Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chanicha

Berichten: 12154
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 12:12

_San87_ schreef:
Dat energie onbetaalbaar gaat worden omdat t gas 'op' is :.


Heb het gelukkig nog drie jaar vast staan maar het is echt belachelijk want wie zijn weer de klos?
Laten ze eens wat beter voor hun burgers zorgen!

maralyn

Berichten: 10420
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 12:15

_San87_ schreef:
Dat energie onbetaalbaar gaat worden omdat t gas 'op' is :.


Ik ben zo blij dat mijn vaste contract nog drie en een half jaar geldt.

Flink investeren in andere energiebronnen voor ons dus. Flink isoleren.

Flink pissig op m'n kerel.
Hij denkt dat ik portier ben ofzo. Continu de deuren achter hem dicht moeten doen.
Daarnaast mis ik steeds meer keuken textiel.
Kom ik in de garage... Bingo.
En ik ben even uit m'n slof geschoten.

De wereld aan poetslappen en dan gebruik je mijn nieuwe textiel!?!?

Vanmiddag met de rubberboot op pad.
Maar denk niet dat ik mee ga
Mijn humeur is tien graden onder het vriespunt.
En als klapper op de vuurpijl, mijn herstellende knie doet ook enorm zeer. Dat werkt ook echt niet mee.

MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 12:17

chanicha schreef:
_San87_ schreef:
Dat energie onbetaalbaar gaat worden omdat t gas 'op' is :.


Heb het gelukkig nog drie jaar vast staan maar het is echt belachelijk want wie zijn weer de klos?
Laten ze eens wat beter voor hun burgers zorgen!


Ik heb elk jaar het probleem dat ik precies mijn verbruik invul en dan maandbedrag hoger zet als wat zij aanraden. En elk jaar moet ik toch bijbetalen terwijl verbruik gelijk is. Voor dit type woning zit ik extreem laag, eerder richting een flat, maar wel iets meer als andere 1 persoonhuishoudens. Betaal zelfs al elke keer meer als dat ik deed toen ik samenwoonde en er regelmatig geklust werd en elke dag uur douchen :+

Ik zie echt enorm tegen die jaarrekening op met dat gedoe met gas en energie. Huurwoning dus kan weinig doen verder. Wel oudere apparaten maar doen het nog en geen geld om iets zomaar te vervangen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 12:21

DuoPenotti schreef:
_San87_ schreef:
Dat energie onbetaalbaar gaat worden omdat t gas 'op' is :.

bijzonder dat ze daar in Duitsland geen last van hebben en het zelfs promoten....

ik erger me ook aan de idioten in onze regering.....

Het is een Europees probleem, wat de gasvoorraad betreft. Dus ook in Duitsland gaan ze dat nog wel merken.

Anywho, de berichtgeving is zorgelijk. Heel zorgelijk.

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 12:29

Mijn telefoon wilde ineens niet meer met mijn laptop verbinden, wat ik ook probeerde. Heb als laatste oplossing maar het programma van m'n telefoon verwijderd en opnieuw gedownload en nu doet ie het weer :roll:

hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 13:23

DuoPenotti schreef:
_San87_ schreef:
Dat energie onbetaalbaar gaat worden omdat t gas 'op' is :.

bijzonder dat ze daar in Duitsland geen last van hebben en het zelfs promoten....

ik erger me ook aan de idioten in onze regering.....


In Duitsland zijn ze zelfs bij als je van aardolie afgaat en een gas cv neemt

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 13:30

Ik ben 35 jaar, ga al 5 jaar naar Elfia en ik vind het nog steeds doodeng om mensen te vragen om te shooten :')

Edit: ik denk steeds dat ik 36 ben, maar is nog nie _O-

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 13:43

Telpeva schreef:
Marcella schreef:
De plek bij mijn elleboog. Ziet er mooi rustig uit ziet er alleen nog uit als een krater. En jeuken dat het soms om gek van te worden.

En mijn rug kan weer amper even afwassen zonder te verreken van de pijn.

Doordat ik mijn rechterarm niet kan gebruiken heb ik een paar weken terug een vaatwasser besteld. Beste keuze van mijn leven sowieso al :+ maar het scheelt ook gewoon veel pijn nu. Misschien is het ook wat voor jou

Geen geld/plek voor met als ik op wasmachine zou zetten kan ik er niet meer bij met vullen. Helaas te weinig schoppen onder mijn kont gehad.

En ja zou op een trapje kunnen staan met vullen leegruimen. Maar vermoed dat ik dan regelmatig nieuwe servies kan kopen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 14:06

Niobe schreef:
Ik ben 35 jaar, ga al 5 jaar naar Elfia en ik vind het nog steeds doodeng om mensen te vragen om te shooten :')

Edit: ik denk steeds dat ik 36 ben, maar is nog nie _O-


Ik durf juist geen fotografen te vragen :+ nooit een uitgebreid kostuum gehad, ik ben alleen op de foto gezet toen ik zo'n latex kattenneus had.
Inmiddels passen mijn korset en hoepelrok niet meer dus als ik volgend jaar ga ga ik gewoon lekker in normale kleding genieten van de sfeer!
Maar niet bang zijn om mensen te vragen want de meesten vinden het juist leuk :D

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 14:41

Poging gaan doen tot mijn kledingkast op orde krijgen. Wat een hel.

chanicha

Berichten: 12154
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 14:50

MyWishMax ik heb de app van Eneco en kan steeds kijken hoe het met het verbruik en dan aanpassen.
Ik heb het een paar maanden terug omhoog gegooid en krijg nu ongeveer 250 euro terug.

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 15:14

[***] schreef:
Niobe schreef:
Ik ben 35 jaar, ga al 5 jaar naar Elfia en ik vind het nog steeds doodeng om mensen te vragen om te shooten :')

Edit: ik denk steeds dat ik 36 ben, maar is nog nie _O-


Ik durf juist geen fotografen te vragen :+ nooit een uitgebreid kostuum gehad, ik ben alleen op de foto gezet toen ik zo'n latex kattenneus had.
Inmiddels passen mijn korset en hoepelrok niet meer dus als ik volgend jaar ga ga ik gewoon lekker in normale kleding genieten van de sfeer!
Maar niet bang zijn om mensen te vragen want de meesten vinden het juist leuk :D


Aahhww snap ik ook, maar ik vind het ook weer leuk als mensen mij vragen. Dus volgend jaar mag je in je casual kleding ook bij mij op de foto hoor!!!

Ik ben inmiddels wel op dreef trouwens *\o/*

Castilja

Berichten: 2504
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 15:30

Er bleek een storing te zijn in het brandmeldersysteem van het complex waar ik woon; vannacht is de hele godganse paasei drie keer afgegaan. Bij de eerste geluidsmelding voor de zekerheid naar buiten, bleek vals alarm dus weer terug naar binnen en verder slapen. Half uur later ging het alarm weer af; half uur wachten op service medewerker en weer naar bed. Half uur later hetzelfde riedeltje nog eens. Ik zit slaapdronken op de bank nu :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 16:11

Niobe schreef:
Aahhww snap ik ook, maar ik vind het ook weer leuk als mensen mij vragen. Dus volgend jaar mag je in je casual kleding ook bij mij op de foto hoor!!!

Ik ben inmiddels wel op dreef trouwens *\o/*


Hihi dan sla ik je naam even op en kan ik ook moed verzamelen :P ik heb als het goed is een schattige fotogenieke australian shepherd bij me, op rustige plekjes mag ze haar hulphondhesje even uit!
Mijn ervaring is dat je in de buurt van de apen (als je die metalen brug oversteekt) vaak veel rust hebt. Daar is het misschien ook wat makkelijker om mensen te vragen omdat er niet gelijk 10 fotografen bovenop duiken.
Ik hoop dat we in september zo ver zijn dat ze mee kan, dan is ze 16 maanden oud.

MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 17:06

chanicha schreef:
MyWishMax ik heb de app van Eneco en kan steeds kijken hoe het met het verbruik en dan aanpassen.
Ik heb het een paar maanden terug omhoog gegooid en krijg nu ongeveer 250 euro terug.


Ik heb het altijd zo staan dat ik terug hoor te krijgen, maar uiteindelijk gebeurd dat nooit. Met jaarrekening toch weer extra kosten en geluk als ik niet bij hoef te betalen.
Nu zelfs hoger termijnbedrag ingesteld als zij aanraadde, ging goed tot ik nu een melding krijg dat het te laag is en ik meer dan 250 euro moet bij betalen als ik termijnbedrag niet bijna verdubbel... (En nee, verbruik is niet anders als andere jaren of maanden)

Rennie89
Berichten: 37250
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 17:31

Aan dat ik niet iets online kon bestellen bij Blokker omdat ik niet in mijn winkelmand kom. Gebeld met Blokker klantenservice en zeiden dat het aan mijn browser lag maar heel toevallig dat het geld voor zowel Safari als Chrome op telefoon en MacBook. Uiteindelijk naar winkel gegaan en bij hun lukte het ook niet. Toen hebben we 4 aparte bestellingen moeten doen om het te kunnen bestellen, wat een onzin zeg en tijdrovend

astrea

Berichten: 972
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 17:41

[quote="maralyn"][quote="_San87_

Flink pissig op m'n kerel.
Hij denkt dat ik portier ben ofzo. Continu de deuren achter hem dicht moeten doen.
Daarnaast mis ik steeds meer keuken textiel.
Kom ik in de garage... Bingo.
En ik ben even uit m'n slof geschoten.

De wereld aan poetslappen en dan gebruik je mijn nieuwe textiel!?!?

Dit heeft mijn man ook al eens gedaan.
Toen heb ik hem om zijn pinpas gevraagd voor boodschappen.
Heb de wereld keuken textiel gekocht.
Kreeg de vraag waarom ik zoveel had gekocht.
Gaf als antwoord omdat jij ze ook als poetsdoek gebruikt.
Nooit weer gebeurt...

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 18:39

Een bepaald persoon op stal.... normaal kan ik haar goed handelen maar de afgelopen dagen verbaas ik me elke keer weer over haar gedoe.

Cilianne
Berichten: 327
Geregistreerd: 11-11-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 19:27

Mijn eerste paardje staat in een grote kudde waar hij het super naar zijn zin heeft en al 10 jaar bij vertrouwde paardenmaatjes staat. (Mijn 2 later gekomen merries staan aan huis maar er is niet echt plek voor hem tenzij het echt moet).
De manier van omgaan met mensen en tussen pensionklanten waar mijn ruin staat is echter totaal niet waar ik mij goed bij voel en ik word nog net getolereerd, me welkom voelen is er echt niet bij.

Meestal kan ik er wel tegen maar vandaag dus even niet |(
Bleh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 21:27

Erg duur dier kopen. Dier dekt, na meerdere ronden 0,0 dragend. Benader je de verkoper, word je beticht dat het dier in slechte conditie is of wel ziek is geweest en door de koorts onvruchtbaar is. Kom op hé :n

MizzMontana

Berichten: 5678
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 21:52

De hoeveelheid (Corona) pups en jonge honden die als herplaatser worden aangeboden op marktplaats |(

MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 22:05

Blijkbaar is het voor de buurman niet genoeg om al jarenlang op zaterdagavond de muziek keihard te zetten. Zo hard dat ik mijn tv of muziek 2 keer zo hard moet zetten om niet zijn walgelijke muziek te horen en niet in slaap te kunnen vallen tot hij eindelijk stopt. En dat terwijl ik de tussenmuur al extra geïsoleerd heb juist tegen geluidoverlast.

Nu zetten we ook op zondag de muziek aan... en vanaf 10 uur ineens nog een tandje harder

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 22:15

MizzMontana schreef:
De hoeveelheid (Corona) pups en jonge honden die als herplaatser worden aangeboden op marktplaats |(

Katten ook tegenwoordig.

Dat ik nu dus niks meer mag snoepen, want moet morgen ochtend nuchter bloedprikken. En vanmiddag appel/kaneel muffins gebakken.

wyoming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 23:03

Dat geen een van de supermarkten waar ik kom/bestel nog de valess wok stukjes hebben.

En dat 1 supermarkt waar ik bestel nu voor de 3de keer niet het goede product hebben geleverd.

Zebrastreep

Berichten: 9758
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 23:16

wyoming schreef:
Dat geen een van de supermarkten waar ik kom/bestel nog de valess wok stukjes hebben.

En dat 1 supermarkt waar ik bestel nu voor de 3de keer niet het goede product hebben geleverd.


Dat laatste is zo'n groot irritatiepunt waar ik werk en de supermarkt die elke week boodschappen komt leveren , altijd gaat het fout |o Ik sprak er laatst een medewerker over aan , en kreeg nog een onvriendelijke reactie ook nog. Ik dacht toen ook stik er maar lekker in :')

Moe zijn van 4 dagen werken , het waren best pittige dagen maar heb ze maar weer gehad :O Heel wat irritatiepunten gehad maar teveel om te benoemen zeg maar.