Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 298 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301 ... 506  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

 

Medisch is er niets aan de hand. Water gaat rond 20.00 inderdaad weg. Daarvoor heeft hij het van 6.00 staan tot 20.00. Hij drinkt niet abnormaal veel als hij water heeft.

Water laten staan is sowieso geen optie. Hij eet alles op dat los of vast zit. Drinkkom vliegt regelmatig door het huis. ‘S nachts al helemaal. Waar wij dan wakker van worden. Plastiek eet hij op. Hij slaapt nog maar enkele maanden in de gang. Daarvoor was het in de bench. Dat zorgde voor zoveel energie die niet meer te stillen was bij hem. Nu hij eindelijk van de muren blijft mag hij in de gang.

Wel is er een buitenkennel in opbouw en wordt momenteel de veranda omgebouwd zodat de honden aan het einde van de maand ‘s nachts in de veranda kunnen en ook de hele nacht door buiten kunnen indien mogelijk. Maar dat is helaas pas binnen een paar weken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 08:23 



 
Profiel   

Wat doen jullie met hem?

Hier vloog ook alles door het huis of het werd opgegeten. Maar ik weiger water weg te halen. Ik heb het dus allemaal vastgemaakt. En inderdaad een kennel buiten gehad voor 2 van de 3, waarvan er 1 binnen ook de muren opvrat als ik alles opgeruimd had. Maar het is een energiek en intelligent ras en het is dus wel heel belangrijk om ze genoeg uitdaging te geven. Ze zijn heel goed in zelf dingen verzinnen anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 08:28 



 

Het is vriendelijk dat je wilt helpen, maar ik ga hier verder niet op in gaan. Ik heb die fout al eens durven maken en ik was nog net geen dierenbeul op het einde. Ieder had zijn mening. De ene zus en de andere zo en voor niemand was het goed genoeg. Rustmoment in de bench was bij de ene top, bij de andere een dikke no go.
Er wordt aan al zijn behoeften voldaan :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 08:38 



 
Profiel   

Hier ook zo’n hond. Hij had last van stress van alleen zijn. Nog steeds is het een vreemde plasser. Hij plast altijd in 1x uit. Hij is nu 7 en het is sinds kort dat we hem tijdens een wandeling vaker kleine plasjes zien doen. Hij doet het nu alleen nu nog op ‘gekke momenten’ en daar mee bedoel ik bijv. Oud en nieuw of kerst.
Nu is het hier ook wel echt een meute hond. Niet echt een standaard huis tuin en keuken ras voor in huis :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 08:46 



 
Profiel   

Maar blijkbaar gaat er toch wat fout. Hij plast in ieder geval niet in huis om te pesten en water weghalen is symptoombestrijding ipv oplossen wat voor iedereen fijner is.

Ik wilde meedenken omdat ik er zelf meerdere gehad heb met ook problemen met zindelijkheid en slopen toen ze jong waren, maar goed ik hoop dat het opgelost wordt. Want het is voor jullie vervelend maar voor de hond ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 08:48 



 
Profiel   

Gecondoleerd rennie :(:) . Bij mijn oma is het ook zo gegaan en ondanks dat het heel verdrietig was ben ik ook dankbaar dat ik bij haar laatste momenten kon zijn. En dat ze omringd was door familie. Voor nu sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 09:15 



 
Profiel   

Rennie89 schreef
Rennie89 schreef
Dat het nu heel slecht met m’n oma gaat… wou morgen bij haar langs gaan, ik hoop echt dat dat nog kan

Ik ben nog geen uur later met spoed naar het ziekenhuis gegaan omdat zij er te erg aan toe was en werd in slaap gehouden. ik heb samen met nog een hoop andere familie afscheid van haar kunnen nemen. Ze is heel vredig heen gegaan met haar geliefde familie om haar heen Y;(


Gecondoleerd! Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 09:49 



 
Profiel   

Gecondoleerd Rennie en Mando Y;( sterkte de komende tijd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 10:58 



 
Profiel   

Rennie89 schreef
Rennie89 schreef
Dat het nu heel slecht met m’n oma gaat… wou morgen bij haar langs gaan, ik hoop echt dat dat nog kan

Ik ben nog geen uur later met spoed naar het ziekenhuis gegaan omdat zij er te erg aan toe was en werd in slaap gehouden. ik heb samen met nog een hoop andere familie afscheid van haar kunnen nemen. Ze is heel vredig heen gegaan met haar geliefde familie om haar heen Y;(

Ach jee, wat verdrietig… Heel veel sterkte met dit verlies.

En Mando, voor jou ook heel veel sterkte gewenst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 11:19 



 
Profiel   

Helaas kan ik bovenstaand bericht niet meer editten maar ik erger me echt wild aan het parkeerinfarct dat de stad Amsterdam nu is, vanwege de marathon. Leuk dat het weer kan, hoor! Echt! Maar deze drukte is echt poedersuiker als ik gewoon ff een bloemetje op het kerkhof wil zetten vanwege de overlijdensdag van mijn schoonmoeder…

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 13:13 



 
Profiel   

Mando schreef
Gecondoleerd en sterkte.

Mijn moeder vrijdag nacht overleden en paasei wat een slechte nacht heb ik gehad vannacht.
Had gedacht van moeheid en emoties toch wel te kunnen slapen.

Dankjewel.., en jij ook gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies Y;(

Allen bedankt voor de condoleances, ik waardeer het erg, wij zijn nu in m’n oma’s huis om alles op orde te krijgen. Ik heb verlof gekregen in elk geval tot vrijdag zodat ik de familie kan helpen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 14:30 



 
Profiel   

Mando en Rennie
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie en jullie naasten :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 14:44 



 

Gecondoleerd Mando en Rennie :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 15:56 



 
Profiel   

Dank jullie wel. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 17:05 



 
Profiel   

Gecondoleerd Mando en Rennie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 17:34 



 
Profiel   

Mando, gecondoleerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 17:47 



 
Profiel   

Gecondoleerd Rennie en Mando :knuffel:
Veel sterkte allebei.


Mensen en tijd management. Ik krijg zo vaak een appje: 'kan je iets later komen of ik ben wat later'. Kan je iets beter plannen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 19:12 



 
Profiel   

Vandaag specifiek de Rotterdamse politie. 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 20:30 



 
Profiel   

@Rennie @mando

Veel sterkte toegewenst aan jullie beiden :(:)

--

Ik erger mij eraan dat ze ergens 245 zwaar verwaarloosde , verminkte en inteelt cavia's hebben gevonden. Hoe kun je zo vreselijk zijn tegen zulke lieve en onschuldige diertjes ;(

En de foto's zijn vreselijk om te zien....

Mijn volgende cavia's wil ik ook graag uit een asiel of dierenopvang. En dit soort berichten bevestigen alleen maar meer hoe erg dat nodig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 20:43 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
@Rennie @mando

Veel sterkte toegewenst aan jullie beiden :(:)

--

Ik erger mij eraan dat ze ergens 245 zwaar verwaarloosde , verminkte en inteelt cavia's hebben gevonden. Hoe kun je zo vreselijk zijn tegen zulke lieve en onschuldige diertjes ;(

En de foto's zijn vreselijk om te zien....

Mijn volgende cavia's wil ik ook graag uit een asiel of dierenopvang. En dit soort berichten bevestigen alleen maar meer hoe erg dat nodig is.


Verschrikkelijk wat mensen dieren aan kunnen doen. In Zwolle zit een hele mooie knaagdieren opvang. Flappus. Aanrader mocht je een cavia willen adopteren! Of een ander knaagdier uiteraard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 21:15 



 
Profiel   

@___Sannne

Zwolle ga ik onthouden! Nu hoop ik dat mijn eigen caafjes nog lang leven hoor , maar voor in de toekomst ga ik daar zeker kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 21:17 



 
Profiel   

Indonesisch eten afgehaald en net de bakbanaan als toetje gehad. Het is nu echt allemaal op. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 21:20 



 

AmyII schreef
Fading schreef
Squid game de beste serie ever? Ik snap de hype niet denk ik :+

Eens. Ik snap de hype ook niet. Heb met heeeeeel veel moeite de eerste aflevering gezien en ik vind het alleen maar sadistische rotzooi.


Ja allemaal heel moeizaam, wij hebben hem afgekeken maar sommige afleveringen vielen we nog net niet in slaap lol

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 21:21 



 
Profiel   

Buikgriep :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 21:26 



 
Profiel   

__Sannne schreef
Zebrastreep schreef
@Rennie @mando

Veel sterkte toegewenst aan jullie beiden :(:)

--

Ik erger mij eraan dat ze ergens 245 zwaar verwaarloosde , verminkte en inteelt cavia's hebben gevonden. Hoe kun je zo vreselijk zijn tegen zulke lieve en onschuldige diertjes ;(

En de foto's zijn vreselijk om te zien....

Mijn volgende cavia's wil ik ook graag uit een asiel of dierenopvang. En dit soort berichten bevestigen alleen maar meer hoe erg dat nodig is.


Verschrikkelijk wat mensen dieren aan kunnen doen. In Zwolle zit een hele mooie knaagdieren opvang. Flappus. Aanrader mocht je een cavia willen adopteren! Of een ander knaagdier uiteraard.

Onze konijnen komen daar vandaan. Zeker een aanrader :j.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 21:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 298 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301 ... 506  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen