Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 23:02

Buren... Hebben een silent disco. Is natuurlijk top om geluidsoverlast te verminderen. Maar als je vervolgens elk nummer heel hard heel vals meezingt heeft het geen nut he :+.

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 23:05

Kookaburra schreef:
Er zijn dit jaar gewoon veel spinnen door de zachte winter. Ze zijn ook groter waardoor ze meer opvallen.

Midden oktober hoop ik dat we weer van het spinnenseizoen af zijn.


Ik heb deze week een spin…..Uhm….geneutraliseerd die ik sinds heb maart heb zien groeien. Hij was ok qua omvang en dook elke keer weg. Prima. Nu was ie serieus te groot. RIP spin.

ARCTN

Berichten: 566
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 23:28

Muggen..

Dacht dat baby de waterpokken had gekregen afgelopen nacht, bleken er gewoon 7 muggen in haar slaapkamer te zitten.
Vanmiddag en vanavond nog eens gecontroleerd en niks gevonden. Ga zojuist zelf op bed en besloot nog even snel te kijken, weer 2 van die lijers..
:n

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 23:33

Steeph schreef:
Zolang ze netjes in hun bakje blijven...

Mwah, meestal :+

Marcella

Berichten: 36721
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 23:36

Britta31 schreef:
Mijn dochter wil geen jas van de kringloop.Ze is super blij met haar nieuwe jas van de Boerenbond.Maar die heb ik gekocht voor 10 euro bij de kringloop :=

_O-

Kairos
Berichten: 2710
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 23:51

Mijn kat die zichzelf te eten geeft door een gat in een zakje te knagen en vervolgens nog steeds bij me komt van ‘ik ben zo zielig.’ Je hebt net een half zakje snoepjes op man :') (meestal stoppen we het ook in zo’n opbergbak, maar dat waren we vergeten. Nouja dat weten we meteen weer _O- )

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 23:58

Feestje in de buurt, maak er trouwens maar schreeuw festijn van ipv feestje. Groep van 15-20 man die keihard loopt te blèren en schreeuwen met z’n allen.

Marcella

Berichten: 36721
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 00:13

Nyaleti schreef:
Mijn liefste bejaarde pony is gisteren ingeslapen ;( vanmiddag opgehaald en ik ben nog steeds aan het ontkennen. Ik erger me er dus aan dat ik nog niet volledig ben ingestort (hoe stom dat ook klinkt).

De andere pony staat nu alleen. Gisteren ging het goed. Sinds vanochtend aan het hinniken en zoeken. Hij heeft afscheid kunnen nemen en in dezelfde wei gestaan als waar de pony lag. Dat deed hem niet zo veel (paar keer kort snuffelen en weer door).
Ik kan niks voor hem doen, hij wil niet knuffelen, hij wil niet mee aan het werk, eten laat het grotendeels liggen..

Sterkte.

Myfairytale
Berichten: 5386
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 01:58

Arethe schreef:
Feestje in de buurt, maak er trouwens maar schreeuw festijn van ipv feestje. Groep van 15-20 man die keihard loopt te blèren en schreeuwen met z’n allen.


Woon je bij mij in de buurt ofzo?

Wij wonen in het buitengebied/bos. Komen steeds schreeuwende/lachende jongeren langs over de weg? Kunnen niets zien, wel horen. Geen flauw idee wat ze hier doen/waar ze vandaan komen/etc. Heel raar, er is hier niets verder en anders horen we 's nachts alleen uilen en soms een ree.

Gelukkig lopen de paarden veilig achter het huis en kunnen ze daar absoluut niet bij komen.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 02:58

Stomme luchtmacht en straaljagers te laag over mensen laten jagen. Grr ambulancerit en nu een nacht in een ziekenhuis moeten blijven in mijn vakantie. Hopelijk komt mijn gehoor snel terug en mijn evenwichtsorgaan weer tot rust.

Texnex
Berichten: 157
Geregistreerd: 24-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 05:36

karuna schreef:
Stomme luchtmacht en straaljagers te laag over mensen laten jagen. Grr ambulancerit en nu een nacht in een ziekenhuis moeten blijven in mijn vakantie. Hopelijk komt mijn gehoor snel terug en mijn evenwichtsorgaan weer tot rust.


Door de luchtmacht een nacht in het ziekenhuis? Hoe dan??

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 07:48

Op 100 m mensen passeren (wij wisten van niks en stonden op de heuvel waar ze overjoegen in nep achtervolging met naverbrander vol open) gemeten db 145 .en mijn oren en evenwichtsorgaan waren daar niet blij mee. Kon niet meer rechtop staan. In Frankrijk de procedure dat je pas naar huis mag als je weer normaal kunt functioneren. Ze houden je een nacht ter observatie. Gelukkig zijn de medicijnen goed aangeslagen. Nog wel half doof maar ik functioneer gelukkig weer

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 08:48

ARCTN schreef:
Muggen..

Dacht dat baby de waterpokken had gekregen afgelopen nacht, bleken er gewoon 7 muggen in haar slaapkamer te zitten.
Vanmiddag en vanavond nog eens gecontroleerd en niks gevonden. Ga zojuist zelf op bed en besloot nog even snel te kijken, weer 2 van die lijers..
:n

Spinnen binnen laten, genoeg te geef blijkt uit dit topic :')

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 09:30

Pluk maar wat spinnen uit onze tuin... ;)

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 09:34

Arethe schreef:
Feestje in de buurt, maak er trouwens maar schreeuw festijn van ipv feestje. Groep van 15-20 man die keihard loopt te blèren en schreeuwen met z’n allen.

Deze eindigde met een massale knokpartij onder de gasten van het feestje waarop uiteindelijk de politie kwam. Die ook nog eens helemaal verrot is gescholden door alle feestende mensen.. :n

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 10:19

In slaap gevallen op de bank en mijn vriend is er elk moment. Zucht. :=

Marcella

Berichten: 36721
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 10:45

De plek bij mijn elleboog. Ziet er mooi rustig uit ziet er alleen nog uit als een krater. En jeuken dat het soms om gek van te worden.

En mijn rug kan weer amper even afwassen zonder te verreken van de pijn.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 11:08

Ik heb een vak erbij gekozen en nu moet ik dus nog even 8 hoofdstukken lezen voor morgen. Waarom wilde ik dit ook al weer?

FrNo
Berichten: 3658
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 11:10

Afbeelding

Konijnen zijn bezig geweest in de wei.

Froukje_J

Berichten: 2193
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 11:19

Hoofdpijn |o

Telpeva

Berichten: 14718
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 11:33

Marcella schreef:
De plek bij mijn elleboog. Ziet er mooi rustig uit ziet er alleen nog uit als een krater. En jeuken dat het soms om gek van te worden.

En mijn rug kan weer amper even afwassen zonder te verreken van de pijn.

Doordat ik mijn rechterarm niet kan gebruiken heb ik een paar weken terug een vaatwasser besteld. Beste keuze van mijn leven sowieso al :+ maar het scheelt ook gewoon veel pijn nu. Misschien is het ook wat voor jou

fleurtjeuh
Berichten: 10316
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 11:37

Telpeva schreef:
Marcella schreef:
De plek bij mijn elleboog. Ziet er mooi rustig uit ziet er alleen nog uit als een krater. En jeuken dat het soms om gek van te worden.

En mijn rug kan weer amper even afwassen zonder te verreken van de pijn.

Doordat ik mijn rechterarm niet kan gebruiken heb ik een paar weken terug een vaatwasser besteld. Beste keuze van mijn leven sowieso al :+ maar het scheelt ook gewoon veel pijn nu. Misschien is het ook wat voor jou

En als je maar weinig ruimte hebt,
Koop een Bob!
https://daan.tech/nl/product/bob-mini-vaatwasser/
Ideaal ding!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 11:49

Dat energie onbetaalbaar gaat worden omdat t gas 'op' is :\.

Texnex
Berichten: 157
Geregistreerd: 24-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 12:06

karuna schreef:
Op 100 m mensen passeren (wij wisten van niks en stonden op de heuvel waar ze overjoegen in nep achtervolging met naverbrander vol open) gemeten db 145 .en mijn oren en evenwichtsorgaan waren daar niet blij mee. Kon niet meer rechtop staan. In Frankrijk de procedure dat je pas naar huis mag als je weer normaal kunt functioneren. Ze houden je een nacht ter observatie. Gelukkig zijn de medicijnen goed aangeslagen. Nog wel half doof maar ik functioneer gelukkig weer


Wat lastig dat je daar zoveel last van hebt. Soms moeten ze die oefeningen doen.

DuoPenotti

Berichten: 29478
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 12:11

_San87_ schreef:
Dat energie onbetaalbaar gaat worden omdat t gas 'op' is :.

bijzonder dat ze daar in Duitsland geen last van hebben en het zelfs promoten....

ik erger me ook aan de idioten in onze regering.....