Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iirrssjjee

Berichten: 5954
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 16:00

Dat de pers dingen eerder weet over mijn werk dan wij als personeel allemaal blijkbaar :(

luuntje

Berichten: 14005
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 16:01

Jumpyhorse, sterkte met je pootje.
Er is inderdaad spray te koop tegen de jeuk onder gips.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 16:06

Dat ik vaag 'ziek' ben en ik morgen liever niet naar stage zou gaan maar ik het zo ongemakkelijk vind om me in de derde week al ziek te melden. :+ ('Vaag' omdat de klachten om het uur wisselen. Droge keel is nu weg aan het gaan -maar kan altijd terugkomen-, af en toe wat hoofdpijn, misselijkheid, dan weer hoofdpijn, vermoeidheid,...)

Volgens mij heb je in principe ook een ziekenbriefje nodig, maar om hiervoor nu naar de dokter te gaan... Mijn moeder heeft het gejinxt. Zondag vroeg ze of ik keeltabletjes nodig had. Ik zei van niet want ik heb vorige maand pas een (vrij hevige) keel/bronchitis ontsteking gehad dus ik dacht dat ik het ziek zijn voor dit jaar wel gehad zou hebben. Niet dus. :+ (Gelukkig heb ik de tabletjes toch meegenomen.)

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 16:09

DezeNaam schreef:
Dat ik vaag 'ziek' ben en ik morgen liever niet naar stage zou gaan maar ik het zo ongemakkelijk vind om me in de derde week al ziek te melden. :+ ('Vaag' omdat de klachten om het uur wisselen. Droge keel is nu weg aan het gaan -maar kan altijd terugkomen-, af en toe wat hoofdpijn, misselijkheid, dan weer hoofdpijn, vermoeidheid,...)

Volgens mij heb je in principe ook een ziekenbriefje nodig, maar om hiervoor nu naar de dokter te gaan... Mijn moeder heeft het gejinxt. Zondag vroeg ze of ik keeltabletjes nodig had. Ik zei van niet want ik heb vorige maand pas een (vrij hevige) keel/bronchitis ontsteking gehad dus ik dacht dat ik het ziek zijn voor dit jaar wel gehad zou hebben. Niet dus. :+ (Gelukkig heb ik de tabletjes toch meegenomen.)

Genoeg drinken en vroeg naar bed gaan. Beterschap hoor

Telpeva

Berichten: 14811
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 16:54

luuntje schreef:
Liep met mijn cocker richting de uitgang van het bos. Hij liep al aan de lijn.
Een man had net zijn Friese Stabij los gegooid.
Die Stabij greep mijn cocker in zijn rug. Dus ik er snel tussen gesprongen.
Stabij een duw/loppie verkocht en mijn cocker geblokt.

Die eigenaar zei geen sorry, vroeg niet is je hond oke, lijnde niet aan.
Huh doet hij anders nooit.

Ik vind over het algemeen hondenmensen leuk. Veel mensen met (Corona) honden vind ik niet leuk.
Honden fixeren, vallen uit en dan, oh dat wist ik niet.
Je ziet het vaak vn ver al aankomen.

Mijn cocker lijkt lichamelijk oke te zijn.

Sommige mensen -O- super sneu voor je hond, ook zo onnodig

Ik heb vanochtend ook een whatsappgroep verlaten, er zaten een paar dames bij waar ik mijn twijfels al bij had en gisteravond na de persconferentie en vanochtend gingen ze dus ook flink los.. Nou prima, veel plezier maar doe dat voortaan dan maar zonder mij erbij :o :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:22

Spierpijnnnnnnnnn

Ondanks ik er stiekem een beetje van geniet, aangezien het de laatste keer benen trainen was voor de komende 5 weken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:36

Ik wil graag ontslagen, vandaag nog. Zou niet weten hoe en mijn ouders zijn er niet mee eens met mijn keuze maar hun kunnen de pot op :roll:

Britta31

Berichten: 13175
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:46

Net verjaardagsvideo's van de kinderen bekeken.Mijn moeder kwam er ook in voor.Toen was alles nog goed,voordat de Alzheimer kwam.Gewoon mijn oude vertrouwde ma die we de laatste jaren zo gemist hebben.Ze is bijna een jaar geleden overleden en als ik haar zo zie in de video is het goed,ze heeft nu rust.Nu even een potje janken.

Zebrastreep

Berichten: 9833
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:49

Britta31 schreef:
Net verjaardagsvideo's van de kinderen bekeken.Mijn moeder kwam er ook in voor.Toen was alles nog goed,voordat de Alzheimer kwam.Gewoon mijn oude vertrouwde ma die we de laatste jaren zo gemist hebben.Ze is bijna een jaar geleden overleden en als ik haar zo zie in de video is het goed,ze heeft nu rust.Nu even een potje janken.


Hele dierbare beelden om te hebben, en daar mag je zeker even een potje om janken. Het leven is soms ook gewoon niet eerlijk....

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 18:32

Snotteren en keelpijn, en ik durf niet te laten testen. Zelftest is negatief.
Leuk, weer fysiek onderwijs.

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14491
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 18:38

De extreme stemmingswisselingen die bij mijn menstruatie komen kijken en ook de bijbehorende migraine

Sanniejtjuh

Berichten: 1224
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 18:50

[***] schreef:
Snotteren en keelpijn, en ik durf niet te laten testen. Zelftest is negatief.
Leuk, weer fysiek onderwijs.


Wat is de reden dat je niet durft? Ik zag de eerste keer ook erg op tegen het testen. Dit aangegeven en ze namen rustig alle tijd, goede uitleg, is me erg meegevallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 18:53

Sanniejtjuh schreef:
[***] schreef:
Snotteren en keelpijn, en ik durf niet te laten testen. Zelftest is negatief.
Leuk, weer fysiek onderwijs.


Wat is de reden dat je niet durft? Ik zag de eerste keer ook erg op tegen het testen. Dit aangegeven en ze namen rustig alle tijd, goede uitleg, is me erg meegevallen.


Ik heb ptss en als er iets in mijn neus of mond komt raak ik in paniek en dan sla ik om me heen, dissociatie en vervolgens een week niks kunnen door de heftige paniekaanval.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 19:00

Een bus voor me die de heletijd heeeeel sloom reed.
Haal ik 'm in, gaat hij ziek erg bumperkleven. Naar links en recht over de 100 weg. Knipperlicht naar links. Knipperlicht naar rechts. Dichtbij, iets afstand houden en weer op mij afrijden.

Witte bus met iets van HOW Wonen....... Er op. Jammer dat ik niet beter heb kunnen lezen want had echt willen bellen dat ie even normaal moet doen. Eerst 80 rijden, haal ik 'm in, rij ik 110, ga dan niet bumperkleven. Had je maar door moeten rijden in eerste instantie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 19:06

Zon intense pijn tijdens t inademen onder mijn schouder, het houdt ook echt nooit op he :=
Fysio luisterde niet goed naar mij en dacht alleen dat ik spanning had. Stijve nek zei die maar dat was het >;) hopelijk wel goede diagnose gekregen dan

Sanniejtjuh

Berichten: 1224
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 19:14

[***] schreef:
Ik heb ptss en als er iets in mijn neus of mond komt raak ik in paniek en dan sla ik om me heen, dissociatie en vervolgens een week niks kunnen door de heftige paniekaanval.


Oh jeetje, wat heftig :(:) Dan snap ik dat testen zo goed als onmogelijk is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 19:20

Sanniejtjuh schreef:
[***] schreef:
Ik heb ptss en als er iets in mijn neus of mond komt raak ik in paniek en dan sla ik om me heen, dissociatie en vervolgens een week niks kunnen door de heftige paniekaanval.


Oh jeetje, wat heftig :(:) Dan snap ik dat testen zo goed als onmogelijk is.


Tel daarbij op dat ik allergisch ben voor het vaccin (wel volledig gevaccineerd zodat ik nog ergens naartoe kan maar beide keren ruim een week ellendig geweest) en ik raak in paniek van mondkapjes. Alle ingrediënten om continu een wappie genoemd te worden |o

Zebrastreep

Berichten: 9833
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 19:31

een 3 uur durende vergadering bij wonen :z Gelukkig online dus kan ondertussen wel wat andere dingen doen. Ik hoop dat ik wakker blijf :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 20:44

Dat ik een nieuw huisdier wil maar weet niet wat, moet wel "klein" zijn zoals een hamster of een vis. Alleen een hamster kost wel wat werk maar een vis is vrij saai, heb echt geen idee wat 8)7

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 20:48

Een axolotl!!!

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 20:56

Suzywuzy schreef:
Dat ik een nieuw huisdier wil maar weet niet wat, moet wel "klein" zijn zoals een hamster of een vis. Alleen een hamster kost wel wat werk maar een vis is vrij saai, heb echt geen idee wat 8)7

Sorry niet leuk om te horen, maar ik zeg: Niet aan beginnen. Bij twijfel niet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 20:58

Ineke2 schreef:
Suzywuzy schreef:
Dat ik een nieuw huisdier wil maar weet niet wat, moet wel "klein" zijn zoals een hamster of een vis. Alleen een hamster kost wel wat werk maar een vis is vrij saai, heb echt geen idee wat 8)7

Sorry niet leuk om te horen, maar ik zeg: Niet aan beginnen. Bij twijfel niet doen.


Hier ben ik het mee eens als je een hamster al teveel werk vindt, ieder dier heeft tijd en aandacht nodig en kost werk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 21:05

Ineke2 schreef:
Suzywuzy schreef:
Dat ik een nieuw huisdier wil maar weet niet wat, moet wel "klein" zijn zoals een hamster of een vis. Alleen een hamster kost wel wat werk maar een vis is vrij saai, heb echt geen idee wat 8)7

Sorry niet leuk om te horen, maar ik zeg: Niet aan beginnen. Bij twijfel niet doen.


Hier ben ik het mee eens als je een hamster al teveel werk vindt, ieder dier heeft tijd en aandacht nodig en kost werk[/quote]
Waar zie je staan dat het te veel werk is? (:
Ik heb echt de meeste tijd en aandacht voor ze hoor maar zoals exotische vissen ga ik niet aan beginnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 21:06

MarcoBorsato schreef:
Een axolotl!!!

Heb ik me al in verdiept maar ze zijn niet perse de beste beginners dieren. Misschien met meer ervaring had ik het gedaan

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 21:23

Suzywuzy schreef:
Dat ik een nieuw huisdier wil maar weet niet wat, moet wel "klein" zijn zoals een hamster of een vis. Alleen een hamster kost wel wat werk maar een vis is vrij saai, heb echt geen idee wat 8)7


Een hamster veel werk? Dat valt reuze mee hoor als je ze in de juiste huisvesting hebt.

Ik heb zelf muizen en een hamster en ze zijn onwijs leuk om naar te kijken en om mee om te gaan. Zo dottig en klein.