Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Telpeva

Berichten: 14713
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 22:38

Britta31 schreef:
Ik ben moe en wil eigenlijk naar bed.Maar dan ga ik weer piekeren over het ellendige leven en dood die mijn moeder had door de Alzheimer.Ik ben zo bang om het ook te krijgen,als ik iets vergeet denk ik "het zou toch niet" .Als dat zo zou zijn is dat voor mij het einde.Maar ja,iedereen vergeet wel eens wat.

Ik ben er ook huiverig voor, het zit ook in onze familie. Mijn oma had het, mijn vader kan het krijgen, ik en mijn broer kunnen het krijgen... Vreselijk, ik hoop nog altijd dat ze daar meer onderzoek naar zullen doen en het ooit echt kunnen aanpakken, het is zo naar.

Heb je dit topic al voorbij zien komen? Misschien is het wat voor je als afleiding als je het piekeren wilt doorbreken, piekeren is vaak ook zo naar en lost meestal niks op :knuffel:
Dit topic staan leuke gekke verhalen in!
[LZP] Wat je verwachte vs wat je kreeg

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 03:48

Wekker gaat over 3.5 uur, nog geen oog dicht gedaan.

Rennie89
Berichten: 37248
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 06:19

Dat ik gewoon nog wakker lig |( ik moet echt wat slapen…. Ben zo moe maar het lukt gewoon niet..,

wyoming

Berichten: 2504
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 06:41

Ik heb zo slecht geslapen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 07:40

Ik kan weer amper op mijn benen staan van de pijn -O-

Firefly289

Berichten: 179
Geregistreerd: 22-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 08:51

Erger wordende pijn... Al een aantal jaar pijn klachten in mijn handen/polsen. Nu kun je daar ook mijn rug, heupen, knieën en elleboog bij tellen. Zoveel moeite met stil zitten, mijn lichaam voelt zo oncomfortabel.
Ik weet dat ik naar de huisarts zou moeten gaan, maar ik heb er de mentale kracht niet voor om dan afgescheept te worden met een leer er maar mee leven, ga sporten etc.

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 08:58

Firefly289 schreef:
Erger wordende pijn... Al een aantal jaar pijn klachten in mijn handen/polsen. Nu kun je daar ook mijn rug, heupen, knieën en elleboog bij tellen. Zoveel moeite met stil zitten, mijn lichaam voelt zo oncomfortabel.
Ik weet dat ik naar de huisarts zou moeten gaan, maar ik heb er de mentale kracht niet voor om dan afgescheept te worden met een leer er maar mee leven, ga sporten etc.

Leer gedoseerd te bewegen. Te veel stil zitten wordt het alleen maar erger van.

Waarom heb ik nooit eerder een vaatwasser genomen. Zelfs programma van 29 minuten wordt alles super schoon.

Alleen jammer dat ontsap gedeelte van weckketel er niet in past, maar met een normale vaatwasser zou het ook niet passen.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 09:15

Meer dood dan levend vandaag :list: %) :r :(

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 09:54

Moest op de weegschaal gaan staan. Wist wel dat het niet top was, maar au dit doet heel veel pijn.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33790
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 11:30

Vannacht heb ik lopen ijlen en gek doen omdat mijn ontstoken piercing zo veel pijn deed. Echt voelde me heel vreselijk. Mijn vriend dacht zelfs van straks moeten we naar de HAP. Was helemaal de weg kwijt. Inmiddels is het geknapt en voel ik me weer prima. :=

nafkedemi

Berichten: 1297
Geregistreerd: 31-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 13:11

Aan het feit dat een collega van mij Zondag getest wordt op corona omdat zij Dinsdag op een andere locatie met een positief geteste collega heeft heeft gewerkt. Woendag hebben wij samen gewerkt. Ben zelf licht verkouden en word morgen zelf getest. Zou morgenavond uit eten gaan en Zondag met 10 man mijn verjaardag gaan vieren.... WHAT the fiets to do!!! neig er erg naar om beide af te zeggen of iig morgenavond en Zondag nog even te bekijken afhankelijk van de test.
Moppermodus weer uit......

Zertab

Berichten: 12215
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 13:47

nafkedemi schreef:
Aan het feit dat een collega van mij Zondag getest wordt op corona omdat zij Dinsdag op een andere locatie met een positief geteste collega heeft heeft gewerkt. Woendag hebben wij samen gewerkt. Ben zelf licht verkouden en word morgen zelf getest. Zou morgenavond uit eten gaan en Zondag met 10 man mijn verjaardag gaan vieren.... WHAT the fiets to do!!! neig er erg naar om beide af te zeggen of iig morgenavond en Zondag nog even te bekijken afhankelijk van de test.
Moppermodus weer uit......


Als je morgen getest wordt, weet je zondag wel of je negatief of positief getest bent.

Zebrastreep

Berichten: 9753
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 15:53

Zucht verzorgster heeft in de bak gelongeerd wat absoluut niet mag van de staleigenaren. Had het al wel eens gezegd.... Je ziet het ook vet goed in de bak |o

En de vele asociale middelvingers ik kreeg tijdens het autorijden ook als ik even langer bleef wachten omdat ik geen botsing wou jeetje opgefokt volk.

luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 16:03

Nafkedemi wacht je test even af.
Ik had vorige week binnen een paar uur de (negatieve) uitslag al.

nafkedemi

Berichten: 1297
Geregistreerd: 31-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 17:05

luuntje schreef:
Nafkedemi wacht je test even af.
Ik had vorige week binnen een paar uur de (negatieve) uitslag al.

Ik wacht idd even af hoe snel de uitslag binnen is. Maar baal wel van de situatie.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33790
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 18:20

Nog steeds heel ziekig en moe van vannacht. Blijkbaar was vriendje ook heel de nacht wakker omdat hij zich zorgen maakte en die is nu ook heel moe. -O-

Telpeva

Berichten: 14713
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 18:48

Baal gewoon van mijn arm en dat ik nog steeds amper wat kan, het is zo moeilijk om vervanging te regelen voor mijn werk. Kan gewoon merken dat mijn collega's het moeilijker hebben, niemand klaagt erover maar het is gewoon zo voelbaar

Froukje
Forever young

Berichten: 10839
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 18:54

Mensen die wat willen kopen via Marktplaats en dan niet komen opdagen _-:(

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 19:08

Aan 2 zeur ruinen en 2 zeur geitjes.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 19:15

Vanmiddag een monteur voor mijn CV-ketel over de vloer gehad, niks gevonden. 2 uur later weer storing en wees gebeld. Ik moest hem in storing laten staan, want ze zouden vandaag weer komen. Ondertussen is er nog geen monteur en is het echt ijskoud hier.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 19:21

Dat mij tot twee keer toe vriendelijk doch dringend is gevraagd mijn hond aan te lijnen omdat ze bang is van herders. Mijn hond zat dus gewoon al aan de lijn, voor ze het vroeg. En de lijn is ook niet te missen. :+ Na de eerste keer al aangegeven dat ze was aangelijnd maar ze moest en zou haar zegje doen.

DuoPenotti

Berichten: 29454
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 19:25

Hier is de elektrische poort stuk.
Monteur gebeld, kreeg zijn vrouw (denk ik) er aan en de monteur zou terug bellen... 5 dagen terug.

MyWishMax

Berichten: 25298
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 20:06

Nayomie schreef:
Dat mij tot twee keer toe vriendelijk doch dringend is gevraagd mijn hond aan te lijnen omdat ze bang is van herders. Mijn hond zat dus gewoon al aan de lijn, voor ze het vroeg. En de lijn is ook niet te missen. :+ Na de eerste keer al aangegeven dat ze was aangelijnd maar ze moest en zou haar zegje doen.


:+ klinkt bekend. Hoewel hier het de laatste keer een excuus was dat die hond zowat bovenop die van mij dook al grommend en blaffende. 'Ja, ze is bang voor herders.' Misschien niet erop laten duiken en uitvallen dan?

Maar hoe kan je nou vragen om aan te linnen als de hond al aan de lijn loopt en gewoon nog een keer als dat aangegeven wordt? :+

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 21:22

We hebben visite maar ben verschrikkelijk moe. Val bijna in slaap. :+

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 21:35

MyWishMax schreef:
Nayomie schreef:
Dat mij tot twee keer toe vriendelijk doch dringend is gevraagd mijn hond aan te lijnen omdat ze bang is van herders. Mijn hond zat dus gewoon al aan de lijn, voor ze het vroeg. En de lijn is ook niet te missen. :+ Na de eerste keer al aangegeven dat ze was aangelijnd maar ze moest en zou haar zegje doen.


:+ klinkt bekend. Hoewel hier het de laatste keer een excuus was dat die hond zowat bovenop die van mij dook al grommend en blaffende. 'Ja, ze is bang voor herders.' Misschien niet erop laten duiken en uitvallen dan?

Maar hoe kan je nou vragen om aan te linnen als de hond al aan de lijn loopt en gewoon nog een keer als dat aangegeven wordt? :+



Veel hondenmensen moeten nog even leren zich met hun eigen hond te bemoeien ipv met die van een ander. Vandaag iemand die vroeg of ik de mijne aan wilde lijnen. Hond is 13 jaar oud, kijkt niet eens meer naar mensen of andere honden, gaat er niet heen en er zat een straat tussen. Gaat fietsen stelen op het damrak denk ik dan.