) Nog een met mijn zonnebril, ook op sterkte en met leesgedeelte.

Met kleindochter ;-)

[ [url=m/61ArZM.jpg]Afbeelding[/url] ]

De mijne zijn inderdaad ook wat teveel aan de prijs (althans, de glazen) om er meerdere te hebben met dezelfde sterkte. Als die blauwe niet nogal ongelukkig aan z’n einde was gekomen, had ik die nog wel een paar jaar gehouden. Die zwarte die ik nu draag is alweer 6 jaar oud. := Ik bewaar m’n vorige bril altijd als reserve, en daar ben ik nu wel blij mee, anders had ik twee weken lang met m’n zonnebril op moeten lopen. :')

De jouwe staat je echt goed!

Echwel

Berichten: 12459
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:38

Ik heb ook multifocaal en meekleurend zou nooit meer anders willen

Maar vind jouwe ook erg mooi MoniqueT

Hier mijn Tommy Hilfiger


Afbeelding

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:39

Ik draag voornamelijk mijn lenzen, maar sinds ik deze bril heb draag ik ook steeds vaker mijn bril. Gewoon omdat ik hem leuk vind :D
Afbeelding

Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 18:48

Echwel schreef:
Zeedraakje schreef:
@echwel: wow die met het roze randje! <3

@goof: ook echt mijn smaak *D

Ik draag brillen bij mijn kleding
Deze is momenteel idd favoriet


[ [url=m/tbNdU8.jpg]Afbeelding[/url] ]


Deze is ook echt super leuk en staat je ook heel goed! En die andere ook trouwens.
Ik vind het altijd heel leuk hoe brillen bij mensen kunnen passen. Ik heb ooit ergens gewerkt en daar was een mevrouw patiënt en die had een onsymmetrische koningsblauwe bril. Echt een model dat je denkt hoe kan dat iemand nou goed staan. En hij stond haar werkelijk fantastisch! Ooit hoop ik ook een bril te vinden die me zo mooi staat als dat sommige mensen hun bril staat <3

nicole_floor

Berichten: 3234
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Welke bril heb jij? Show hem hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 19:02

Geen idee welk merk :+
Afbeelding

Ik heb ook nog een zonnebril op sterkte, maar heb ik geen foto van.
Ik zit er wel aan te denken om er eentje extra via Charlie Temple te kopen.

Storm

Berichten: 20830
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 19:50

Ik heb 2 weken terug een zonnebril op sterkte bij Eyelove gekocht. Ik hoop dat hij deze week komt.
Was maar 49 euro.

asjemenou

Berichten: 9002
Geregistreerd: 02-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 19:53

Afbeelding
Afbeelding
Ik heb deze, alleen dan met pootjes zonder werkje, die hebben ze gewisseld. :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 19:56

Oh gave monturen heb ik hier gezien! Ik heb sinds kort ook een bril, vond het best heel moeilijk om er een uit te zoeken. Ben er uiteindelijk wel blij mee maar moet er ook nog wel aan wennen. :j (overigens bij een budgetbrillen winkel gekocht)


Afbeelding

TurboDi

Berichten: 1101
Geregistreerd: 31-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 20:06

Bonna schreef:
TurboDi schreef:
Hier ook iemand in een luxe positie als opticien B-)

Die onderste roze, van je eerste afbeelding, is echt heel mooi. Mag ik vragen van welk merk die is?

Ik heb momenteel 3 brillen om uit te kiezen en ben momenteel op zoek naar een nieuwe voor erbij.

[ [url=m/CFqEj7.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/leYolW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/WhMlDH.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jaazeker! Dat is een Binoche! Super gaaf Belgisch merk. Hebben echt een geweldige collectie!

Jij hebt ook toffe brillen!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41557
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 20:08

Mkango schreef:
MoniqueT schreef:
Wat een super leuke brillen komen er voorbij!

Dank voor de complimenten aan deze en gene. En inderdaad een bril is heel persoonlijk en staat je, of staat je niet. Ook wel verrassend hoeveel mensen meerdere brillen hebben, ik heb multifocale glazen, meekleurend (hier in Spanje is het licht buiten echt scherp) en die zijn toch wel erg duur voor meerdere brillen.

Enne … ook leuk om wat gezichten bij namen te zien ;-) Nog een met mijn zonnebril, ook op sterkte en met leesgedeelte.

Met kleindochter ;-)

[ [url=m/61ArZM.jpg]Afbeelding[/url] ]

De mijne zijn inderdaad ook wat teveel aan de prijs (althans, de glazen) om er meerdere te hebben met dezelfde sterkte. Als die blauwe niet nogal ongelukkig aan z’n einde was gekomen, had ik die nog wel een paar jaar gehouden. Die zwarte die ik nu draag is alweer 6 jaar oud. := Ik bewaar m’n vorige bril altijd als reserve, en daar ben ik nu wel blij mee, anders had ik twee weken lang met m’n zonnebril op moeten lopen. :')

De jouwe staat je echt goed!

Mijn glazen kosten 95 euro per stuk, dus ik voel je pijn wel :=. Ik koop mijn brillen in de acties van Pearle. Zoals dit jaar, koop een bril, krijg een bril en geef en bril :).

Echwel

Berichten: 12459
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Re: Welke bril heb jij? Show hem hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 20:17

Ook leuk wat gezichten bij namen te zien
Had mij MoniqueT echt heel anders voorgesteld

En wat een mooie jonge dames zitten erbij

Alik

Berichten: 840
Geregistreerd: 21-02-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 20:24

Ja, ik doe ook mee

Mijn bril voor alledag. Volgens mij hetzelfde montuur als ik bij de eerste reactie zag, van KimD maar dan in een roze/paarse kleur

Afbeelding

En mijn zonnebril. Ik wil de wereld graag af en toe door een roze bril bekijken en ik vind een donkere zonnebril niet fijn.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 20:31

_San87_ schreef:
Mijn glazen kosten 95 euro per stuk, dus ik voel je pijn wel :=. Ik koop mijn brillen in de acties van Pearle. Zoals dit jaar, koop een bril, krijg een bril en geef en bril :).
Mijn blauwe bril kwam van VisionExpress; in Nederland ga ik altijd naar een opticien in de buurt van m'n ouders. Dan betaal je ook meteen de hoofdprijs. :)) Maar ik draag m'n bril dan ook elke dag, vanaf het moment dat ik wakker word, tot het moment dat ik ga slapen en ik wil daarom ook wel glazen erin hebben met alles erop en eraan (UV-filter, ontspiegeling, blauwfilter etc.) Maar als ik het omreken naar kosten per uur gedragen, valt het allemaal wel mee. _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41557
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 20:34

Mkango schreef:
_San87_ schreef:
Mijn glazen kosten 95 euro per stuk, dus ik voel je pijn wel :=. Ik koop mijn brillen in de acties van Pearle. Zoals dit jaar, koop een bril, krijg een bril en geef en bril :).
Mijn blauwe bril kwam van VisionExpress; in Nederland ga ik altijd naar een opticien in de buurt van m'n ouders. Dan betaal je ook meteen de hoofdprijs. :)) Maar ik draag m'n bril dan ook elke dag, vanaf het moment dat ik wakker word, tot het moment dat ik ga slapen en ik wil daarom ook wel glazen erin hebben met alles erop en eraan (UV-filter, ontspiegeling, blauwfilter etc.) Maar als ik het omreken naar kosten per uur gedragen, valt het allemaal wel mee. _O-

Ik heb dat ook. Extra dun ook nog, omdat ik cilindrische afwijkingen heb :').

Een goede bril betaalt zich zeker wel uit.

rabbeltje

Berichten: 274
Geregistreerd: 02-06-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Welke bril heb jij? Show hem hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 20:44

Afbeelding
Niet de meest geniale foto… maar ook al een oud brilletje. Omdat ik hele slechte ogen heb ben ik zo blij met de kleine glazen. Op dit moment moet ik echt een nieuwe bril, maar ik kan niks vinden met kleine glazen…

Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 21:06

Alik schreef:
En mijn zonnebril. Ik wil de wereld graag af en toe door een roze bril bekijken en ik vind een donkere zonnebril niet fijn.

[ [url=m/yUEctr.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat roze is gaaf zeg! Heb ik nog nooit gezien, maar heel mooi!

MoniqueT

Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 21:09

Echwel schreef:
Ook leuk wat gezichten bij namen te zien
Had mij MoniqueT echt heel anders voorgesteld

En wat een mooie jonge dames zitten erbij


Vertel :D

O ja, San, ook nog een cilinder hier!

miereneter

Berichten: 2521
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 21:23

Freekieee schreef:
Net een nieuwe, erg blij mee! Heel anders dan ik had. Maar vind hem zoveel beter staan. Gekocht bij bril in mode.
Eerste foto is oude, 2de foto is nieuwe

[ [url=m/fKPMSu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oiUCdI.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die tweede staat je onwijs goed!

Alik

Berichten: 840
Geregistreerd: 21-02-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 21:28

Pluttersput schreef:
Alik schreef:
En mijn zonnebril. Ik wil de wereld graag af en toe door een roze bril bekijken en ik vind een donkere zonnebril niet fijn.

[ [url=m/yUEctr.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat roze is gaaf zeg! Heb ik nog nooit gezien, maar heel mooi!



tnx, ik had het een soort van zelf bedacht. Ik had een prachtige roze bril gezien van Chanel. Maar dat was een zodanig montuurloze dat de glazen daarvan niet geslepen konden worden. Deze bril is de vrije interpretatie daarvan, een zo dun en simpel mogelijk montuur en dan de glazen die van donker naar licht gaan.

MoniqueT

Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Welke bril heb jij? Show hem hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 21:31

Hij is echt geweldig, die roze zonnebril.

Mijn man heeft er sinds kort een met blauwe glazen, past mooi bij de auto. Ha, staat hem goed!

Alik

Berichten: 840
Geregistreerd: 21-02-09
Woonplaats: Twente

Re: Welke bril heb jij? Show hem hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 21:55

Dank je, ja he, ik vind em ook helemaal geweldig al zeg ik het zelf haha

belle_boef

Berichten: 10729
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Welke bril heb jij? Show hem hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 22:03

Afbeelding
Al vele jaren mijn trouwe zichtbrenger.
Al een keer de glazen laten vervangen. Helaas wordt hij nu toch snel minder dus ik zal komend jaar op zoek moeten naar een vervanger

Flying_Angel

Berichten: 15713
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 22:05

Afbeelding
Dit is de mijne! Mijn leerlingen vinden dat ik zo op een bibliothecaris lijk :+