Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33865
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 14:38

Suzywuzy schreef:
MarlindeRooz schreef:
Dure Imac gekocht voor fotografie / design doeleinden. Staat dat ding traag te draaien omdat ik indesign en photoshop open heb.

Why?

Ligt aan de kloksnelheid en processor, Macbooks zijn daar meestal niet geschikt voor.

Blijkbaar was er gewoon een heel raar bestand aan het laden in photoshop die lastig gevonden werd. Daarna werd het een stuk beter. :P

Heb wel speciaal een imac die dit aan moet kunnen namelijk. :P

wyoming

Berichten: 2518
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 15:50

Mensen die luiers verschonen op tafel in een openbare gelegenheid terwijl er ook een prima verschoon ruimte aanwezig is.

luuntje

Berichten: 14005
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 15:53

Wyoming dat is vies.
Je wil aan een frisse tafel kunnen eten/drinken.

Sherivey
Berichten: 8761
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 18:05

Verkeer dat smalle polderweggetjes als sluiproute gebruikt.

Kwamen vanochtend tijdens het hardlopen op het weggetje voor ons huis een wielrenner tegen. Kwam ook een auto van achter aan. Wij gingen dus even in de berm staan, zodat de wielrenner aan de kant kon blijven. Die riep al netjes 'bedankt' naar ons.

Tegelijkertijd moest en zou de auto (reed in tegengestelde richting) zonder ook maar iets af te remmen of opzij te gaan (bermen zijn droog nu) er ook langs. Om vervolgens nog even extra gas na te geven -O-
Volgens mij heeft ie met zn spiegel die fietser geraakt. Of scheelde het millimeters...

Echt, hoe aso. Als je niet aan dat polderweggetje woont/je akker hebt, heb je er überhaupt helemaal niks te zoeken, dus hoef je er al helemaal niet met een rotgang doorheen te scheuren om zo het verkeer van de grotere weg verderop te omzeilen.

Telpeva

Berichten: 14821
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 18:07

Een aantal dagen geleden heb ik een pakketje aangenomen voor de buren, maar ze hebben het nog steeds niet opgehaald. Ik ben kapot, wil mijn huispak of pyama of wat dan ook voor comfortabels aan trekken, maar er kan dus elk moment iemand aanbellen voor dat pakje en ik heb geen zin om dan in zo'n outfit de deur open te doen.

hagelslag
Berichten: 9169
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 18:08

-O- mijn favoriete restaurant heeft deze maand vakantie.

En ik had zin in de beste spaghetti Bolognese -O-

Sherivey
Berichten: 8761
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 18:11

Nieuwe ergernis. Pizza besteld, leveren ze pizza met salami...

Heb dit er vorige keer al af gehaald toen ze dit deden. Ga ik nu dus niet weer doen.

Staat wel goed op de bon overigens -O-

marleen_88

Berichten: 14115
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 18:14

Telpeva schreef:
Een aantal dagen geleden heb ik een pakketje aangenomen voor de buren, maar ze hebben het nog steeds niet opgehaald. Ik ben kapot, wil mijn huispak of pyama of wat dan ook voor comfortabels aan trekken, maar er kan dus elk moment iemand aanbellen voor dat pakje en ik heb geen zin om dan in zo'n outfit de deur open te doen.


Oh, hier zou ik echt lak aan hebben. Mijn huis, dus ik heb een huispak aan als ik dat wil.


Ik begin al een stijve arm te krijgen van mijn 2e vaccinatie.

_Nancy

Berichten: 14106
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 18:23

Telpeva schreef:
Een aantal dagen geleden heb ik een pakketje aangenomen voor de buren, maar ze hebben het nog steeds niet opgehaald. Ik ben kapot, wil mijn huispak of pyama of wat dan ook voor comfortabels aan trekken, maar er kan dus elk moment iemand aanbellen voor dat pakje en ik heb geen zin om dan in zo'n outfit de deur open te doen.


Dan doe je deur niet open joh :)
Moeten ze maar op een tijdstip komen dat jou ook schikt.. Zeker als je aangeeft kapot te zijn. Morgen weer een dag.

Gini
Berichten: 17970
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 18:40

Weten ze dat het pakketje bij jou ligt? Niet iedere koerier is even secuur in het afleveren van een 'bij de buren geleverd'-kaartje.

xPabloBokt

Berichten: 9492
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-21 19:07

Erachter komen dat mijn vriend wel netjes de was doet altijd maar nooit het deurrubber van de wasmachine schoonmaakt.

Bleh :x

Telpeva

Berichten: 14821
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 20:22

Gini schreef:
Weten ze dat het pakketje bij jou ligt? Niet iedere koerier is even secuur in het afleveren van een 'bij de buren geleverd'-kaartje.

Het gebeurd tot nu toe iedere keer wanneer ik iets voor ze aanneem dat ze het niet komen ophalen, er zijn verschillende bezorgservices (meerdere bedrijven en chauffeurs) dus ik denk dat het aan hen zelf ligt :o Ik heb al vaker bij ze aan de deur gestaan met hun eigen pakketjes omdat ik het beu was dat ze bij mij in de weg lagen, als ze deze niet komen ophalen en weer wachten tot ik hem bij ze ga bezorgen dan heb ik mij voorgenomen dat ik geen pakketjes meer voor ze ga aannemen.

Gini
Berichten: 17970
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 20:26

Ow jeetje, dat is niet de bedoeling nee. Dat snap ik ook niet. Meestal als ik iets bestel kan ik niet wachten totdat mijn pakje er is. Echt niet dat ik dat dagen zou laten liggen bij de buren.
Heb je ondertussen al je pyjama aan? Zou ze lekker voor een gesloten deur laten staan dan.

Telpeva

Berichten: 14821
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 20:37

Ja zo ben ik dus ook, ik snap dat ook niet. Daarom heb ik mij ook niet verkleed, want ik zou zelf echt blij zijn als buren het omgekeerd ook voor mij zouden doen (thuis zijn en bereikbaar zijn om een pakket op te kunnen halen zodat ik niet nog een dag zou hoeven wachten). Ik geef ze tot 9u en dan ga ik afsluiten.

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 20:56

Morgen The Martian op tv, maar pas om 22:05. :(

MyWishMax

Berichten: 25474
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 21:09

Weer de ***** muziek bij buurman. Hoor het boven mijn serie uit die al veel harder staat als normaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 21:32

Mijn pepe heeft vandaag heel duidelijk aangegeven dat hij de zorg voor meme niet meer aan kan. Ik stond er vandaag met warme maaltijden voor 6 dagen en mijn mond viel open dat NIEMAND voor hem heeft gekookt de afgelopen week terwijl mijn meme in het ziekenhuis ligt. Een ei bakken kan hij nu nog wel, maar de rest niet. Hij is gewoon ook al op leeftijd. Blijkbaar geeft hij al maanden aan aan zijn kinderen dat hij het niet meer trekt en zowel mijn vader als mijn tante doen daar niets mee. Hoe dan? -:(-

Wij rijden ruim anderhalf uur om hem te helpen en familie die op 15 minuten rijden zitten brengen hem max eens naar het ziekenhuis. Is dit de trend vandaag de dag? Wij laten familie maar stikken in hun miserie?

taartjee
Berichten: 2597
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 21:51

Lekker uiteten geweest en nu mega veel last van maagzuur :(

Marcella

Berichten: 36852
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 21:54

Hij heeft dus gewoon een week lang geen fatsoenlijke maaltijd op. :oo

Dan vind ik wel weer super wat je doe voor hem. :j

Lege nest syndroom. Een van de kittens is verhuisd naar zijn nieuwe eigenaar.

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 22:27

Het einde van Alien: Covenant wat me even een harde flashback geeft naar een delier van afgelopen najaar. Precies die ene waar ik heel hard voor heb gewerkt om die te vergeten. Nu hoop ik echt dat ik nog kan slapen. -O-

Froukje_J

Berichten: 2223
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 22:36

oomens schreef:
Froukje_J schreef:
Aan jeugd die in augustus al menen dat het oud en nieuw is |o

Ze stonden met oliebollen en champagne aan de deur?

Lekker een oliebol zou ik wel lusten champagne moet nog even paar weekjes wachten :+
Nee ze waren met carbid en zwaar illegaal vuurwerk bezig

saskiaojan

Berichten: 7261
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 23:34

Regen.... of eigenlijk hoosbuien, weer het hele weiland onder water, paarden hebben deze week wel 1 dag op het land gestaan ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 05:24

Mijn man die de honden in de gang was vergeten zetten deze nacht. Gelukkig niet te veel schade van kapot gebeten spullen. Maar je bent echt wel klaar wakker als je slaapdronken onderweg naar het toilet de deur van de woonkamer open doet en er wat op jou komt afgevlogen :')

(Note: Grote gang waar ze kunnen rondlopen, kussen en speeltjes hebben liggen)

Rennie89
Berichten: 37286
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 07:55

Dat ik weer vreselijk geslapen heb, last van m’n gezicht en hooft en dat m’n hele lichaam pijn doet :\ ik ben nu op werk maar ik moet tot 4, ik ga alleen wel eerder weg anders gaat het een gevaarlijke rit (55 km) terug naar huis worden... hoef gelukkig weinig te doen maar het aanwezig zijn is al slopend genoeg pfff

Kookaburra

Berichten: 5431
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 08:14

Ik kon vandaag uitslapen. Mijn hoofd heeft door stress iets anders bedacht -O-