Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nafkedemi

Berichten: 1301
Geregistreerd: 31-07-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 13:18

Klepje in de weg waar een paaltje in gezet kan worden wat omhoog stond ipv ingeklapt in de weg....resultaat: kap van scooter kompleet gesloopt en scooter staat nu bij de scooterwinkel.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 13:40

School wilt mensen die in mijn buurt zijn geweest tijdens de les (die ik niet ken) niet op de hoogte brengen. Supergeslaagd, afstand loslaten op school |o ik ben 1x op school en ben al besmet, dat wist ik nog niet voor de tweede keer dus ik heb waarschijnlijk weer mensen besmet. Geweldig.

MarliesV

Berichten: 15213
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 13:53

[***] schreef:
School wilt mensen die in mijn buurt zijn geweest tijdens de les (die ik niet ken) niet op de hoogte brengen. Supergeslaagd, afstand loslaten op school |o ik ben 1x op school en ben al besmet, dat wist ik nog niet voor de tweede keer dus ik heb waarschijnlijk weer mensen besmet. Geweldig.


Huh, dit snap ik niet. Je zelftest was negatief? Of ben je nu wel positief getest?

Als je klachten hebt en ik jouw geval niet kan laten testen, zou ik ook niet naar school gaan. Niet met keel en griepklachten iig.

Ik erger mij aan mijn gebrek aan motivatie na 4 dagen thuiswerken. Blij dat ik morgen een dag naar kantoor kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 14:08

MarliesV schreef:
[***] schreef:
School wilt mensen die in mijn buurt zijn geweest tijdens de les (die ik niet ken) niet op de hoogte brengen. Supergeslaagd, afstand loslaten op school |o ik ben 1x op school en ben al besmet, dat wist ik nog niet voor de tweede keer dus ik heb waarschijnlijk weer mensen besmet. Geweldig.


Huh, dit snap ik niet. Je zelftest was negatief? Of ben je nu wel positief getest?

Als je klachten hebt en ik jouw geval niet kan laten testen, zou ik ook niet naar school gaan. Niet met keel en griepklachten iig.

Ik erger mij aan mijn gebrek aan motivatie na 4 dagen thuiswerken. Blij dat ik morgen een dag naar kantoor kan.


Zelftest was negatief maar ik denk niet dat ik diep genoeg kwam omdat ik explosief ga niezen als er iets in mijn neus komt. Testen bij de ggd lukt echt niet. Ik heb inmiddels koorts, verstopte neus, loopneus, hoofdpijn, druk achter mijn ogen en ik ben duizelig.

Zolang ik geen positieve test kan laten zien worden mensen met wie ik 1.5 uur op korte afstand heb gezeten in een klein muf lokaal zonder ventilatie niet gewaarschuwd. Ik moet ook gewoon naar school komen. Kom ik niet en mis ik 1 les dan krijg ik geen studiepunten, dat betekent een jaar vertraging.

MarliesV

Berichten: 15213
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 14:22

[***] schreef:
MarliesV schreef:

Huh, dit snap ik niet. Je zelftest was negatief? Of ben je nu wel positief getest?

Als je klachten hebt en ik jouw geval niet kan laten testen, zou ik ook niet naar school gaan. Niet met keel en griepklachten iig.

Ik erger mij aan mijn gebrek aan motivatie na 4 dagen thuiswerken. Blij dat ik morgen een dag naar kantoor kan.


Zelftest was negatief maar ik denk niet dat ik diep genoeg kwam omdat ik explosief ga niezen als er iets in mijn neus komt. Testen bij de ggd lukt echt niet. Ik heb inmiddels koorts, verstopte neus, loopneus, hoofdpijn, druk achter mijn ogen en ik ben duizelig.

Zolang ik geen positieve test kan laten zien worden mensen met wie ik 1.5 uur op korte afstand heb gezeten in een klein muf lokaal zonder ventilatie niet gewaarschuwd. Ik moet ook gewoon naar school komen. Kom ik niet en mis ik 1 les dan krijg ik geen studiepunten, dat betekent een jaar vertraging.


Dan als de donder een speekseltest af laten nemen (dus zonder keel of neusswap), google maar eens op een alternatieve coronatest of Corona Speekseltest - Geen swab in neus of keelholte

Want dit is natuurlijk zo krom als wat. Dat jij je niet kan laten testen door trauma's ok prima.
Maar dat je dan vervolgens mogelijk besmettelijk op school gaat zitten omdat het moet, dat is niet ok.

Daarbij zou het wel heel vreemd zijn, als je je ziekmeld (want dat ben je, welke oorzaak dan ook) dat je dit gelijk het hele schooljaar kost. Dat kan toch niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 14:34

MarliesV schreef:
Dan als de donder een speekseltest af laten nemen (dus zonder keel of neusswap), google maar eens op een alternatieve coronatest of Corona Speekseltest - Geen swab in neus of keelholte

Want dit is natuurlijk zo krom als wat. Dat jij je niet kan laten testen door trauma's ok prima.
Maar dat je dan vervolgens mogelijk besmettelijk op school gaat zitten omdat het moet, dat is niet ok.

Daarbij zou het wel heel vreemd zijn, als je je ziekmeld (want dat ben je, welke oorzaak dan ook) dat je dit gelijk het hele schooljaar kost. Dat kan toch niet?


Ik ga uiteraard niet ziek naar school. Speekseltesten zijn er inderdaad maar ik heb geen €90 over en om op de dichtstbijzijnde afnamelocatie te komen moet ik met de trein, wat niet kan als je mogelijk besmet bent.
Het kan zeker wel een heel schooljaar schelen. Vorig jaar heb ik geweigerd om deel te nemen aan de labdagen vanwege het gebrek aan afstand waar niks aan gedaan werd, ook niet na gesprekken met de veiligheidsregio. Gevolg? Ik moet het dit jaar alsnog doen. Heb ik dus gedaan en direct de eerste labdag ben ik waarschijnlijk besmet geraakt, of in de trein of op school. Mis ik mijn volgende practicum over 1.5 week dan heb ik weer mijn studiepunten niet, tenzij er een inhaalmoment is. Dan moet ik wel het groepspracticum in mijn eentje doen ook nog.
Mijn studie wordt achterlijk duur door die kneuzen -:(-

hagelslag
Berichten: 9077
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 15:05

Lang leve de wachttijden....
Eerste vrije afspraak voor een mri is 17 november.... -O-

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-21 15:15

Nog twee uur te gaan op stage maar ik ben zo gaar als een kapotgestoomde bloemkool.

-O-

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 15:56

Mijn pad van mn achtertuin grenst aan een stukje bebossing van de gemeente, er zit daartussen alleen een gaashek. De bomen en planten willen er nogal doorheen groeien.
Ik woon hier nu iets meer dan 2 jaar, en vorig jaar ergens had ik een melding gemaakt om daar eens te snoeien zodat ik er weer fatsoenlijk langs kan. Was perfect, binnen een paar dagen was alles wat ook maar het hek door stak weg gehaald.

Had ik dit jaar ook weer gedaan, nu niet zo erg laten worden, weet nu namelijk hoe ik het kan oplossen. Komt er nu een man van de gemeente aan de deur (letterlijk mn gesprek):
Meneer: "Ja hallo hebt u een melding gemaakt voor het snoeien?"
"Ja dat klopt" (ah yes, gaan ze dat oppakken denk ik nog)
Meneer: "Voor dat ene takje?"

Euh.. Pardon?
Heb echt met mn mond vol tanden staan luisteren naar en dat doen we niet en het is niks en maar okee en prima gezegd. Ik heb nog verteld dat ze vorige keer alles netjes hadden gemaakt maar daar ging hij niet op in. Bah ik kan hier zo slecht tegen -O- Boeit me geen reet overigens als ze deze keer beslissen dat ze wildgroei niet weghalen maar ik voel me zo naar door die man nu. Net of ik iets doms deed -O-

Nayomie
Berichten: 32785
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 17:44

Een kind van een jaar of...10? die zich heel stoer voelde en op het pad ging staan en ging lopen zeiken. Ik hoef die pielemuis niet te zien (net als andere ), en ook nog trots zeggen "plassen in de natuur is goed!".

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 19:49

De NS storing, gelukkig kan ik wel met de bus maar dat duurt 1 uur langer :')

Flowery

Berichten: 2446
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 19:55

Nieuwe nummer van Bring me the Horizon, jezus wat slecht… Ben een groot fan maar dit kan ik niet eens aanhoren. Een en al autotune :n

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 19:57

Leidingbreuk en daardoor hele lage waterdruk tot geen water.
Oh en m'n teen is gaan ontsteken, ging een soda badje maken toen ik achter het bovenstaande kwam.

Nyaleti

Berichten: 6256
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 20:03

Flowery schreef:
Nieuwe nummer van Bring me the Horizon, jezus wat slecht… Ben een groot fan maar dit kan ik niet eens aanhoren. Een en al autotune :n


Even snel geluisterd, als fan van the old days BMTH, maar oh vreselijk. := Fijn dat het op de radio kan maar het is wel heel mainstream

Flowery

Berichten: 2446
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 20:05

Nyaleti schreef:
Flowery schreef:
Nieuwe nummer van Bring me the Horizon, jezus wat slecht… Ben een groot fan maar dit kan ik niet eens aanhoren. Een en al autotune :n


Even snel geluisterd, als fan van the old days BMTH, maar oh vreselijk. := Fijn dat het op de radio kan maar het is wel heel mainstream

Ja hun laatste album had weer wat harde nummers, maar dit is echt… tja :')

iirrssjjee

Berichten: 5946
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 20:15

Tijdens het hardlopen voelde ik iets tegen mijn teen wat goed zeer deed. Maar gewoon doorgelopen en eigenlijk weer vergeten. Tot ik thuis kwam en mn schoen uit deed heel mijn sok bebloed, maar k zie alleen maar n heel klein puntje? Dus wat was het nou....?

Myfairytale
Berichten: 5400
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 20:17

Vooropgesteld; ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen, maar toch is het een ergernis.

Er staan regelmatig wildvreemden voor onze poort en die mensen gaan echt heel ongegeneerd staan loeren, ze rekken zich echt uit. :wow:
Het is echt een heel raar gezicht hoe mensen naar jouw huis en terrein aan het kijken zijn, ze klimmen nog net het hek niet over. :roll:

Maar wat ze vaak niet (of pas later) doorhebben is dat wij alles via camera zien en ook delen kunnen horen. :')

Kookaburra

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 20:27

iirrssjjee schreef:
Tijdens het hardlopen voelde ik iets tegen mijn teen wat goed zeer deed. Maar gewoon doorgelopen en eigenlijk weer vergeten. Tot ik thuis kwam en mn schoen uit deed heel mijn sok bebloed, maar k zie alleen maar n heel klein puntje? Dus wat was het nou....?

Nagel van de teen ernaast?

iirrssjjee

Berichten: 5946
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 20:33

Kookaburra schreef:
iirrssjjee schreef:
Tijdens het hardlopen voelde ik iets tegen mijn teen wat goed zeer deed. Maar gewoon doorgelopen en eigenlijk weer vergeten. Tot ik thuis kwam en mn schoen uit deed heel mijn sok bebloed, maar k zie alleen maar n heel klein puntje? Dus wat was het nou....?

Nagel van de teen ernaast?


Nee, puntje is letterlijk tegen mijn nagel van mijn grote teen, dus mijn andere nagels komen daar niet :(

iirrssjjee

Berichten: 5946
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 21:20


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 21:31

Myfairytale schreef:
Vooropgesteld; ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen, maar toch is het een ergernis.

Er staan regelmatig wildvreemden voor onze poort en die mensen gaan echt heel ongegeneerd staan loeren, ze rekken zich echt uit. :wow:
Het is echt een heel raar gezicht hoe mensen naar jouw huis en terrein aan het kijken zijn, ze klimmen nog net het hek niet over. :roll:

Maar wat ze vaak niet (of pas later) doorhebben is dat wij alles via camera zien en ook delen kunnen horen. :')

Oeh kun je hier geen grap mee uithalen om ze te laten schrikken? :))

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 21:33

Nog steeds geen water dus ook niet kunnen douchen. Hopelijk morgen vroeg dan wel water...

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33831
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 21:50

Ik hoop dat degenen die steeds zo pokke veel herrie maken zo hard hun teen stoten dat ze dagenlang niet kunnen lopen. Wat kunnen mensen irritant zijn zeg.

Myfairytale
Berichten: 5400
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 22:33

culaccino schreef:
Myfairytale schreef:
Vooropgesteld; ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen, maar toch is het een ergernis.

Er staan regelmatig wildvreemden voor onze poort en die mensen gaan echt heel ongegeneerd staan loeren, ze rekken zich echt uit. :wow:
Het is echt een heel raar gezicht hoe mensen naar jouw huis en terrein aan het kijken zijn, ze klimmen nog net het hek niet over. :roll:

Maar wat ze vaak niet (of pas later) doorhebben is dat wij alles via camera zien en ook delen kunnen horen. :')

Oeh kun je hier geen grap mee uithalen om ze te laten schrikken? :))


Haha, we zouden wel ineens via de camera tegen ze kunnen praten bijvoorbeeld, maar doen we toch maar niet. :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33831
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 23:17

Geen WiFi... als het weer hetzelfde is als de vorige keer dan duurt het makkelijk een uur of 30. Woningstichting (ja daarvan is het netwerk) is erg traag. :roll: