Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 23:29

Nee is een terugkerend thema hier hoor :)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 23:31

Oké, dan is het goed :)

Marcella

Berichten: 36862
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 23:50

Heb ik kachel open gedraaid word die amper warm. Denk dat het nog te warm in huis is. :')

Nyaleti

Berichten: 6325
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 00:11

Er is een luisterend oor topic. Misschien kun je het daar in delen, dan krijg je wel reactie.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 00:26

Nyaleti schreef:
Er is een luisterend oor topic. Misschien kun je het daar in delen, dan krijg je wel reactie.

Slim. Dank voor de tip! :) Dat topic was ik helemaal vergeten…

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 01:06

Dat ik 's nachts de tv aanzet betekent dat ik niet kan slapen, niet dat ik adult tv wil zien :? Volgens de gids moest er gordon ramsay op zijn

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33866
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 03:03

Hele nacht vol nachtmerries en wakker schrikken. En de enige die me kan kalmeren is onbereikbaar. Lekker wakker proberen te blijven dan maar.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 04:02

Herkenbaar verhaal :=

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 06:31

Dat er overal om me heen zoveel spel- en taalfouten worden gemaakt.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 06:47

Dat ik uit bed moet, dat het regent en hard waait en dat ik pas rond 20.30 weer terug ben van werk vanavond. Ik wil slapen :')

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 06:55

Dat het alweer ochtend is.

Ik deel overigens wel enigszins de mening van Amy.
Al is het maar 1-2 reacties die een beetje meeleven als je iets ergs hebt meegemaakt, dan heb je gevoel dat je bericht gelezen is en niet in het luchtledige is geplaatst.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 07:32

Fireheart schreef:
Dat ik uit bed moet, dat het regent en hard waait en dat ik pas rond 20.30 weer terug ben van werk vanavond. Ik wil slapen :')

Sterkte! En werkze vandaag.

MarlindeRooz, nachtmerries zijn echt naar…Ik hoop dat je toch nog wat geslapen hebt.

KM_Ris

Berichten: 2945
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 07:48

MarlindeRooz schreef:
Hele nacht vol nachtmerries en wakker schrikken. En de enige die me kan kalmeren is onbereikbaar. Lekker wakker proberen te blijven dan maar.


Mag ik vragen hoezo onbereikbaar?

Klinkt namelijk een beetje als mijn verhaal :+
Heel vervelend in ieder geval, hoop dat het vanacht wat beter gaat voor je !

DuoPenotti

Berichten: 30107
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 08:21

De hoeveelheid spam momenteel.
De zogenaamde grote bedrijven die benaderen omdat er iets in de administratie niet klopt.
Nu weer International card services, dan weer mijn overheid, PostNl. Nieuw was deze week park mobile.
Ga verdomme werken voor je centen vuile oplichters en laat mijn mail met rust.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 08:35

Wasmachine stuk (wast wel, centrifugeert niet), SD-kaart in telefoon geeft foutmelding en ik ben duidelijk nog steeds allergisch voor katten :+

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 08:42

Wekker, wind tegen, regen, en met een mafkees in de lift. In die volgorde.

Over de mafkees: op mijn werk wordt de 1,5 meter nog wel aangehouden in verband met een groot aantal risicogroepen die ook fysiek aanwezig zijn. Ik sta samen met de mafkees in kwestie voor de lift waarin twee staanplaatsen zijn (op minder dan anderhalve meter, want de lift is gewoon niet groter). Een derde dame vraagt of ze er bij mag en ik zeg "Liever niet, dankjewel". De persoon bij mij in de lift begint vervolgens met dat de anderhalve meter is afgeschaft, waarop ik reageer dat er toch echt maar twee plekken in deze lift zijn. Vervolgens heeft zij geen beter argument dan "maar de anderhalve meter is afgeschaft". En dat werkt dan in een ziekenhuis. 8)7

LoveBodin

Berichten: 4371
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 08:44

Inpakken voor een weekendje weg... Struggles.
Neem ik een rugzak of een koffer mee. Ga ik licht reizen of toch niet? Dilemma's op vrijdag

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 09:15

Ik ervaar het hier wel als prettig. Als je vraagt of er mensen even kunnen meedenken of wat ook, wordt er altijd wel gereageerd! (in mijn ervaring dan)

MarliesV

Berichten: 15250
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 09:23

Me too Benthhh! Soms lekker je gal spugen, soms reageren om dingen maar niet verplicht.

Ben niet altijd in de oe, ah, och stemming en reageer dan maar niet. Anders krijgen we een niet heel mindfull antwoord :+

Ik erger me aan de nachten momenteel, vanmorgen ook, om 6 uur al wakker, mens je mag nog 1.5 uur slapen, vervolgens super onrustig en dromen en dan brak wakker worden van de wekker.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33866
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 09:36

Na weinig slaap wakker worden en zien dat je een 2 hebt voor een (waarschijnlijk) niet herkansbaar tentamen.

Heb hem gemaakt op een dag dat ik al heel naar was van mijn hersenschudding en vlak voor vertrek hoorde ik ook nog dat mijn oom overleden was. En alsnog bestaat er een kans dat ik hem niet mag herkansen. -O-

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14497
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 09:38

Aan mezelf. Dat ik al een jaar in een burn-out zit, het allemaal niet opschiet en zo slecht voor mezelf zorg. Keek vanochtend in de spiegel en werd ook weer heel erg verdrietig hoe ik er uit zie. Het kan zoveel erger en dat weet ik ook wel - maar die kilo's die ik te zwaar ben zitten me heel erg hoog, maar energie om te sporten en stomme zelfbeheersing qua etenspatroon.. Ook gewoon nog steeds weinig tot geen zin in om dingen te ondernemen. Het lukt gewoon allemaal nog steeds niet. Baal er gewoon van. Bah. Gewoon een slechte dag vandaag denk ik. Kan de zon weer even tevoorschijn komen? Dit depressieve weer helpt ook niet _O- #klaagmodusuit.

Britta31

Berichten: 13176
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 10:09

[***] schreef:
Wasmachine stuk (wast wel, centrifugeert niet), SD-kaart in telefoon geeft foutmelding en ik ben duidelijk nog steeds allergisch voor katten :+

Heb je al geprobeerd de stekker eruit en er weer in te doen bij de wasmachine?Bij mij werkt dat.

M_D_H
Berichten: 17482
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 10:11

Cynn schreef:
Aan mezelf. Dat ik al een jaar in een burn-out zit, het allemaal niet opschiet en zo slecht voor mezelf zorg. Keek vanochtend in de spiegel en werd ook weer heel erg verdrietig hoe ik er uit zie. Het kan zoveel erger en dat weet ik ook wel - maar die kilo's die ik te zwaar ben zitten me heel erg hoog, maar energie om te sporten en stomme zelfbeheersing qua etenspatroon.. Ook gewoon nog steeds weinig tot geen zin in om dingen te ondernemen. Het lukt gewoon allemaal nog steeds niet. Baal er gewoon van. Bah. Gewoon een slechte dag vandaag denk ik. Kan de zon weer even tevoorschijn komen? Dit depressieve weer helpt ook niet _O- #klaagmodusuit.

Heb je al wel eens aan een lichttherapielamp gedacht?
Ik weet niet of het veel zou doen voor je burn-out, maar het zou in ieder geval helpen bij het depressieve weer :j

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14497
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 10:14

Nee eigenlijk nog nooit bij stil gestaan, ik ga me eens inlezen daarin. Thanks voor de tip :D

Sanniejtjuh

Berichten: 1226
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 10:27

Dat ik er net achter kom dat de bovenkant van onze houtkachel geoxideerd is. Vrees dat het komt omdat onze schoonmaakhulp deze afneemt met vochtig doekje, met schoonmaak middel. Ze neemt alles heel fanatiek af :Y) heel blij mee. Zo stom dat ik er niet aan gedacht heb om dat ze zeggen, en het me nu pas opvalt om de zon er toevallig op viel :\ Zo zonde