Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fleurtjeuh
Berichten: 10363
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 12:56

Klote nacht gehad door de poes die vreselijk luid krols is...

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 12:59

Tijd voor een sterilisatie :P

MyWishMax

Berichten: 25448
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 13:17

fleurtjeuh schreef:
Klote nacht gehad door de poes die vreselijk luid krols is...


Hier vechtende katten continu. Alleen niet van mij, wel in mijn tuin onder raam...

Nyaleti

Berichten: 6303
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 15:43

Vliegenspray gemaakt met net iets te veel knoflookpoeder en nu ga ik echt over m'n nek van de lucht :+ oh en het in een plastic bekertje laten af koelen wat nu ook meurt naar de spray, sorry mama.

Britta31

Berichten: 13170
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 15:53

Nu stinkt je paard dus naar knoflook.

Marcella

Berichten: 36828
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 16:13

Brug open en onweer. Maar stukje terug gereden om op een veilige plek te schuilen.

DiscoDipp

Berichten: 2879
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 17:13

Net even mijzelf gekraakt voor zover dat gaat, en even met de guasha steen over mijn pijnlijke plaatsten.

Goddomme wat heb ik er dan ook spijt van dat ik altijd sta als een gehandicapte garnaal. Ik moet echt wat aan mijn houding gaan doen ;(

Zebrastreep

Berichten: 9828
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 17:18

Het achterbakse gedrag van mijn oom , over het kopen van het appartement van mijn overleden oma.

chanicha

Berichten: 12184
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 17:40

Dan moet het toch nog eerst getaxeerd worden Zebrastreep?

Zebrastreep

Berichten: 9828
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 17:44

chanicha schreef:
Dan moet het toch nog eerst getaxeerd worden Zebrastreep?


Ja dat is al gebeurd. Maar mijn oom had de opmerking gemaakt naar de makelaar dat hij het maar zo laag mogelijk moest taxeren. Of het een grapje was of niet, we kunnen er niet om lachen.

Gelukkig is het een makelaar die al jaren onze familie helpt met huizen zo ook mijn oma. En hij weet wel een beetje hoe mijn oom is. Hij heeft deze opmerking dus ook besproken met mijn vader en daarbij gezegd dat hij het op de normale marktwaarde gaan taxeren en niet minder.

Daarom stond mijn vader er ook op om een makelaar te nemen. Mijn oom wou het onderling wel regelen maar dan naait hij de boel mooi. Hij had al gezegd van ach ik geef je dit bedrag terwijl het huis veel meer waard is en dat weet mijn oom ook dondersgoed.

Mijn oom liep altijd wat over mijn vader heen en is nu niet gewend om tegengas te krijgen. Hij moet maar eens leren dat je niet zomaar alles gemakkelijk krijgt.

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 17:50

Vliegtuigen die nu zo laag vliegen dat mijn vensterbank trilt. :')

luuntje

Berichten: 14005
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 19:07

Zebrastreep gelukkig is de makelaar eerlijk.
En weet je vader het nu ook.

Monique-j hoe gaat het met je waardes?

Gisteren schoot het in mijn rug. Nou het is nog niet over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 19:13

Fijn dat de makelaar gewoon naar eer en geweten handelt, Zebrastreep. Wij hebben ook zulke aasgieren gehad bij het overlijden van mijn grootouders. Echt onbegrijpelijk.

Balen, luuntje! Rugpijn is zo rot!

Ik erger me eraan dat de weekenden zo hard voorbij vliegen. Heb het gevoel dat ik een beetje achter het leven aan ren of zoiets.

hagelslag
Berichten: 9136
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 19:25

Wekker deuntje in de film


Dat was dezelfde die mijn ex ook had.
Bah heb ik een hekel aan dat deuntje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 19:42

Dat ik geen sport bh vind en mijn oortjes ook al niet.

Zebrastreep

Berichten: 9828
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 21:15

Oké het wordt nu nog erger en erger omtrent mijn oma en haar spullen.... Ik hoop dat het een foutje is

Mijn moeder komt vragen of ik 400 euro van mijn overleden oma toevallig gestort heb op mijn rekening. Ik kijken en zeg van nee hoezo waar gaat dit over. Mijn moeder zei nou je oom heeft jouw gedeelte niet gestort en we denken dat dat om de tv gaat die jij hebt GEKREGEN ( even in hoofdletters want daar gaat het immers om) van oma en daarvoor toestemming hebt gevraagd ( meerdere kennissen en vrienden van mijn oma kunnen dit bevestigen).

Dus mijn oom bepaald even om geld voor mij in te houden? Het gaat mij niet om geld hoor , ik wil liever mijn oma terug! Maar vindt dit walgelijk en ik zei al laat hem mij maar bellen ik gooi zo die tv de tuin in kan mij het ook schelen ze redden zich er maar mee.

Achterlijk spelletje bah hoef geen contact meer met ze ook niet met mijn neven , die profiteren er ook van door een kast te KRIJGEN die wel 3 x zoveel waard is al de tv. En waar hebben we het nu ook over , ik wil die tv al bijna niet meer.

Oh ik wou dat mijn oma er nog was om gewoon keihard mijn oom op zijn plek te zetten. Die kerel is 10 jaar weggeweest van huis omdat hij het allemaal niet aankon. Bah ben echt boos en geïrriteerd.

Edit: Het is dus waar bah
Laatst bijgewerkt door Zebrastreep op 25-07-21 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva

Berichten: 14804
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 21:18

Zebrastreep schreef:
Oké het wordt nu nog erger en erger omtrent mijn oma en haar spullen.... Ik hoop dat het een foutje is

Mijn moeder komt vragen of ik 400 euro van mijn overleden oma toevallig gestort heb op mijn rekening. Ik kijken en zeg van nee hoezo waar gaat dit over. Mijn moeder zei nou je oom heeft jouw gedeelte niet gestort en we denken dat dat om de tv gaat die jij hebt GEKREGEN ( even in hoofdletters want daar gaat het immers om) van oma en daarvoor toestemming hebt gevraagd ( meerdere kennissen en vrienden van mijn oma kunnen dit bevestigen).

Dus mijn oom bepaald even om geld voor mij in te houden? Het gaat mij niet om geld hoor , ik wil liever mijn oma terug! Maar vindt dit walgelijk en ik zei al laat hem mij maar bellen ik gooi zo die tv de tuin in kan mij het ook schelen ze redden zich er maar mee.

Achterlijk spelletje bah hoef geen contact meer met ze ook niet met mijn neven , die profiteren er ook van door een kast te KRIJGEN die wel 3 x zoveel waard is al de tv. En waar hebben we het nu ook over , ik wil die tv al bijna niet meer.

Oh ik wou dat mijn oma er nog was om gewoon keihard mijn oom op zijn plek te zetten. Die kerel is 10 jaar weggeweest van huis omdat hij het allemaal niet aankon. Bah ben echt boos en geïrriteerd.

Jakkes wat een droevig verhaal ;( vreselijk zulke geldwolven

Zebrastreep

Berichten: 9828
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 21:21

Telpeva schreef:
Zebrastreep schreef:
Oké het wordt nu nog erger en erger omtrent mijn oma en haar spullen.... Ik hoop dat het een foutje is

Mijn moeder komt vragen of ik 400 euro van mijn overleden oma toevallig gestort heb op mijn rekening. Ik kijken en zeg van nee hoezo waar gaat dit over. Mijn moeder zei nou je oom heeft jouw gedeelte niet gestort en we denken dat dat om de tv gaat die jij hebt GEKREGEN ( even in hoofdletters want daar gaat het immers om) van oma en daarvoor toestemming hebt gevraagd ( meerdere kennissen en vrienden van mijn oma kunnen dit bevestigen).

Dus mijn oom bepaald even om geld voor mij in te houden? Het gaat mij niet om geld hoor , ik wil liever mijn oma terug! Maar vindt dit walgelijk en ik zei al laat hem mij maar bellen ik gooi zo die tv de tuin in kan mij het ook schelen ze redden zich er maar mee.

Achterlijk spelletje bah hoef geen contact meer met ze ook niet met mijn neven , die profiteren er ook van door een kast te KRIJGEN die wel 3 x zoveel waard is al de tv. En waar hebben we het nu ook over , ik wil die tv al bijna niet meer.

Oh ik wou dat mijn oma er nog was om gewoon keihard mijn oom op zijn plek te zetten. Die kerel is 10 jaar weggeweest van huis omdat hij het allemaal niet aankon. Bah ben echt boos en geïrriteerd.

Jakkes wat een droevig verhaal ;( vreselijk zulke geldwolven


Ik wordt er ook gewoon verdrietig van! Vooral voor mijn vader hij moet nu zoveel strijd weer voeren om niks , en hij zit al met hartproblemen en heeft het heel moeilijk met de dood van zijn moeder. En mijn oom geeft er niks om en is alleen maar bezig om dat huis te kunnen kopen. Ik wordt gewoon erg verdrietig dat ze geen respect hebben voor mijn oma en haar wensen. En dat ze mijn oma gewoon pijn doen , ook al is ze er niet meer....

xPabloBokt

Berichten: 9479
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-21 21:56

Weer eens waterfles vergeten toen ik vorige week met vakantie ging en nu schimmel erin..

Iemand tips? Het gaat om een Chilly's bottle met een schimmelvlek op de bodem.

Gnome
Berichten: 8456
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 21:59

xPabloBokt schreef:
Weer eens waterfles vergeten toen ik vorige week met vakantie ging en nu schimmel erin..

Iemand tips? Het gaat om een Chilly's bottle met een schimmelvlek op de bodem.


Bleek of azijn?

Zebrastreep

Berichten: 9828
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 21:59

xPabloBokt schreef:
Weer eens waterfles vergeten toen ik vorige week met vakantie ging en nu schimmel erin..

Iemand tips? Het gaat om een Chilly's bottle met een schimmelvlek op de bodem.


Niet in de vaatwasser doen , tenzij je van zeepwater houdt.

Ik zag ooit iemand van die tabletten gebruiken voor kunstgebitten. Weet niet of je de schimmel daarmee uitkrijgt , maar het wordt wel schoon. Zij gebruikte het voor bidons. Wil het zelf ook nog eens gaan proberen.

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 22:13

Dat ik ondanks de pil nog steeds extra emotioneel ben de paar dagen voor mijn stopweek, en nu al drie avonden jankend op de bank zit doordat mijn hormonale brein het nodig vindt om (niet geheel irreële) angsten heel erg uit te vergroten.
Laat me gewoon genieten van mijn boek en thee, hou op.

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 22:49

xPabloBokt schreef:
Weer eens waterfles vergeten toen ik vorige week met vakantie ging en nu schimmel erin..

Iemand tips? Het gaat om een Chilly's bottle met een schimmelvlek op de bodem.


Even in een sopje met soda gooien.

Kookaburra

Berichten: 5429
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 23:08

Al dat negatieve nieuws over de olympische spelen. Zoals 'het is een foutenfestijn'.

De spelen zijn nog maar net begonnen. Er zijn nog genoeg kansen.

Niobe

Berichten: 7993
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 23:23

Kookaburra schreef:
Al dat negatieve nieuws over de olympische spelen. Zoals 'het is een foutenfestijn'.

De spelen zijn nog maar net begonnen. Er zijn nog genoeg kansen.



Oooooohhhh daar kan ik me ook zo aan ergeren.
De pers legt eerst echt mijlenhoge verwachtingen neer en als het dan even niet goed gaat, is het meteen weer die drama.