Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella

Berichten: 36783
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 12:07

Werkgever zo te merken nog totaal niks veranderd. :')

Zebrastreep

Berichten: 9806
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 12:11

Perongeluk sleutels van werk meegenomen kon ik alsnog langs mijn werk :')

astrea

Berichten: 972
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 12:38

Dat ik 2 maand na me dossier ingeleverd te hebben nog geen oproep heb voor een second opinion in het ziekenhuis. Was een stuk dichterbij 30 minuten geweest dan de reis van 2,5 uur die ik nu moet gaan maken.

wyoming

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 13:44

Ik heb met mijn ex een ouderschapsplan opgesteld, daar hebben we 3! Jaar in totaal over gedaan. Pas begin deze maand zit er een stempel van de rechter op en 3x raden wie er nu alweer van het ouderschapsplan wil afwijken. Echt om gek van te worden.
Laatst bijgewerkt door wyoming op 26-10-21 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva

Berichten: 14767
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 13:47

Mijn compressor is stuk, nu kan ik niet meer airbrushen |( geen geld voor een nieuwe _-:(

TessaxQuincy

Berichten: 1040
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 13:58

Dat ik echt moe ben en gewoon even op bed wil liggen alleen hond die blijft blaffen in de bench. :\

fleurtjeuh
Berichten: 10342
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 15:51

volledig overprikkeld thuis en ik moet eigenlijk leren voor mijn theorie en de vakbond contacteren maar mn hoofd is zo vol...

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:04

Elke uur 2 of 3 belletjes van 'windows' en dat al de hele dag. Je zou toch spontaan de stekker uit de telefoon trekken.

Telpeva

Berichten: 14767
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:13

Poep onder mijn schoen nadat ik door mijn eigen tuin ben gelopen.

Alle diervriendelijke dingen die ik heb geprobeerd om katten te weren helpen geen ene donder, word hier zo strontchagrijnig van want ik kan elke keer mijn tuin lelijker maken en geld er in steken, wat imo de taak is van de eigenaren van die katten.

Zebrastreep

Berichten: 9806
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:17

Telpeva schreef:
Poep onder mijn schoen nadat ik door mijn eigen tuin ben gelopen.

Alle diervriendelijke dingen die ik heb geprobeerd om katten te weren helpen geen ene donder, word hier zo strontchagrijnig van want ik kan elke keer mijn tuin lelijker maken en geld er in steken, wat imo de taak is van de eigenaren van die katten.


Je hebt ook wel apparaten die water spuiten als het apparaat beweging registreert.

https://www.lidl.nl/p/parkside-waterstr ... p100326397

Of van die apparaten die een hoge toon geven , maar die zijn behoorlijk irritant voor ook mensen waarbij het gehoor nog goed functioneert. Ik hoor het bijvoorbeeld wel maar een ouder iemand weer minder. Ik vindt ze bloedirritant in ieder geval. Dan liever een waterspuit :D

Telpeva

Berichten: 14767
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:22

Jep, alleen moet ik dan een kraan gaan maken buiten want die heb ik niet, en die geluids apparaten die hoor ik zelf ook en ik heb thuis ook dieren die dat zeer waarschijnlijk ook horen dus dat valt ook af.

Ik overweeg het hoor, zo'n ding wat water spuit want die heb ik al vaker gezien en serieus naar gekeken. Maar ik ben zelf geen klusser en dan moet ik er ook weer geld tegenaan gaan gooien om buiten iets van een kraan te plaatsen, en het apparaat zelf is dan denk ik nog wel het goedkoopste. Kost mij denk ik al met al zeker zo'n 200 euro als ik dat zou willen. Vandaar dus ook mijn ergernis.
Nog een optie is om al mijn schuttingen te voorzien van schrikdraad of gaas, maar wat kost dat, en hoe lelijk is dat. En waarom betalen die katteneigenaren dat niet gewoon lekker zelf

DuoPenotti

Berichten: 29834
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:26

Veulen84 schreef:
Elke uur 2 of 3 belletjes van 'windows' en dat al de hele dag. Je zou toch spontaan de stekker uit de telefoon trekken.

Niet dat het helpt.
Maar ze vragen of ze even willen wachten omdat je je trage pc opstart en dan de telefoon hier bij leggen.
https://www.youtube.com/watch?v=QH2-TGU ... el=NyanCat
Nut heeft het niet, maar geeft wel een beetje genoegdoening :P
En dan na 5 min, bedankt voor het wachten maar hij is nog steeds aan het opstarten. Het is maar goed dat u belt hoor :j
En dan na een kwartier eens zeggen dat je weet dat het oplichters zijn.
Krijg je scheldwoorden die je nog niet kende :))

Jaren terug hier ook dagelijks.
Zeggen dat je internet politie bent dan gooien ze op :D
Zeggen dat je een Apple hebt maakt ook niets uit.
Zelf opgooien niet.
Hier was de oplossing dat nummer niet meer hebben..

chanicha

Berichten: 12180
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:30

Heb je een schutting Telpeva?
Mijn dochter heeft daar kippengaas aan de bovenkant tussen gezet en ze heeft geen katten meer in de tuin!

Zebrastreep

Berichten: 9806
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:30

Telpeva schreef:
Jep, alleen moet ik dan een kraan gaan maken buiten want die heb ik niet, en die geluids apparaten die hoor ik zelf ook en ik heb thuis ook dieren die dat zeer waarschijnlijk ook horen dus dat valt ook af.

Ik overweeg het hoor, zo'n ding wat water spuit want die heb ik al vaker gezien en serieus naar gekeken. Maar ik ben zelf geen klusser en dan moet ik er ook weer geld tegenaan gaan gooien om buiten iets van een kraan te plaatsen, en het apparaat zelf is dan denk ik nog wel het goedkoopste. Kost mij denk ik al met al zeker zo'n 200 euro als ik dat zou willen. Vandaar dus ook mijn ergernis.
Nog een optie is om al mijn schuttingen te voorzien van schrikdraad of gaas, maar wat kost dat, en hoe lelijk is dat. En waarom betalen die katteneigenaren dat niet gewoon lekker zelf


Daar had ik nog niet over nagedacht dat je dan ook een water aansluiting moet hebben. Mijn buurman heeft zo'n ding op het dak ( vraag mij niet waarom , die vent is niet helemaal goed :') ). Misschien dat er nog planten zijn waar katten graag bij uit de buurt blijven of bepaalde luchtjes. Je hebt ook wel korreltjes. Stukje goedkoper dan een heel water systeem aanleggen.

Bij ons houdt ze hond ze uit de tuin , de katten hier weten dat er hier een gestoord Russeltje woont dus ze blijven hier aardig weg. Wij laten de hond gewoon even naar buiten vliegen :') .

Telpeva

Berichten: 14767
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:38

Ja schuttingen heb ik, aan 3 kanten. Kan je misschien uitleggen of een foto naar mij sturen dat ik weet hoe dat eruit ziet en hoe ik zoiets zelf zou kunnen maken? Klinkt goed! Ik wil het ook gewoon diervriendelijk houden, geen gekke dingen waar ze zich echt aan kunnen bezeren ofzo ik sta echt overal voor open als het maar diervriendelijk is

Kat werende plantjes heb ik al langs de schuttingen in de borders (stinkende, bodembedekkende), kattenwerende korrels (kattenschrik) heb ik ook maar al die dingen daar trekken ze zich niks van aan :+ de plek waar ze het meest poepen daar wil ik nog ondiep iets van kippengaas ingraven zodat dat niet leuk meer is om in te graven

Bloemetje75
Berichten: 1991
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:40

Dat ze de bestelde kleding voor mijn vader na kantooruren leveren. Dat stond niet aangegeven toen ik voor bezorgen koos. Pa woont in een verzorgingshuis, geen idee of daar tussen 18.30 en 19.30 nog iemand aan de balie zit of de deur nog open doet.
Had ik dat geweten, had ik andere optie gekozen.
Ik woon niet in Nederland, pa wel.... dus daar gaan zitten wachten tot ze komen, is niet zo eenvoudig.
Het online bestellen en laten leveren was de simpelste oplossing, leek het... Want tussen 8 en 18u zit er iemand zeker aan de balie om het aan te nemen.

maralyn

Berichten: 10440
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:41

Veulen84 schreef:
Elke uur 2 of 3 belletjes van 'windows' en dat al de hele dag. Je zou toch spontaan de stekker uit de telefoon trekken.


Windhoos?
Nee hier geen windhoos. *Klik*

Ik zou dat echt een paar uur volhouden. Stuur ze maar door! Heb wel zin in wat te lachen te hebben!

chanicha

Berichten: 12180
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:42

Geen foto maar je kan dat gaas ook tegen de bovenkant van je schutting vastmaken en iets over de bovenkant heen buigen.

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:43

DuoPenotti schreef:
Veulen84 schreef:
Elke uur 2 of 3 belletjes van 'windows' en dat al de hele dag. Je zou toch spontaan de stekker uit de telefoon trekken.

Niet dat het helpt.
Maar ze vragen of ze even willen wachten omdat je je trage pc opstart en dan de telefoon hier bij leggen.
https://www.youtube.com/watch?v=QH2-TGU ... el=NyanCat
Nut heeft het niet, maar geeft wel een beetje genoegdoening :P
En dan na 5 min, bedankt voor het wachten maar hij is nog steeds aan het opstarten. Het is maar goed dat u belt hoor :j
En dan na een kwartier eens zeggen dat je weet dat het oplichters zijn.
Krijg je scheldwoorden die je nog niet kende :))

Jaren terug hier ook dagelijks.
Zeggen dat je internet politie bent dan gooien ze op :D
Zeggen dat je een Apple hebt maakt ook niets uit.
Zelf opgooien niet.
Hier was de oplossing dat nummer niet meer hebben..


_/-\o_ Ik had vandaag wat frustratie dus kwa scheldwoorden leren hebben ze vandaag wat nieuwe geleerd. Echt wat een gezeik, ga iemand anders vervelen denk ik dan. Ik snap ook niet waar ze nu ineens weer vandaan komen. Die gasten duiken elke keer op net als je denkt dat je er vanaf bent.

Zebrastreep

Berichten: 9806
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:45

maralyn schreef:
Windhoos?
Nee hier geen windhoos. *Klik*

Ik zou dat echt een paar uur volhouden. Stuur ze maar door! Heb wel zin in wat te lachen te hebben!


Ik lach hardop :')

chanicha

Berichten: 12180
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:45

Afbeelding

Kijk je hebt dit maar je kan het gaas ook gewoon tegen de bovenkant aanmaken.

Foaly

Berichten: 4908
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:48

Een boek waarvan de auteur heel slecht gaat op oude witte elitaire mannen. Prima. Maar zelf ga ik toevallig ook heel slecht op rijke witte millenials die doen alsof ze een heel zwaar leven hebben, en laat de auteur nu precies zo'n persoon zijn. Het is dat ik het moet lezen en het voor morgenochtend uit moet, maar echt, verschrikkelijk :+

MyWishMax

Berichten: 25397
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:54

Mijn hele voortuin wordt onder gescheten door katten. Gewoon op het gras, planten uitgraven en noem maar op. Kan het niet afzetten, want voortuin dus ze springen over het hekje heen. Komen serieus uit hun eigen huis of tuin mijn tuin in :+ vreselijk

Hier weer eens de apotheek. Het duurt steeds langer voordat de medicijnen opgehaald kunnen worden. Vroeger dezelfde dag als je voor een bepaalde tijd besteld had. Daarna de volgende dag na 4 uur 's middags. En nu heb je geluk als ze na 3 dagen vlak voor sluitingstijd een mail sturen dat het klaar ligt. Maar wel zeuren als je eens wat eerder bestelt terwijl zij vinden dat je nog hoort te hebben :+ ja, ik heb het liever liggen dan afwachten of jullie dit keer wel snel leveren.
Alle medicatie trouwens. Als iets niet op voorraad is krijg je wel bericht.

Telpeva

Berichten: 14767
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 16:59

chanicha schreef:
[ [url=m/4MaA4Y.png]Afbeelding[/url] ]

Kijk je hebt dit maar je kan het gaas ook gewoon tegen de bovenkant aanmaken.

Dat ziet eruit als iets wat betaalbaar is en wat ik zelf kan maken *\o/* ga ik proberen, dankjewel!

Captain

Berichten: 21405
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 17:09

De NS. :roll: