Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 10:55

Moet over 25 min op de fiets zitten en moet nog eten en douchen etc en lig nog in bed. :=

Kairos
Berichten: 2719
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 11:43

Dat ik weer zo laag in energie zit… Ik denk er echt heel hard over om vanmiddag niet naar college te gaan, maar dan mis ik weer een vak dat al zo vaak is uitgevallen…

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 13:55

Ik voer de vogels in m'n achtertuin, heel leuk en gezellig. Gisteren een nieuw netje met zonnebloempitjes en pinda's opgehangen en zag net een bruine rat steeds op en neer lopen in m'n tuin... Die wil ik niet hier hebben! Blijkt dat het zakje met die pitjes en nootjes eraf getrokken/gebeten is en door de hele tuin slingert...

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 13:57

Ik ben gebeld en ik heb geen idee door wie. De voicemail is niet ingesproken en als ik terug bel dan krijg ik de voicemail van "mij". Ja, daar kan ik lekker veel mee zeg...

MarliesV

Berichten: 15206
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 13:59

Dat nummer toevoegen aan je contacten en dan kijken of er op Whattsapp een naam bij staat of een foto die je herkent?
Anders even sms of app sturen als je het echt wilt weten?

Ik denk altijd: belt wel terug als het belangrijk is haha.

_Nancy

Berichten: 14100
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 14:01

Aan die waardeloze docent die aangeeft dat er 'geen tijd' meer is om iets op het bord uit te werken (wat het veeeeel duidelijker zou maken), vervolgens 10 minuten vóór tijd stopt en ineens uit Teams verdwijnt, zonder wat te zeggen! Heb op z'n minst het fatsoen om doei te zeggen.

Echt.. -:(-
Als ie nou wel fatsoenlijk kon uitleggen, maar ook dat lukt hem niet.

Ik heb een klacht ingediend.
Laatst bijgewerkt door _Nancy op 10-12-21 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

daantjuhhh

Berichten: 26877
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 14:01

Jullie zijn lief <3

FriesWytske
Berichten: 9904
Geregistreerd: 05-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 14:04

Kimberley_ schreef:
Dat ik in de kou zit te wachten op de dierenarts die ergens tussen nu en 1000 komt enten :brr:


Daar heb ik dan altijd de afspraak mee dat ze mij een aantal minuten van tevoren bellen. Zodat ik de paarden klaar heb staan voor ze.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 14:16

MarliesV schreef:
Dat nummer toevoegen aan je contacten en dan kijken of er op Whattsapp een naam bij staat of een foto die je herkent?
Anders even sms of app sturen als je het echt wilt weten?

Ik denk altijd: belt wel terug als het belangrijk is haha.

Ik heb ook al gegoogled en het is iemand uit Doesburg die een (dure) auto te koop heeft staan. Werkelijk geen enkel idee wat diegene van mij wil, het is nogal uit de richting om te jureren en ik ken ook niemand in die regio.

MarliesV

Berichten: 15206
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 14:19

Foutje misschien, kan gebeuren toch?

Niobe

Berichten: 7990
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 14:21

MarliesV schreef:
Foutje misschien, kan gebeuren toch?


Of weer zo'n oplichter die random nummers gebruikt als "afzender" zijnde.

Ik had vandaag weer 2x een vast nummer, beide ook ver uit de regio, die belde en ophing. Terwijl het een paar weken zo lekker rustig was -O-

TheNovelist

Berichten: 1511
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 14:32

Elke keer als ik een foto maak via whatsapp, 'schuift' ineens de foto een stuk opzij. Dus ik maak een foto waarbij een object in het midden is, en dan op de foto is die een stuk naar links. Collega heeft er ook last van maar is heel vervelend :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 14:36

Woensdag op bezoek bij schoonouders. Wordt tijdens het gesprek opeens de bom gedropt dat nauwe collega van schoonvader in quarantaine is want zijn vrouw was al positief getest. Was ik al niet gelukkig mee. Neem dan geen risico en annuleer gewoon.

Komt schoonvader hier opeens onaangekondigd aan. Hij komt hout halen. Collega is ondertussen positief, schoonvader hoog risico contact geweest en moet morgen achter een test. Hallo! Je zit in quarantaine! Je hebt hier niets te zoeken! Ja maar het is maar de stal. Ondertussen ook wel al aan de honden etc geweest.

Oh ik ben zo kwaad. Dochter is momenteel ziek en het zit op haar longen. Hoe kun je zo dom zijn om dan hier te komen! -:(-

saskiaojan

Berichten: 7253
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 15:11

Aan het feit dat 15k tegenwoordig normale prijsklasse wordt genoemd :evaw:

Marcella

Berichten: 36759
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 15:13

Dat mijn collega dus ook last heeft van verzuring spieren. Niet bij nagedacht maar heeft zeer waarschijnlijk met de temperatuur te maken.

Waar ons bureau staat 16 t/m18 graden ongeveer in de hal. Hal ene kant 14,7 graden en andere kant 15,8 graden.

maralyn

Berichten: 10437
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 15:37

Normaal is er niks op tv. En vanavond staat alles vol met leuke films.

Keuzestress (ik lach mezelf keihard uit hoor... No worrys)

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 15:41

FriesWytske schreef:
Kimberley_ schreef:
Dat ik in de kou zit te wachten op de dierenarts die ergens tussen nu en 1000 komt enten :brr:


Daar heb ik dan altijd de afspraak mee dat ze mij een aantal minuten van tevoren bellen. Zodat ik de paarden klaar heb staan voor ze.

Ze bellen bij ons ook van te voren.. probleem is dat ik ongeveer een kwartier van stal af woon en de paarden 24/7 buiten staan dus was wel een soort van verplicht om op stal te zijn tussen 0800 en 1000. Uiteindelijk belden ze 3 minuten voor 1000 maar oke ze zijn geënt :D

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 15:42

maralyn schreef:
Normaal is er niks op tv. En vanavond staat alles vol met leuke films.

Keuzestress (ik lach mezelf keihard uit hoor... No worrys)


Bij KPN zit een recorder, die neemt het op voor me. Maar wat wil je zien? Ik zie namelijk niks behalve Colette ;(

TessaxQuincy

Berichten: 1039
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 16:28

Dit monster die alleen maar op schoot wil slapen. (Ik begrijp ook wel waarom. :+ )


Afbeelding

Captain

Berichten: 21401
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 16:55

Mijn vriend echt... |o

Moest vanochtend voor nacontrole operatie naar de dierenarts, erg spannend en belangrijk moment.

Ik kom thuis.. er wordt gewoon NIETS gevraagd.

Daarnaast heb ik zondag een afspraak een uur verderop, ik gaf aan met de trein te gaan want mijn vriend had zijn auto nodig voor sport. Maar dat vond hij onzin, hij kon best eens overslaan en dan kon ik de auto meenemen, hij zou dan zaterdag wel gaan. Super lief! *\o/*

Zegt hij net: ja je moet toch met de trein want ik ga toch zondag.

:? :? :?

Dus hij vraagt net waarom ik boos ben, ik geef aan dat ik het raar vind dat er geen interesse is in wat er bij de dierenarts gezegd is. "Ik was druk met [***]." HIJ ZAT YOUTUBE FILMPJES TE KIJKEN TOEN IK THUIS KWAM?! :') En alsof een vraag stellen en antwoord krijgen 3 uur duurt? En aangegeven dat als je mij beloofd dat ik de auto mee mag nemen, dat nogal raar is om dat ineens terug te draaien.

Nou hij snapt er niks van.
Zoek het uit, joe!

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 17:29

Heet leed van in je eentje de kerstboom (soort van een klein beetje, ongeveer vanuit een bepaald oogpunt) recht in de standaard krijgen heet :')

chanicha

Berichten: 12168
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 17:33

Nieuw tv kastje met bijbehorende afstandsbediening -O-
Op deze AB zit alles precies andersom, wat op de andere boven zat zit nu onder :j
Voel me net zo’n dombo, steeds eerst kijken waar die knoop ook alweer zat :')

Zebrastreep

Berichten: 9788
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 17:36

Straks nog even op en neer naar Zwolle , heb er eigenlijk niet zoveel zin in. In het donker rijden vindt ik niet één van de leukste dingen.....

Nou ja heb het een keer gereden in de winter , stromende regen en wind en je zag geen hol omdat het ook nog eens donker was. :') En ook nog alleen vond dat wel zo'n rot ervaring , maar voor de rijervaring wel weer heel goed.

daantjuhhh

Berichten: 26877
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 17:38

Zebrastreep schreef:
Straks nog even op en neer naar Zwolle , heb er eigenlijk niet zoveel zin in. In het donker rijden vindt ik niet één van de leukste dingen.....

Nou ja heb het een keer gereden in de winter , stromende regen en wind en je zag geen hol omdat het ook nog eens donker was. :') En ook nog alleen vond dat wel zo'n rot ervaring , maar voor de rijervaring wel weer heel goed.

Ik zou dat ook niet leuk vinden.

Maar je kunt het!
Komt goed, dat beloof ik!

Zebrastreep

Berichten: 9788
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 17:41

daantjuhhh schreef:
Zebrastreep schreef:
Straks nog even op en neer naar Zwolle , heb er eigenlijk niet zoveel zin in. In het donker rijden vindt ik niet één van de leukste dingen.....

Nou ja heb het een keer gereden in de winter , stromende regen en wind en je zag geen hol omdat het ook nog eens donker was. :') En ook nog alleen vond dat wel zo'n rot ervaring , maar voor de rijervaring wel weer heel goed.

Ik zou dat ook niet leuk vinden.

Maar je kunt het!
Komt goed, dat beloof ik!


Ik mag in ieder geval in de Volvo van mijn ouders , vindt dat toch een fijnere auto dan mijn kleine Ford Fietsa die naar mijn idee altijd over het hoofd gezien wordt :') Op de terugweg rijdt mijn zusje mee , niet dat zij weet wat ze moet doen maar iemand ernaast is ( soms) wel fijn. In de meeste gevallen rij ik liever alleen hoor :')

En ik ga hard duimen voor je broertje dat zijn operatie doorgaat de 17de!