Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:11

Maagontsteking en ziek van de stress… thanks school

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33829
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:13

Ik moest mijn vader helpen met de bijen. Hij moest ze behandelen tegen mijten. En dat vinden ze niet zo leuk. (Lees: 20 tot 30 duizend boze bijen). Hij trok zijn imkerpak aan en ik mocht erbij staan met de zaklamp en de beroker. Binnen 5 minuten vloog er al 1 met zijn plakpootjes tegen mijn hoofd.

Ware het niet dat ik vrij heftig reageer op bepaalde muggen. Kreeg toen opgezette lymfeklieren enzo. Idem voor een keer toen een wesp of bij mij stak en ik helemaal misselijk werd. _O-

Gelukkig niet gestoken! :D maar heb nu óveral jeuk ook al heb ik al gedoucht. :=

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:20

Mijn kont doet pijn omdat ik vanmiddag met de fiets ben gevallen :+

Marocje
Berichten: 5611
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:26

Mijn hele lichaam doet pijn omdat ik gister mijn eerste ‘les’ zelfverdediging had. Ik heb letterlijk gevlogen, om het verschil te voelen met een klap waarbij je eerst aanhaalt en een klap vanuit ontspanning.

Wel een goed aftercare gehad, maar de blauwe plekken zijn niet mis op de plekken waar niet gemasseerd is :')

Zebrastreep

Berichten: 9792
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:27

Dat er weer mensen los gaan hier met zwaar vuurwerk... Denk haast dat de zogenaamde pyromaan die hier nu rondloopt , gewoon jongeren zijn met vuurwerk.

Lestrange01

Berichten: 2811
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:39

Ghostattack schreef:
Misleidende Zalando reclame op Facebook :')

Linker foto kreeg ik als reclame, rechter foto zijn de foto's van datzelfde vestje bij een model aan. HUH :')
[ [url=m/ZnCost.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wow dat is wel heel slecht zeg.. ik vond het een best aparte vest (mooi van lelijkheid) maar dat valt vies tegen

fotolijstje

Berichten: 2724
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:51

Niet perse geërgerd maar gewoon van ja stom

zoals jullie weten was ik in het ziekenhuis spoedhulp.
om 8 uur daar zijn, ongeveer 20 minuten extra wachten totdat wij aan de beurt waren. Ja bloedprikken, duurde ook weer lang voordat dat kon, de test uitslag duurde 45 minuten. Wij zaten daar meer dan een 1 uur nog. Ik ben dood moe nu maar geen ontstekingswaarden en iets van andere waardes is niet zo hoog dat het trombose is. Maarja wat maakte het dan zo erg aan het zwellen, het is nu 3,5 cm dikker dan de andere . Morgen dus naar de huisarts. Maar eerst lekker slapen.

hagelslag
Berichten: 9074
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:57

Marocje schreef:
Mijn hele lichaam doet pijn omdat ik gister mijn eerste ‘les’ zelfverdediging had. Ik heb letterlijk gevlogen, om het verschil te voelen met een klap waarbij je eerst aanhaalt en een klap vanuit ontspanning.

Wel een goed aftercare gehad, maar de blauwe plekken zijn niet mis op de plekken waar niet gemasseerd is :')



Als meelezen van het tinder topic dacht ik dus dat je echt alleen les zou hebben _O-


Maareh....
Mis poes

Cowboy55
Berichten: 8502
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 23:06

Marocje schreef:
Mijn hele lichaam doet pijn omdat ik gister mijn eerste ‘les’ zelfverdediging had. Ik heb letterlijk gevlogen, om het verschil te voelen met een klap waarbij je eerst aanhaalt en een klap vanuit ontspanning.

Wel een goed aftercare gehad, maar de blauwe plekken zijn niet mis op de plekken waar niet gemasseerd is :')


Wat is ‘aanhaalt’?

In mijn ervaring is ‘vliegen’ niet het probleem. ‘Landen’ daarentegen kan een echte b*tch zijn _O-
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 26-10-21 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Marocje
Berichten: 5611
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 23:10

hagelslag schreef:
Marocje schreef:
Mijn hele lichaam doet pijn omdat ik gister mijn eerste ‘les’ zelfverdediging had. Ik heb letterlijk gevlogen, om het verschil te voelen met een klap waarbij je eerst aanhaalt en een klap vanuit ontspanning.

Wel een goed aftercare gehad, maar de blauwe plekken zijn niet mis op de plekken waar niet gemasseerd is :')



Als meelezen van het tinder topic dacht ik dus dat je echt alleen les zou hebben _O-


Maareh....
Mis poes

Damn hoe haal je dat eruit? :oo Maar klopt, we konden ons beiden niet meer inhouden en zijn van onze principes afgestapt :')

Maar serieus: ik ben op mijn armen gemasseerd met speciale lotion: ze voelen beurs, zijn dik maar heel licht blauw. Rug (schouders) gemasseerd met gewone olie en das bont en blauw.

Nu erger ik me eraan dat ik nog lui op de bank lig terwijl ik vanmorgen pas 6 uur thuis was en mijn bed in dook. Te moe om op te staan :O

Marocje
Berichten: 5611
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 23:17

Cowboy55 schreef:
Marocje schreef:
Mijn hele lichaam doet pijn omdat ik gister mijn eerste ‘les’ zelfverdediging had. Ik heb letterlijk gevlogen, om het verschil te voelen met een klap waarbij je eerst aanhaalt en een klap vanuit ontspanning.

Wel een goed aftercare gehad, maar de blauwe plekken zijn niet mis op de plekken waar niet gemasseerd is :')


Wat is ‘aanhaalt’?

In mijn ervaring is ‘vliegen’ niet het probleem. ‘Landen’ daarentegen kan een echte b*tch zijn _O-

Ik zat te twijfelen of het nu een juist woord was, maar hij noemde het dus aanhalen: wanneer je extra kracht wil zetten, jezelf spant, je schouder iets naar achter haalt om vervolgens dus uit te halen. Maar dan ziet je tegenstander ten eerste al wat je gaat doen, en zal zich verdedigen.
Als je vanuit ontspanning in een juiste hoek doorslaat, erdoorheen slaat, heb je je tegenstander zonder al teveel kracht zo op de grond. (Ik schrok ervan hoe makkelijk ik hem uit balans had)

Enne, je hebt gelijk, vliegen was ff spannend omdat het achterwaarts ging, maar die landing op de salontafel moet ik echt beter oefenen :Y)

Loeky01
Berichten: 7317
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 23:20

Met momenten overvallen door vermoeidheid. Sowieso laag in energie waardoor het huishouden echt helemaal mis loopt

Cowboy55
Berichten: 8502
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 23:26

Marocje schreef:
Cowboy55 schreef:

Wat is ‘aanhaalt’?

In mijn ervaring is ‘vliegen’ niet het probleem. ‘Landen’ daarentegen kan een echte b*tch zijn _O-

Ik zat te twijfelen of het nu een juist woord was, maar hij noemde het dus aanhalen: wanneer je extra kracht wil zetten, jezelf spant, je schouder iets naar achter haalt om vervolgens dus uit te halen. Maar dan ziet je tegenstander ten eerste al wat je gaat doen, en zal zich verdedigen.
Als je vanuit ontspanning in een juiste hoek doorslaat, erdoorheen slaat, heb je je tegenstander zonder al teveel kracht zo op de grond. (Ik schrok ervan hoe makkelijk ik hem uit balans had)

Enne, je hebt gelijk, vliegen was ff spannend omdat het achterwaarts ging, maar die landing op de salontafel moet ik echt beter oefenen :Y)


Salontafel?! Wil je stuntvrouw worden? Deelnemen aan Roadhouse deel 2?! Hoe dan ook, respect! Also, stay alive _O-

Ik snap nu ‘aanhalen’. ‘Lead’ vs ‘jab’.

Marocje
Berichten: 5611
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 23:40

Zoals ik zei: ik vloog echt _O-
Schrok me dood, maakte een herrie! :oo En ik maakte me meer druk om die tafel (niks aan de hand, was hardhout). En zegt de sadist achteraf: ik wist dat ik je een keer zou laten vliegen, hij had alleen niet verwacht dat ik zolang door zou gaan en echt door de pijn heen ging. Ik ook niet overigens, dacht dat ik toch kleinzerig was hierin. Maar integendeel: ideaal!

En nu moet ik me echt naar boven gaan slepen..voor ik hier op de bank in slaap val :O

Telpeva

Berichten: 14759
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 00:29

Het menu van Spotify is opeens anders op mijn telefoon, nu kan ik mijn favoriete cd's en afspeellijsten niet meer terug vinden.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41687
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 07:12

Kunnen automobilisten die met 70 km/h invoegen op de snelweg a.u.b. hun rijbewijs inleveren... Mijn god zeg.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 07:36

Dat mijn CV-ketel al sinds vrijdag stuk is en nog steeds niet gemaakt is. Gisteren was er wel een monteur, maar die had een onderdeel mee dat helemaal niet voor mijn CV-ketel bestemd was. Ze laten je gewoon rustig een week zonder warmte en warm water zitten.

En dat mijn kat zo naar de dierenarts moet voor een operatie -O-

xPareltje

Berichten: 942
Geregistreerd: 14-02-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 09:19

Dat mijn vriend na 5 leuke dagen samen weer vertrokken is naar huis. ;(

MarliesV

Berichten: 15211
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 09:30

_San87_ schreef:
Kunnen automobilisten die met 70 km/h invoegen op de snelweg a.u.b. hun rijbewijs inleveren... Mijn god zeg.

Graag! Levensgevaarlijk zulke mensen, en vervolgens langzamer gaan rijden dan de vrachtauto's vaak _-:(

Ik erger mij aan mensen die niet op komen dagen in een online meeting. Hey ik maak ook tijd vrij om met jou te praten, is ook mijn hobby niet maar mijn werk he.

fotolijstje

Berichten: 2724
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 09:35

Ik moet weer naar de dokter :(

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33829
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 09:53

Net in een of andere taal uitgescholden door zo'n idioot die achter mij aan door de poortjes wilde lopen op het station. Ik zei nee en wachtte net zo lang tot hij niet achter me aan kon. Rot op en betaal gewoon voor je reis. Ik heb al iets te vaak dat opvliegerige type mensen het personeel zien lastigvallen. Bij de trein naar Emmen zetten ze tegenwoordig alleen nog maar grote brede conducteurs is omdat er zoveel agressie was. Dit is niet overdreven google maar. :roll:

https://www.spoorpro.nl/personeel/2021/ ... dpr=accept

_Nancy

Berichten: 14100
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 10:00

Gister een k.u.t examen gemaakt, waar ik veel te weinig tijd voor had, dus voor het eerst in mijn hele leven een tentamen niet af gekregen -:(- Veeeeeel te groot examen en ik ben zeker niet langzaam :n

Zeker wel even geklaagd bij degene die dit tentamen heeft opgesteld, zal wel niets mee gedaan worden, maar wil het er ook niet zo bij laten.

En vandaag mag ik weer een examen maken, hopelijk gaat dit dan wel goed.

Telpeva

Berichten: 14759
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 10:05

Fireheart schreef:
Dat mijn CV-ketel al sinds vrijdag stuk is en nog steeds niet gemaakt is. Gisteren was er wel een monteur, maar die had een onderdeel mee dat helemaal niet voor mijn CV-ketel bestemd was. Ze laten je gewoon rustig een week zonder warmte en warm water zitten.

En dat mijn kat zo naar de dierenarts moet voor een operatie -O-

Meen je niet -O- wat slecht!
Sterkte ook met je kat

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 10:05

niet helemaal fit, vrees een beetje voor mijn nieren.

Tova

Berichten: 1033
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Drempt

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 10:18

Maandagavond brokken besteld voor de hond. Wanneer ik naar de status van mijn bestelling kijk staat er nog steeds moet bij elkaar worden gezocht.

Normaal maandagavond besteld woensdag wel in huis, nu helemaal niks. Geen verzendbevestiging niks..
Dus zo maar 20 km verder op naar de dierenwinkel een kleine verpakking halen, hond moet natuurlijk wel eten.