Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33825
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 23:28

Dat een vriendin er moeite mee heeft dat ik samenwoonplannen heb (en dus een relatie). Ja er zijn dingen veranderd en ik ga uit deze stad weg... maar ben niet verplicht om in de buurt te blijven toch. -O-

Mando

Berichten: 15698
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 00:52

Muggen... -:(-

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33825
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 06:35

Weer de hele nacht wakker gelegen van de nachtmerries. Moet ook nog eens de hele dag werken. :\

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 07:56

Veel minder dan de helft van de stoelen in deze coupe bezet, maar waar gaat iemand zitten? Inderdaad, precies achter mij.
Waarom? Er is voor mij en wat verder naar achter echt genoeg plek om meer dan 1,5 meter afstand te houden, maar wat bezielt je om toch precies die stoel achter mij te kiezen? :roll:
Misschien moet ik even een flinke hoestbui inzetten, dan heb ik de coupe voor mezelf denk ik ~~}>

Kookaburra

Berichten: 5408
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 08:04

Steeph schreef:
Veel minder dan de helft van de stoelen in deze coupe bezet, maar waar gaat iemand zitten? Inderdaad, precies achter mij.
Waarom? Er is voor mij en wat verder naar achter echt genoeg plek om meer dan 1,5 meter afstand te houden, maar wat bezielt je om toch precies die stoel achter mij te kiezen? :roll:
Misschien moet ik even een flinke hoestbui inzetten, dan heb ik de coupe voor mezelf denk ik ~~}>

Deze medetreinreiziger ziet dat soms gewoon niet. Dan zit ik zo in mijn eigen wereld...

Al probeer ik er nu wel steeds rekening mee te houden. En stiekem erger ik mij ook als mij overkomt wat jou overkwam _O- Eerlijk is eerlijk.

MoniekJ

Berichten: 3593
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 08:34

Dat er vannacht elk twee uur bloed geprikt moest worden. Dag nachtrust. Gelukkig gaan de waardes de goede kant op.

LaPluche

Berichten: 1982
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 08:39

Sterkte Moniek, dat lijkt me echt geen pretje

MarliesV

Berichten: 15205
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 08:42

Officieel mag je in de trein tegenwoordig weer met 4 in een zitje of naast elkaar.
Snap de ergernis als er plek zat is, maar het is een stuk beleefdheid en geen plicht meer in de trein om elke 2e stoel vrij te houden.

Moniek, fijn dat de waardes de goede kant op gaan. Hopelijk blijft alles onder controle.
Weet je de oorzaak van de afwijkende waardes?

tirzasarah10

Berichten: 1832
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 08:57

Dat ik nu dus al de 2de deken van mijn shet verwassen heb -:(-
Vorige in de wasmachine en nu dacht ik laat ik deze met de hand heel rustig doen, weer alle vulling weg.
Nu zei mijn moeder ja dat heb je met een goedkope deken waarop ik reageerde €70 voor een deken vind ik niet goedkoop... snap ook echt niet waarom ik was vaker dekens en ook van dit merk maar nog nooit 1 verwassen en nu 2 achter elkaar. Mijn shet heeft maat 130 wat ook nog eens extra moeilijk is. Ik ga nu maar voor een horseware deken kijken voor hem, daar is dan weer de irritatie van dat voor die kleintjes ze irritante sluitingen voor hebben en niet dat makkelijke 3 punts systeem.

luuntje

Berichten: 13987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 10:25

MoniekJ fijn dat je waardes beter worden.
Ik heb echt met je te doen.

Zebrastreep wateen vreselijke oom.
Ik heb echt een hekel aan dat gedrag.

Sterkte voor de slechte slapers.

Marcella

Berichten: 36758
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 10:31

Kitten dat vanmorgen weer gal gespuugd heeft. Gelukkig wel goed gegeten.

Zebrastreep

Berichten: 9784
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 10:39

luuntje schreef:
MoniekJ fijn dat je waardes beter worden.
Ik heb echt met je te doen.

Zebrastreep wateen vreselijke oom.
Ik heb echt een hekel aan dat gedrag.

Sterkte voor de slechte slapers.



Hij is voor mijn geen oom meer, ook nooit geweest trouwens maar hoef met die mensen geen enkel contact meer als dit is afgehandeld. Vindt het vooral heel naar dat ik weet dat mijn oma woest zou zijn geweest en hem per direct de deur uit gestuurd had.

En wat ik ook belachelijk vindt hij zit op vakantie in Spanje een beetje het geld van mijn oma te verdelen. Doe dat gewoon thuis en in overleg met mijn pa.

Heb wel goed geslapen maar stond wel met een naar gevoel op... Vindt het gewoon heel banketstaaf dat mijn oma ondanks dat ze niet meer is voor mijn gevoel hier mee gekwetst wordt.

Stel ik krijg het geld wel, voel ik daar helemaal niks meer bij... Ik wou er een mooi horloge of sierraad van kopen als herinnering. Tv zelfde verhaal voelt nu gewoon banketstaaf om dat ding te hebben.

Britta31

Berichten: 13151
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 11:12

Is er dan geen notaris die dit allemaal regelt met de erfenis?

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 11:15

Ik kan mij het verdriet goed voorstellen maar kop op... Je oma wilde je die tv en 400 euro geven dus zorg dat je die krijgt en op een fijne manier besteed voor een fijne nagedachtenis.

Laat die rare vent dat niet voor je verpesten...

Justme_Lisaa

Berichten: 2172
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 11:15

Britta31 schreef:
Is er dan geen notaris die dit allemaal regelt met de erfenis?


Dat kan alleen als er een testament is opgesteld natuurlijk volgensmij

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 11:18

Ziekenhuizen en tandartsen. Beide niet bereikbaar vanwege vakantie. En ik? Ik zit met mega veel pijn aan m'n bek de hele dag door. Omdat m'n kiezen langzaam maar zeker wegrotten en afbreken. Well ik weet genoeg. Tot over 3 maanden als ze al zijn weggerot.

Kookaburra

Berichten: 5408
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 11:23

Ik bouwde mijn stress weer te hoog op. Nu moet het even afzakken, daarna gaat het weer oke.

Justme_Lisaa

Berichten: 2172
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 11:50

Marije_1997 schreef:
Ziekenhuizen en tandartsen. Beide niet bereikbaar vanwege vakantie. En ik? Ik zit met mega veel pijn aan m'n bek de hele dag door. Omdat m'n kiezen langzaam maar zeker wegrotten en afbreken. Well ik weet genoeg. Tot over 3 maanden als ze al zijn weggerot.


Er zijn altijd vervangers aangewezen, dat is wettelijk verplicht. En als je echt zo’n last hebt, vraag je of je tandarts direct kan bellen. Ik kon toen 2 dagen later al terecht, ziekenhuizen hebben 2x per dag plek vaak voor spoedplekken. Probeer eerst eens te bellen ipv steeds afwachten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 12:15

Justme_Lisaa schreef:
Marije_1997 schreef:
Ziekenhuizen en tandartsen. Beide niet bereikbaar vanwege vakantie. En ik? Ik zit met mega veel pijn aan m'n bek de hele dag door. Omdat m'n kiezen langzaam maar zeker wegrotten en afbreken. Well ik weet genoeg. Tot over 3 maanden als ze al zijn weggerot.


Er zijn altijd vervangers aangewezen, dat is wettelijk verplicht. En als je echt zo’n last hebt, vraag je of je tandarts direct kan bellen. Ik kon toen 2 dagen later al terecht, ziekenhuizen hebben 2x per dag plek vaak voor spoedplekken. Probeer eerst eens te bellen ipv steeds afwachten


Ik heb alles gebeld. Alleen spoedlijnen. Dit word niet als spoed gezien.

Ik heb een trauma aan de vorige keer met spoed laten trekken. Dus bewust kaakchirurg en volledige narcose. Kies laten vullen gaat al een hell zijn. Laat staan weer trekken. Ik wacht echt niet af. Heb zelfs al een ander ziekenhuis gebeld. Ook al vakantie. Dus blijft niks over.

Gini
Berichten: 17931
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 12:18

Tussen spoed, het moet nu en dan maar drie maanden wachten zitten toch nog wel wat dagen, niet? Als tandarts een week met verlof is, kan je toch volgende week opnieuw bellen?

Lau07
Moderator

Berichten: 1582
Geregistreerd: 10-07-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 12:24

Ik moest ook met spoed naar de kaakchirurg, maar kon toch echt pas over twee weken bij de beste man terecht. Marije, is het mogelijk voor je om naar een privékliniek of een Duitse tandarts te gaan? Dat heb ik gedaan en dat was een goede oplossing.

MarliesV

Berichten: 15205
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 13:06

Marije, sta je al wel op de wachtlijst? Dan zou je via Menzis (of een andere verzekeraar) wachtlijstbemiddeling kunnen aanvragen als het niet als spoed wordt gezien.
Moet je wel bereid zijn om te reizen, maar heb je kans dat je vrij snel ergens aan de beurt bent.

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 13:10

Dat nu mijn beide buurmannen een bedrijfsbus hebben en niet zo'n kleintje ook. Nog minder uitzicht...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 13:22

MarliesV schreef:
[***], sta je al wel op de wachtlijst? Dan zou je via Menzis (of een andere verzekeraar) wachtlijstbemiddeling kunnen aanvragen als het niet als spoed wordt gezien.
Moet je wel bereid zijn om te reizen, maar heb je kans dat je vrij snel ergens aan de beurt bent.


Ik heb een verwijzing, voor algehele narcose. Maar ziekenhuis zegt dit niet aan te bieden. En wil dus geen afspraak plannen. En nu zijn ze met vakantie allemaal tegelijkertijd en ik zit met kapot veel pijn.

xPabloBokt

Berichten: 9448
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-21 13:28

Eerste dag na mijn vakantie, ben nu al waanzinnig ingekakt en ik moet nog 3 uur :')