Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zebrastreep

Berichten: 9784
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 17:59

Dilan93 schreef:
Zebrastreep schreef:
@Dilan93

Die mensen zijn echt het ergste :') Die willen duidelijk aandacht van anderen , krijgen ze het in reacties negeren ze het :')

Echt he :+

En het ergste is nog dat het niet alleen 13/14-jarige pubermeisjes zijn die dit doen, maar ook gewoon volwassen (meestal) vrouwen. :')


Zeker niet alleen kinderen :') Ik heb er ook een aantal. Van twee weet ik dat ze een licht verstandelijke beperking hebben , en er eigenlijk vrij weinig aan kunnen doen om op deze manier om een bepaalde aandacht te vragen. Soms is het ook spontaan weer verwijderd. ( niks tegen mensen met een beperking overigens. Ik werk zelf met mensen met een beperking. De mensen waar ik hierover praat waren ex collega's van mij op een plek waar ik was puur voor de weekendhulp omdat dat voor de mensen met een licht verstandelijke beperking veelte druk was. En met druk bedoel ik zelfs dat het soms voor ons ook al heel druk en veel prikkels was , laat staan voor iemand die al moeite heeft met het verwerken van prikkels)

Of van die mensen die zeggen 'waar bemoeien anderen zich mee , ben er zat van'. Denk ik van moet dat op je tijdlijn komen te staan?

Bloemetje75
Berichten: 1990
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 18:06

Overdosis onzin gehoord vandaag, ik ga gillen als ik nog meer van die onzin hoor.

Ineke2

Berichten: 33135
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 18:16

Duidelijke aandachtstrekkers op fb reageer ik gewoon niet eens op. Of je schrijft daar wat er is en dan reageer ik met wat dan van toepassing is. Maar vage berichten met ik voel mij rot of iets dergelijks zonder uitleg die scrol ik voorbij.

carineken

Berichten: 693
Geregistreerd: 21-12-07
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 18:59

Achterburen die komen klagen dat 1 van onze hondjes blaft als ze buiten zijn, blaffen enkel als ze met elkaar aan het spelen zijn en dan geen uren aan een stuk.
Om vervolgens hun eigen hondje buiten te laten in de tuin die ondertussen al ruim een uur aan het blaffen is…

Marcella

Berichten: 36758
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 19:09

En zoals 9 van de 10 keer een blauwe elleboog van het bloedprikken. Nu benieuwd of er wel een keer wat uit gaat komen. Denk het niet, maar we zien wel. Morgen maar even huisarts bellen voor maken afspraak weer.

DiscoDipp

Berichten: 2872
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 19:16

De filmpjes die er rond gaan van (ik meen) de 2 Russische dames in de dressuur in Tokyo, mijn god ;( Ik vond Marlies van Baalen al totaal geen combi en van Werth ben ik ook geen fan, maar deze 2 spannen de kroon..

Wordt echt eens tijd voor een andere kijk op deze sport hoor, harmonie en diervriendelijk rijden behoren schijnbaar niet meer tot de norm.

Voor de gene die het willen zien:
https://www.facebook.com/10000324702504 ... 14580/?d=n

fleurtjeuh
Berichten: 10334
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 19:21

DiscoDipp schreef:
De filmpjes die er rond gaan van (ik meen) de 2 Russische dames in de dressuur in Tokyo, mijn god ;( Ik vond Marlies van Baalen al totaal geen combi en van Werth ben ik ook geen fan, maar deze 2 spannen de kroon..

Wordt echt eens tijd voor een andere kijk op deze sport hoor, harmonie en diervriendelijk rijden behoren schijnbaar niet meer tot de norm.

Voor de gene die het willen zien:
https://www.facebook.com/10000324702504 ... 14580/?d=n

Oh brrrr
Die kin op de borst bij die vos terwijl ze hem door de piaffe heen probeert te drukken...

Marcella

Berichten: 36758
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 19:23

Afschuwelijk.

Zebrastreep

Berichten: 9784
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 19:26

Ik zie het filmpje al op meerdere plekken voorbij komen , bah hoe kun je denken dat je dan goed bent voor je paarden.

Arm paard!

DuoPenotti

Berichten: 29722
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 19:36

:oo
En hoeveel punten hebben die nog gescoord?

chanicha

Berichten: 12167
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 19:52

Vreselijk om te zien ^)
Mijn kleindochter van 14 rijdt nog stiller dan zij!

Zebrastreep

Berichten: 9784
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 19:57

chanicha schreef:
Vreselijk om te zien ^)
Mijn kleindochter van 14 rijdt nog stiller dan zij!


Nou inderdaad! De verzorgster van mijn paardje heeft pas een paar lessen gehad , maar die kan haar hand al stiller houden dan de ruiter van het filmpje.

DiscoDipp

Berichten: 2872
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 20:04

Vreselijk om te zien toch, en ga dan even na dat hier alle ogen op hun gericht zijn.. Hoe gaat het er dan achter gesloten deuren aan toe??

Maar ik vind, mijn mening dan, dan team NL zich (lees harmonie, combinatie etc) voor van Baalen ook de ogen uit de kop moet schamen. Ook zo bij elkaar getrokken en gepropt, niet dat Total US in 1 stuk loopt, maar bij Gal en Minderhoud is duidelijk veel meer combi te zien.

Maarja zoveel mensen zoveel meningen, vroeg mij alleen af of ik de enige ben die er zo over denkt :')

fleurtjeuh
Berichten: 10334
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 20:08

Marlies zag ik vandaag voor het eerst maar ik vond het niks

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 20:09

Winkels die schermen met "de leverancier' als er iets mankeert aan een product dat je gekocht hebt. Ik heb het niet gekocht bij de leverancier maar bij jou in je winkel, dus los het op of geef me het geld terug. -:(-

Nayomie
Berichten: 32785
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 20:12

fleurtjeuh schreef:
Marlies zag ik vandaag voor het eerst maar ik vond het niks

Ben niet erg bekend met de paardenwereld, zag haar gisteren denk ik voor het eerst. Mijn eerste reactie was ook al dat ik het niks vond. :')

fleurtjeuh
Berichten: 10334
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 20:20

Nayomie schreef:
fleurtjeuh schreef:
Marlies zag ik vandaag voor het eerst maar ik vond het niks

Ben niet erg bekend met de paardenwereld, zag haar gisteren denk ik voor het eerst. Mijn eerste reactie was ook al dat ik het niks vond. :')

Ja hier dus ook
En dan bedoel ik het deel dat ik haar voor het eerst zag

nicole_floor

Berichten: 3263
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 20:25

fleurtjeuh schreef:
Marlies zag ik vandaag voor het eerst maar ik vond het niks

Marlies maakte inderdaad hele duidelijke hulpen, om het maar netjes te zeggen.

Die Russische ruiters slaan idd helemaal nergens op.. :n

PineApple

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 20:44

MarlindeRooz schreef:
zit ik rustig met Lucifer (Netflix serie) te ontbijten. Is het opeens zo’n achterlijke musical aflevering. Waarom denken Amerikanen dat mensen dat leuk vinden? :?

Als ik dat wil zien ga ik wel Glee kijken. :=


Ik dacht nog, zal toch niet zo erg zijn, die van supernatural ging wel… maar toch wel! Wat een afgrijselijke aflevering!

Die russische dames zijn nog afgrijselijker. Niet om aan te zien, arme paarden.

maralyn

Berichten: 10427
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 20:58

Rawr schreef:
Winkels die schermen met "de leverancier' als er iets mankeert aan een product dat je gekocht hebt. Ik heb het niet gekocht bij de leverancier maar bij jou in je winkel, dus los het op of geef me het geld terug. -:(-


Andersom is ook vervelend als je niks van de leverancier mag oplossen!

Hoewel ik je frustratie best begrijp, kunnen sommige winkels er echt niks aan doen!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37273
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 21:03

-O- :oo %) getverderrie ziek door een blikje pepsi cola. Hebben ze blijkt voegt lelijk woord in apspartaam en sucralose toegevoegd. De blikjes zien er gewoon uit als de reguliere blauwe blikjes cola met alleen suiker. Alleen als je heel goed het blikje gaat afspeuren zie je klein dat er meer in zit dan alleen suiker.

Er is al pepsi max en zero beiden met zoetstoffen maar de gewone pepsi zit dat nu ook. Geen cola meer voor mij dus. Gelukkig kwam ik er na een paar slokken achter omdat ik een donald duck gezicht begon te krijgen. Lippen en keel opgezwollen nu. Grrrr

Morgen pepsi bellen dat ze op zijn minst de verpakking kunnen wijzigen en er groot opzetten nu met zoetstof of nog beter hun suikerhoudende blikje uit het assortiment halen en alleen nog de max en zero verkopen. En ik kan de rest van de blikjes terug brengen naar de winkel

Heel erg lelijk woord %)

Ineke2

Berichten: 33135
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 21:06

Wat enorm vervelend voor je dat je voor zoveel voedingstoffen allergisch bent. :(:)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37273
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 21:08

Het ellendigste en erg slecht is dat het niet duidelijke op het blikje te vinden is dat het verandert is. Het ziet er gewoon uit als een standaard blikje pepsi met suiker. -:(- niet dus.

tirzasarah10

Berichten: 1832
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 21:15

karuna schreef:
-O- :oo %) getverderrie ziek door een blikje pepsi cola. Hebben ze blijkt voegt lelijk woord in apspartaam en sucralose toegevoegd. De blikjes zien er gewoon uit als de reguliere blauwe blikjes cola met alleen suiker. Alleen als je heel goed het blikje gaat afspeuren zie je klein dat er meer in zit dan alleen suiker.

Er is al pepsi max en zero beiden met zoetstoffen maar de gewone pepsi zit dat nu ook. Geen cola meer voor mij dus. Gelukkig kwam ik er na een paar slokken achter omdat ik een donald duck gezicht begon te krijgen. Lippen en keel opgezwollen nu. Grrrr

Morgen pepsi bellen dat ze op zijn minst de verpakking kunnen wijzigen en er groot opzetten nu met zoetstof of nog beter hun suikerhoudende blikje uit het assortiment halen en alleen nog de max en zero verkopen. En ik kan de rest van de blikjes terug brengen naar de winkel

Heel erg lelijk woord %)


Snap nog steeds niet dat in de voedsel industrie dit zo mag zonder waarschuwing.. ze kunnen er toch idd iets opzetten zodat de wijziging goed opvalt. vooral heel heftig zo een reactie.


Ik erger mij aan de stress die ik heb en het te veel nadenken over alles. Ik neem in mijn hoofd iedere situatie door en bedenk dan welke mij het beste lijkt maar momenteel krijg ik van alles error. De daarbij horende hoofdpijn, buikpijn en rugpijn krijg ik er gratis bij.

maralyn

Berichten: 10427
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 21:20

karuna schreef:
Het ellendigste en erg slecht is dat het niet duidelijke op het blikje te vinden is dat het verandert is. Het ziet er gewoon uit als een standaard blikje pepsi met suiker. -:(- niet dus.


Och jeetje, dat is super super super rot! Beterschap sowieso!!