Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Merexa

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 23:18

Wat zeggen ze zoal dan @myfairytale?
Zoiets heb ik hier ook wel eens bij het hek naar mijn erf. Een paar maanden terug had ik les en toen klommen gewoon kinderen over het hem terwijl Oma stond toe te kijken. Het is een landhek van 120 hoog ofzo. Maar doordat ze dat wel eens stiekem vaker doen krijg ik dat hek dus niet goed meer dicht.
Vanmiddag was ik ook bezig toen er een vrouw met kinderwagen en haar ouders(?) kwamen loeren, dan voel je je zo bekeken..

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 23:20

Nayomie schreef:
Een kind van een jaar of...10? die zich heel stoer voelde en op het pad ging staan en ging lopen zeiken. Ik hoef die pielemuis niet te zien (net als andere ), en ook nog trots zeggen "plassen in de natuur is goed!".


En daar heb je dus emmers water voor... Ongemanierd gedoe.

Rennie89
Berichten: 37268
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 23:53

Aan die chappies die onnodig links rijden. Reden 2 op linker baan, gingen beide niet naar rechts, en ik had ook een bumperklever die de hele tijd aan het seinen was, op een gegeven moment was ik het zat, zag genoeg ruimte rechts, en ben op de volledig rechterbaan (3 baans weg) er langs gegaan. Echt jonge, wat een mafklappers…,

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 01:16

Aan mijn vriend we zijn op vakantie en hij snurkt mega erg. Thuis kan ik op een andere kamer liggen maar die hebben we hier niet. Ben echt helemaal gesloopt na al dagen zo slecht slapen.

LaPluche

Berichten: 1982
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 03:34

Oooh, dat is verrot. Snurkende mannen is nooit leuk. Ik heb er ooit een relatie voor be-eindigd, mijn ex snurkte zo ontzettend hard, die hoorde ik beneden zelfs nog... Ik ergerde me er dood aan als zeer lichte slaper. :')
Hier wakker omdat een hond naar buiten wilde.
Nu maar weer even slaapmuziek erop en hopen op een uurtje of wat slaap.

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 03:55

Aan dat we hebben moeten besluiten dat er een kat weg moet.
Ze is hier pas een jaar, maar onze eerste kat begint er nu aanzienlijk onder te lijden.
Wat een rot besluit is dit, normaal gaat alles wat er in komt pas uit als het dood gaat, maar dit kan zo niet langer |(

Bloemetje75
Berichten: 1990
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 04:31

Al ruim een uur wakker….

Myfairytale
Berichten: 5397
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 05:06

Bloemetje75 schreef:
Al ruim een uur wakker….


Hier ook al zo'n 2 uur. :


Merexa schreef:
Wat zeggen ze zoal dan @myfairytale?
Zoiets heb ik hier ook wel eens bij het hek naar mijn erf. Een paar maanden terug had ik les en toen klommen gewoon kinderen over het hem terwijl Oma stond toe te kijken. Het is een landhek van 120 hoog ofzo. Maar doordat ze dat wel eens stiekem vaker doen krijg ik dat hek dus niet goed meer dicht.
Vanmiddag was ik ook bezig toen er een vrouw met kinderwagen en haar ouders(?) kwamen loeren, dan voel je je zo bekeken..


Wij hebben ook behoorlijk wat privacy hier gelukkig (bewust voor gekozen), maar toch voelt het heel ongemakkelijk als mensen zo ongegeneerd staan te loeren inderdaad. :o
Gelukkig klimmen ze er hier niet overheen!! :wow: Maar dat komt misschien ook omdat we een bordje hebben hangen dat we honden hebben. Eroverheen klimmen is echt een absoluut te gek, dat kan echt niet! :n

We willen al een tijd lang een hogere en dichtere poort, maar die moet op maat gemaakt worden en stellen het steeds uit, want druk, druk. Maar moet er toch maar eens van komen (om meerdere redenen overigens).

Meestal horen we ze iets zeggen van wat een mooie plek, mooi huis, wat zou zoiets kosten, het is wel heel mooi hier, etc. Vanmiddag ook nog iets in de trant van of we het niet zouden willen verkopen (en een bedrag erbij) en nog wat specifiekere dingen (maar ivm herkenbaarheid zal ik dat er niet specifiek erbij zetten).

Het is natuurlijk een énorm compliment voor ons, iedere keer weer hoor, begrijp me niet verkeerd! We vinden het zelf hier ook heel mooi (nee geen grote villa!). Maar toch voelt het gek om te zien dat mensen aan komen lopen en vervolgens echt gaan staan kijken en heen-en-weren voor de poort voor de beste plek, vanwaar ze het meeste kunnen zien. Sommigen gaan op hun tenen staan of rekken hun nek uit. :=

Ik verbaas me er zelf steeds weer over, want ik vind het zelf zo'n "not done", zo ben ik niet opgevoed zeg maar. En meestal zijn het juist de "nettere" mensen die het doen. :=

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33828
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 06:52

Wilde uitslapen maar werd een half uur geleden uit mezelf wakker door een enorm nare nachtmerrie. Dus nu durf ik niet te slapen. :+

astrea

Berichten: 972
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 07:11

xPabloBokt schreef:
Dat ik moe ga slapen en moe wakker word. Aardig klaar mee ondertussen, duurt nu al een week. Geef me energie ofzo


Wat mij bij vermoeidheid helpt is Magnesium.
Mms het proberen waard

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 08:14

Het enorme LED-scherm wat net buiten Rotterdam centraal hangt en de reclame die er nu op gemaakt word. Echt nog geen behoefte aan zo 's ochtends :n

Captain

Berichten: 21402
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 08:20

Dat mijn vriend de bacon weer heeft aangebrand omdat hij constant op z'n telefoon voetbalfilmpjes zit te kijken. :roll: Klaar mee.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33828
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 08:26

Captain schreef:
Dat mijn vriend de bacon weer heeft aangebrand omdat hij constant op z'n telefoon voetbalfilmpjes zit te kijken. :roll: Klaar mee.

Koop zo’n gastoeter ding en laat hem daarmee schrikken als de bacon klaar is. _O-

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 09:09

MarlindeRooz schreef:
Captain schreef:
Dat mijn vriend de bacon weer heeft aangebrand omdat hij constant op z'n telefoon voetbalfilmpjes zit te kijken. :roll: Klaar mee.

Koop zo’n gastoeter ding en laat hem daarmee schrikken als de bacon klaar is. _O-


_O-

MarliesV

Berichten: 15211
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 09:24

Dat ik niet voorbereid was op de drukte in de trein omdat alle studenten weer naar school mogen.
Weg rust in de trein, prima maar zat nog in mijn bubbel en het was ff een flinke wake up call vanmorgen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33828
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 09:27

Buurvrouw die al een uur naar keiharde muziek luistert. Waarom zet je dat om 8:30 aan. :Z

Marcella

Berichten: 36769
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 09:28

Doodmoe wakker worden. Kom bij de lift sterke parfum lucht en bijna van mijn stokkie. En net bij de huisarts geweest en mag nog een keer bloedprikken alleen nu nuchter.

Weeg nu nog maar 56 kg. Huisarts vind het ook maar apart en te veel in korte tijd.

Independence
Berichten: 1379
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 11:09

Ik kan mijn draai niet vinden de laatste dagen. Onrustig, maar ook te moe om actief te zijn. Constant het gevoel dat ik móet bewegen, maar mijn lichaam heeft daar geen zin in.
En mijn darmen zijn weer van slag 8)7

TessaxQuincy

Berichten: 1040
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 11:30

Dat ik school toch niet aankan en toch ga stoppen met school. |o

LaPluche

Berichten: 1982
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 11:44

Je kunt ten alle tijde stoppen toch.
Je leeft maar één keer, alles op zijn tijd.

Loeky01
Berichten: 7317
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 12:08

TessaxQuincy schreef:
Dat ik school toch niet aankan en toch ga stoppen met school. |o

Oh nee wat vervelend :(:). Kan school je niet tegemoet komen dat je een groot deel online kan volgen? Dat je dat wat meer rust geeft? School heeft jou te ondersteunen daarin hoor.



Ik heb m’n dag gewoon niet, wil het liefste in een hoekje zitten huilen

Sanniejtjuh

Berichten: 1220
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 12:11

Had iets aangeboden op een minima facebook groep. Iemand zou het rond 11 uur ophalen. Krijg ik net bericht ” ja ik kom zo moest ffe wat eten”…Echt he. Ik ga er ook geen rekening meer meehouden. Terug gestuurd dat het bij de voordeur staat..

Foaly

Berichten: 4895
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 12:33

De horde middelbare scholieren in de AH. Krijgen die koters geen lunchtrommel meer mee ofzo? _-:(

Ineke2

Berichten: 33145
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 12:36

Foaly schreef:
De horde middelbare scholieren in de AH. Krijgen die koters geen lunchtrommel meer mee ofzo? _-:(

Hmm terug denkend aan mijn middelbare schooltijd… Toen moest mijn eigen lunch klaarmaken. Conclusie: Dat werd in de pauze naar de supermarkt :')

Kookaburra

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 12:52

Foaly schreef:
De horde middelbare scholieren in de AH. Krijgen die koters geen lunchtrommel meer mee ofzo? _-:(

Een frikandelbroodje is toch veel lekkerder dan het oude brood van pa en ma?