Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 222 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 506  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

 
Profiel   

Als je 28 bent is dat ook niet zo gek. Je moet je namelijk tot 25 legitimeren. Niet tot 18. :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 15:28 



 
Profiel   

astrea schreef
maralyn schreef
Flink pissig op m'n kerel.
Hij denkt dat ik portier ben ofzo. Continu de deuren achter hem dicht moeten doen.
Daarnaast mis ik steeds meer keuken textiel.
Kom ik in de garage... Bingo.
En ik ben even uit m'n slof geschoten.

De wereld aan poetslappen en dan gebruik je mijn nieuwe textiel!?!?

Dit heeft mijn man ook al eens gedaan.
Toen heb ik hem om zijn pinpas gevraagd voor boodschappen.
Heb de wereld keuken textiel gekocht.
Kreeg de vraag waarom ik zoveel had gekocht.
Gaf als antwoord omdat jij ze ook als poetsdoek gebruikt.
Nooit weer gebeurt...



Dat is wel een idee :') hahah!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 15:31 



 
Profiel   

Rennie89 schreef
Aan dat sommige mensen overal een drama van maken. Ik vergeet heel vaak te reageren, sowieso zit ik aan de medicatie waardoor ik afentoe een beetje vaag ben maar ik vergat hiervoor ook vaker te reageren, sta ik bekend om, is niks persoonlijks. Heb ik zo een “vriendin” die hier elke keer weer een drama van loopt te maken.


Moet zeggen dat ik het ook heel irritant vind als mensen niet op app reageren :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 15:34 



 
Profiel   

MarcoBorsato schreef
Heb je haar niet even geholpen dan?


Ik zou niet aans meer aan die taart durven komen als iemand er zo met zijn handen aangezeten had :+.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 15:37 



 
Profiel   

Als iemand net daarvoor zijn handen heeft gewassen zou ik geen probleem hebben met die taart. De enige keer dat ik een taartstuk heb geweigerd was nadat een kind er letterlijk vol overheen had geniest, toen had ik geen trek meer :') zo' n snotterige nies met consumptie, hell no

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 15:44 



 
Profiel   

Ik zou ook zoiets hebben van ???? >;)
Dan pak je toch een kaasschaaf of zo.

Ik zou er niets van zeggen, blij zijn dat het mijn gebakje niet is }> En ook niets meer pakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 15:46 



 
Profiel   

Pfff weer een nieuwe buschauffeur op het vervoer van zoon. Iedere keer beloven ze een vaste chauffeur en iedere keer wisselt het weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 15:52 



 
Profiel   

Niet zozeer een ergernis, maar vooral iets dat ik jammer vind.

Binnenkort is er een bedrijfsuitje gepland op het werk van mijn vriend. Nu heeft hij gevraagd of ik mee mag, uiteraard op eigen kosten. Er stond niks vermeld over het meenemen van partners of iemand anders.

Maar helaas is dat dus niet toegestaan.

Ik vind het best wel stom, vooral als ik kijk naar de omstandigheden van dit uitje.

Men gaat naar een pretpark, krijgt een toegangskaartje betaald door het bedrijf. Moet op eigen vervoer daar zien te komen (niks geregeld of vergoed) en eigenlijk is alleen bij de ingang als groep verzamelen om naar binnen toe te gaan, daarna is iedereen vrij om te gaan waar die wilt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 16:16 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Rennie89 schreef
Aan dat sommige mensen overal een drama van maken. Ik vergeet heel vaak te reageren, sowieso zit ik aan de medicatie waardoor ik afentoe een beetje vaag ben maar ik vergat hiervoor ook vaker te reageren, sta ik bekend om, is niks persoonlijks. Heb ik zo een “vriendin” die hier elke keer weer een drama van loopt te maken.

Ik neem aan dat dit om whatsapp berichtjes gaat?

Maak ik geen drama van als iemand eens niet reageert. Ligt ook aan de vraag overigens, maar als het dringend is bel ik.

Gebeurd het echt vaak dat iemand niet reageert, kun je daarover praten en als dat niet helpt dan ben je blijkbaar niet belangrijk genoeg. Daar kun je je conclusie er uittrekken.


Ik ben van het bellen, is het belangrijk ben ik letterlijk altijd bereikbaar. Deze vriendin daarentegen is bijna nooit bereikbaar met bellen.
We hadden gewoon een gesprek, ik had wat pijn medicatie ingenomen gaan eten en film kijken, had op niemand meer gereageerd. Het is dus letterlijk niks persoonlijk en doe dit bij iedereen (wat uiteraard ook niet perfect is) maar ik ben niet van het appen en echt van het bellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 16:34 



 
Profiel   

silvericathy schreef
Niet zozeer een ergernis, maar vooral iets dat ik jammer vind.

Binnenkort is er een bedrijfsuitje gepland op het werk van mijn vriend. Nu heeft hij gevraagd of ik mee mag, uiteraard op eigen kosten. Er stond niks vermeld over het meenemen van partners of iemand anders.

Maar helaas is dat dus niet toegestaan.

Ik vind het best wel stom, vooral als ik kijk naar de omstandigheden van dit uitje.

Men gaat naar een pretpark, krijgt een toegangskaartje betaald door het bedrijf. Moet op eigen vervoer daar zien te komen (niks geregeld of vergoed) en eigenlijk is alleen bij de ingang als groep verzamelen om naar binnen toe te gaan, daarna is iedereen vrij om te gaan waar die wilt.

Nou dan ga je alsnog samen met hem naar toe en spreek je in het park op een plekje in de buurt van de ingang af. Heb je alsnog een dag samen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 16:50 



 
Profiel   

Rennie89 schreef
Ik ben van het bellen, is het belangrijk ben ik letterlijk altijd bereikbaar. Deze vriendin daarentegen is bijna nooit bereikbaar met bellen.
We hadden gewoon een gesprek, ik had wat pijn medicatie ingenomen gaan eten en film kijken, had op niemand meer gereageerd. Het is dus letterlijk niks persoonlijk en doe dit bij iedereen (wat uiteraard ook niet perfect is) maar ik ben niet van het appen en echt van het bellen

Dan vind ik het ook drama om niks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 16:52 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
silvericathy schreef
Niet zozeer een ergernis, maar vooral iets dat ik jammer vind.

Binnenkort is er een bedrijfsuitje gepland op het werk van mijn vriend. Nu heeft hij gevraagd of ik mee mag, uiteraard op eigen kosten. Er stond niks vermeld over het meenemen van partners of iemand anders.

Maar helaas is dat dus niet toegestaan.

Ik vind het best wel stom, vooral als ik kijk naar de omstandigheden van dit uitje.

Men gaat naar een pretpark, krijgt een toegangskaartje betaald door het bedrijf. Moet op eigen vervoer daar zien te komen (niks geregeld of vergoed) en eigenlijk is alleen bij de ingang als groep verzamelen om naar binnen toe te gaan, daarna is iedereen vrij om te gaan waar die wilt.

Nou dan ga je alsnog samen met hem naar toe en spreek je in het park op een plekje in de buurt van de ingang af. Heb je alsnog een dag samen. :j



Dat hadden we ook al bedacht, maar zijn collega's kennen mij en dan wordt erover gepraat dat ik daar ook was, zijn werkgever kennende krijgt hij dan bij terugkomst op zijn kop.
Het is jammer, maar ik zou niet willen dat hij achteraf gezeik krijgt met zijn werkgever.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 16:54 



 
Profiel   

Dat mijn laptop ineens uitvalt en niet meer volledig aan wil. Ik kom tot het inlogscherm en dan wordt het beeld zwart?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 17:11 



 
Profiel   

silvericathy schreef
Niet zozeer een ergernis, maar vooral iets dat ik jammer vind.

Binnenkort is er een bedrijfsuitje gepland op het werk van mijn vriend. Nu heeft hij gevraagd of ik mee mag, uiteraard op eigen kosten. Er stond niks vermeld over het meenemen van partners of iemand anders.

Maar helaas is dat dus niet toegestaan.

Ik vind het best wel stom, vooral als ik kijk naar de omstandigheden van dit uitje.

Men gaat naar een pretpark, krijgt een toegangskaartje betaald door het bedrijf. Moet op eigen vervoer daar zien te komen (niks geregeld of vergoed) en eigenlijk is alleen bij de ingang als groep verzamelen om naar binnen toe te gaan, daarna is iedereen vrij om te gaan waar die wilt.

En wie houd je tegen als je dat wel doet?

Nu weet ik niet hoe groot het bedrijf is.
Kijk bij 10 personen blijft de groep wel bij elkaar. En valt het op als jij erbij bent.
Maar bij bijvoorbeeld 100 man personeel valt de groep toch wel uit elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 17:13 



 
Profiel   

Goh ja, als het voor de rest een leuke job is met een leuke en menselijke baas zou ik van dit ene bedrijfsuitje nu niet een statement gaan maken. Jammer, maar he, een leuke dag onder collega's is ook wel eens fijn, toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 17:23 



 
Profiel   

Gini schreef
Goh ja, als het voor de rest een leuke job is met een leuke en menselijke baas zou ik van dit ene bedrijfsuitje nu niet een statement gaan maken. Jammer, maar he, een leuke dag onder collega's is ook wel eens fijn, toch?


Ja dat is op mijn vriends werk ook weleens zo.
Ik vond het ook jammer dat ik niet mee mocht solexen, maar oliebol happens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 17:26 



 
Profiel   

Was wel heel leuk, dat solexen. Jammer dat er maar 1 partner mee mocht maar volgende keer ruilen we!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 17:33 



 

Mijn vader die opeens weer opduikt. Want hij heeft uiteraard wat nodig :') Joh rot op man. Het interesseert jou anders ook niet hoe het gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 17:37 



 
Profiel   

MarcoBorsato schreef
Was wel heel leuk, dat solexen. Jammer dat er maar 1 partner mee mocht maar volgende keer ruilen we!


Hou ik je aan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 17:38 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Rennie89 schreef
Ik ben van het bellen, is het belangrijk ben ik letterlijk altijd bereikbaar. Deze vriendin daarentegen is bijna nooit bereikbaar met bellen.
We hadden gewoon een gesprek, ik had wat pijn medicatie ingenomen gaan eten en film kijken, had op niemand meer gereageerd. Het is dus letterlijk niks persoonlijk en doe dit bij iedereen (wat uiteraard ook niet perfect is) maar ik ben niet van het appen en echt van het bellen

Dan vind ik het ook drama om niks.

Snapje, en dit is al meerdere keren gebeurt dat ze dan een drama gaat maken en mij de schuld geeft. Hoe vaak ik haar niet heb gebeld en zij niet opneemt. Dan is het de ene x om gewoon te praten en dan is het iets belangrijks. Appt ze dat ik maar moet appen. Ik haat appen en als het belangrijk is, bijvoorbeeld dat ik ergens mee zit, dan wil ik bellen maar nee… zij neemt nooit haar verantwoording voor haar eigen gedrag

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 17:38 



 
Profiel   

Fading schreef
Het feit dat ik nog steeds elke keer een legitimatie moet laten zien als ik alcohol haal :+

Ach moest ik net ook nog bij sigaretten. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 18:10 



 
Profiel   

Google maps die me door een dorp wilde sturen wat volledig open lag. Thanks joh.

En een, ik denk alleen, loslopende hond langs de hoofdweg in het dorp. Schrok me lam. Maar gebeurt hier wel eens vaker dat ze de honden zichzelf laten uitlaten of een kilometer voor/achter de hond lopen. Maar zo langs de weg vond ik het verre van grappig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 18:28 



 
Profiel   

nicole_floor schreef
Fading schreef
Het feit dat ik nog steeds elke keer een legitimatie moet laten zien als ik alcohol haal :+

Ach moest ik net ook nog bij sigaretten. :+



Ik hoefde dat van de week bij 2 verschillende winkels met alcohol niet, dat vond ik juist heel erg ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 18:33 



 
Profiel   

Verkeerde container meegenomen, scheelde 1 cijfer. Net omgeruild hopelijk komt het nu goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 18:41 



 
Profiel   

Niobe schreef
Gini schreef
Goh ja, als het voor de rest een leuke job is met een leuke en menselijke baas zou ik van dit ene bedrijfsuitje nu niet een statement gaan maken. Jammer, maar he, een leuke dag onder collega's is ook wel eens fijn, toch?


Ja dat is op mijn vriends werk ook weleens zo.
Ik vond het ook jammer dat ik niet mee mocht solexen, maar oliebol happens.



We maken er verder ook geen statement van ofzo. Mijn vriend heeft eigenlijk maar een collega waar hij waarschijnlijk beetje mee gaat rondhangen, ze zijn ook beiden niet van de attracties en zullen dus niet aansluiten bij een groepje.

Maar het is wel vooral erg jammer... Achja, we gaan wel een andere keer met z'n tweeën
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 18:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 222 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 506  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen