Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 22:38

Nayomie schreef:
Dat de laatste tijd maar weinig positiefs is. En als ik even positief ben, het door tig andere mensen weer gewezen wordt op fouten en mislukkingen. Voel me er zo rot onder en niemand beseft even dat het best wel kwetsend is. Ik vraag nergens om en krijg het wel.


Hey joe! Laat jij je hoofd eens niet hangen! Je bent een hartstikke fijne griet, je bent goed in wat je doet. Laat mensen lekker kletsen, focus op jezelf en je geweldige hond!

Hier kom je ook wel weer doorheen, dat weet ik zeker!

Ineke2

Berichten: 33139
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 22:41

wyoming schreef:
Lift stuk, kon ik mijn hond van 25kg naar beneden tillen en weer terug naar boven.

Wow dat zou mij niet eens lukken. Hopelijk is de lift snel weer gemaakt.

Nayomie: Van wat ik op bokt zie ben je een hele lieve meid. Laat andere mensen maar kletsen, echt je bent goed zoals je bent. :knuffel:

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 22:55

De heimwee die ik zal krijgen nadat mijn tante naar een heel ander lang verhuist. Ik ga het gewoon missen om even om spontaan op bezoek te komen en met haar te praten. |( ik vind het zo stom dat ik daar heimwee van krijg maar ze is zon lief persoon die ik niet wil en kan missen

Telpeva

Berichten: 14757
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 23:04

Ik klink ongetwijfeld als een plaat die blijft hangen, maar ik ben wel klaar met de pijn in mijn arm.

wyoming

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 03:11

Wakker worden van buikpijn en het koud hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 04:22

Mijn wekker :Z

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 05:37

Fading schreef:
Mijn wekker :Z

Deze voel ik ook, alleen heb ik mijn vriend me wakker laten maken :\

GUSTIxBILL

Berichten: 1998
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 06:23

Mijn vriend
Als het voor werk kan zijn is die altijd 3h eerder klaar

Nu het voor een meisje haar communie is, is hij niet uit bed te krijgen.
Terwijl het zijn idee was om ons paard te gebruiken voor haar communie.
Van de week nog al eens ruzie over gehad

Marcella

Berichten: 36759
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 08:53

wyoming schreef:
Wakker worden van buikpijn en het koud hebben.

Ik dreef mijn bed uit, maar verwarming buizen zullen wel heet zijn. Ondanks dat bij mij de verwarming uit is. Woont een koukleum boven mij.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 10:45

Krijg opeens zin in de winter... ik denk dat er iets goed mis is want normaliter kon het me niet warm genoeg zijn. _O-

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 11:18

xPabloBokt schreef:
AmyII schreef:
Ziek, maar toch willen werken aan mijn re-integratieplan vanwege burn-out. Maandag gesprek met de bedrijfsarts dus wil dan wat concreets op tafel kunnen leggen. Ben ik bezig een oude jaarplanning te wijzigen, was al bij de laatste stappen (invoeren schoolvakanties, eindweken en vrije dagen)… Crasht de comp. kan ik dus opnieuw beginnen. Echt, ik heb hier geen energie voor jongens…


Even kijken naar herstelde versies!

Dank voor de tip, maar bestand bleek niet automatisch opgeslagen te zijn tussendoor.. Dus de herstelde versie was helaas niks waard… Uiteindelijk al mijn geduld aangesproken en het opnieuw gemaakt, incl. zelf tussentijds opslaan ondanks ‘aut. opslaan’ en het is gelukt :)

@MarlindeRooz: dat heb ik vaker zo tegen het einde van de zomer, dan kijk ik alweer uit naar de herfst, in de herfst kijk ik uit naar de winter en in de winter naar de lente etc… Ik vind alle seizoenen prettig, hoewel ik nu, in de situatie waar ik nu in zit, echt wel moeite heb met het korter worden van de dagen.
Laatst bijgewerkt door AmyII op 18-09-21 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

astrea

Berichten: 972
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 11:33

AmyII schreef:
Ziek, maar toch willen werken aan mijn re-integratieplan vanwege burn-out. Maandag gesprek met de bedrijfsarts dus wil dan wat concreets op tafel kunnen leggen. Ben ik bezig een oude jaarplanning te wijzigen, was al bij de laatste stappen (invoeren schoolvakanties, eindweken en vrije dagen)… Crasht de comp. kan ik dus opnieuw beginnen. Echt, ik heb hier geen energie voor jongens…


Wat goed dat je het nog een keer hebt kunnen opbrengen om het opnieuw te doen.
Helaas ken ik dat energieloze gevoel van een burnout.
Zelf al anderhalf jaar de diagnose, was in Dec een heel eind op de weg terug.
De bedrijfsarts wilde te snel, gelukkig een werkgever die hier een stokje voor heeft gestoken.
In Jan een zware knie blessure opgelopen en nu is dat herstel punt 1 wat erg veel energie kost en de burnout daar zeker geen goeds voor doet. Maar dat wordt door de huidige bedrijfsarts naar de achtergrond geduwd.

Even kijken naar herstelde versies![/quote]
Dank voor de tip, maar bestand bleek niet automatisch opgeslagen te zijn tussendoor.. Dus de herstelde versie was helaas niks waard… Uiteindelijk al mijn geduld aangesproken en het opnieuw gemaakt, incl. zelf tussentijds opslaan ondanks ‘aut. opslaan’ en het is gelukt :)[/quote]

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 11:41

astrea schreef:
Wat goed dat je het nog een keer hebt kunnen opbrengen om het opnieuw te doen.
Helaas ken ik dat energieloze gevoel van een burnout.
Zelf al anderhalf jaar de diagnose, was in Dec een heel eind op de weg terug.
De bedrijfsarts wilde te snel, gelukkig een werkgever die hier een stokje voor heeft gestoken.
In Jan een zware knie blessure opgelopen en nu is dat herstel punt 1 wat erg veel energie kost en de burnout daar zeker geen goeds voor doet. Maar dat wordt door de huidige bedrijfsarts naar de achtergrond geduwd.

Lief compliment, dank je wel! :)

Wat balen dat je het niet treft met je bedrijfsarts, ik heb (gelukkig) een hele fijne die goed luistert en meedenkt. Ook ik heb heel diep gezeten met de burn-out in combinatie met depressie. Ben nog wel in behandeling daarvoor, dus re-integreren wil ik op laag tempo doen omdat ik als de dood ben voor een terugval. Dat nóóit meer. Halverwege december ben ik een jaar ziek en het herstel gaat idd echt met ups en downs.

Ik herken wat je zegt over het herstel van de knieblessure in combinatie met een burn-out, je lichaam heeft (nog) niet de energie om te herstellen van allebei, super vervelend is dat. Tot ik vorig weekend ziek werd kon ik echt alweer wat hebben (lekker buiten zijn, wandelen, 4x p. week naar mijn pony toe enzo, dat kon ik in de maanden ervoor echt niet) en gevoelsmatig heb ik nu weer flink wat passen terug gedaan helaas. Niks aan te doen, al hoop ik dat die griep of whatever het ook is (3x negatief getest op corona) heel snel pleite gaat want ik ben nu stokkerdoof dan normaal (tinnitus, gevoel en gehoor alsof ik onder water ben) en daar word ik echt doodmoe van.

Heel veel sterkte en succes voor jouw herstel :*

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 12:53

M'n auto start niet meer! Gisteren heeft m'n man die verplaatst en toen deed ie het gewoon, nu wil die niet meer starten. Radio doet het nog wel als ik 'm op contact zet dus ben bang dat de startmotor kapot is...

Cowboy55
Berichten: 8502
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 12:57

fjordjes schreef:
M'n auto start niet meer! Gisteren heeft m'n man die verplaatst en toen deed ie het gewoon, nu wil die niet meer starten. Radio doet het nog wel als ik 'm op contact zet dus ben bang dat de startmotor kapot is...


Of de startmotor kapot is of vast hangt kun je horen……

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 12:59

Cowboy55 schreef:
fjordjes schreef:
M'n auto start niet meer! Gisteren heeft m'n man die verplaatst en toen deed ie het gewoon, nu wil die niet meer starten. Radio doet het nog wel als ik 'm op contact zet dus ben bang dat de startmotor kapot is...


Of de startmotor kapot is of vast hangt kun je horen……


Hoe?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 13:04

fjordjes schreef:
M'n auto start niet meer! Gisteren heeft m'n man die verplaatst en toen deed ie het gewoon, nu wil die niet meer starten. Radio doet het nog wel als ik 'm op contact zet dus ben bang dat de startmotor kapot is...


Als je wil starten hoor je dan wel iets? En als het een diesel is kunnen het de gloei bougies ook wel eens zijn.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 13:10

Bij mijn vorige auto (benzine, van 1997) heb ik heel lang gedacht dat de accu slecht was, (hij leek steeds leeg bij starten) dus laten vervangen: werkte niet. Toen de dynamo na laten kijken, die bleek in orde… Uiteindelijk hebben we de bougies vervangen (4 stuks, €6 per stuk) en toen deed hij het weer prima. Sterker nog: hij ging zelfs zuiniger rijden.

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 13:11

Marije_1997 schreef:
fjordjes schreef:
M'n auto start niet meer! Gisteren heeft m'n man die verplaatst en toen deed ie het gewoon, nu wil die niet meer starten. Radio doet het nog wel als ik 'm op contact zet dus ben bang dat de startmotor kapot is...


Als je wil starten hoor je dan wel iets? En als het een diesel is kunnen het de gloei bougies ook wel eens zijn.


Nee benzine. Als ik de sleutel omdraai dan hoor je wel dat ie pruttelt maar de motor gaat niet aan. M'n man is onderweg hopelijk kan hij iets doen.

Telpeva

Berichten: 14757
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 13:30

Misschien heeft de verlichting aan gestaan dat hij daarom leeg is? Ik roep maar wat! Duimen dat het geen dure grap gaat worden met je auto...

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 13:46

Telpeva schreef:
Misschien heeft de verlichting aan gestaan dat hij daarom leeg is? Ik roep maar wat! Duimen dat het geen dure grap gaat worden met je auto...


Nee dat was het eerste waar ik naar keek. M'n man heeft de auto weer lopend gekregen. Heeft 'm in de achteruit versnelling gezet en terug in parkeerstand en toen deed ie het weer. Wist ik veel

Telpeva

Berichten: 14757
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 13:51

Ah gelukkig maar dat hij het weer doet nu!

Cowboy55
Berichten: 8502
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 13:53

fjordjes schreef:
Cowboy55 schreef:
Of de startmotor kapot is of vast hangt kun je horen……


Hoe?


Mosterd na de maaltijd want je rijdt gelukkig weer. Bij een vast hangende startmotor hoor je een duidelijke metaalachtige tik en meer niet. Is vaak op te lossen door er met een hamer een tik op te geven. Maar never mind dus :+

Marcella

Berichten: 36759
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 16:55

Algemene ledenvergadering die behoorlijk uitloop. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41667
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 17:00

T. Uitloopt.