Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-21 15:23

fjordjes schreef:
Stomme abn amro klantenservice, sta al bijna 20 minuten in de wacht. Oké ik gebruik de rekening nooit maar kwam erachter dat m'n pas is verlopen maar nooit heb ik een nieuwe ontvangen.


Ohh dit had mijn verloofde laatst ook, echt een crime :+ heeft uiteindelijk bijna twee weken geduurd voordat hij een nieuwe pas had. Moest hij hem ook nog eerst activeren bij een geldautomaat.. zo ouderwets

fjordjes

Berichten: 12034
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 15:31

En nu hebben ze me opgehangen, was net in gesprek met iemand en die had me even in de wacht gezet.. -:(-

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 15:36

fotolijstje schreef:
Mijn oude werkgever appte mij, was bezorger daar maar toen kwam de 16+ regel, of ik daar wil komen werken. Mijn werk wat ik nu doe vind ik echt geen saus aan maar heb wel meer uren en verdien beter. Bezorger vond ik echt leuk maar uren waren weinig en het was ook niet veel geld toen der tijd. Dilemma nu


Je kan altijd zeggen dat je alleen wilt komen als je hetzelfde aantal uur kan krijgen als wat je nu op je werk hebt.

fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 15:54

iirrssjjee schreef:
fotolijstje schreef:
Mijn oude werkgever appte mij, was bezorger daar maar toen kwam de 16+ regel, of ik daar wil komen werken. Mijn werk wat ik nu doe vind ik echt geen saus aan maar heb wel meer uren en verdien beter. Bezorger vond ik echt leuk maar uren waren weinig en het was ook niet veel geld toen der tijd. Dilemma nu


Je kan altijd zeggen dat je alleen wilt komen als je hetzelfde aantal uur kan krijgen als wat je nu op je werk hebt.

Is daar helaas niet mogelijk omdat ze al vroeg sluiten

DuoPenotti

Berichten: 29503
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 15:58

Ik heb geen idee hoe hard jij dat extra geld nodig hebt aangezien je thuis woont.
Je geeft al aan niet zo lekker in je vel te zitten. Dan zou ik zeggen ga het werk doen wat je leuker vind.
Vraag meteen even of je wat opslag krijgt want zij willen je terug :)
Is het verschil ook meteen kleiner met je huidige bijbaantje.

fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 16:36

DuoPenotti schreef:
Ik heb geen idee hoe hard jij dat extra geld nodig hebt aangezien je thuis woont.
Je geeft al aan niet zo lekker in je vel te zitten. Dan zou ik zeggen ga het werk doen wat je leuker vind.
Vraag meteen even of je wat opslag krijgt want zij willen je terug :)
Is het verschil ook meteen kleiner met je huidige bijbaantje.

In het bedrijf waar ik nu werk is een vacature vrij voor horecamedewerker maar is wel parttime.. dus ik twijfel super erg wat ik moet doen want

bezorger:
+ leuker werk
-minder uren
- loon minder

horecamedewerker/
+ ook leuker werk
+ meer uren (misschien wel te veel)
+ wel hetzelfde loon

hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 17:21

Loeky01 schreef:
[ [url=m/eGeX1j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uhm. Ja…. -O-

Toen ik wegreed zaten alle vier de wielen nog op z’n plek.


Oh nee auw.

Vrij Recent de banden/velgen er onder weg gehad en na 50 km niet laten controleren met een draaimoment sleutel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 18:52

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Berichten: 9759
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 19:03

Gevoel dat ik ziek ga worden , oké hoe vaak heb ik dat wel niet...

Merk wel dat ik een aantal dagen de tandenstokers niet heb gebruikt , mijn tandvlees begint direct weer met irriteren of de 'leukste periode van de maand' komt er weer aan krijg dan ook altijd last van mijn tandvlees...

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 19:27

karuna schreef:
Loeky01 schreef:
[ [url=m/eGeX1j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uhm. Ja…. -O-

Toen ik wegreed zaten alle vier de wielen nog op z’n plek.

:oo hoe kan dan dat? Hoe erg is de schade? :(:)

Geen idee. Automonteur had dit nog nooit gezien in 28 jaar…. Alle bouten gewoon eraf. Geen schade of wrijving niks. Die ene in m’n hand vond ik toen hij er definitief af viel. Dus mogelijk best een stuk met een bout gereden…


MarliesV schreef:
Loeky what? Heb je daarom zo'n deuk in je spatbord??

Jep.. wiel kwam los maar zat vast in de wielkast en auto rolde er overheen maar ja dat ging mis.

karuna schreef:
MarliesV schreef:
Loeky what? Heb je daarom zo'n deuk in je spatbord??

Zo te zien zie je de remschijven op de juiste plek. Het wiel staat er los soort van achter. Daardoor zakt je hele auto en komt het wiel klem te zitten in de wielkast. %) Meest best wat schade ook. Bouten zijn losgekomen/losgemaakt/afgebroken?

Ja klopt helemaal wat je zegt. Geen idee hoe ze los zijn gekomen. Ik baal zo onwijs.


hagelslag schreef:
Loeky01 schreef:
[ [url=m/eGeX1j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uhm. Ja…. -O-

Toen ik wegreed zaten alle vier de wielen nog op z’n plek.


Oh nee auw.

Vrij Recent de banden/velgen er onder weg gehad en na 50 km niet laten controleren met een draaimoment sleutel?

Nop. In februari deze auto gekocht. 25k mee gereden maar banden niet meer gewisseld of mee geklooid. Hopelijk valt de prijs mee, Maarja het is een auto dus het zal wel niet :n |(. Net wanneer je op het punt staat een huis te kopen ook.

Zebrastreep

Berichten: 9759
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 19:31

@loeky01

Is er een kans dat iemand ze opzettelijk heeft losgedraaid? Weet dat het gelijk wel een heftige gedacht is maar het is wel heel gevaarlijk als je band ineens losschiet. Wel goed dat je het dan nog op tijd ontdekte.

fleurtjeuh
Berichten: 10317
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 19:34

@Loeky01
Valt het niet onder de garantie als de auto nog zo jong is? Je verwacht niet van een nieuwe auto dat je bouten los komen

wyoming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 19:35

wyoming schreef:
En aan mijzelf, ik wil zo graag naar Krakau/Auschwitz, maar ik durf niet alleen. Toen dacht ik met een singlereis mee te gaan maar die vind ik zo duur dat ik twijfelde, en nu is hij alleen maar duurder geworden. Dus ik heb geregeld dat de kinderen weg zijn, de hond weg is, maar ik heb geen reis.


Geen ergernis maar ik heb mijn angst overwonnen en ik ben in Krakau! Vindt het nog wel spannend :+

hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 19:35

wyoming schreef:
wyoming schreef:
En aan mijzelf, ik wil zo graag naar Krakau/Auschwitz, maar ik durf niet alleen. Toen dacht ik met een singlereis mee te gaan maar die vind ik zo duur dat ik twijfelde, en nu is hij alleen maar duurder geworden. Dus ik heb geregeld dat de kinderen weg zijn, de hond weg is, maar ik heb geen reis.


Geen ergernis maar ik heb mijn angst overwonnen en ik ben in Krakau! Vindt het nog wel spannend :+



Ahhh succes

mirna6308

Berichten: 324
Geregistreerd: 12-07-20

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 19:49

Alles |o -:(-

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 19:50

Zebrastreep schreef:
@loeky01

Is er een kans dat iemand ze opzettelijk heeft losgedraaid? Weet dat het gelijk wel een heftige gedacht is maar het is wel heel gevaarlijk als je band ineens losschiet. Wel goed dat je het dan nog op tijd ontdekte.

Onze buren zijn niet fantastisch nee, dus er is een kleine kans… gaat ook wel door mijn hoofd heen moet ik zeggen hoor. Maar ja niks gezien en er ook niet op gelet toen ik instapte natuurlijk…


fleurtjeuh schreef:
@Loeky01
Valt het niet onder de garantie als de auto nog zo jong is? Je verwacht niet van een nieuwe auto dat je bouten los komen

Occasion, dus zo jong is ie niet helaas.

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 20:04

wyoming schreef:
wyoming schreef:
En aan mijzelf, ik wil zo graag naar Krakau/Auschwitz, maar ik durf niet alleen. Toen dacht ik met een singlereis mee te gaan maar die vind ik zo duur dat ik twijfelde, en nu is hij alleen maar duurder geworden. Dus ik heb geregeld dat de kinderen weg zijn, de hond weg is, maar ik heb geen reis.


Geen ergernis maar ik heb mijn angst overwonnen en ik ben in Krakau! Vindt het nog wel spannend :+


Gewoon van genieten. Ik reis al jaren alleen door europa en mensen zijn altijd heel aardig voor me, juist omdat ik alleen ben.



Mijn ergenis. Mijn paarden zijn zwaar op dieet. Geef ze al maanden afgewogen hooi en voer. Ze waren prachtig op gewicht. Tot de laatste weken, ze werden ineens dikker. Dacht dat het kwam omdat ze misschien stalen van de koeien. Tot ik er vanavond achter kwam dat weidehouder s avonds in het donker nog een dag portie voor ze neerlegd. Ze krijgen nu dus iets van 2 keer wat ze mogen hebben. (Samen met de 3 kalveren krijgen ze 60 kg hooi per dag, de paarden mogen er maar 15)

Marcella

Berichten: 36724
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 20:08

Doodmoe zijn.

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 20:16

wyoming schreef:
wyoming schreef:
En aan mijzelf, ik wil zo graag naar Krakau/Auschwitz, maar ik durf niet alleen. Toen dacht ik met een singlereis mee te gaan maar die vind ik zo duur dat ik twijfelde, en nu is hij alleen maar duurder geworden. Dus ik heb geregeld dat de kinderen weg zijn, de hond weg is, maar ik heb geen reis.


Geen ergernis maar ik heb mijn angst overwonnen en ik ben in Krakau! Vindt het nog wel spannend :+


Ah, zo mooi! Ik ben er ook geweest, 1 aanrader: ga vroeg, om half 8 vroeg, Auschwitz in. Niets in indrukwekkender om daar met bijna geen mensen te lopen. Ik was er stil van..

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 20:48

Veulen84 oei daar zou ik ff een pittig gesprek aan wagen hoor.
Goedbedoelde actie misschien maar niet ok. Ff om tafel.

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 20:55

Justme_Lisaa schreef:
wyoming schreef:

Geen ergernis maar ik heb mijn angst overwonnen en ik ben in Krakau! Vindt het nog wel spannend :+


Ah, zo mooi! Ik ben er ook geweest, 1 aanrader: ga vroeg, om half 8 vroeg, Auschwitz in. Niets in indrukwekkender om daar met bijna geen mensen te lopen. Ik was er stil van..


Super goed van je! En inddd net als wat Lisa zegt, wij gingen ook meteen om half 8 en er was bijna niemand...

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 21:43

Ik ben moe en wil eigenlijk naar bed.Maar dan ga ik weer piekeren over het ellendige leven en dood die mijn moeder had door de Alzheimer.Ik ben zo bang om het ook te krijgen,als ik iets vergeet denk ik "het zou toch niet" .Als dat zo zou zijn is dat voor mij het einde.Maar ja,iedereen vergeet wel eens wat.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 22:04

Britta31 schreef:
Ik ben moe en wil eigenlijk naar bed.Maar dan ga ik weer piekeren over het ellendige leven en dood die mijn moeder had door de Alzheimer.Ik ben zo bang om het ook te krijgen,als ik iets vergeet denk ik "het zou toch niet" .Als dat zo zou zijn is dat voor mij het einde.Maar ja,iedereen vergeet wel eens wat.

Misschien is het een idee om eens met je huisarts / praktijkondersteuner te gaan praten hierover?

wyoming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 22:32

Er staat een klein koelkastje in mijn hotelkamer, begint dat ding toch herrie te maken.

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 22:34

MarliesV schreef:
Veulen84 oei daar zou ik ff een pittig gesprek aan wagen hoor.
Goedbedoelde actie misschien maar niet ok. Ff om tafel.


Ik heb er al wat van gezegd hoor meteen. Volgend weekend gaan ze op stal, dan kan het niet meer mis gaan. Maar ik vind mezelf ook gewoon zo stom dat ik het niet heb gezien en doorgehad. Ik bedoe als ik er op terug denk is het gewoon niet te missen.