Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 12:49

Sterkte Theadora :knuffel:

DuoPenotti

Berichten: 29874
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 12:59

theadora99
Veel sterkte :knuffel:


Rare schoorsteenveger hier geweest.
Had een hele andere prijsopgave vooraf, want we woonden ineens toch wel ver weg :?
We zijn sinds de afspraak maken 2 weken terug niet verhuisd hoor :D

Vervolgens schrijft hij een bonnetje uit, wat ik op de tafel laat liggen.
En ik heb niet in de gaten gehad dat hij het met zijn mapje pakken ook die bon waarschijnlijk heeft mee genomen. Want ik kan hem nergens meer vinden. Dat is toch het garantie bewijs voor de verzekering mocht er schoorsteenbrand komen.

Nee ik vond het maar een rare kwibus, zijn hele voorkomen was raar, zijn verhalen... stiekem blij dat de hond zo enorm lelijk deed in zijn ren toen hij ging kijken want honden deden nooit lelijk tegen hem omdat hij te vertrouwen was....

Telpeva

Berichten: 14780
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 13:14

theadora99 schreef:
theadora99 schreef:
Dat het slecht gaat met Xe hond en hij morgen opgenomen moet voor onder andere rontgen fotos, maar dat de andere hond niet alleen thuis kan blijven.

Helaas bleek uit bloedonderzoek en fotos dat het dermate heftig was, dat we de beslissing hebben genomen om hem in te laten slapen.

Wat rot, sterkte! Ook voor je andere hond, hopelijk kan die het ook een plaatsje geven :knuffel:

Myfairytale
Berichten: 5415
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 14:18

theadora99 schreef:
theadora99 schreef:
Dat het slecht gaat met Xe hond en hij morgen opgenomen moet voor onder andere rontgen fotos, maar dat de andere hond niet alleen thuis kan blijven.

Helaas bleek uit bloedonderzoek en fotos dat het dermate heftig was, dat we de beslissing hebben genomen om hem in te laten slapen.


Gecondoleerd en veel sterkte... ook voor de andere hond. :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 15:12

Sterkte, theodora99! :knuffel:
______

Collega die niet alleen incompetent is, maar ook lui. :x "Ja, ik liep vast, dus ik heb het maar zo gelaten." O, dus ik mag het opknappen, ook al is het jouw werk en moet ik het alleen nakijken, terwijl het niet eens onder mijn werkzaamheden valt? >;)

Telpeva

Berichten: 14780
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 16:09

Die autoreclame op tv die dat leuke liedje 'don't worry be happy' verziekt. Ga weg met je stofdoek

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 16:18

Ik erger me er aan dat ik aan het bijkomen ben. Ben nu 3 weken gestopt met roken. Eet hetzelfde als altijd. En beweeg juist een stuk meer en toch een halve kilo bijgekomen.
Ik kan nog wel iets aan mijn eten aanpassen maar ik viel juist af. Vind het een flinke domper.

wyoming

Berichten: 2513
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 16:33

Door de verbouwing van de woningbouw die oa de standleidingen aan het vervangen zijn. Heb ik nu 2 open gaten in mijn woning en mijn onder en boven buren dus ook. Waardoor je letterlijk alles van elkaar hoort. En mijn onderburen hebben 5 kinderen en die hoor ik normaal al goed, laat staan nu.

Afbeelding

Marcella

Berichten: 36800
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 16:52

KM_Ris schreef:
Ik erger me er aan dat ik aan het bijkomen ben. Ben nu 3 weken gestopt met roken. Eet hetzelfde als altijd. En beweeg juist een stuk meer en toch een halve kilo bijgekomen.
Ik kan nog wel iets aan mijn eten aanpassen maar ik viel juist af. Vind het een flinke domper.

Stuur maar door naar mij val nog steeds af en weeg nu dik 10 kilo minder dan vorig jaar. :=

Onderzoeken lopen nog en huisarts schrok ook best wel.

imaudy
Berichten: 5082
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 17:01

Wat een rare situatie Wyoming!

DiscoDipp

Berichten: 2877
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 19:18

Groene deken besteld, bruine deken geleverd :\

Zebrastreep

Berichten: 9821
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 19:24

Dat één van mijn cavia's echt een watje is , al gillen als ik de schaar vast heb en hem niet eens aanraak :? En boos dat hij is.

En dat terwijl zijn nagels super slecht groeien , ben blij dat je voor cavia's geen hoefsmid nodig bent , zou een duur grapje worden :')

Gini
Berichten: 17956
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 19:39

Marcella schreef:
KM_Ris schreef:
Ik erger me er aan dat ik aan het bijkomen ben. Ben nu 3 weken gestopt met roken. Eet hetzelfde als altijd. En beweeg juist een stuk meer en toch een halve kilo bijgekomen.
Ik kan nog wel iets aan mijn eten aanpassen maar ik viel juist af. Vind het een flinke domper.

Stuur maar door naar mij val nog steeds af en weeg nu dik 10 kilo minder dan vorig jaar. :=

Onderzoeken lopen nog en huisarts schrok ook best wel.


Wow, rude. :oo

mirna6308

Berichten: 324
Geregistreerd: 12-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 19:50

Dat ik niet durf iemand een vriendschap te versturen op fb :+ _/-\o_ _/-\o_ hahaha
Laatst bijgewerkt door mirna6308 op 22-09-21 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Mando

Berichten: 15712
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 19:59

Dat mijn contract voor energie afloopt.

Ik betaalde 0.39 per M3 en dat het gas nu al op bijna 1 euro staat als je nieuw contract wilt afsluiten.

Telpeva

Berichten: 14780
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 20:02

Mando schreef:
Dat mijn contract voor energie afloopt.

Ik betaalde 0.39 per M3 en dat het gas nu al op bijna 1 euro staat als je nieuw contract wilt afsluiten.

Jeetje dat is bijna 2x zo veel! :oo
Ik krijg ook een beetje de bibbers er van, wat als verwarmen straks niet meer betaalbaar is -O- ik weet niet of ik het nog kan betalen als ik 2x zoveel zou moeten betalen als wat ik nu doe
Laatst bijgewerkt door Telpeva op 22-09-21 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

MelissaV

Berichten: 3602
Geregistreerd: 31-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 20:03

Aan het gekloot met Fedex.. Pakket al sinds 9 september bij de douane, volgens klantendienst geen probleem, wel dus... Eerst was het aangegeven als zakelijk terwijl het privé is en nu ontbrak ineens de factuur :o Die dus doorgemaild, nu is het eindelijk vrijgegeven, wordt morgen bezorgd, op het verkeerde adres |o |o |o -:(-

Telpeva

Berichten: 14780
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 20:09

Telpeva schreef:
Mando schreef:
Dat mijn contract voor energie afloopt.

Ik betaalde 0.39 per M3 en dat het gas nu al op bijna 1 euro staat als je nieuw contract wilt afsluiten.

Jeetje dat is bijna 2x zo veel! :oo
Ik krijg ook een beetje de bibbers er van, wat als verwarmen straks niet meer betaalbaar is -O- ik weet niet of ik het nog kan betalen als ik 2x zoveel zou moeten betalen als wat ik nu doe

Oke scrap that, ik betaal al een jaar 0,89 per M3 :+ ik dacht even dat dit ging over dat het gas deze winter duurder zou gaan worden maar dat lijkt nog mee te vallen dan denk ik, hoop ik :=

Edit, net gekeken, als ik nu kijk op pricewise dan zijn ze allemaal rond de 1.01 per m3, dat vind ik toch een behoorlijke stijging zeg...

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33844
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 20:14

Ik wil niemand jaloers maken maar ik betaal voor elektra 5 euro (eigen woning) en 5 euro (gedeelde ruimtes) per maand en ik heb geen eens gas maar een warmtepomp. En kreeg ook nog 174 euro terug. Hoe dat zit snapt niemand. Maar ik stook dus bijna nooit. _O-

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 20:57

Alleen in relaties.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 21:04

MarcoBorsato schreef:
Alleen in relaties.

:') _/-\o_


Telpeva schreef:
Telpeva schreef:
Jeetje dat is bijna 2x zo veel! :oo
Ik krijg ook een beetje de bibbers er van, wat als verwarmen straks niet meer betaalbaar is -O- ik weet niet of ik het nog kan betalen als ik 2x zoveel zou moeten betalen als wat ik nu doe

Oke scrap that, ik betaal al een jaar 0,89 per M3 :+ ik dacht even dat dit ging over dat het gas deze winter duurder zou gaan worden maar dat lijkt nog mee te vallen dan denk ik, hoop ik :=

Edit, net gekeken, als ik nu kijk op pricewise dan zijn ze allemaal rond de 1.01 per m3, dat vind ik toch een behoorlijke stijging zeg...

Ik betaal nu al goudprijzen omdat dit (huur)huis gewoon super crap geïsoleerd is en de verhurende partij niet echt aanstalten lijkt te maken mbt. verduurzaming. Ik zie de prijsstijging dan ook met angst en beven tegemoet, vriend en ik hebben al afgesproken dat we goede, warme pyjama’s gaan bestellen :').

Britta31

Berichten: 13162
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 21:17

Vanavond ons hondje van 17 onverwachts in laten slapen.Ik zal haar zo missen,ze was altijd om mij heen.Maar het is goed zo.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 22-09-21 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Berichten: 29874
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 21:20

Oh wat verdrietig.
Sterkte :knuffel:

Telpeva

Berichten: 14780
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 21:22

Aah sterkte met het verlies van je hond!

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 21:27

Sterkte Britta :knuffel: