Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 318 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321 ... 506  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

 
Profiel   

Captain schreef
De NS. :roll:

En de compleet nutteloze regels als je ze toch niet controleert, laatstaan handhaaft (zoals mondkapje op in de trein, of fiets niet mee in de spits)...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 17:13 



 
Profiel   

mijn onderbeen.. allemachtig wat doet die pijn. En ik weet niet waardoor het komt??
Voelt alsof het slaapt, dus raar gevoel maar juist niet gevoelig. En lijkt dikker en voelt ook kouder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 17:18 



 
Profiel   

Telpeva schreef
Poep onder mijn schoen nadat ik door mijn eigen tuin ben gelopen.

Alle diervriendelijke dingen die ik heb geprobeerd om katten te weren helpen geen ene donder, word hier zo strontchagrijnig van want ik kan elke keer mijn tuin lelijker maken en geld er in steken, wat imo de taak is van de eigenaren van die katten.


Dit is dus de reden dat die van mij binnen of in de tuin komen. Hoe irritant is dit voor iedereen met een mooie tuin….

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 17:28 



 
Profiel   

fotolijstje schreef
mijn onderbeen.. allemachtig wat doet die pijn. En ik weet niet waardoor het komt??
Voelt alsof het slaapt, dus raar gevoel maar juist niet gevoelig. En lijkt dikker en voelt ook kouder?


Ik weet niet of je anticonceptie gebruikt, maar bij twijfel en pijn in je benen zou ik even de dokter bellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 17:37 



 
Profiel   

Succes Telpeva!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 17:42 



 
Profiel   

Mijn vriend die wel voor anderen klusjes kan doen maar als ik iets vraag alleen maar kan zuchten of het "vergeten" _-:( _-:( Waarom zijn mannen zo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 17:42 



 
Profiel   

Lau07 schreef
fotolijstje schreef
mijn onderbeen.. allemachtig wat doet die pijn. En ik weet niet waardoor het komt??
Voelt alsof het slaapt, dus raar gevoel maar juist niet gevoelig. En lijkt dikker en voelt ook kouder?


Ik weet niet of je anticonceptie gebruikt, maar bij twijfel en pijn in je benen zou ik even de dokter bellen.

Ja toevallig wel maar nu is het gevoel voor mij doen minder geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 18:00 



 
Profiel   

De stress die ik krijg dat Corona weer op speelt. Als er nu een land op rood gaat ben ik duizenden euro's kwijt en kan ik m'n toekomst weer een paar jaar op schuiven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 18:24 



 
Profiel   

Nyaleti schreef
De stress die ik krijg dat Corona weer op speelt. Als er nu een land op rood gaat ben ik duizenden euro's kwijt en kan ik m'n toekomst weer een paar jaar op schuiven.

Wat doe jij dan als ik vragen mag?

Ik erger me aan mijn zus die zegt dat ik aanstel om mijn been, het is nu nog erger geworden. Stuk warmer, dikker en roder dan mijn andere. Mijn knie is ook dik, morgen waarschijnlijk naar de dokter als het niet verminderd

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 18:36 



 

fotolijstje schreef
Nyaleti schreef
De stress die ik krijg dat Corona weer op speelt. Als er nu een land op rood gaat ben ik duizenden euro's kwijt en kan ik m'n toekomst weer een paar jaar op schuiven.

Wat doe jij dan als ik vragen mag?

Ik erger me aan mijn zus die zegt dat ik aanstel om mijn been, het is nu nog erger geworden. Stuk warmer, dikker en roder dan mijn andere. Mijn knie is ook dik, morgen waarschijnlijk naar de dokter als het niet verminderd


Ik zou toch nu al even bellen om met de huisartsenpost te overleggen. Het is wel fijn als trombose uitgesloten kan worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 18:49 



 
Profiel   

fotolijstje schreef
Nyaleti schreef
De stress die ik krijg dat Corona weer op speelt. Als er nu een land op rood gaat ben ik duizenden euro's kwijt en kan ik m'n toekomst weer een paar jaar op schuiven.

Wat doe jij dan als ik vragen mag?

Ik erger me aan mijn zus die zegt dat ik aanstel om mijn been, het is nu nog erger geworden. Stuk warmer, dikker en roder dan mijn andere. Mijn knie is ook dik, morgen waarschijnlijk naar de dokter als het niet verminderd



In januari ga ik in Zuid Afrika een opleiding volgen. De verzekering doet nu ineens moeilijk omdat ik het niet via een Nederlandse school of organisatie heb geboekt. Daardoor weten ze niet of het onder "noodzakelijke reizen" valt wat wel moet om te mogen vliegen als het rood is of om m'n geld terug te krijgen. :=

Ik zou ook even de huisartsenpost bellen. Of anders morgenvroeg aan de lijn hangen met je eigen huisarts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 19:03 



 
Profiel   

fotolijstje schreef
Nyaleti schreef
De stress die ik krijg dat Corona weer op speelt. Als er nu een land op rood gaat ben ik duizenden euro's kwijt en kan ik m'n toekomst weer een paar jaar op schuiven.


Citaat
Wat doe jij dan als ik vragen mag?

Ik erger me aan mijn zus die zegt dat ik aanstel om mijn been, het is nu nog erger geworden. Stuk warmer, dikker en roder dan mijn andere. Mijn knie is ook dik, morgen waarschijnlijk naar de dokter als het niet verminderd


Ik zou toch nu al even bellen om met de huisartsenpost te overleggen. Het is wel fijn als trombose uitgesloten kan worden.

Moet straks naar het ziekenhuis

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 19:11 



 

Fijn! Beterschap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 19:13 



 
Profiel   

Fotolijstje sterkte in het ziekenhuis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 19:31 



 
Profiel   

Planning die vraagt of ik deze zaterdag wil werken.
Vorige zaterdag ook al gewerkt.

Ik kan er niks aan doen dat zij niks geregeld krijgen

Dus ik ga nee zeggen
En ik vond het stront irritant dat ik het liefst ja wil zeggen
Maar halloooo noooooo dat gaat niet gebeuren

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 19:35 



 
Profiel   

Steeph schreef
Captain schreef
De NS. :roll:

En de compleet nutteloze regels als je ze toch niet controleert, laatstaan handhaaft (zoals mondkapje op in de trein, of fiets niet mee in de spits)...

Niet alleen bij de NS, en niet alleen qua coronaregels. Waarom is iedere vorm van handhaven in Nederland blijkbaar zo'n vies woord?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 19:40 



 
Profiel   

hagelslag schreef
Planning die vraagt of ik deze zaterdag wil werken.
Vorige zaterdag ook al gewerkt.

Ik kan er niks aan doen dat zij niks geregeld krijgen

Dus ik ga nee zeggen
En ik vond het stront irritant dat ik het liefst ja wil zeggen
Maar halloooo noooooo dat gaat niet gebeuren


Haha mijn vriend wil ook altijd ja zeggen, maar zegt nu standaard dat tie t eerst aan de baas moet vragen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 19:59 



 
Profiel   

fotolijstje schreef
fotolijstje schreef

De stress die ik krijg dat Corona weer op speelt. Als er nu een land op rood gaat ben ik duizenden euro's kwijt en kan ik m'n toekomst weer een paar jaar op schuiven.


Citaat
Wat doe jij dan als ik vragen mag?

Ik erger me aan mijn zus die zegt dat ik aanstel om mijn been, het is nu nog erger geworden. Stuk warmer, dikker en roder dan mijn andere. Mijn knie is ook dik, morgen waarschijnlijk naar de dokter als het niet verminderd


Ik zou toch nu al even bellen om met de huisartsenpost te overleggen. Het is wel fijn als trombose uitgesloten kan worden.

Moet straks naar het ziekenhuis[/quote]

Oew sterkte!! En beterschap
Hoop dat het mee valt

:knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 19:59 



 
Profiel   

Rambogirl: _O- _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:17 



 
Profiel   

Rambogirl schreef
hagelslag schreef
Planning die vraagt of ik deze zaterdag wil werken.
Vorige zaterdag ook al gewerkt.

Ik kan er niks aan doen dat zij niks geregeld krijgen

Dus ik ga nee zeggen
En ik vond het stront irritant dat ik het liefst ja wil zeggen
Maar halloooo noooooo dat gaat niet gebeuren


Haha mijn vriend wil ook altijd ja zeggen, maar zegt nu standaard dat tie t eerst aan de baas moet vragen :+



_O-

Maar nee zeggen is zo moeilijk -O-
Maar ik ga t wel doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:26 



 
Profiel   

Ik vertel het ook altijd aan mijn vriend die dan weer zegt dat ik nee moet zeggen. Maar dat is vooral met familie dingen en niet met werk. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:27 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
Mijn hele voortuin wordt onder gescheten door katten. Gewoon op het gras, planten uitgraven en noem maar op. Kan het niet afzetten, want voortuin dus ze springen over het hekje heen. Komen serieus uit hun eigen huis of tuin mijn tuin in :+ vreselijk

Hier weer eens de apotheek. Het duurt steeds langer voordat de medicijnen opgehaald kunnen worden. Vroeger dezelfde dag als je voor een bepaalde tijd besteld had. Daarna de volgende dag na 4 uur 's middags. En nu heb je geluk als ze na 3 dagen vlak voor sluitingstijd een mail sturen dat het klaar ligt. Maar wel zeuren als je eens wat eerder bestelt terwijl zij vinden dat je nog hoort te hebben :+ ja, ik heb het liever liggen dan afwachten of jullie dit keer wel snel leveren.
Alle medicatie trouwens. Als iets niet op voorraad is krijg je wel bericht.


Vreselijk die katten overlast. De mijne is vriendjes met die van de buurvrouw dus die buurten bij elkaar. De achterbuurvrouw heeft een terrorkat die die van ons aanvalt, echt hard tegen hard. Vandaag heeft hij wel 3 keer die van mij door de schuifpui proberen aan te vallen. Ramen helemaal onder de moddervegen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:38 



 
Profiel   

Misleidende Zalando reclame op Facebook :')

Linker foto kreeg ik als reclame, rechter foto zijn de foto's van datzelfde vestje bij een model aan. HUH :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:41 



 

Ik ben de kattenoverlast zat, als er nog een kat bij mij binnen komt gaat hij naar het asiel. Ik kan mijn matras al weggooien :(

Contact gehad met de leverancier van het kapotte apparaat en het apparaat wordt terug naar de leverancier van de leverancier gestuurd. Die bepalen of reparatie een mogelijkheid is. Heb aangegeven dat dat wat mij betreft geen optie meer is aangezien de geur van rot vlees er niet meer uit gaat... en het vlees heb ik ook weg kunnen gooien.
De spullen die in de buurt stonden en de gipswand stinken ook vreselijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:43 



 
Profiel   

Nu al 40 minuten in het ziekenhuis en nog 3 kwartier wachten voor de bloeduitslag :Z been was 2 cm dikker dan de ander. Ik heb dorst en ben moe
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 318 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321 ... 506  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen