Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 22:14

Amyll thanks! Het doet alleen een beetje zeer bij koud, warm of zoet. Maar ik heb een vrij hoge pijngrens, als ik die grens dan wel bereik is het ook meteen heftig, heel onhandig. Enerzijds wil ik dus nog geen amok maken maar misschien is het verstandiger als ik dat wel doe :?

Qua gewicht ga ik met poes mee, ik kan ook per dag 1 a 2kg schommelen, per week soms 3kg. Ik sta dan ook nauwelijks meer op de weegschaal, zie dat als een soort zelf marteling. Als mijn kleding niet meer past dan is er een probleem :D

Marcella

Berichten: 36755
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 22:18

Weeg normaal weinig, maar viel mij op dat ik in mijn gezicht nog smaller werd dan normaal. Helaas is dat ook de plek waar ik afval en niet bovenbenen of kont.

Sherivey
Berichten: 8679
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 22:19

Ik heb me ook een tijdje dagelijks gewogen, om schommelingen te bekijken.

Kan zomaar 3 kg afwijken.
Maar uiteindelijk gaat het er bij mij ook idd om dat ik mn kleding blijf passen.

Als die te strak gaat zitten, moet ik gaan opletten

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 22:21

Rytir schreef:
Amyll thanks! Het doet alleen een beetje zeer bij koud, warm of zoet. Maar ik heb een vrij hoge pijngrens, als ik die grens dan wel bereik is het ook meteen heftig, heel onhandig. Enerzijds wil ik dus nog geen amok maken maar misschien is het verstandiger als ik dat wel doe :?

Qua gewicht ga ik met poes mee, ik kan ook per dag 1 a 2kg schommelen, per week soms 3kg. Ik sta dan ook nauwelijks meer op de weegschaal, zie dat als een soort zelf marteling. Als mijn kleding niet meer past dan is er een probleem :D

Ik weet ook niet of dat echt iets gaat uithalen hoor… Mijn vriend zat gister ineens met een dikke kaak, tandarts niet beschikbaar, hij moest maar naar een spoedtandarts, die mag je dus gelijk aftikken na behandeling :\

Marcella

Berichten: 36755
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 22:29

Heb ook vaker extreme schommelingen gehad. Van maat 36 t/m maat 46 en nooit specifiek voor afgevallen. Meestal bouw ik in de zomer een klein beetje overgewicht op (65 tot 67 kg) wat ik in de winter zo weer kwijt ben.

Eet 1x per week patat, 1/2 stampot (ja eet ik hele jaar door) en voor de rest veel verse groenten (vaak nog geen 24 uur oud). Vorige week in mijn eentje een hele bananen cake op. 1x in de week zak chips. Oh en verse krieltjes om te snoepen zo lekker.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 22:32

AmyII schreef:
Rytir schreef:
Amyll thanks! Het doet alleen een beetje zeer bij koud, warm of zoet. Maar ik heb een vrij hoge pijngrens, als ik die grens dan wel bereik is het ook meteen heftig, heel onhandig. Enerzijds wil ik dus nog geen amok maken maar misschien is het verstandiger als ik dat wel doe :?

Qua gewicht ga ik met poes mee, ik kan ook per dag 1 a 2kg schommelen, per week soms 3kg. Ik sta dan ook nauwelijks meer op de weegschaal, zie dat als een soort zelf marteling. Als mijn kleding niet meer past dan is er een probleem :D

Ik weet ook niet of dat echt iets gaat uithalen hoor… Mijn vriend zat gister ineens met een dikke kaak, tandarts niet beschikbaar, hij moest maar naar een spoedtandarts, die mag je dus gelijk aftikken na behandeling :


Dan ga ik maar morgen mijn inner bitch loslaten. Ik ga echt niet extra betalen omdat de tandarts zijn werk niet goed heeft gedaan!

Zebrastreep

Berichten: 9782
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 00:20

Dat er een cliënt tijdens mijn dienst gebeten werd door een paard. Paard gaf trouwens 0,0 tekens dat het ging bijten. Gelukkig met jas aan en een kleine blauwe plek. Het viel mee! Maar baal er ontzettend van normaal let ik zo goed op... En voel me ook schuldig.

Dat paard liet overigens ook niet meer los. Weet ook niet hoe ik hem los heb gekregen. Paard zelf stond beetje te kijken van ik doe toch niks?

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 01:09

Rytir schreef:
AmyII schreef:
Qua gewicht ga ik met poes mee, ik kan ook per dag 1 a 2kg schommelen, per week soms 3kg. Ik sta dan ook nauwelijks meer op de weegschaal, zie dat als een soort zelf marteling. Als mijn kleding niet meer past dan is er een probleem :D

Ik weet ook niet of dat echt iets gaat uithalen hoor… Mijn vriend zat gister ineens met een dikke kaak, tandarts niet beschikbaar, hij moest maar naar een spoedtandarts, die mag je dus gelijk aftikken na behandeling :


Dan ga ik maar morgen mijn inner bitch loslaten. Ik ga echt niet extra betalen omdat de tandarts zijn werk niet goed heeft gedaan![/quote]
Ik hoop dat het werkt, succes en sterkte morgen!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 01:10

Rytir schreef:
AmyII schreef:
Ik weet ook niet of dat echt iets gaat uithalen hoor… Mijn vriend zat gister ineens met een dikke kaak, tandarts niet beschikbaar, hij moest maar naar een spoedtandarts, die mag je dus gelijk aftikken na behandeling :


Dan ga ik maar morgen mijn inner bitch loslaten. Ik ga echt niet extra betalen omdat de tandarts zijn werk niet goed heeft gedaan!

Ik hoop dat het werkt, succes en sterkte morgen!

Edit: quote hersteld :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41648
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 05:36

Dat ik nu al wakker ben omdat we zo moeten gaan varen ivm het tij :').

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 06:16

Belabberd van de 2de enting. Ugh.

marley93

Berichten: 6040
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 07:05

Vergeten mijn 6u wekker uit te zetten terwijl ik eigenlijk pas nu wakker hoefde te worden. :Y)

Britta31

Berichten: 13149
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 07:07

Weer gepiekerd over mijn moeder.Waarom toch?

Zeedraakje

Berichten: 547
Geregistreerd: 04-12-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 07:35

Denk je iemand een goedbedoeld en zelfs geruststellend aanbod doen, komt er allerlei gezeik van waardoor mijn nacht zo fijn was dat ik net zo goed niet naar bed had kunnen gaan. Nu hoofdpijn.
Was dus ook meteen de laatste keer zoiets.

Zo, best lekker om even van me af te typen

Flying_Angel

Berichten: 15722
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 08:06

poes schreef:
Of juist wel elke dag wegen. Krijg je veel meer inzicht. Mijn gewicht schommelt ook makkelijk 1-2 kilo per dag maar er is wel een lijn in te trekken. En ik kan nu ook al beter inschatten wat schommelingen geeft.


Hier ging ik eens wegen, toen grote boodschap en gelijk weer wegen. Was ik 2,3 kilo minder zwaar. _O-

Zebrastreep

Berichten: 9782
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 08:20

Toppunt van arrogantie voorbij zien komen op instagram :')

Waarom nemen die mensen zichzelf nog serieus.

Valerie93

Berichten: 3135
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 08:28

Gevraagd door werk om overwerk te maken. Aangegeven dat ik niet kan en daardoor een rot opmerking gekregen nu aan twijfelen of dat ik toch maar moet gaan overwerken..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 08:29

Nee, niet doen. Als je niet kunt dan kun je niet

MarliesV

Berichten: 15204
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 08:32

Precies, als je aangeeft dat het niet kan, dan kan het niet. Niet om laten praten hoor!

Pff vanacht weer lekker tot 2.30 uur geslapen, uur wakker gelegen, daarna weer zeer onrustig verder geslapen. Mijn hoofd nu %)
Why? Heb gisteren verdorie bijna 3 uur op de MTB gezeten in de avond, je zou denken dat je daar wel van kan slapen.

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 08:45

Valerie93 schreef:
Gevraagd door werk om overwerk te maken. Aangegeven dat ik niet kan en daardoor een rot opmerking gekregen nu aan twijfelen of dat ik toch maar moet gaan overwerken..


Dit heeft mijn manager me kort geleden ook gevraagd.
Toen ik m vroeg of dat ik al niet genoeg over werkte per week stond tie me raar aan te kijken.
Maar we hebben recht op een uur pauze, maar we kunnen nooit pauze houden.
Dus dagelijks werk ik al een uur over. Gek wil dat ik dagelijks nog eens een uur over ga werken.
En ik krijg overuren dus niet betaald. 8)7 :wave:

Ik werk om te kunnen leven, en niet vice versa, basta.

LaPluche

Berichten: 1982
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 08:56

De buren en hun gierende kind... Alsof ze die in de brand steken...

Valerie93

Berichten: 3135
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 08:58

Vind het banketstaaf om mijn collega's te laten zakken. Heb normaal 20 uur contract is al verhoogd naar 28. Afgelopen week 34 uur gemaakt en zit deze week(na vrijdag) sowieso al op 30 uur. Krijg wel alles netjes uitbetaald maar was zo'n stekende opmerking.

"Heb 4x gevraagd of je kan en 4x kan je niet..." ja sorry dat ik naast mijn werk nog een leven heb.

Wil gerust mijn plannen omgooien, van ochtend naar middag en andersom. Zal het er straks maar eens overhebben weer als op werk ben

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 09:00

De bokt foto upload. Wat een draak, doet al een week niet wat ik wil.

xPabloBokt

Berichten: 9446
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-21 09:07

Vannacht super onrustig geslapen, paar keer wakker en dan niet goed terug in slaap raken.

En dan gaat de wekker en dan val ik gelijk weer in slaap.

Lijf, zo werkt het niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 09:17

Valerie93 schreef:
Vind het banketstaaf om mijn collega's te laten zakken. Heb normaal 20 uur contract is al verhoogd naar 28. Afgelopen week 34 uur gemaakt en zit deze week(na vrijdag) sowieso al op 30 uur. Krijg wel alles netjes uitbetaald maar was zo'n stekende opmerking.

"Heb 4x gevraagd of je kan en 4x kan je niet..." ja sorry dat ik naast mijn werk nog een leven heb.

Wil gerust mijn plannen omgooien, van ochtend naar middag en andersom. Zal het er straks maar eens overhebben weer als op werk ben


Je werkt met een reden 28 uur. Je laat jou collega’s niet in de steek. Dat is een probleem van de manager, niet dat van jou.

Ik vraag mij af wanneer het eindelijk eens gaat stoppen. Grootmoeder in het ziekenhuis met een bloeding in haar been waarvan ze geen oorzaak vinden. Lijkt ook niet te stoppen. Ze kan niet meer stappen of staan.
Grootvader wordt ondertussen getest op parkinson. Want die gaat snel achteruit.

Ik snap dat het leven met tegenslagen komt. Maar alsjeblief, enkele weken om op rust te komen. Dat zou fijn zijn.