Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 15:28

LaPluche schreef:
_San87_ schreef:
Dat we blijkbaar belasting betalen over de accijns op brandstof, gas, drank, e.d. ...

Belasting betalen over belasting. Er wordt belasting geheven over de belasting die je betaalt. Mind = blown.

We worden al jaren genaaid door de belastingdienst :')

De overheid. Die bedenkt deze oliebol :=.

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 16:02

Zelfde als je spaargeld, als je een leuke som hebt, je betaalt belasting over je salaris en dan ook weer over hetgeen wat je daarvan spaart!
Hier word je niet rijk :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 16:19

Dat ik een tijd mijn Facebook account verwijderd had maar er nu achter kom dat hij nog bestaat. Dus heb ik ingelogd maar ik kan niks omdat ik eerst mijn identiteit moet verifiëren door of een code te laten sturen naar mijn e-mailadres die niet bestaat, of mijn ID te uploaden {:)-:(

Froukje
Forever young

Berichten: 10840
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 16:31

Ik heb de afwas van gisteravond nog staan maar door het ontbreken van een keuken moet dat in een teiltje.. Zó geen zin in |o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 16:37

Froukje schreef:
Ik heb de afwas van gisteravond nog staan maar door het ontbreken van een keuken moet dat in een teiltje.. Zó geen zin in |o

I feel you. Ik moet ook nog afwassen.

ellepel

Berichten: 47339
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 16:39

aan bepaalde mensen die hun bek open trekken maar er alleen maar onzin uit kramen.
_-:(

echt zo vreselijk irritant soms -O-

Froukje
Forever young

Berichten: 10840
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 17:55

_San87_ schreef:
Froukje schreef:
Ik heb de afwas van gisteravond nog staan maar door het ontbreken van een keuken moet dat in een teiltje.. Zó geen zin in |o

I feel you. Ik moet ook nog afwassen.

Ik weet weer waarom ik zo'n hekel aan camperen heb.
Afbeelding

En nu naar de stad om te eten, ik vertik het om dit nog een keer te doen vandaag _O-

Telpeva

Berichten: 14718
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 17:57

Even spuien
Vanochtend ging het best ok, nu kan ik niet eens mijn vork tillen om mijn avondeten naar binnen te scheppen _-:(
Echt, ga nooit wat mankeren aan je pezen :roll:

Dat wordt weer de zoveelste avond nutteloos voor de tv hangen. Ik wil tekenen
Boos

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 18:58

chanicha schreef:
Zelfde als je spaargeld, als je een leuke som hebt, je betaalt belasting over je salaris en dan ook weer over hetgeen wat je daarvan spaart!
Hier word je niet rijk :n

Het schijnt te helpen om mondkapjes te verkopen aan de overheid. :=

Ik erger me er aan dat ik de hele dag met een dik / half dicht oog heb gelopen dankzij de hoofdpijnaanval. Echt super irritant had de hele tijd het gevoel dat ik slecht zag (is niet zo). En moest 2x een uur rijden. :=

xPabloBokt

Berichten: 9400
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-21 19:01

Dat ik me heel eenzaam voel.

En dat ik dan thuis kom met dat gevoel en dat ik erachter kom dat de katten mijn nieuwe Alocasia hebben omgegooid en er nu 3 van de 4 takken geknakt zijn. Koop ook eens wat voor mezelf. Meteen halve mental breakdown en mijn verloofde weer gebeld omdat ik niet rustig kon worden terwijl hij op een LAN party van zijn werk zit en me daar nu de "rust" weer terugkeert enorm schuldig over gaan zitten voelen en bang zijn dat hij onze relatie verbreekt. Wat heb je nou aan zo'n hoofd..

Heb mijn plant nu gespalkt met satéprikkers, hoop maar dat hij het overleeft.

En dan zo moeten werken. Kruip het liefst in mijn bed

Rennie89
Berichten: 37250
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 19:15

Vandaag alleen maar bezig geweest met opruimen en dingen sorteren en weggooien, ben voorlopig nog niet klaar maar het ziet er al better uit :7

wyoming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 19:48

Aan mijn ex (alweer) die vindt dat de zwemlessen van zoon niet snel genoeg gaan. En dus daarom vindt dat zoon maar op privé zwemles moet en dat ik dat dus moet gaan betalen volgens hem want hij betaald toch genoeg alimentatie _-:(

tirzasarah10

Berichten: 1832
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 20:24

Mijn auto is nu mijn zadelkamer om zo even te zeggen. Dat is nog niet het ergste maar dat de bak met voer nu voor de 2de keer door de auto is gegaan baal ik als een stekker van. Kan ik voor de 2de keer in 2 weken tijd een nieuwe zak kopen en goedkoop is die dieetmix niet..
Nog 16 dagen, dan is het klaar.

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 20:36

De Slag on de Schelde. De film. De Duitsers spreken Duits en zijn prima te verstaan. De Geallieerden spreken Engels en zijn prima te verstaan. De Nederlanders fluisteren en klinken alsof ze dronken zijn dan wel ter plekke een hersenbloeding hebben. -:(-

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 20:47

Cowboy55 schreef:
De Slag on de Schelde. De film. De Duitsers spreken Duits en zijn prima te verstaan. De Geallieerden spreken Engels en zijn prima te verstaan. De Nederlanders fluisteren en klinken alsof ze dronken zijn dan wel ter plekke een hersenbloeding hebben. -:(-

Ik kijk hem nu, met ondertitels voor het Nederlands :')

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 20:53

black_kelpie schreef:
Cowboy55 schreef:
De Slag on de Schelde. De film. De Duitsers spreken Duits en zijn prima te verstaan. De Geallieerden spreken Engels en zijn prima te verstaan. De Nederlanders fluisteren en klinken alsof ze dronken zijn dan wel ter plekke een hersenbloeding hebben. -:(-

Ik kijk hem nu, met ondertitels voor het Nederlands :')


Ja, erg toch?! Had hetzelfde bij die film over de Ruyter een paar jaar geleden. 20 minuten zitten ergeren aan Frank Lammers die klonk alsof ie zo stoned als een stoeptegel was en klaar.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 21:07

2x gecontroleerd in een NS-trein. Was zo in shock, zou bijna denken dat ik in een Blauwnet trein zat. Gelukkig had hij wel vertraging dus dan weet je weer dat je in een NS-trein zit. :))

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 21:09

spookyskippy schreef:
Dit aantreffen bij mijn auto, stond daar geparkeerd. En uiteraard geen idee wie dit heeft gedaan :(
[ [url=m/futdrq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ahhhh kl*te!!! Da’s echt zonde!

Fohadie, balen dat het concert verplaatst is, en naar zo ver weg! :oo

MWM: wat een maf dat de buren niks met je overlegd hebben :n en dan is de band al niet lekker, ik moet bekennen dat ik niet zou weten hoe ik zou reageren.


Froukje schreef:
Ik heb de afwas van gisteravond nog staan maar door het ontbreken van een keuken moet dat in een teiltje.. Zó geen zin in |o

Oh gets. Nee dat nodigt niet echt uit tot het doen van die taak… Hoe lang zit je nog zonder keuken?


Cowboy55 schreef:
De Slag on de Schelde. De film. De Duitsers spreken Duits en zijn prima te verstaan. De Geallieerden spreken Engels en zijn prima te verstaan. De Nederlanders fluisteren en klinken alsof ze dronken zijn dan wel ter plekke een hersenbloeding hebben. -:(-

Sorry… maar hoe je het omschrijft :+ mag ik even grinniken?
Maar ik herken wel wat je schrijft. Veel NLse films zuigen echt met het geluid. Stemmen hartstikke zacht en de omgevingsgeluiden keihard waardoor je de tv niet met goed fatsoen harder kan zetten… Kansloos.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 21:16

Squid game de beste serie ever? Ik snap de hype niet denk ik :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 21:29

Dit gaat nergens meer over. Vandaag diesel getankt aan €1,55. Ik geraak langzaam aan in paniek hoe je het in godsnaam nog allemaal moet betalen :n


Afbeelding

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 21:45

Fading schreef:
Squid game de beste serie ever? Ik snap de hype niet denk ik :+

Eens. Ik snap de hype ook niet. Heb met heeeeeel veel moeite de eerste aflevering gezien en ik vind het alleen maar sadistische rotzooi.

Black_Moon
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 21:53

Ik erger mij aan de muziek van mijn buurvrouw. Die heeft een feestje, maar ze hebben de bas erg hard staan. Je trilt nog net niet uit bed.

Heb morgen de ochtenddienst :Z

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 22:04

Fading schreef:
Squid game de beste serie ever? Ik snap de hype niet denk ik :+


Ik vond het wel geweldig, maar beste ooit weet ik dan weer niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 22:09

Black_Moon schreef:
Ik erger mij aan de muziek van mijn buurvrouw. Die heeft een feestje, maar ze hebben de bas erg hard staan. Je trilt nog net niet uit bed.

Heb morgen de ochtenddienst :Z

Hier ook. En dat vind ik helemaal niet erg, maar kondig het gewoon even aan. :roll:

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 22:13

Fading schreef:
Squid game de beste serie ever? Ik snap de hype niet denk ik :+


Geweldige serie als je 12 bent waarschijnlijk…