Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 14:33

Fading schreef:
Onverwachts toch weer bij de huisarts. Stom lijf….


Succes :*

ict meneer van het werk die zou langskomen om alles goed te installeren. Raad eens wie er niet geweest is :+

PineApple

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 14:51

Moestuin schreef:
Niet echt een ergernis want het is wat ik wil. Maar langs de andere kant ook een ergernis dat iemand zo kan zijn.

Na jaren van wrevel en een hoop acties van mijn vader die echt niet ok waren, heb ik aangegeven liever geen contact meer te hebben. Zijn reactie was: Ok geen probleem.

Dus ik krijg wat ik wil, geen contact. Maar ik erger mij er aan. Hoe kan iemand zo weinig om zijn dochter geven? Daar gaat ook al jaren de wrevel over trouwens.


Dat is geen fijne situatie. Sterkte!

En sterkte voor iedereen die het nodig heeft :knuffel:

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 15:37

Als de huisarts het ziekenhuis belt kan je ineens wel de volgende dag al terecht |o

CynthiaV
Berichten: 2988
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 15:47

Moestuin schreef:
Niet echt een ergernis want het is wat ik wil. Maar langs de andere kant ook een ergernis dat iemand zo kan zijn.

Na jaren van wrevel en een hoop acties van mijn vader die echt niet ok waren, heb ik aangegeven liever geen contact meer te hebben. Zijn reactie was: Ok geen probleem.

Dus ik krijg wat ik wil, geen contact. Maar ik erger mij er aan. Hoe kan iemand zo weinig om zijn dochter geven? Daar gaat ook al jaren de wrevel over trouwens.

Hartstikke logisch dat je je zo voelt, je verwacht dat iemand vecht voor zijn kind. Dikke knuffel :(:)

astrea

Berichten: 972
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 15:49

:knuffel:
Moestuin schreef:
Niet echt een ergernis want het is wat ik wil. Maar langs de andere kant ook een ergernis dat iemand zo kan zijn.

Na jaren van wrevel en een hoop acties van mijn vader die echt niet ok waren, heb ik aangegeven liever geen contact meer te hebben. Zijn reactie was: Ok geen probleem.

Dus ik krijg wat ik wil, geen contact. Maar ik erger mij er aan. Hoe kan iemand zo weinig om zijn dochter geven? Daar gaat ook al jaren de wrevel over trouwens.

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 16:31

Een lekkere salade gekocht,laat ik de salade vallen bij de auto :(

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-21 16:32

Mijn kat die echt 100% van de tijd 0% chill heeft. :')

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 16:43

Het geluk hebben een woning aangeboden te krijgen maar dat er dus de kans is dat ik dit niet kan krijgen omdat mijn huidige verhuurder geen verhuurdersverklaring wil geven terwijl ze wel wil dat ik liefst gisteren nog het huis uit ben. Thanks :)

Telpeva

Berichten: 14713
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 16:55

Jakkes wat naar Moestuin!

Ik zit nu stiekem te bokken want het mag niet van mijn fysio, ik moet nog verder gaan minderen met het gebruiken van mijn rechterarm. Ik verveel mij al weken kapot omdat ik amper wat kan doen en nu moet ik dus nog meer gaan minderen... Ik kan niks, mag niks _O- alle hobbies die ik heb daar heb ik mijn rechterhand voor nodig!
IkVeRvEeLmE -O-

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 16:57

Dat het slecht gaat met Xe hond en hij morgen opgenomen moet voor onder andere rontgen fotos, maar dat de andere hond niet alleen thuis kan blijven.

Firefly289

Berichten: 179
Geregistreerd: 22-09-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 18:10

Werk stopgezet in proeftijd. Via de mail, want ik had geen telefoonnummer, netjes gevraagd of ik gebeld kan worden. 'ik bel je aan het eind van de dag'.. Nou ben nog niet gebeld en sta morgen nog ingepland.

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 18:43

Dat er een luchtballon langzaam dichterbij komt.Normaal nooit.Nu hopen dat ze niet op het grote weiland naast mijn paarden willen landen.

Myfairytale
Berichten: 5385
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 19:47

theadora99 schreef:
Dat het slecht gaat met Xe hond en hij morgen opgenomen moet voor onder andere rontgen fotos, maar dat de andere hond niet alleen thuis kan blijven.


Weet niet waar je woont, maar als het in de buurt is, wil ik wel een tijdje op je andere hond passen?
Sterkte in ieder geval voor je hond en jezelf! :knuffel:


@Moestuin: sterkte! Kan goed begrijpen dat het heel dubbel voelt. :(:)

Ergernis: de man die pup losliet en op mijn oppashond af liet vliegen en zwaar geïrriteerd en chagrijnig reageerde toen ik hem vroeg om zijn hond te pakken.
De oppashond mag namelijk niet spelen vanwege operaties én vindt niet alle andere honden even leuk.
Ergernis is dus die chagrijnige man.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 19:48

Myfairytale schreef:
theadora99 schreef:
Dat het slecht gaat met Xe hond en hij morgen opgenomen moet voor onder andere rontgen fotos, maar dat de andere hond niet alleen thuis kan blijven.


Weet niet waar je woont, maar als het in de buurt is, wil ik wel een tijdje op je andere hond passen?
Sterkte in ieder geval voor je hond en jezelf! :knuffel:


@Moestuin: sterkte! Kan goed begrijpen dat het heel dubbel voelt. :(:)

Ergernis: de man die pup losliet en op mijn oppashond af liet vliegen en zwaar geïrriteerd en chagrijnig reageerde toen ik hem vroeg om zijn hond te pakken.
De oppashond mag namelijk niet spelen vanwege operaties én vindt niet alle andere honden even leuk.
Ergernis is dus die chagrijnige man.

Soest, maar als het goed is heeft mijn vriendin op haar werk iets geregeld dus moet het goedkomen! Maar had al zo veel stress

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 20:30

De nieuwe cupcakes gebakken met de mix van homemade (normaal gebruikik geen bakmixen, maar een keer makkelijk).
Ze zijn niet vies, maar ze zijn ook niet lekker ofzo :( en ik had zin in cupcakes |(

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 20:59

Ik heb vandaag iemands portefeuille gevonden met 250 euro in, sleutels, rijbewijs, diverse bankkaarten, coronapas,... heb de persoon deze middag al een berichtje gestuurd op FB maar het vinkje is nog steeds grijs (niet ontvangen dus).
Ik wil gewoon dat ze het ziet want ik ben echt te lui om het naar het politiekantoor te brengen (al zal ik dat uiteraard wel doen als het echt moet). :')

@Danielleeee_, dank voor de tip. Heb oordopjes gekocht (wax om te beginnen). Hoop dat ze werken (al hoop ik dat ik ze vanavond om te beginnen niet nodig heb. Voorlopig is het stil).

MarliesV

Berichten: 15188
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 21:06

DezeNaam, gevonden voorwerpen gaat in NL via de gemeente, niet de politie.
Je kan online aangifte doen en mag het zelf in bewaring houden in meeste gevallen.

xSagan
Berichten: 663
Geregistreerd: 27-08-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 21:20

Auto met pech hulp naar garage laten brengen. Op snelweg ineens motor lampje branden, bij eerste stoplicht hele auto schudden. Was halverwege mijn afspraak, maar durfde niet meer verder....
En heb al 2 dingen die vervangen moeten worden. Alles moet weer in drievoud.....

Zebrastreep

Berichten: 9753
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 21:30

xSagan schreef:
Auto met pech hulp naar garage laten brengen. Op snelweg ineens motor lampje branden, bij eerste stoplicht hele auto schudden. Was halverwege mijn afspraak, maar durfde niet meer verder....
En heb al 2 dingen die vervangen moeten worden. Alles moet weer in drievoud.....


Was het lampje rood of oranje? Bij oranje dat heeft mijn auto ook eens gehad op de snelweg en begon toch een partij te schudden , amper vermogen. Eigenlijk was dat schudden al langer maar de garage kon niks vinden , tot na een grote beurt... bougiekabels waren versleten. Viel qua prijs eigenlijk nog wel mee rond de 150 euro. Maar met de grote beurt toch echt wel heel veel geld kwijt hoor... Maar het rijd nu perfect en verwacht dit jaar niet zulke heftige kosten.

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 21:32

DezeNaam schreef:
Ik heb vandaag iemands portefeuille gevonden met 250 euro in, sleutels, rijbewijs, diverse bankkaarten, coronapas,... heb de persoon deze middag al een berichtje gestuurd op FB maar het vinkje is nog steeds grijs (niet ontvangen dus).
Ik wil gewoon dat ze het ziet want ik ben echt te lui om het naar het politiekantoor te brengen (al zal ik dat uiteraard wel doen als het echt moet). :')

@Danielleeee_, dank voor de tip. Heb oordopjes gekocht (wax om te beginnen). Hoop dat ze werken (al hoop ik dat ik ze vanavond om te beginnen niet nodig heb. Voorlopig is het stil).


Als je geen vrienden bent zien ze niet je messengerbricht!
Kan je niet op hun FB zelf iets zetten?
Anders een cent overmaken met in de opmerking je telefoonnummer?

Rennie89
Berichten: 37248
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 21:37

Mijn auto lijkt weer koelvloeistof te verliezen, er zit weer lichte schade onder het reservoir en zag dat er een bout ergens miste wat wellicht veroorzaakt dat het er de hele tijd tegen aan komt als ik de motor op volle toeren laat gaan (als ik hard rijd dus). Ik heb gelukkig altijd een voorraad in mijn auto liggen dus kan het blijven bijvullen maar moet het nu wel elke keer controleren voor ik wegrijd want met te weinig koelvloeistof rijden maakt de motor kapot |o maar nu geen geld om het te maken…

xSagan
Berichten: 663
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 21:44

Zebrastreep schreef:
xSagan schreef:
Auto met pech hulp naar garage laten brengen. Op snelweg ineens motor lampje branden, bij eerste stoplicht hele auto schudden. Was halverwege mijn afspraak, maar durfde niet meer verder....
En heb al 2 dingen die vervangen moeten worden. Alles moet weer in drievoud.....


Was het lampje rood of oranje? Bij oranje dat heeft mijn auto ook eens gehad op de snelweg en begon toch een partij te schudden , amper vermogen. Eigenlijk was dat schudden al langer maar de garage kon niks vinden , tot na een grote beurt... bougiekabels waren versleten. Viel qua prijs eigenlijk nog wel mee rond de 150 euro. Maar met de grote beurt toch echt wel heel veel geld kwijt hoor... Maar het rijd nu perfect en verwacht dit jaar niet zulke heftige kosten.


Het was nog oranje, maar al een keer eerder gehad en daarbij dat ik op een echt rot stuk bijna stil kwam te staan die uitdaging niet aangegaan.

Ik hoop dat dat het is, zo te horen wel.:)

Rennie89
Berichten: 37248
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 21:46

Well lampje brandde? Met oranje kan je nog even doorrijden, met rood absoluut niet, meteen veilig aan de kant zetten. Dat krijg je oa. Door geen olie of koelvloeistof etc

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 21:56

chanicha schreef:
DezeNaam schreef:
Ik heb vandaag iemands portefeuille gevonden met 250 euro in, sleutels, rijbewijs, diverse bankkaarten, coronapas,... heb de persoon deze middag al een berichtje gestuurd op FB maar het vinkje is nog steeds grijs (niet ontvangen dus).
Ik wil gewoon dat ze het ziet want ik ben echt te lui om het naar het politiekantoor te brengen (al zal ik dat uiteraard wel doen als het echt moet). :')

@Danielleeee_, dank voor de tip. Heb oordopjes gekocht (wax om te beginnen). Hoop dat ze werken (al hoop ik dat ik ze vanavond om te beginnen niet nodig heb. Voorlopig is het stil).


Als je geen vrienden bent zien ze niet je messengerbricht!
Kan je niet op hun FB zelf iets zetten?
Anders een cent overmaken met in de opmerking je telefoonnummer?


Heb een vriendschapsverzoek verstuurd om die reden. Begrijp wel dat ze het van vreemden niet aannemen maar als je net je portefeuille verloren bent moet er wel een belletje rinkelen. Geld overmaken lijkt me niet zinvol aangezien ze haar bankkaart waarschijnlijk wel zal blokkeren. (En hoe vaak kijken mensen hun rekening na? Ik alleszins niet eens wekelijks.)

Ik weet overigens niet of het in BE ook via de gemeente gaat.

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 22:07

Dezenaam zit er ook een ziektekostenverzekeringspas in?
Ik ben de mijne recent eens verloren en deze persoon had contact met hen opgenomen, zij belden mij met diegene haar nummer. Op die manier kreeg ik hem heel snel weer terug.