Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kana

Berichten: 9056
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 13:31

Zojuist een beroepskeuze test gedaan omdat ik twijfel aan vanalles.
Ik herken mezelf totaal niet in de conclusie dus heb er voor mijn gevoel niks aan. Lekker zonde dit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 13:53

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Ineke2

Berichten: 33134
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 14:05

Laat het opnemen Susanne? Dan kan ze het terugkijken.

Ineke2

Berichten: 33134
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 14:07

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend waar ik al het hele weekend tegen zeg "als je zo blijft hoesten moet je de huisarts bellen, want dan kun je codeïne halen".

Wordt hij net wakker: "kun je codeïne halen bij de Kruidvat"

Eh nee, want dat kun je alleen nog op recept krijgen. Zoals ik het hele weekend al tegen je zeg.

-O-

Kan wel, echter bij de drogist is de dosering een stuk lager.

DuoPenotti

Berichten: 29700
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 14:50

%&*&#!@
Net mijn middelste teentje hard gestoten.
Na even zitten gaat het wel dus dacht is wel over nu.
Loop ik net op en neer doet het weer net zo zeer... -O-

fleurtjeuh
Berichten: 10331
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 15:06

Mn werk en het nieuwe voorraad systeem |o |o |o

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 15:10

Dat ik zo vaak uren extra werk buiten mijn contract uren, zodat zij vakantie dagen kan opnemen.
Maar andersom is er weinig flexibiliteit..

Castilja

Berichten: 2505
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 15:17

Ik ben enorm verkouden, hoest- proest en nies erop los maar ben gelukkig negatief getest. Je wordt alleen zo raar aangekeken als je boodschappen doet en een nies aanval krijgt in de winkel :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 15:22

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Fearn

Berichten: 4769
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 15:24

Dat ik net mijn hele fiets had opgelapt (door de maanden heen standaard erop laten zetten, nieuwe ketting want de ketting ging stuk, zelf nieuwe fietsbel en lampjes gemonteerd) en dit was al bijna 50 euro. Ik heb ook niet veel te besteden.

En ja hoor.. nu is opeens m'n hele achterband gescheurd dus moet ik nieuwe banden wat ook weer 30 euro gaat kosten.. de aanschaf van de fiets zelf was al 50 euro.. pfff

Froukje
Forever young

Berichten: 10842
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 16:50

Vreselijke hoofdpijn en maagzuur en de hond is loops waardoor ze al de hele dag loopt te zeuren %)

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 17:24

Aan mezelf.. dat ik net 2 tassen heb besteld voor in totaal 380 euro.. kon het niet weerstaan :')

vikawiek

Berichten: 1503
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 17:33

De buren hebben blijkbaar werklui over de vloer, en die doen hun busje telkens open. Geen probleem natuurlijk, maar ik verwacht een pakketje en het geluid van die deuren van die busjes zijn precies hetzelfde. Dus ik loop telkens hoopvol naar het raam als een gepavlovde hond denkend dat mijn pakketje er is _O-

wyoming

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 17:51

Dat ik ondertussen wel weer graag zou willen gaan werken maar geen idee heb hoe ik dat met de opvang voor mijn kinderen moet doen.

chanicha

Berichten: 12166
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 18:39

Heb je inkomen Wyoming?
Anders even op toeslagen berekenen kijken, als alleenstaand ouder krijg je aardig wat toeslagen namelijk.

Edit, ik weet niet of je kinderen naar een opvang moeten anders even daar de prijs vragen per uur, kan je uitrekenen.

Myfairytale
Berichten: 5394
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 18:49

Dat het zo lang duurt voordat mijn pakketje überhaupt verzonden wordt.
Filialen in de buurt hadden het gewoon echt niet op voorraad, anders had ik het wel opgehaald.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 18:54

Hele dag van thuis gewerkt achter de laptop en nu nog drie u les achter de laptop. Ik word gek.

wyoming

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 18:56

chanicha schreef:
Heb je inkomen Wyoming?
Anders even op toeslagen berekenen kijken, als alleenstaand ouder krijg je aardig wat toeslagen namelijk.

Edit, ik weet niet of je kinderen naar een opvang moeten anders even daar de prijs vragen per uur, kan je uitrekenen.


Ik heb op dit moment geen inkomen, toeslagen krijg ik al. (Ik kom ook niet in aanmerking voor bijstand)
Maar het grootste probleem is op dit moment, zonder werk geen opvang en zonder opvang kan ik niet werken. (En ik kan helaas niet zelf de opvang volledig betalen ter overbrugging) Daarnaast kan mijn zoon niet naar een bso vanwege gezondheidsredenen en zelf kan ik vanwege (andere) gezondheidsredenen ook niet alles. Dus het moet voor mij geschikt zijn en dan ook nog onder schooltijd. En als Corona zo door blijft gaan, zijn ze dus weer iedere keer thuis waardoor werken ook niet gaat. Nu kan ik het iedere keer makkelijk opvangen doordat ik niet werk.
Ik zit in de luxe dat ik niet hoef te werken maar ik wil gewoon graag. Maar het lijkt haast onmogelijk.

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 19:15

wyoming schreef:
chanicha schreef:
Heb je inkomen Wyoming?
Anders even op toeslagen berekenen kijken, als alleenstaand ouder krijg je aardig wat toeslagen namelijk.

Edit, ik weet niet of je kinderen naar een opvang moeten anders even daar de prijs vragen per uur, kan je uitrekenen.


Ik heb op dit moment geen inkomen, toeslagen krijg ik al. (Ik kom ook niet in aanmerking voor bijstand)
Maar het grootste probleem is op dit moment, zonder werk geen opvang en zonder opvang kan ik niet werken. (En ik kan helaas niet zelf de opvang volledig betalen ter overbrugging) Daarnaast kan mijn zoon niet naar een bso vanwege gezondheidsredenen en zelf kan ik vanwege (andere) gezondheidsredenen ook niet alles. Dus het moet voor mij geschikt zijn en dan ook nog onder schooltijd. En als Corona zo door blijft gaan, zijn ze dus weer iedere keer thuis waardoor werken ook niet gaat. Nu kan ik het iedere keer makkelijk opvangen doordat ik niet werk.
Ik zit in de luxe dat ik niet hoef te werken maar ik wil gewoon graag. Maar het lijkt haast onmogelijk.


Bij een klantenservice? Ik werk bij een bedrijf welke de telefoon aanneemt voor 350 bedrijven (woningbouw, gemeentes enz) en bij ons is er veel te regelen qua tijden enz ook is thuiswerken een optie. Maar goed soest is wel wat ver weg maar misschien zit er zoiets bij jou in de buurt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 19:51

oomens schreef:
Marije_1997 schreef:
Maar dierenarts, nee hoor. Hij moet gwn wat antibiotica hebben en dan word ie vanzelf weer de oude.

Lijkt mij dat je die alleen maar op recept kunt krijgen, dus dan moet je alsnog via de dierenarts.


Dat wil ik dus, maar m'n moeder niet. Ik wou em vorige week toen er begon eigenlijk al bij de dierenarts hebben. Ik weet dat dat alleen bij de dierenarts te krijgen is

Kookaburra

Berichten: 5401
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 20:16

Afbeelding

MaraYvette
Berichten: 3799
Geregistreerd: 22-12-03

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 20:28

Aan de hoofdaannemer of meer aan de mail van diegene. Dat ik volgende week 3 dagen lang zonder verwarming zit
.3 dagen In half december. Ik ben er niet heel blij mee k ga me maar erop instellen maar leuk is anders. En zo loopt er wel meer niet goed met de aannemers.

nicole_floor

Berichten: 3254
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 20:36

Kookaburra schreef:
[ [url=m/Y5DAMk.jpg]Afbeelding[/url] ]

:')

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 20:41

Ik ben zo vermoeid en heb nauwelijks kans om op te laden. Ik ben 6 dagen in de week druk en op m'n enige vrije dag heb ik ook een verplichting (wel een leuke, maar alsnog een verplichting) en ik begin te merken aan mezelf dat mijn energie voorraadje een beetje begint op te raken.
Helaas kan ik niet minder doen. Ik heb namelijk 1 dag school, 4 dagen stage en daarnaast moet ik de zaterdagen blijven werken omdat ik anders niet rond kom omdat ik te weinig stagevergoeding krijg.
Nog even volhouden tot eind januari en dan hopen dat mijn schoolrooster een beetje fatsoenlijk is zodat ik een beetje kan bijkomen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 20:55

Heb ik verdorie ZIN om aan een studieopdracht te werken. Doet Indesign het niet omdat ik vandaag netjes mijn imac een update heb gegeven. |o

Kan ik dat eerst uit gaan zoeken.