Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 13:23

Ik vind het echt super irritant, ik ga nooit om een bepaalde tijd voor de tv zitten om een bepaald programma te bekijken. Sterker nog: ik heb nooit vooraf een idee van wat ik wil zien.
Ik vind het juist lekker om lekker kneuterig rond te zappen en dan iets kneuterigs tegen te komen ofzo :+

Hoewel, voor de F1 ga ik wel echt klaarzitten.

taartjee
Berichten: 2597
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 14:20

De sporten die ik graag wil zien worden inderdaad of midden in de nacht uitgezonden, of gewoon niet. Ik heb het zelf echt niet breed maar wil wel echt graag de sporten volgen die ik graag kijk, dus dan moet ik er denk ik toch maar aan geloven dat ik een discovery plus abbo moet aanschaffen. Doe ik dan puur en alleen voor de OS en na een maand weer opzeggen, maar wel erg zonde van de 6 euro.

Ik hoop ook echt dat F1 gewoon gangbaar blijft. Mijn vader en ik kijken allebei graag F1 en hebben nu via KPN zo'n ziggo sport abbo extra afgesloten zodat we F1 kunnen kijken. Ik ben benieuwd hoe dat gaat zijn volgend jaar.


Ik heb overigens net even rustig met mijn broertje gepraat. Vanochtend waren we allebei geïrriteerd, hij met z'n brakke kop en ik van al het gezeik. Hij begrijpt wel waarom ik mij zo voel zoals ik me voel, dus dat is al fijn. We gaan zo samen op bezoek bij onze oma. Zou eerst alleen gaan, maar ik zie het niet zo zitten om alleen te moeten gaan. Ik ben namelijk best wel bang dat ze me/ons niet meer herkent. Ze heeft haar goede dagen, maar ook haar slechte dagen helaas en die slechte dagen komen steeds vaker naar boven.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37370
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 14:31

LaPluche schreef:
Ik erger mij aan het feit dat je moet betalen om de Olympische Spelen te kunnen volgen ;(
Ik heb al Netflix, Prime en Disney, dus nog een abbo erbij ga ik echt niet doen.

Bbc belgie duitsland zenden allemaal wat anders uit. Nu turnen op de belg. Zo kun je nog best wat volgen hier en daar

Niobe

Berichten: 7997
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 14:51

Mijn vriend vindt mijn nieuwe piercing (Medusa, tussen neus en lip) niet leuk _O- wist ik van tevoren, maar toch stiekem een beetje jammer :') Maar misschien went ie er nog aan

Zebrastreep

Berichten: 9844
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 15:08

Dat ik spontaan mijn gebruikers naam voor het inloggen van de DigiD kwijt ben wat stom :')

Gnome
Berichten: 8460
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 15:42

Dat ik een bestelling niet kan annuleren omdat het via een externe leverancier gaat.. Ook al komt het pas over 6 weken. Nee dan moet ik 'm aan de deur weigeren. Wat een verspilling van tijd en geld zeg voor die bezorger. Vind het nu al bagger om dat mee te moeten delen.

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 16:49

Mijn telefoon en bluetooth speaker willen niet pairen. Ik probeer het al weken, maar het werkt gewoon niet. De speaker wil ook niet met mijn laptop, trouwens. Schijnt te komen doordat ik de koppeling met mijn oude telefoon niet heb opgeheven, maar daar kan ik nu dus niks meer aan doen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 18:53

Dat ik niet kan kiezen of ik nu lampen ga kopen of ze voor mijn verjaardag moet vragen. Ze zijn nu wel in de aanbieding...

xPabloBokt

Berichten: 9502
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-21 18:58

Pizza gegeten, serie af gekeken. Zeg tegen mijn vriend, kom zullen we de gordijnen op gaan hangen?

"10 minuutjes"

Oftewel meneer wil een dutje doen.

Ik zeg, het is al bijna 19.00, ik wil er vanaf zijn.

"Mag ik ook even rusten"

We liggen al meer dan een uur op de bank??

Oh ja en ik heb vanmiddag mantelzorg gedaan en boodschappen gedaan.

Jezus :')

chanicha

Berichten: 12191
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 19:14

Kan je dat zelf dan niet Pablo? Had ik niet op gewacht!

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 19:33

Inderdaad, als het gewoon simpele gordijnen zijn zou ik het lekker zelf doen, ben je ook met 10 minuten klaar.

Ik erger me dat het gerecht waar ik al een tijdje naar uitkeek om te maken, toch niet zo uitpakte als ik had gedacht. Het was 'wel lekker' maar niet 'hmmm, dit wil ik morgen weer'-lekker.

Nyaleti

Berichten: 6332
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 20:50

Volgende week babyshower waar ik al gruwelijk tegen op zie. Komt er nog een dresscode (cocktail chique) bij. Waarom zijn haar vrienden zo éxtra :=

chanicha

Berichten: 12191
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 20:53

Nog nooit van een dresscode gehoord voor een babyshower!

Foaly

Berichten: 4975
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 20:55

In cocktail chique naar een babyshower? Die zijn niet lekker :')

Flowery

Berichten: 2446
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 21:07

Dat het stinkend benauwd is buiten (en ook binnen) en de buien precies langs ons gaan :=

Telpeva

Berichten: 14837
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 21:22

Nyaleti schreef:
Volgende week babyshower waar ik al gruwelijk tegen op zie. Komt er nog een dresscode (cocktail chique) bij. Waarom zijn haar vrienden zo éxtra :=

Brr, blij dat ik er niet heen hoef. Ik vind babyshowers al overdone, laat staan met zo'n dresscode.

xPabloBokt

Berichten: 9502
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-21 21:24

Nee de hele rails moest nog opgehangen worden.

Nieuwe ergernis heb nu een brandwond omdat mijn vriend per ongeluk met de hete boor tegen mijn arm aan kwam.

Telpeva

Berichten: 14837
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 21:27

Meteen koelen met lauw water, dat verzacht ook de pijn en het branderige gevoel

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 21:27

Flowery schreef:
Dat het stinkend benauwd is buiten (en ook binnen) en de buien precies langs ons gaan :=


Hier ook vies benauwd en geen greintje regen of onweer om het wat minder drukkend te maken. :n Ik had er zo op gehoopt...


xPabloBokt schreef:
Nee de hele rails moest nog opgehangen worden.

Nieuwe ergernis heb nu een brandwond omdat mijn vriend per ongeluk met de hete boor tegen mijn arm aan kwam.


Oh ja dan snap ik het wel inderdaad. En au. Wel goed kunnen koelen? :\

xPabloBokt

Berichten: 9502
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-21 21:44

Ja meteen naar de kraan gerend en 10 minuten onder lauw water gehangen. "Gelukkig" niet eerste ervaring met brandwonden..
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 24-07-21 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie
Berichten: 32794
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 21:48

Dat hier al ruim een kwartier lang heen en weer getoeterd wordt door vrachtwagens. Ik. Wil. Slapen!!

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 22:01

Vuurwerk al een kwartier hier vlakbij -O-

Zertab

Berichten: 12355
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 22:30

Meer verdrietig dan een ergernis. Mijn moeder heeft rij foto's en filmpjes gemaakt. Erg confronterend... Ten eerste ben ik net een bolletje op een paard. En ten tweede is mijn houding en alles om te huilen :') maar goed, dat wist ik al. Ik rijd voor mijn plezier en verder zal ik nooit komen. Zolang paard er maar geen hinder van heeft.

Valerie93

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 22:31

ik erger mij er nog steeds aan dat ik een blonde actie had... wilde een wand gaan verven maar moest eerst nog aantal dingen plamuren. normaal is plamuur binnen 2 uurtjes max droog. dit keer andere gebruikt die moet blijkbaar 14 uur drogen... daar ging mijn plan. morgen maar verven maar heb er helemaal geen zin meer in

Sherivey
Berichten: 8771
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 22:48

Zertab schreef:
Meer verdrietig dan een ergernis. Mijn moeder heeft rij foto's en filmpjes gemaakt. Erg confronterend... Ten eerste ben ik net een bolletje op een paard. En ten tweede is mijn houding en alles om te huilen :') maar goed, dat wist ik al. Ik rijd voor mijn plezier en verder zal ik nooit komen. Zolang paard er maar geen hinder van heeft.

Voor je houding kun je altijd les nemen he ;) (of hier heb je misschien al les voor)

Zal bij mij ook niet geweldig zijn, en ik zal ook nooit hoge ogen scoren in de dressuur. Maar zolang het paard er idd geen hinder van heeft en jij plezier hebt in het rijden, is dat toch prima :)

Toen ik nog lessen reed, was de instructrice voornamelijk bezig met op mijn houding en hulpen te letten. Paard liep wel, als ik het goed deed :))