Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 20:02

luuntje schreef:
Arethe wat een pech.
Ben jij in orde?

Ja ben ik, lief dat je het vraagt.
Hij reed achterruit en ik stond stil. Was niet hard alleen heb echt al een heftige week achter de rug. Zit beetje op top van mijn kunnen en dit was gewoon echt even de druppel die mijn emmer liet overlopen.

Myfairytale
Berichten: 5395
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 20:50

Sterkte Arethe en Independence!
En alle anderen die het nodig zijn natuurlijk. :(:)

2 ergernissen vandaag:
Ja, sorry, zoals zo vaak al genoemd is: de mondkapjes onder de neus. Doe zo'n ding fatsoenlijk op verdorie.
Dit geldt natuurlijk niet voor de mensen die het niet kunnen dragen hoor, zoals jij [***].

En ten tweede: sommige mensen moeten écht gewoon geen dieren nemen. Écht niet. -:(- _-:(
Ben er helemaal naar van.
Bedoel oprecht niemand uit dit topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 20:58

Myfairytale schreef:
Sterkte Arethe en Independence!
En alle anderen die het nodig zijn natuurlijk. :(:)

2 ergernissen vandaag:
Ja, sorry, zoals zo vaak al genoemd is: de mondkapjes onder de neus. Doe zo'n ding fatsoenlijk op verdorie.
Dit geldt natuurlijk niet voor de mensen die het niet kunnen dragen hoor, zoals jij [***].

En ten tweede: sommige mensen moeten écht gewoon geen dieren nemen. Écht niet. -:(- _-:(
Ben er helemaal naar van.
Bedoel oprecht niemand uit dit topic.


Aanvulling op de mondkapjes: hoe moeilijk is 1.5 meter afstand :+ volgens mij moeten er heel wat mensen terug naar de kleuterschool.

En ook opnieuw leren begrijpend lezen. Ik was met mijn pup aan het oefenen, netjes hesje aan. 3 mensen: "oh wat ben jij schattig, ik mag je niet afleiden maar wat ben je leeeeeeuk". Zelfs iemand die 4 teckels op haar af liet vliegen. Gelukkig reageerden ze redelijk op mijn wapperende handen want ik vind contact met andere honden als mijn hond aan de lijn zit echt niet oké. Ik probeer haar juist te leren dat aan de lijn betekent dat ze andere honden geen aandacht geeft.

Foaly

Berichten: 4895
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 21:00

vikawiek schreef:
Foaly schreef:
Ik moet een stukje literatuur vertalen maar er staan zoveel historische onjuistheden in uit naam van het feminisme dat ik spontaan kwaad van wordt. De auteur heeft bijvoorbeeld nog nooit van het begrip 'dameszadel' gehoord want volgens haar (of volgens de hoofdpersoon iig) konden dames in 1812 niet lopen en niet paardrijden omdat ze een jurk aanhadden 8)7

18e eeuwse rijdkostuums:

[ [url=m/21ZMf1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Precies dat :')

Oh en nu maakt ze zich kwaad over vrouwenstemrecht. In 1816. Lieverd, toen hadden nog niet eens alle mannen stemrecht, je bent echt een paar decennia te vroeg met je daar druk over te maken :')

Zebrastreep

Berichten: 9788
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 21:27

Mijn maag en darmen die was van streek zijn van de snert wat ik gisteren heb gegeten. Het was kant en klare snert maar vond het ook niet zo lekker smaken....

En dat ik daarbij misselijk ben

fohadie
Berichten: 4304
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 21:35

Dat mijn schoonmOeder voor de tweede keer corona heeft. ( Eerste keer was april 2020) ze heeft in mei Moderna gehad en valt flink in de risicogroep. Op dit moment heeft ze alleen wat lichte koorts, kaar dat heeft ze eigenlijk minstens twee keer per week. Ze deed een zelftest en kan pas over drie dagen naar de GGD volgens haar. Begin niet over internet want dat snapt ze niet en wilt ook niet geholpen worden. Ze snapt gelukkig wel dat ze nu thuis moet blijven en zelfs de supermarkt niet in mag.

Maar mijn grootste ergernis is dat mijn man zondag bij haar is geweest en er een kans bestaat dat hij nu ook weer corona heeft. Kans is niet heel groot, maar toch morgen een zelftest doen. (Hij heeft totaal geen klachten maar morgen is het dag 5 nadat hij in contact is geweest met haar. Zij had zondag ook geen klachten, woensdag pas.)

We zouden zaterdag Sinterklaas vieren bij mijn ouders, hopen dat het door kan gaan aangezien het al twee jaar op rij wegens omstandigheden niet door kan gaan.

Cowboy55
Berichten: 8502
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 21:38

Zebrastreep schreef:
Mijn maag en darmen die was van streek zijn van de snert wat ik gisteren heb gegeten. Het was kant en klare snert maar vond het ook niet zo lekker smaken....

En dat ik daarbij misselijk ben


Merk, type? Heb zelf een blik van huismerk AH staan dat ik morgen wilde killen, vandaar.

Zebrastreep

Berichten: 9788
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 21:49

Cowboy55 schreef:
Zebrastreep schreef:
Mijn maag en darmen die was van streek zijn van de snert wat ik gisteren heb gegeten. Het was kant en klare snert maar vond het ook niet zo lekker smaken....

En dat ik daarbij misselijk ben


Merk, type? Heb zelf een blik van huismerk AH staan dat ik morgen wilde killen, vandaar.


Unox :+ Ik hoef het nu voorlopig ook niet weer :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 22:02

%) Echt enorm overprikkeld en de buurvrouw draait weer eens keiharde muziek en op de gang is ook een soort bijeenkomst gaan. Dat zijn natuurlijk ook weer internationale studenten. Heb echt zoveel last van die idioten.

En ik wilde nu eigenlijk naar bed maar dat gaat zo niet.

Marocje
Berichten: 5608
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 22:04

fohadie schreef:
Dat mijn schoonmOeder voor de tweede keer corona heeft. ( Eerste keer was april 2020) ze heeft in mei Moderna gehad en valt flink in de risicogroep. Op dit moment heeft ze alleen wat lichte koorts, kaar dat heeft ze eigenlijk minstens twee keer per week. Ze deed een zelftest en kan pas over drie dagen naar de GGD volgens haar. Begin niet over internet want dat snapt ze niet en wilt ook niet geholpen worden. Ze snapt gelukkig wel dat ze nu thuis moet blijven en zelfs de supermarkt niet in mag.

Maar mijn grootste ergernis is dat mijn man zondag bij haar is geweest en er een kans bestaat dat hij nu ook weer corona heeft. Kans is niet heel groot, maar toch morgen een zelftest doen. (Hij heeft totaal geen klachten maar morgen is het dag 5 nadat hij in contact is geweest met haar. Zij had zondag ook geen klachten, woensdag pas.)

We zouden zaterdag Sinterklaas vieren bij mijn ouders, hopen dat het door kan gaan aangezien het al twee jaar op rij wegens omstandigheden niet door kan gaan.


Bijna dezelfde ergernis: vader zou Sinterklaas met ons vieren. Nu hebben mijn nichtjes blijkbaar Corona en beseft ie weer dat het zo hard kan gaan: en afgezegd.

Vrijwel wekelijks eet ie mee, geen probleem. Maar dit is blijkbaar anders.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 22:10

Ik zou naar mijn oma gaan dit weekend die op sterven ligt… blijkt dat mijn vriend maandag in contact geweest is met een gister positief getest persoon. Geen haat naar mijn vriend of naar die positief geteste persoon trouwens, zij kunnen er beiden niks aan doen: zo hard loopt nu eenmaal het op dit moment.

fotolijstje

Berichten: 2723
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 22:12

Ik ben hartstikke erg aan het huilen. Ik mis hem, ik mis de momenten. Het ging zo fijn tot die laatste paar maanden. Ik ben over hem, dat is fijn. Toch elke keer als ik een notificatie krijg hoop ik dat het hem is, gewoon even fijn praten zoals vroeger alleen hij doet er zo zo poedersuiker over. ;(

Merlen

Berichten: 1600
Geregistreerd: 24-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 22:16

Dat ik te veel jonge kippen heb,geen zin om ze te koop te zetten maar het zonde vind om ze te slachten omdat een kip eieren legt.
Langs de andere kant leggen ze in de winter niet en gaan er nu 2 zakken voer per week doorheen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 22:21

Sterkte, Amyll. Corona zuigt maar op zulke momenten al helemaal.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 22:51

Ik lig al een ruime week met zware griep geveld in ben. Was t na dag 1 al zat en nu op dag 6 al helemaal. En je zou denken dat je temp wel beter wordt… Nou…38.3 >;) Klaar meeeeeee

nicole_floor

Berichten: 3266
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 23:06

Konijnen die de boel afbreken..

fohadie
Berichten: 4304
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 23:06

Marocje schreef:
fohadie schreef:
Dat mijn schoonmOeder voor de tweede keer corona heeft. ( Eerste keer was april 2020) ze heeft in mei Moderna gehad en valt flink in de risicogroep. Op dit moment heeft ze alleen wat lichte koorts, kaar dat heeft ze eigenlijk minstens twee keer per week. Ze deed een zelftest en kan pas over drie dagen naar de GGD volgens haar. Begin niet over internet want dat snapt ze niet en wilt ook niet geholpen worden. Ze snapt gelukkig wel dat ze nu thuis moet blijven en zelfs de supermarkt niet in mag.

Maar mijn grootste ergernis is dat mijn man zondag bij haar is geweest en er een kans bestaat dat hij nu ook weer corona heeft. Kans is niet heel groot, maar toch morgen een zelftest doen. (Hij heeft totaal geen klachten maar morgen is het dag 5 nadat hij in contact is geweest met haar. Zij had zondag ook geen klachten, woensdag pas.)

We zouden zaterdag Sinterklaas vieren bij mijn ouders, hopen dat het door kan gaan aangezien het al twee jaar op rij wegens omstandigheden niet door kan gaan.


Bijna dezelfde ergernis: vader zou Sinterklaas met ons vieren. Nu hebben mijn nichtjes blijkbaar Corona en beseft ie weer dat het zo hard kan gaan: en afgezegd.

Vrijwel wekelijks eet ie mee, geen probleem. Maar dit is blijkbaar anders.


Oh, daar zou ik ook slecht tegen kunnen. Als mijn man vrijdag negatief is gaan we wel, anders natuurlijk niet. Of hij moet ineens klachten krijgen.

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 23:19

Aan degene die onze boodschappen kwam brengen. Dat ze niet buiten alles aan wilde geven en toch binnen kwam en geen afstand van de kinderen houdt. Ik zit niet in quarantaine omdat ik last heb van mn grote teen...

En aan mezelf dat ik niet echt wat ervan durfde zeggen omdat ik niet ondankbaar wilde zijn...

Cowboy55
Berichten: 8502
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 23:26

JustMe8484 schreef:
Aan degene die onze boodschappen kwam brengen. Dat ze niet buiten alles aan wilde geven en toch binnen kwam en geen afstand van de kinderen houdt. Ik zit niet in quarantaine omdat ik last heb van mn grote teen...

En aan mezelf dat ik niet echt wat ervan durfde zeggen omdat ik niet ondankbaar wilde zijn...


Lief, maar het zou effectiever zijn geweest als je een Ellen Foley imitatie gedaan had. Als in: ‘Stop right there!’ (Meatloaf, Paradise by the dashboard light) :D

Veulen84

Berichten: 10881
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 23:42

Ik wil inloggen op een site. Passkeeper zegt dit zijn je wachtwoord en gebruikersnaam. Niet dus. Elke combinatie geprobeerd, mooi niet. Nieuw wachtwoord aangevraagd... Werkt dus ook niet. Heb je problemen met inloggen bel ons dan. Ja, van maandag t/m vrijdag van 9 tot 17. Ik heb het nu nodig, niet morgen.

Stom stom stom gedoe.

Loeky01
Berichten: 7317
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 23:44

Mezelf op de bank gedeponeerd maar nu geen puf meer heb om te douchen. Ugh. Inmiddels is het ook laat.

Maddy_Paola

Berichten: 1336
Geregistreerd: 19-04-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 23:59

Dinsdag wat ter reparatie opgestuurd, zou woensdag bezorgd worden, maar staat sinds woensdagmiddag op vertraagd maar waar ie dan wel is, bezorger is al 2 dagen onderweg

Zebrastreep

Berichten: 9788
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 00:02

Dat ik weer ergens van moet niezen hier in huis. En specifiek als ik op de bank beneden zit. Nu had ik vanmorgen mijn test controle voor mijn werk maar volgens mij was dat een dikke trigger :')

En geen paniek geen corona , ik heb dit de afgelopen periode al vaker gehad helemaal als de kachel aangaat ons huis is mega slecht geïsoleerd en een hele mooie plek geworden voor stof en schimmel :(

En dat ik dan vraag of er misschien wat planten weg kunnen aangezien ik ook wel vaak denk dat ik een stofmijtallergie heb maar dat willen mijn ouders niet -O-

nicole_floor

Berichten: 3266
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 00:18

Sinds ik weer een mondkapje moet dragen ben ik ook weer nonstop aan het niezen...

Zebrastreep

Berichten: 9788
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 00:26

nicole_floor schreef:
Sinds ik weer een mondkapje moet dragen ben ik ook weer nonstop aan het niezen...


Oh kan dat ook daardoor komen? Ik heb inderdaad vandaag lang een mondkapje opgehad